... למלא הוראות, אך הגישה הנכונה והיעילה יותר לניהול עובדים היא לראות בהם לקוחות שאתם כמנהלים אמורים למכור להם את
המשימות, את הרעיונות ואת החשיבות של השקעת המאמצים בעבודה. בדיוק כפי שאתם צריכים לדעת למכור ללקוחות שלכם מוצר או שירות, כך בדיוק צריך לדעת איך למכור לעובדים שלכם את
המשימות ואת סביבת העבודה עצמה. מהו תהליך המכירה לעובדים שלך? תהליך המכירה לעובדים דומה מאוד לתהליך מכירה ללקוחות. ... להראות לו למה משתלם לו לקנות מכם מוצר או שירות מסוים. באותה דרך, גם לעובדים צריך להסביר למה משתלם להם לבצע את
המשימות המוטלות עליהם. עובד שלא מבין את הערך או את הסיבה למה הוא עושה את
המשימה, לא יבצע אותה כמו שצריך, או יבצע אותה ללא מוטיבציה או חשק, ולכן לא ישיג את התוצאות המצופות ממנו. איך למכור לעובדים שלך
משימות ורעיונות? כדי לנהל עובדים בצורה מוצלחת ולהביא לתוצאות טובות, אליעד כהן מסביר שצריך להתייחס לעובדים כמו אל לקוחות וליישם את השלבים הבאים בתהליך המכירה: הצגת ערך לעובד - העובד רוצה להבין מה התועלת שתצא לו אישית מביצוע
המשימה. בדיוק כמו שלקוח צריך לדעת למה כדאי לו לקנות את המוצר שלכם, כך העובד צריך להבין למה כדאי לו להשקיע ולהתאמץ
במשימה שאתם נותנים לו. יצירת מוטיבציה - כמו שלקוחות קונים מוצרים מתוך צורך, עליכם להראות לעובד איך ביצוע
המשימה עונה על הצרכים האישיים שלו. ככל שהעובד יראה את הקשר בין ההשקעה שלו לתועלת האישית שהוא יקבל, כך הוא יהיה מחויב יותר לביצוע
המשימה. תקשורת טובה וברורה - עובדים, בדיוק כמו לקוחות, זקוקים לתקשורת בהירה וברורה. העובדים צריכים לדעת בדיוק מה ... המכירתית לעובדים אליעד נותן מספר דוגמאות שממחישות את החשיבות של הגישה הזאת: אם תבוא לעובד ותגיד לו פשוט תעשה את
המשימה הזאת כי ככה החלטתי, העובד אולי יעשה זאת אבל בלי חשק ומוטיבציה. אבל אם תסביר לו בדיוק איך זה יתרום לו, איך זה יקדם אותו מבחינה אישית, כלכלית או מקצועית - העובד ישקיע ויעשה את
המשימה עם הרבה יותר מוטיבציה ואנרגיה. אם לקוח יקנה ממך מוצר בלי להבין מה היתרון שלו, הוא אולי לא יחזור לקנות שוב. אותו דבר עם העובדים - אם העובד לא יבין את היתרון של
המשימה , הוא יעשה אותה ללא מוטיבציה ואולי אפילו יעזוב את מקום העבודה במהרה. הגישה של למכור לעובד עוזרת לבנות סביבת ... לשמר לטווח ארוך, ותראו שיפור משמעותי בביצועי העובדים ובהצלחת הארגון שלכם. איך לנהל עובדים איך לשכנע עובדים ניהול
משימות בצורה חכמה איך לעבוד נכון עם לקוחות שיטות ניהול אפקטיביות ניהול עובדים - גישה מכירתית כאשר מדובר בניהול ... הלקוחות שלכם. למה העובדים הם הלקוחות שלך? רוב המנהלים רואים בעובדים שלהם אנשים הכפופים להם, כאלה שיש לבצע עבורם
משימות על פי ההוראות שהם נותנים. אך למעשה, הדרך הנכונה להתייחס לעובדים היא בדיוק כמו שמתייחסים ללקוחות. בדיוק כפי ... לדעת כיצד למכור ללקוחות שלכם את המוצר או השירות שאתם מספקים, כך עליכם לדעת כיצד למכור לעובדים שלכם את הרעיונות
והמשימות שאתם מצפים מהם לבצע. תהליך המכירה לעובדים כאשר אתה מנהל, אתה למעשה מוכר לעובד שלך את הרעיון שכדאי לו להשקיע בעבודה, שכדאי לו לבצע את
המשימות שהוטלו עליו בתמורה למה שאתה מציע לו - בין אם מדובר במשכורת, בתנאים, בסביבה תומכת או בכל דבר אחר שמניע אותו. זהו למעשה תהליך של יצירת אינטרס, שבו אתה גורם לעובד לרצות לקחת חלק
במשימה ולהיות מחויב לה. איך מוכרים
משימה לעובד? הצגת ערך - כמו שלקוח רוצה להבין למה משתלם לו לקנות מוצר, כך העובד רוצה להבין למה משתלם לו לבצע את
המשימה. יצירת מוטיבציה - בדיוק כמו שלקוחות קונים מוצרים בגלל שהם מספקים להם ערך או פתרון לצורך מסוים, כך יש לגרום ... יותר לנהל את העובדים שלכם בצורה יעילה וליצור סביבת עבודה בריאה ומועילה. איך לנהל עובדים איך לשכנע עובדים ניהול
משימות בצורה חכמה איך לעבוד נכון עם לקוחות שיטות ניהול אפקטיביות ...