אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
ביצוע משימהלביצוע המשימהלהצליח במשימהמשימה מורכבתנותנים משימה לעובדלעשות משימהלתת משימה לעובדלתת משימה לעובדיםהבנת המשימהזמן ביצוע המשימההעובד הבין את המשימהדד ליין לביצוע משימהאבני דרך לביצוע המשימהאיך לתכנן משימהאפשרויות לביצוע משימהכמה זמן יקח לבצע את המשימהכמה זמן לוקח לבצע את המשימהלחלק את המשימה לחלקיםלוודא שהעובד הבין את המשימהלתכנן משימהמאיזו משימה להתחילמשימה משעממתמשימה בתוך משימההמטרה של המשימהמשימה לא מעניינתמשימה אפורהמשך הזמן הנדרש לביצוע המשימהמשך זמן ביצוע המשימהמתי המשימה תושלםאיך מתכננים משימה מורכבתסגירת משימהסטאטוס משימהאיזה עובד צריך לעשות את המשימהפתיחת משימהקשיים בביצוע משימהאיזה קשיים תיתקל בביצוע המשימהמטרת המשימה לעובדיםלתכנן משימה מורכבתלוחות זמנים של משימהלתכנן ביצוע משימההגדרת זמן למשימהלהקצות משימהלחלק משימה לחלקים קטניםאיך לנהל משימה בתוך משימהלנמק את המשימה לעובדיםלעשות את המשימה לבדחוות הדעת של העובדים על המשימהחשיבות דרך ביצוע המשימה בפרויקטיצירת משימה ארגונית🔍הצג עוד...
הדרכת הורים, לא בא לי, לא בא לילד לעשות משהו, הילד לא מקשיב, הילד לא שומע, הילד לא רוצה, איך לחנך ילד? איך להסביר לילד? איך לדבר עם הילד? לסדר את החדר, לעשות שיעורים, הילד עושה דווקא, חינוך ילדים
8:12הדרכת הורים, לא בא לי, לא בא לילד לעשות משהו, הילד לא מקשיב, הילד לא שומע, הילד לא רוצה, איך לחנך ילד? איך להסביר לילד? איך לדבר עם הילד? לסדר את החדר, לעשות שיעורים, הילד עושה דווקא, חינוך ילדים
... מה לעשות כשהילד אומר לא בא לי או לא רוצה לעשות משהו? כאשר ילד אומר לא בא לי או לא רוצה, הוא מבטא חוסר רצון לבצע משימה מסוימת. על מנת להתמודד עם מצב כזה בצורה אפקטיבית, אליעד כהן מסביר שיש להקפיד על גישה נכונה, שמתבססת על מספר שלבים ברורים ומוגדרים. המטרה היא לשמור ... ואומר לא בא לי יותר מאדם מבוגר? אליעד כהן מסביר שילדים מתנגדים לעיתים קרובות יותר ממבוגרים בגלל שהם נאלצים לבצע הרבה משימות שלא בא להם לעשות במהלך היום. כשהם כבר מסוגלים להגיד לא בא לי, הם נאחזים בהזדמנות זו להרגיש עצמאים ושולטים בהחלטות שלהם. חשוב להבין שהתנגדות זו היא ... או אומר לא יודע, תהיה: אז מה אם לא בא לך? האם אתה תמיד עושה רק מה שבא לך? כאן ניתן לעזור לו להבין כי לפעמים יש לבצע משימות גם כשלא מתחשק לנו. איך מתמודדים עם תשובות כמו אני עייף או תירוצים דומים? במידה והילד עונה לא בא לי כי אני עייף, אליעד כהן ממליץ לבדוק עם הילד ... לך כדי לעזור?. שאלות אלו מאפשרות לילד להבין את הקשר בין המאמץ והתוצאה, ומעודדות אותו להתבונן בצורה הגיונית יותר על המשימות שהוא מתבקש לבצע. האם הגישה הזו מתאימה גם למבוגרים או מצבים אחרים? אליעד כהן מדגיש שהגישה הזו אינה מוגבלת לילדים בלבד, אלא מתאימה לכל סוג של ... להתמודד כשילד אומר לא בא לי או לא רוצה לעשות משהו? כשילד אומר לא בא לי או לא רוצה, זו תגובה שמרמזת על חוסר רצון לבצע משימה מסוימת. במצב כזה, חשוב לדעת כיצד להגיב נכון כדי לשמור על מערכת יחסים חיובית ולהשיג את מטרתכם. מה עושים כשילד לא מקשיב ולא רוצה לשתף פעולה? ההנחות שהילד לא מבצע משימה נובעות ממספר סיבות. לפעמים הוא מתמרד בגלל שהוא עושה הרבה דברים שלא בא לו, ולכן כשהוא סוף סוף יכול להגיד לא בא לי, הוא נאחז בזה. אליעד מציע מספר ... פתוח יותר לדיאלוג. 2. שאלות פתוחות - השלב הבא הוא לפתוח שיחה כדי להבין את הסיבה האמיתית לכך שהילד לא רוצה לבצע את המשימה. שאלו אותו בצורה פתוחה, למשל: למה לא בא לך לסדר את החדר? או מה הסיבה שלא בא לך לעשות את זה? - ולא בגישה שיפוטית. כך תאפשרו לילד להרגיש שיש מקום ... להבין שהעייפות היא סיבה שיכולה להיות נפרדת מיכולת לעשות דברים אחרים. אם הוא מבין זאת, ניתן להציע פתרונות, כמו לבצע משימות לפני שהוא עייף. 4. היגיון בשיחה - אם הילד לא יודע להסביר למה לא בא לו, אפשר לשאול אותו שאלות כמו: איך יש לך צעצועים אם לא עבדנו כדי לקנות אותם? ...
חברים התמודדות להתקדם לבדוק לא בא לילד הכל בסדר לקנות שאלות פתוחות
יעוץ למנהלים, 3 סיבות שמישהו לא מקשיב לך, 3 דרכים לשכנע מישהו, למה העובד לא שומע לי? הדרכת הורים, למה הילד לא מקשיב לי? 3 תנאים שמישהו יעשה משהו, למה הוא לא עושה מה שאני מבקש? איך לדבר עם העובד? איך לשכנע עובד?
4:28יעוץ למנהלים, 3 סיבות שמישהו לא מקשיב לך, 3 דרכים לשכנע מישהו, למה העובד לא שומע לי? הדרכת הורים, למה הילד לא מקשיב לי? 3 תנאים שמישהו יעשה משהו, למה הוא לא עושה מה שאני מבקש? איך לדבר עם העובד? איך לשכנע עובד?
... אליעד כהן מסביר שכדי לגרום למישהו לעשות דבר כלשהו, חייבים להתקיים שלושה תנאים הכרחיים. התנאים הם: שהאדם יבין את המשימה, ירצה לבצע אותה, ויהיה מסוגל לבצע ... שמדובר בכך שהוא לא רוצה או לא מבין או לא יכול, אבל זו לא בהכרח המציאות. למשל, לפעמים חושבים שהעובד לא עשה משימה כי הוא לא מבין אותה, כאשר למעשה ... את החשיבות של בידוד הגורם האמיתי שבגללו האדם לא עושה את מה שמבקשים ממנו. יש צורך להבין אם האדם: באמת מבין את המשימה שנדרשת ממנו. באמת רוצה לבצע את המשימה. באמת מסוגל לבצע את המשימה בפועל. לכל אחד משלושת הגורמים האלה ... לא עושה את מה שמבקשים ממנו - זה יכול להיות בגלל שהוא לא רוצה את זה מספיק. לדוגמה, עובד יכול לומר שהוא רוצה לבצע משימה, אבל בפועל לא לבצע אותה כי הרצון ... עייפות, קושי, חוסר מוטיבציה וכו). אליעד ממליץ לבדוק לעומק האם הרצון של האדם אכן חזק יותר מההתנגדות שלו לבצע את המשימה. כיצד שלוש הידיעות משפיעות על ... מפרק את התהליך לשלוש ידיעות שונות שהאדם צריך להחזיק כדי לבצע פעולה: הידיעה הראשונה: האדם צריך לדעת בבירור מהי המשימה שהוא נדרש לבצע. הידיעה השנייה: האדם צריך לדעת כיצד בדיוק לבצע את המשימה (הפן הטכני או המעשי). הידיעה השלישית: האדם צריך לדעת שהוא רוצה לבצע את המשימה (מודעות לרצון). לדוגמה, עובד יכול ... לא יודע שהוא באמת רוצה להכין את הדוח - כלומר, הוא לא בטוח שהרצון שלו מספיק חזק לעומת הקושי או אי הנוחות הכרוכים במשימה. אליעד מציע לשאול שלוש שאלות ברורות כדי לזהות את הבעיה בכל מקרה שהאדם לא עושה משהו: האם הוא יודע מה בדיוק המשימה? האם הוא יודע איך מבצעים אותה? האם ... ולכן חייבים להפריד ולבדוק כל אחד מהגורמים בנפרד. איך לשכנע עובד? למה הילד לא מקשיב לי? איך לגרום לעובד לעשות משימה? למה אנשים לא עושים מה שאני מבקש? ... משהו ואתה רוצה שהוא יעשה את זה אתה צריך לשאול את עצמך למה הוא לא עושה את זה? בגלל שהוא לא מבין רוצה יכול את המשימה? עכשיו איך תדע אם הוא לא מבין רוצה ... וחשוב מאוד לשיב לב האם הוא לא מבין רוצה יכול. עכשיו אם נכנס לעומק מדובר ב שלש ידיעות שונות הוא צריך לדעת מה המשימה? הוא צריך לדעת איך לעשות את המשימה? והוא צריך לדעת שהוא רוצה לעשות ...
להשתמש אנשים חושבים שורש הידיעות הקשבה סיבות לא מקשיב לך מודעות לזהות
מאמץ ויכולת שכלית, איך להצליח בלי להתאמץ? 2 סוגים של מאמץ, איך להתאמץ כמה שפחות ולהצליח כמה שיותר? איך לחסוך מאמץ? האם אפשר לא להתאמץ? מאמץ הכרחי, מאמץ מחויב, מאמץ מיותר, מאמץ אפשרי, למה לפתח את השכל? התייעלות
מאמץ ויכולת שכלית, איך להצליח בלי להתאמץ? 2 סוגים של מאמץ, איך להתאמץ כמה שפחות ולהצליח כמה שיותר? איך לחסוך מאמץ? האם אפשר לא להתאמץ? מאמץ הכרחי, מאמץ מחויב, מאמץ מיותר, מאמץ אפשרי, למה לפתח את השכל? התייעלות
... כדאי לפתח את השכל וכיצד זה חוסך מאמץ? לשכל יש יכולת לעזור בכל המטרות ובכל המצבים, יותר מאשר כל יכולת אחרת. כוח פיזי עוזר רק במשימות פיזיות. כסף עוזר רק בבעיות שאפשר לפתור בכסף. אבל שכל יכול לעזור בכל משימה, בכל בעיה, אפילו רק כדי להבין שאין פתרון, וכך להפסיק מאמץ מיותר. השקעה בשכל היא אפקטיבית לכל כיוון אפשרי. אדם יכול להשקיע בשיפור הנראות, בבריאות, בלימוד שפות או בנגינה, אבל אף אחד מהדברים האלה לא נותן מענה לכל משימה באופן רוחבי. השכל תמיד יכול לתרום לפתור כל מצב ביעילות. לכן, מי שרוצה להצליח כמה שיותר ולהתאמץ כמה שפחות, צריך להשקיע כמה שיותר בפיתוח השכל. כך מזהים את ... את אלה המיותרות. יש אנשים שאומרים אין לי זמן לפתח את השכל, אני עסוק. אבל דווקא אם יהיה יותר שכל, יהיה פחות צורך להשקיע זמן רב במשימות אחרות. אפילו אם מקדישים בכל יום 5 דקות לפיתוח שכלי (בהנחה שיודעים כיצד לעשות זאת), מגלים שלאט לאט כל המטרות מושגות בפחות מאמץ, וכך נפנה עוד זמן נוסף ... חוסכים מאמץ בתחומים אחרים. אמונה עצמית, או חיוביות, לא תמיד יעזרו בכל סיטואציה. אבל אם מפתחים את ההיגיון והחשיבה, זה עוזר בכל משימה, בכל מטרה ובכל מצב. איך לפתח את השכל בצורה נכונה איך להימנע ממאמץ מיותר ולהתמקד בעיקר איך לזהות מה מחויב ומה אפשרי בכל מטרה איך לשפר את היכולות האישיות ...
שינה חלומות מה אפשרי צריך להתאמץ להגיע יכולות 2 סוגים של מאמץ מה ההבדל בין ויתור
מנהל כאיש מכירות, ניהול עובדים כתהליך מכירה, למה מנהל צריך להיות איש מכירות? עובדים כלקוחות, יחסי מנהל עובדים, התנגדויות עובדים, איזה תכונות צריך מנהל? תכונות ניהוליות, תכונות אופי לתפקיד ניהולי, תכונות של ניהול, תכונות למנהל
מנהל כאיש מכירות, ניהול עובדים כתהליך מכירה, למה מנהל צריך להיות איש מכירות? עובדים כלקוחות, יחסי מנהל עובדים, התנגדויות עובדים, איזה תכונות צריך מנהל? תכונות ניהוליות, תכונות אופי לתפקיד ניהולי, תכונות של ניהול, תכונות למנהל
... הוא מתכוון לכך שהמנהל צריך למכור לעובדים את התפקידים שלהם. זהו תהליך מכירה פנימי, שבו: המוצר שאותו יש למכור הוא התפקיד או המשימה שהעובד צריך לבצע. הלקוח הוא העובד עצמו. איש המכירות בתהליך הזה הוא המנהל. התהליך הזה דורש מהמנהל לא רק להטיל משימות אלא לשכנע את העובדים לקבל את המשימות מרצונם ומתוך תחושה שזה הדבר הנכון עבורם, ושהם עושים זאת למען ... כמו בכל מכירה, גם לעובדים יש התנגדויות לקנות את התפקיד שלהם. התנגדויות אלו יכולות להתבטא בכך שהעובד אינו מעוניין לבצע משימה, לא נהנה מתפקיד מסוים, או לא מבין למה דווקא הוא צריך לבצע את המשימה הזו. מנהל שאינו מומחה במכירות לא ידע איך להתייחס להתנגדויות אלה. התוצאה תהיה שהוא לא יצליח לגרום לעובדים לבצע את המשימות בצורה יעילה או מרצון. מנגד, מנהל שיודע למכור לעובדים את התפקיד ... מיומנויות מכירה? מנהל שאינו איש מכירות טוב ינהל את הצוות שלו באופן עקום. מה זאת אומרת עקום? המשמעות היא שהעובדים יבצעו את משימותיהם בחוסר חשק, ללא מוטיבציה, או באופן חלקי. הדבר יוביל לתוצאות ... בכל הארגון. מנגד, מנהל שהוא איש מכירות טוב יודע לתקשר היטב עם אנשים, יודע לדבר איתם בשפה שלהם, ויכול לגרום לעובדים להאמין שהמשימה שלהם חשובה, נחוצה ורצויה עבורם. כך הוא יוביל את הצוות שלו ... רבה. כיצד מיומנויות מכירה משפיעות על הצלחת הארגון כולו? ברגע שהמנהל יודע למכור את התפקידים לעובדים שלו, העובדים יבצעו את המשימות שלהם בצורה טובה, מתוך שמחה ומוטיבציה אמיתית. התוצאה הישירה תהיה ... לא מבין במכירות או אינו בעל כישורי מכירה. גם אם למנהל יש צוות מכירות ייעודי, עדיין ניהול עובדים הוא תמיד מכירה פנימית של משימות ותפקידים. מנהל שלא מבין זאת לא יצליח לייצר שיתוף פעולה אמיתי ... לעובדים. יכולת תקשורת טובה - לדבר בשפתם של העובדים ולהבין מה מניע אותם. הבנת התנגדויות - לזהות מדוע עובד מסוים לא רוצה לבצע משימה ולפתור את ההתנגדות שלו. יכולת ליצור מוטיבציה פנימית - לגרום ... אני לא עוסק במכירות, יש לי אנשי מכירות שמוכרים בשבילי. זו טעות. מנהל מוכר לעובדים שלו את התפקיד שלהם. אתה רוצה שעובד יבצע משימה מסוימת או ייקח על עצמו תפקיד כלשהו? עליך למכור לו את זה. במילים ...
תכונות אופי לתפקיד ניהולי תכונות מנהל צוות למכור לעובדים משימה מומחה הצלחה גדולה פנימיות התנגדויות בשיחת מכירות
ניהול עובדים, איך לנהל עובדים? איך לתת משימות לעובד? איך להגדיר את התפקיד של העובד? הגדרת התפקיד של העובד, מדדים לבדיקת ביצועי עובדים, מה להגיד לעובד לעשות? איך לפקח על העובד? לסמוך על העובדים, איך לנהל את העובדים?
ניהול עובדים, איך לנהל עובדים? איך לתת משימות לעובד? איך להגדיר את התפקיד של העובד? הגדרת התפקיד של העובד, מדדים לבדיקת ביצועי עובדים, מה להגיד לעובד לעשות? איך לפקח על העובד? לסמוך על העובדים, איך לנהל את העובדים?
... עובדים, איך לנהל עובדים? איך לתת משימות לעובד? איך להגדיר את התפקיד של העובד? הגדרת התפקיד של ... את הצלחתו בתפקיד? כדי לנהל עובדים בצורה טובה, חשוב להתחיל בהבנת הצורך בתפקיד ובמהות המשימות שצריכות להתבצע. מהי מטרת הגיוס? השלב הראשון בניהול עובד הוא ... בתפקיד מנהל כספים כי צריך שיהיה כזה. השאלה שצריכה להישאל היא מה המטרה העסקית, אילו משימות על העובד לבצע כדי לממש את המטרה הזו, והאם המנהל יודע לבצע את המשימות בעצמו או לא. הבנת התפקיד והמדדים להצלחה אם המנהל לא מבין את התפקיד ואת המשימות שצריך לבצע, הוא לא יוכל לקבוע מה בדיוק על העובד לעשות. השלב ... אם כי זו לא תמיד האפשרות המומלצת. 2. לבקש מהעובד להסביר כיצד הוא מתכנן לבצע את המשימות ומהם המדדים להצלחה. 3. ללמוד בעצמו את התחום כדי להבין איך ... ניהול אידיאלי לעומת ניהול בפועל המצב האידיאלי בניהול הוא כזה שבו המנהל מכיר את כל המשימות שמבוצעות בעסק. כלומר, אם המנהל היה יכול לשכפל את עצמו, הוא ... מבצע את תפקידו כראוי. סיכום ניהול עובדים טוב מתחיל בהבנה מלאה של מטרת הגיוס ושל המשימות שעל העובד לבצע. אם המנהל לא מבין את המשימות, הוא לא יוכל לקבוע איך למדוד את הצלחתן. בסופו של דבר, ניהול ... את הסיבה להעסקתו. יש לשאול: מה העסק שלי צריך להשיג? איזו מטרה אני מנסה לממש? איזו משימה צריכה להתבצע כדי להשיג את המטרה הזו? האם אני יודע לבצע את המשימה בעצמי? האם אני יודע כיצד למדוד אם המשימה בוצעה בהצלחה? אם אתה לא יודע איך לבצע את המשימה בעצמך, כדאי שתלמד כיצד עושים זאת. במידה ואינך מצליח ללמוד ... על העובד, אם כי זו איננה השיטה המומלצת. לבקש ממנו להסביר כיצד הוא מתכנן לבצע את המשימות, ומה המדדים שיראו שהצליח. ללמוד בעצמך את התחום כדי שתוכל ... ולהגדיר מדדי הצלחה ברורים. המצב האידיאלי בניהול בעולם אידיאלי, המנהל יודע לבצע כל משימה שמבוצעת בעסק שלו. העובדים אינם מועסקים כי המנהל לא יודע ... העבודה, אלא משום שאין לו את הזמן לעשות הכל בעצמו. במילים אחרות, אם המנהל יודע לבצע כל משימה, הוא יכול להדריך, לפקח ולמדוד את ביצועי העובדים בצורה ...
צורך בעיה להביא להיכשל להיות מסוגל הסבר מגייס עובדים תוצאות טובות
האם אני חכם? האם אני טיפש? אהבת החוכמה, פילוסופיה, מאמץ שכלי, לפתח את השכל, לאמץ את החשיבה, איך להיות חכם? איך לא להיות טיפש? האם אתה חכם? האם אתה טיפש? מאמץ מחשבתי, האם אני גאון? מבחני חוכמה, האם אני טיפשה? האם אני חכמה?
האם אני חכם? האם אני טיפש? אהבת החוכמה, פילוסופיה, מאמץ שכלי, לפתח את השכל, לאמץ את החשיבה, איך להיות חכם? איך לא להיות טיפש? האם אתה חכם? האם אתה טיפש? מאמץ מחשבתי, האם אני גאון? מבחני חוכמה, האם אני טיפשה? האם אני חכמה?
... ויעילה לדעת האם האדם הוא חכם או טיפש, והיא לבדוק את היחס שלו כלפי מאמץ שכלי. במהלך החיים, כל אדם נתקל במשימות שונות, וחלקן דורשות ממנו מאמץ מחשבתי משמעותי. בדיוק בנקודה זו ניתן לבחון את החוכמה שלנו: ... הוא אדם שיש בו אהבה טבעית למאמץ שכלי ולחשיבה מעמיקה. הוא מוצא הנאה מיוחדת בהפעלת השכל שלו, ולכן ככל שהמשימה דורשת יותר חשיבה ויותר מאמץ מנטלי, הוא מרגיש סיפוק גדול יותר ומוטיבציה חזקה יותר להתמודד ... לחשוב לעומק או לפתור בעיה מורכבת. המאמץ המחשבתי נתפס אצלו כמשהו מעיק ומטריד. לכן, ברגע שהוא ניצב מול משימה שדורשת ממנו להפעיל את השכל, הוא מנסה להתחמק ממנה או מחפש קיצורי דרך כדי להימנע מחשיבה ... או טיפש? בכדי להבין אם אנחנו חכמים או טיפשים, אליעד מציע לבחון את היחס שלנו למאמץ השכלי. לכל אדם יש משימות בחיים, ובחלקן נדרש מאמץ מחשבתי. השאלה המרכזית היא: איך אנחנו מרגישים כאשר אנחנו נדרשים ... יימנע מהמאמץ השכלי, ירגיש עייפות או חוסר נוחות כאשר הוא צריך לחשוב יותר לעומק. המאמץ השכלי יהיה עבורו משימה קשה, ולא תהליך מהנה. כל אחד יכול לבחון את עצמו לפי העדפותיו: כאשר יש משימה שמחייבת מאמץ שכלי, האם אנחנו מרגישים את התשוקה להתמודד איתה או האם אנחנו מנסים להימנע ממנה? ...
להבין חכמה יכולות מועקות חוסר נוחות חקירות חשיבה הגיונית התעמקות
לנהל עובדים, טעויות בניהול עובדים, איך לגרום לעובדים לעבוד? איך לגרום לעובדים לספק תוצאות? איך להעיר לעובדים? עובד שמאחר לעבודה, עובד שעושה בעיות, עובד שלא עובד, עובד עצלן, עובד בעייתי, מוטיבציה לעובדים, תפקיד העובד בארגון
לנהל עובדים, טעויות בניהול עובדים, איך לגרום לעובדים לעבוד? איך לגרום לעובדים לספק תוצאות? איך להעיר לעובדים? עובד שמאחר לעבודה, עובד שעושה בעיות, עובד שלא עובד, עובד עצלן, עובד בעייתי, מוטיבציה לעובדים, תפקיד העובד בארגון
... התוצאה. לעומת זאת, כאשר מתייחסים לעובד כספק, ההתמקדות היא רק בתוצאה. לדוגמה, אם העובד היה צריך להיות זמין בשעה 8:00 כדי לבצע משימה מסוימת, אך הוא הגיע רק ב - 9:00, הטעות היא להעיר לו על האיחור עצמו. הדרך הנכונה לדבר איתו היא לומר: בשעה 8:10 הייתי צריך שתעשה פעולה מסוימת ולא היית כאן. מדוע לא ... מחויבים לתוצאות היא להתייחס אליהם בדיוק כפי שמתייחסים לספקים חיצוניים. לא מעניין מתי הם מגיעים או מתי הם יוצאים, אלא רק האם המשימה או הפרויקט שהוטל עליהם בוצע באופן מלא ובזמן שנקבע. כאשר מדברים עם העובדים בשפה של תוצאה, הם מתחילים להבין שמצפים מהם לספק תוצאות ברורות ומוגדרות ולא רק להשקיע ... מספר דוגמאות ברורות להמחשת העיקרון: אם עובד מאחר לעבודה, אל תגידו לו למה אתה מאחר?, אלא אמרו לו: בשעה 8:00 הייתי צריך שתטפל במשימה מסוימת ולא היית כאן. מדוע לא טיפלת בזה בזמן? אם עובד מדבר בטלפון בזמן העבודה, אל תגידו לו למה אתה בטלפון?, אלא: אני רואה שכרגע לא טופל הלקוח שצריך היה לטפל בו. מדוע זה לא בוצע? אם עובד עוזב מוקדם, אל תעירו לו שהוא עזב מוקדם, אלא התמקדו בכך שהמשימה שהיה אמור לסיים עדיין לא הסתיימה: מדוע לא סיימת את המשימה עד השעה שנקבעה? בצורה כזו, כל הביקורת שלכם מתמקדת אך ורק בתוצאה ולא בהתנהגות או במאמץ של העובד. כיצד שינוי תפיסה בניהול עובדים משפר ביצועים? היתרון בשינוי גישה ... במקום להעיר לעובד על איחורים או הפסקות, יש להתמקד בתוצאה הסופית. לדוגמה, אם העובד היה אמור להיות זמין בשעה 08:00 לביצוע משימה מסוימת, אך הגיע רק ב - 09:00, אין טעם להעיר לו על האיחור עצמו. במקום זאת, יש לומר: בשעה 08:10 הייתי צריך שתעשה פעולה מסוימת ולא היית כאן. מדוע לא ביצעת אותה? כך ... נכון, חשוב להטמיע אצל העובדים את ההבנה שהם מחויבים לתוצאה ולא לשעות. מנהל לא צריך לשאול: למה לא עבדת קשה יותר?, אלא למה המשימה לא הסתיימה בזמן? כך העובד מבין שהוא נמדד על התפוקה ולא על כמות השעות שבהן הוא ישב בעבודה. אם יש משימה שצריכה להתבצע עד השעה 17:00, אין זה משנה אם העובד יצא מוקדם יותר או השקיע פחות זמן, כל עוד התוצאה הסופית מתקבלת בזמן ובצורה איכותית. סיכום המפתח לניהול עובדים ...
מטופלים עצלנות איך לנהל נכון איכות בעיות עם עובדים התמקדות הדרך של אליעד אחריות אישית
איך לדעת איך לעשות משהו? איך הכי נכון לעשות משהו? איך לקבל החלטה? איך לדעת מה נכון לעשות? איך להחליט מה לעשות? איך לדעת מה לעשות? מהי המטרה של המשימה? מודל לקבלת החלטות, שיטות איך לקבל החלטה, איך להחליט החלטה?
... נכון לעשות? איך להחליט מה לעשות? איך לדעת מה לעשות? מהי המטרה של המשימה? מודל לקבלת החלטות, שיטות איך לקבל החלטה, איך להחליט החלטה? איך לדעת מה הדרך הכי נכונה לבצע כל משימה? כאשר אדם שואל את עצמו איך לבצע משימה מסוימת, לדוגמה: איך להכין ארוחה?, איך ... הדרך הנכונה ביותר היא קודם כל לשאול את עצמו: למה אני עושה את המשימה הזאת?. כלומר, התשובה לשאלה איך לבצע ... אם אדם אינו מגדיר מטרה, הוא למעשה משוחרר מכללים. הוא יכול לבצע את המשימה בכל דרך שירצה, כי אם אין יעד ברור, אין ... לו את כל המידע הזה, הוא יכול לקבל החלטה נכונה לגבי איך לעשות את המשימה. האם תמיד אפשר לדעת את הדרך הנכונה אם ... או נכונה מה לעשות. איך לקבל החלטה נכונה? מהי הדרך הנכונה לבצע משימות? איך לדעת מה המטרה שלי? מה לעשות כשאין מטרה מוגדרת? איך למצוא אפשרויות לביצוע משימה? איך להגדיר מטרות בצורה ברורה? ...
להכין להגדיר את המטרה יכולת איך לקבל החלטה מוגדרת לנוח לבצע משימות פעולה
שאננות, מוטיבציה לעובדים, איך למנוע שאננות אצל העובדים? כמה משימות לתת לעובד? למה לתת לעובד משימות למאה שנה קדימה? איך לגרום לעובד לא לשרוף זמן? איך למנוע אבטלה סמויה? איך לגרום לעובדים לא להתבטל? ניהול עובדים, ניהול משימות לעובדים
שאננות, מוטיבציה לעובדים, איך למנוע שאננות אצל העובדים? כמה משימות לתת לעובד? למה לתת לעובד משימות למאה שנה קדימה? איך לגרום לעובד לא לשרוף זמן? איך למנוע אבטלה סמויה? איך לגרום לעובדים לא להתבטל? ניהול עובדים, ניהול משימות לעובדים
... מוטיבציה לעובדים, איך למנוע שאננות אצל העובדים? כמה משימות לתת לעובד? למה לתת לעובד משימות למאה שנה קדימה? איך לגרום לעובד לא לשרוף זמן? איך למנוע אבטלה סמויה? איך לגרום לעובדים לא להתבטל? ניהול עובדים, ניהול משימות לעובדים איך למנוע שאננות אצל העובדים ולשמור על מוטיבציה גבוהה? הנושא של מניעת שאננות אצל עובדים הוא אחד מהאתגרים המרכזיים בניהול עובדים, במיוחד בסביבה שבה יש תחושה של חוסר לחץ או פיקוח צמוד. אליעד כהן מסביר כיצד ניהול משימות נכון יכול לשמור על רמת מוטיבציה גבוהה ולעזור לעובדים להיות פעילים ויעילים. המפתח לכך הוא לא רק מתן משימות לטווח הקצר, אלא גם הצגת תחושת רציפות בעבודה, כדי למנוע תחושת מיצוי מיותרת. למה חשוב לתת לעובדים משימות לטווח ארוך? אחת השיטות החשובות למנוע שאננות היא לתת לעובדים תחושה שיש להם עבודה בלתי נגמרת, ושהם תמיד יכולים להתקדם אל משימות נוספות. אליעד מציין כי אם העובד יודע שמצפים ממנו להתמודד עם משימות גדולות לטווח ארוך, הוא לא ירגיש שהעבודה נגמרה לאחר שהוא מסיים את משימתו הנוכחית. כך הוא נשאר ערני ופעיל, מתוך הבנה שהעבודה לא תיעצר, והוא תמיד יכול לשאוף להגיע ליעדים נוספים. ... מאוד בעתיד, וזה שומר אותו במצב של מוכנות לעבודה. מה הסכנה בהצגת רק משימות לטווח הקצר? כאשר מציגים לעובד רק את המשימות הקרובות שעליו לבצע, הוא עשוי להרגיש שאין הרבה עבודה שצריך לעשות, מה שגורם לו להאט את הקצב ולהשקיע פחות. כשעובד חושב שיש לו רק את המשימות הנוכחיות לבצע, הוא לא ירגיש את הלחץ או הדחיפות לסיים אותן במהרה. לעיתים, העובד לא מודע לכמות המשימות הגדולה שמתוכננת לו, ולכן לא יתפקד ביעילות ויבזבז זמן. לפיכך, חשוב לחשוף בפניו את היקף המשימות המלא, כך שהוא לא יגיע למצב של חוסר מוטיבציה. למה להשתמש במושג משימות למאה שנה קדימה? המונח משימות למאה שנה קדימה הוא רק אמצעי המחשה לכך שהעובד צריך להבין שתמיד יש יעדים ארוכי טווח לפניהם. הרעיון הוא להבהיר לו שהעבודה לא נגמרת, גם אם כל משימה נראית קטנה לעין. בכך, העובד נשאר עם תחושת אחריות גבוהה ומסוגלות להתמקד על משימות גדולות ועתידיות, מבלי להרגיש שנגמרה העבודה או שאין מה לעשות. כל עוד הוא מבין שיש הרבה עבודה גם לאחר סיום המשימה הנוכחית, הוא לא יתפתה להפסיק לעבוד. מה קורה אם נותנים יותר מדי משימות בבת אחת? יש להיזהר מכך שלא יציגו בפני העובד כמות משימות רבה מדי, כי הוא עלול לחשוב שהעבודה היא בלתי אפשרית לעשייה. אם העובד מרגיש שהכמות המונחת לפניו היא אינסופית, הוא עשוי להתייאש מבעוד מועד ולחשוב שאין שום סיכוי להצליח במשימות שניתנו לו. הדבר יכול להוביל אותו להפסיק להשקיע מאמץ ולהפחית מהמרץ שהשקיע עד כה. לכן, חשוב להציג משימות בצורה נבונה, תוך שמירה על איזון בין הצגת כמות העבודה ויכולת הביצוע שלה. איך למנוע אבטלה סמויה ולגרום לעובד לא לבזבז זמן? אבטלה סמויה מתרחשת כאשר העובד לא מנצל את זמן העבודה בצורה יעילה, ומבצע משימות באופן איטי או מיותר. כדי למנוע מצב כזה, יש להבטיח שהעובד מבין שהעבודה לא נגמרת ושהוא תמיד ימצא משימות נוספות לעשות. כך, הוא לא יחשוב שאין לו מספיק עבודה ויתחיל להימנע מלבצע את המשימות במלואן. בנוסף, יש לעודד אותו לעדכן את המנהל בקצב העבודה ובשלב בו הוא נמצא בכל משימה, כדי לעזור לו להרגיש שהוא עובד במקביל לקצב הנדרש. זה גם מונע מצב שבו העובד משתהה או מתמהמה בזמני העבודה. איך להשתמש בטכניקת הצגת משימות לטווח ארוך בצורה חכמה? כדי להשתמש בטכניקה הזו בחוכמה, חשוב לא להיסחף בהגזמות, ולהציג לעובד את המשימות בצורה מאוזנת. אם תציג בפניו כמות אינסופית של משימות, הוא עשוי להרגיש חסר אונים ולהפסיק לעבוד. מצד שני, אם לא תציג לו מספיק עבודה, הוא עשוי להרגיש שאין לו על מה לעבוד. הדרך הנכונה היא להראות לו את העבודה הגדולה העתידית, יחד עם משימות מיידיות, כך שהוא יוכל להרגיש שהעבודה ניתנת לו בצורה מסודרת ולפי שלבים. כך, הוא יוכל לראות את ההתקדמות שלו מבלי להרגיש מעמיסים עליו יותר מדי. למה חשוב להסביר את הציפיות לטווח ...
עתיד לבצע אחריות מטרות לטווח קצר הרגשת מיצוי משימות עתידיות הגזמה לחשוף
אושר בקושי ובפשיטות - למה אנשים מחפשים את הקושי?
9:54אושר בקושי ובפשיטות - למה אנשים מחפשים את הקושי?
... האדם לא מצליח להפסיק לרצות להרגיש יותר טוב או לפחד להרגיש רע. לכן, באופן טבעי, חושבים שאם זו המשימה הקשה ביותר - בטח נדרש מאמץ עצום להשיג אותה. כשמישהו אומר אפשר להשיג את האושר רק על ידי אמירת האמת לעצמך, אנשים מניחים שזה פתרון פשוט מדי ולא נותנים ... יותר כך גדל המאמץ הדרוש. אם רוצים, לדוגמה, לבנות מבנה עצום על הירח או להגיע לקצה הגלקסיה, זו משימה שתדרוש משאבי ענק. בעולם הפנימי, לעומת זאת, כל המשאבים כבר נמצאים בתוך האדם - תכונות הנפש, היכולות השכליות והרגשיות, הכל קיים בך. כדי להיות מאושר אינך ... האני הזו גורמת לו להרגיש נפרד משאר הדברים. עצם הנפרדות גורמת לתחושת חיסרון מתמדת, שהופכת את המשימה להיות מאושר למשימה הכי קשה בעולם. זו נראית משימה בלתי אפשרית שמצריכה מאמץ עצום, ואולי כלל אין לה פתרון, כי איך אפשר להיות קיים ולהרגיש שלא חסר לך דבר? איך אפשר בכל זאת להיות קיים ולא להרגיש חיסרון? ... לא מצליח להביא את עצמו למצב שהוא יפסיק לרצות להרגיש יותר טוב, ותמיד יפחד להרגיש פחות טוב. והמשימה הקשה ביותר בעולם, היא כיבוש האושר. ומעצם העובדה שהאדם קיים, מעצם כך שהוא מודע לאני, אז יש גם לא אני, ויש נפרדות מעצם זה נובע החיסרון של האדם, שתמיד ... פרדוקסאלי, איך אתה יכול להיות קיים, ולהרגיש שלא חסר לך כלום למרות שאתה קיים. ולכאורה, בשביל המשימה הזו צריך מאמץ אינסופי, ואולי זה בלתי אפשרי ואין בכלל פתרון לדבר הזה? והבשורה הטובה היא, שבחיצוניות, בנפרדות, כמה שהשינוי גדול יותר, ככה צריך יותר מאמץ ...
בני אדם תחושה של הטוב איך להבין בשלמות שיפור השכל בניית בית חוויית חיסרון המקום
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על משימה
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: משימה, איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשתול מחשבות? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בזוגיות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לעשות יותר כסף? איך להתמודד עם גירושין? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להיגמל מהימורים? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך לפרש חלומות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לחנך ילדים? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשפר את הזיכרון? איך למצוא זוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך להעריך את עצמך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: משימה, איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? כעס ועצבים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? מועקות נפשיות וייאוש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בדידות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? דיכאון? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם הכל אפשרי? איך להיות מאושר? איך להנות בחיים? למה העולם קיים? מי ברא את אלוהים? האם יש או אין אלוהים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? למה יש רע בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצר העולם? אולי אנחנו במטריקס? האם לדומם יש תודעה? בשביל מה לחיות? האם אפשר לדעת הכל? מה המשמעות של החיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש בחירה חופשית? האם יש משמעות לחיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם באמת הכל לטובה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא ייעוץ פילוסופי, הדרכה, ייעוץ אישי בתחום משימה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 0.5000 שניות - עכשיו 24_06_2025 השעה 20:34:01 - wesi1