ניהול עובד שמבטיח הבטחות ללא כיסוי, איך להתמודד עם הבטחות ללא כיסוי? איך לנהל עובד בעייתי? איך לנהל עובד שלא עומד במשימות בזמן? עמידה ביעדים ובמשימות, ניהול עובדים, יעוץ למנהלים, עמידה ביעדים ובלוחות זמנים... שמבטיח הבטחות ללא כיסוי, איך להתמודד עם הבטחות ללא כיסוי? איך לנהל עובד בעייתי? איך לנהל עובד שלא עומד במשימות בזמן? עמידה ביעדים ובמשימות, ניהול עובדים, יעוץ למנהלים, עמידה ביעדים ובלוחות זמנים איך לנהל עובד שמבטיח הבטחות ללא כיסוי? כאשר יש עובד שמבטיח הבטחות ולא מקיים אותן, מנהלים רבים מוצאים את עצמם מתוסכלים מחוסר יכולתו של העובד לעמוד במשימות בזמן. אליעד כהן מציע שיטה יסודית ומפורטת כיצד להתמודד עם עובדים כאלה. מה הסיבות המרכזיות לכך שעובד לא עומד במשימה שהבטיח? אליעד כהן מסביר שיש שלוש סיבות עיקריות לאי - ביצוע משימות מצד עובדים: העובד לא רוצה לבצע את המשימה (חוסר רצון). העובד לא יכול לבצע את המשימה (חוסר יכולת או משאבים). העובד לא יודע כיצד לבצע את המשימה (חוסר ידע או מיומנות). לדוגמה, עובד שהבטיח להכין מסמך עד הערב, וכששאלו אותו מדוע לא ביצע את המשימה, ענה שהיה עסוק. לאחר מכן הבטיח שוב שיבצע עד למחרת, אך שוב לא עמד בהתחייבות. הסיבות להפרת הבטחות כאלה עשויות להשתנות, ועל המנהל לזהות מהי הסיבה המדויקת לכך שהעובד אינו עומד במשימה. כיצד לחקור עובד בצורה נכונה ולגרום לו לומר את האמת? כאשר מנהל שואל עובד מדוע לא ביצע משימה, חשוב ליצור סביבה שבה העובד לא יחשוש לומר את האמת. אם העובד ירגיש מאוים, הוא כנראה יעדיף לשקר מאשר ... כדי לגרום לעובד לומר את האמת, אליעד כהן מציע לשדר לעובד שהמטרה היא להבין את הסיבה האמיתית לחוסר ביצוע המשימה, ולא לחפש אשמים. המנהל יכול לשאול באופן לא מאיים: תגיד, למה בעצם לא ביצעת את המשימה אתמול? אם העובד עונה שכאב לו הראש, המנהל צריך לברר האם זו באמת הסיבה האמיתית, ולבדוק אם יש דרך להבטיח שזה לא יקרה שוב בעתיד. המטרה בשאלות אלו היא להגיע לאמת ולסיבה המדויקת שבגללה המשימה לא התבצעה, בין אם מדובר בחוסר רצון, בחוסר יכולת או בחוסר ידע. מהו הקשר בין הבטחות עצמיות להבטחות של ... צריך להבין שמדובר בדפוס שחוזר על עצמו, ולחקור מה עומד מאחוריו. האם העובד מבטיח כי הוא באמת מאמין שיעמוד במשימה? האם הוא חושש להודות שאין לו את היכולת או את הזמן לבצע את המשימה? במקרה כזה, חשוב להסביר לעובד שלא נורא אם הוא לא יכול לעמוד במשימה, כל עוד הוא אומר זאת מראש. זאת דרך לחנך אותו להגיד אמת ולהימנע מהבטחות חסרות כיסוי בעתיד. כיצד לנהל ... ביעדים? אליעד כהן ממליץ על שיטת ניהול שיחה פתוחה ולא מאיימת. חשוב לשאול את העובד למה בדיוק לא בוצעה המשימה, מה גרם לעיכוב ואיך הוא יכול להבטיח שהדבר לא יקרה שוב בעתיד. לדוגמה, אם העובד טוען שהיו אילוצים לא ... שהעובד יפסיק לשקר לו, עליו להפסיק ליצור סביבה שבה שקרים נתפסים כדרך הטובה ביותר להתמודד עם אי - עמידה במשימות. המנהל צריך לשדר שהאמת, גם אם לא נעימה, עדיפה תמיד על פני הבטחות שקריות. כיצד להימנע מטעויות חוזרות בניהול ... ממנו. במקום לדרוש מהעובד הבטחות נוספות, על המנהל לעודד אותו להסביר את הקשיים ולהכין תוכנית פעולה ריאלית שתבטיח עמידה במשימות בעתיד. כך אפשר לשפר באופן מהותי את עמידת העובדים ביעדים ובלוחות הזמנים. איך לנהל עובד בעייתי? איך לגרום לעובד ... ללמוד מכישלונות בניהול עובדים? ביבי נתניהו ימוטט את שלטון החמאס, אופטימיות יתר, הבטחות שקריות, 3 סיבות שעובד לא עומד במשימה, לא רוצה, לא יודע, לא יכול, חוסר רצון, חוסר יכולת, חוסר ידיעה, איך לגרום למישהו לומר לך את האמת? ...