... כאשר מדובר בילד שאומר לא בא לי להכין שיעורים, עלינו לבדוק אם החוסר רצון הזה מצדיק את אי ביצוע המשימה. האם זה באמת אומר שהוא לא צריך להכין שיעורים? האם חוסר הרצון הוא סיבה מוצדקת לאי - עשייה? לסיכום, ... להציע אלטרנטיבות שמתאימות יותר לצרכיו. אם הילד מסרב להכין שיעורים, ניתן להסביר לו את ההשלכות של אי - ביצוע המשימה, או למצוא דרך להפוך את המשימה למעניינת ומאתגרת יותר. סיכום הדבר החשוב ביותר כאשר אנו נתקלים בהתנגדות הוא לא לנסות מיד למצוא את התשובה או ... הילד מסרב להכין שיעורים, ניתן להראות לו את ההשלכות של אי - הכנת שיעורים, או למצוא דרך להפוך את המשימה למעניינת יותר. לסיכום הדבר החשוב ביותר בהתמודדות עם התנגדויות הוא לא לנסות ישר למצוא מה להגיד, אלא להבין את ...
... האדמה כדוגמה מוחשית, אליעד מציג את המקרה של עבודה פשוטה כמו קילוף תפוחי אדמה. עובד יכול לבחור לראות את המשימה כעבודה סתמית ולא להתאמץ בה, או שהוא יכול להזדהות עם המטרה ולעבוד מתוך רצון אמיתי להועיל לאחרים. אם העובד ... התפקיד. מהם היתרונות והחסרונות של כל גישה? יש יתרונות בגישה של להשקיע כמה שפחות: זה חוסך מאמץ והופך את המשימות לפחות מעיקות. מצד שני, מי שמתרגל לעבוד מעט עלול לגלות שהוא כלוא בעבודה שלא באמת מעניינת אותו. הוא מגיע ... במה שהוא עושה. כיצד דוגמת קילוף תפוחי האדמה ממחישה את העניין? אדם שמקלף תפוחי אדמה יכול לבחור אם להתייחס למשימה כאל תפקיד סתמי או כאל שליחות שבה הוא עוזר לאנשים לקבל תפוח אדמה מקולף. מי שאומר לעצמו לא מעניין ... יותר. למה חשוב לזכור את ההיבט הרגשי בעבודה? מי שעובד רק בשביל הכסף ולא באמת אכפת לו מהלקוחות או מהמשימות, מוצא את עצמו מרגיש כורח גדול יותר. הוא ירגיש בכל רגע שהוא נמצא בכלא ועושה דבר שלא באמת מעניין ...
... עצמי כחלק בלתי נפרד מהיכולת לנהל אחרים. הוא מסביר כי ניהול עצמי הוא תהליך שבו אדם לומד לנהל את משימותיו, סדרי עדיפויותיו, ולהתמודד עם קונפליקטים פנימיים. כאשר אדם מצליח לנהל את עצמו בצורה אפקטיבית, הוא בהכרח ידע לנהל גם ... תהליכים זהים: ברגע שאדם יודע לנהל את עצמו, הוא יודע גם לנהל אחרים, כי מדובר באותו עיקרון של ניהול משימות וקבלת החלטות. מהי החשיבות של ניהול עצמי כדי לנהל אחרים? נטען שאם אדם אינו מסוגל לנהל אחרים, הדבר נובע ... עצמו בצורה טובה, הוא בהכרח ידע לנהל אחרים, משום שאלה אותם עקרונות בדיוק: ניהול סדרי עדיפויות, התמודדות עם מספר משימות בו - זמנית, טיפול בקונפליקטים פנימיים, מציאת פתרונות והתייעלות. הגוף והנפש של האדם הם מעין מערכת פנימית מורכבת, ואם ... הרעיון שכולנו עוסקים בניהול בכל רגע נתון, החל בניהול הפנימי של רצונותינו ושל סדר היום שלנו, ועד לניהול עובדים, משימות ומשאבים בסביבה החיצונית. ככל שמשפרים את היכולת לנהל את עצמנו, כך אנחנו מתקרבים יותר ויותר ליכולת לנהל אחרים בצורה ...
... תהיה בעיות בעתיד. מה המשמעות של עובד כשכפול שלך? אליעד כהן מדגיש נקודה חשובה במיוחד - האם היית מצליח במשימה אם היו משכפלים אותך? הוא מביא דוגמה ברורה: נניח שאתה מעוניין למכור יותר ללקוחות חדשים, ושברור לך מה צריך ... המטרות של העסק. לקבוע בצורה מדויקת כיצד יש להשיג את אותן מטרות. לוודא שאתה עצמך מבין ומסוגל לבצע את המשימה בצורה טובה מאוד אילו היית משכפל את עצמך. להביא עובד רק לאחר שהכל ברור לך לחלוטין ואתה בטוח ביכולתך ... יודע למדוד ולנהל אותו באופן מיטבי? רק לאחר שברור לך כל הנל, ואתה בטוח שאתה מסוגל לבצע בעצמך את המשימה אילו היית משוכפל, מומלץ להמשיך הלאה לתהליך הגיוס. סיכום והמלצה של אליעד כהן למנהלים ולעסקים בסיום ההרצאה, אליעד כהן מדגיש שוב את החשיבות של לקיחת אחריות מלאה, בלי לחפש קומבינות או פתרונות שטחיים. לפני שמגייסים עובד, צריך לוודא שהמשימות והמטרות ברורות לך ברמה כזו שאתה יכול להיות בטוח שאם היו משכפלים אותך, היית עושה את העבודה בהצלחה. אם ...
... אחרים יהיו קלים בהרבה עבורך, משום שהמנגנון הפסיכולוגי הוא זהה לחלוטין. האם יש קשר בין ניהול עצמי לניהול זמן ומשימות? בהרצאה, אליעד מתייחס גם לקשר שבין ניהול עצמי לניהול זמן ומשימות. לדעתו, מי שיודע לנהל את עצמו היטב מול מטרות אישיות, ישלוט באופן טבעי גם בניהול הזמן ובניהול המשימות שלו ושל אחרים. ניהול זמן וניהול משימות הם רק ביטויים ספציפיים של אותה יכולת בסיסית: היכולת לנהל את עצמך באופן מלא ואפקטיבי. מה הצעד הראשון בדרך ...
... תלוי מאוד בסיטואציה ובעובד עצמו. לפעמים עובד חייב הוראות מפורשות וברורות, ואם לא יקבל אותן, פשוט לא יבצע את המשימה. לעומת זאת, יש עובדים שאם תגיד להם בדיוק מה לעשות ואיך לעשות, הם דווקא לא ירצו לעשות את זה, ... עדיף לתת להם פחות הנחיות ולסמוך עליהם שייקחו יוזמה ויעשו את הדברים לבד. האם כדאי לוודא שהעובד הבין את המשימה? אליעד מביא דוגמה נוספת בנושא של ווידוא הבנה. לפעמים זה מאוד חיוני לבדוק שהעובד אכן הבין מה נדרש ממנו, כי אחרת הוא עלול לא לבצע את המשימה כפי שהתכוונת. אבל במצבים אחרים, אם כל הזמן תבדוק האם הוא הבין ותוודא יתר על המידה, העובד עלול להיפגע או להרגיש שלא סומכים עליו, וזה יכול לגרום לו דווקא לרצות לא לבצע את המשימה או לאבד מוטיבציה. למה כל שיטות הניהול מוגבלות? אליעד מדגיש שכל שיטות הניהול השונות הן כמו כלי עבודה. הוא ...
... באופן עקיף? אליעד מסביר שהתהליך של פיטורים כולל שני מרכיבים עיקריים: מהות הפיטורים - העובד מפסיק לבצע את התפקיד והמשימות שלו בפועל. צורת הפיטורים - העובד מפסיק לקבל שכר, אינו מגיע יותר למשרד ואינו נחשב עוד לעובד מן המניין. ... להציג לעובד שמכניסים תחתיו עובדים נוספים בטענה שמדובר בשדרוג מעמדו, להפחית את עומס העבודה עליו או לתת לו להתרכז במשימות חשובות יותר. בפועל, מדובר בהעברה של תפקידיו לאחרים, כך שתפקידו הופך פחות חיוני והארגון יהיה תלוי בו פחות ופחות. ... סמכויותיו בין גורמים אחרים. אם יש עובד שמאיים בהתפטרות, נוכל לצמצם את התלות בו על ידי כך שנחלק את משימותיו בין אחרים, וכך נקטין את ההשפעה השלילית של עזיבתו. במקרה של מנכל או עובד בכיר, אפשר להכניס תחתיו אנשים ... אנחנו לא מרוצים ממנכל מסוים אך איננו רוצים לפטר אותו באופן ישיר, ניתן להכניס תחתיו עובדים חדשים שייקחו חלק ממשימותיו. בכך הוא יהפוך לפחות הכרחי לארגון, וכשנגיע לרגע האמת - הפיטורים יהיו פשוטים יותר. מהות וצורה של פיטורים פיטורים ...
... השכל כדי להבין כיצד לבצע את הפעולה, אך בעיקר מדובר במאמץ פיזי. לכן, מאמץ שכלי טהור מתרחש בעיקר כאשר המשימה היא שכלית לחלוטין, כמו לפתור תשבץ, לסדר חדר או לשחק משחקי חשיבה. פעולות כאלה מפעילות את המוח ודורשות מחשבה ... מוחו בהדרגה. איך מתאימים את המטרות ליכולות של הילד? חשוב מאוד לדעת להתאים את המטרות ליכולות של הילד. אם המשימה תהיה קשה מדי, הילד עלול להירתע ולהימנע מחשיבה. לכן, יש לבחור משימות שמתאימות ליכולת הנוכחית שלו, לא קשות מדי ולא קלות מדי. עם הזמן ניתן להעלות את רמת הקושי בהדרגה כדי ... לשפר את היכולות הקוגניטיביות שלו, עליו להציב לעצמו מטרות שמחייבות חשיבה מתמדת. אפשר לשחק משחקי חשיבה, לפתור חידות, לעסוק במשימות מאתגרות שכלית ולהמשיך להציב יעדים חדשים ככל שהיכולת השכלית מתפתחת. לסיכום, מהו המפתח האמיתי לפיתוח החשיבה אצל ילדים? המפתח ...
... הנפוצים בעולם העבודה הוא כאשר מנהל מתלונן על העובדים שלו. לדוגמה, המנהל מתלונן שהעובדים שלו לא יעילים, לא מבצעים משימות, או פשוט לא מתפקדים כראוי. לפי אליעד כהן, כאשר מנהל מתלונן על העובדים, הוא בעצם מתלונן על עצמו ועל ... לרצות לבצע את העבודה. יכול להיות שמשהו בתקשורת שלך איתו, בציפיות שלך, או באופן בו אתה מגדיר לו את המשימות, הוא הגורם לבעיות. מה קורה כשכל העובדים לא מתפקדים כמו שצריך? אליעד מוסיף נקודה חשובה נוספת: אם יש מנהל ... שבעצם אתה לא מתלונן רק עליו - אתה גם מתלונן על התפקוד שלך כמנהל. זה שהוא לא מבצע את המשימות שלו כמו שצריך, זו אחריות שלך. האחריות של המנהל כמובן, ייתכן שהעובד פשוט לא טוב בתפקידו, וזו באמת הבעיה ... שהבעיה אינה דווקא בהם, אלא בך. אם מנהל טוען שכל עובד שהוא מקבל אינו טוב, שהעובדים לא מבצעים את המשימות כמו שצריך ושכולם לא מתאימים, ייתכן מאוד שהבעיה היא בגישה הניהולית שלו. כמובן, זה לא בהכרח נכון תמיד - ...
... וגם על השיווק וגם על הייצור וגם על כל מה שזז בארגון. ונניח שיש לך את הכישורים הנדרשים לביצוע המשימות. ונניח שיש לך את המוטיבציה לביצוע המשימות. במילים אחרות, נניח שיש בארגון בן אדם אחד בלבד, שיש לו גם את היכולת וגם את הרצון לבצע את המשימות. במקרה שכזה, איך היה הכי נכון לבצע את התהליך? האם היה נכון לעשות אותו בצורה כזו או בצורה אחרת? ... בצורה נקייה, שיש רק בן אדם אחד בארגון, שאחראי על הכל, ושיש לו את היכולת ואת הרצון לבצע את המשימה, הרי שכאן בעצם יש את האפיון הנכון ביותר לביצוע התהליך. זאת נקודת ההתחלה. מכאן ואילך יתחילו להיכנס אילוצים, של ...
👈1 ב 150
👈4 ב 400
☎️
050-3331-331שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי
- הספר על: משימה, כעס ועצבים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם לחץ? דיכאון? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז ועוד...
הצלחה אהבה וחיים טובים
- הספר על: משימה, איך למצוא זוגיות? איך ליצור אהבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפרש חלומות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשנות תכונות אופי? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך להיגמל מהימורים? איך להיות מאושר ושמח? איך לנהל את הזמן? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לעשות יותר כסף? איך לשתול מחשבות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להעריך את עצמך? איך לשפר את הזיכרון? איך לחנך ילדים? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להצליח בראיון עבודה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לקבל החלטות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בזוגיות ועוד...
להיות אלוהים, 2 חלקים
- הספר על: האם לדומם יש תודעה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש או אין אלוהים? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? איך נוצר העולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם אפשר לדעת הכל? האם המציאות היא טובה או רעה? למה לא להתאבד? למה יש רע בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם הכל אפשרי? למה יש רע וסבל בעולם? איך להיות הכי חכם בעולם? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? איך להנות בחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? איך נוצר העולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות ועוד...
האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן עסקי, אימון אישי למנהלים, טיפול אישי בנושא משימה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331