אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
ביצוע משימהלביצוע המשימהלהצליח במשימהמשימה מורכבתנותנים משימה לעובדלעשות משימהלתת משימה לעובדלתת משימה לעובדיםהבנת המשימהזמן ביצוע המשימההעובד הבין את המשימהדד ליין לביצוע משימהאבני דרך לביצוע המשימהאיך לתכנן משימהאפשרויות לביצוע משימהכמה זמן יקח לבצע את המשימהכמה זמן לוקח לבצע את המשימהלחלק את המשימה לחלקיםלוודא שהעובד הבין את המשימהלתכנן משימהמאיזו משימה להתחילמשימה משעממתמשימה בתוך משימההמטרה של המשימהמשימה לא מעניינתמשימה אפורהמשך הזמן הנדרש לביצוע המשימהמשך זמן ביצוע המשימהמתי המשימה תושלםאיך מתכננים משימה מורכבתסגירת משימהסטאטוס משימהאיזה עובד צריך לעשות את המשימהפתיחת משימהקשיים בביצוע משימהאיזה קשיים תיתקל בביצוע המשימהמטרת המשימה לעובדיםלתכנן משימה מורכבתלוחות זמנים של משימהלתכנן ביצוע משימההגדרת זמן למשימהלהקצות משימהלחלק משימה לחלקים קטניםאיך לנהל משימה בתוך משימהלנמק את המשימה לעובדיםלעשות את המשימה לבדחוות הדעת של העובדים על המשימהחשיבות דרך ביצוע המשימה בפרויקטיצירת משימה ארגונית🔍הצג עוד...
ניהול ארגוני, טעויות של מנהלים, טעויות בניהול, מנהל או עובד, למה לא לעשות את העבודה של העובדים? תפקידו של המנהל בארגון, איך להיות מנהל טוב? תפקידו של המנהל לנהל, מה זה לנהל עובדים? מה התפקיד של המנהל? להתערב בעבודה של העובדים
ניהול ארגוני, טעויות של מנהלים, טעויות בניהול, מנהל או עובד, למה לא לעשות את העבודה של העובדים? תפקידו של המנהל בארגון, איך להיות מנהל טוב? תפקידו של המנהל לנהל, מה זה לנהל עובדים? מה התפקיד של המנהל? להתערב בעבודה של העובדים
... ביותר של מנהלים בארגונים היא כאשר המנהל מבצע את העבודה של העובדים במקום אותם העובדים. במקרים רבים, מנהלים רואים עובדים שמבצעים משימות מסוימות לא בצורה אידיאלית, ומחליטים ... אך אליעד מציין כי זו טעות אסטרטגית חמורה. המנהל לא אמור לבצע את העבודה של העובד. תפקידו של המנהל הוא לנהל את הארגון, לא להתערב בביצוע משימות יומיומיות של העובדים. כאשר המנהל מתערב ... את יעילות הארגון והופך אותו לחלק מהבעיה במקום להיות הפתרון. למה המנהל לא צריך לעשות את העבודה של העובד? המנהל לא צריך לקחת על עצמו את משימות העובדים, גם אם הוא מבצע אותן בצורה טובה ... האמיתית - ניהול הארגון והכוונת העובדים להצלחה בטווח הארוך. למעשה, המנהל שמבצע את העבודה במקום העובד, מפסיד זמן שהיה יכול להקדיש למשימות אסטרטגיות אחרות כמו תכנון עתידי, קבלת ... העובדים ולספק להם את הכלים הדרושים לשיפור ביצועיהם. הוא יכול להעניק להם הדרכות מקצועיות, לקבוע נהלים ברורים ולקבוע דרכים שבהן יש לבצע משימות. הוא יכול לעזור לעובדים לפתח את כישוריהם ... היום - יום של העובדים. המשמעות היא שהמנהל צריך להשקיע זמן בניהול הכולל, ולא בהשגת מצוינות בביצוע מטלות פרטניות. אם המנהל עוסק בביצוע משימות קטנות, הוא למעשה יוצר תלות מוגזמת בו ... הצמיחה של הארגון, שכן כישוריו של המנהל לא מנוצלים במלואם כאשר הוא עוסק בהדרכה ובניית צוותים. למה חשוב לא להפריע לעובדים בביצוע המשימות? כאשר המנהל מבצע את העבודה של העובדים, גם ... המנהל צריך להיות מוקדש לניהול אסטרטגי, יצירת קשרים עם לקוחות, קבלת החלטות גבוהות, ושיפור ביצועי הארגון באופן כללי. אם המנהל מתמקד במשימות פרטניות, הוא מפספס את האפשרות להוביל את ... ולוודא שלארגון יש את הכלים והמשאבים הנדרשים כדי לפתח את כישוריהם של העובדים. מה תפקידו של המנהל בעצם? תפקיד המנהל לא מסתכם בניהול משימות שדורשות מיומנויות טכניות בלבד. המנהל אמור ... פחות טוב? לפעמים, עדיף שהעובד יעשה את העבודה בצורה פחות טובה, כדי לאפשר למנהל להקדיש את מרצו לפיתוח הארגון ולקידום מטרותיו. לא כל משימה דורשת ביצוע מושלם. לפעמים, מספיק שהעובד ... מנהלים בארגונים היא המנהל שמבצע את העבודה של העובד במקום העובד, ובמקרים רבים - עושה זאת טוב יותר מהעובד. כשמנהל רואה עובד שמתמודד עם משימה מסוימת, הוא עשוי להרגיש שהמשימה לא מתבצעת בצורה הטובה ביותר ולפעמים יבחר ... של הארגון. המנהל, בתפקידו, לא אמור לבצע את העבודה של העובד. תפקיד המנהל הוא לנהל את הארגון, ולא להיות מעורב ברמות המיקרו של ביצוע משימות העובדים. כאשר המנהל עוסק בעבודת העובדים, הוא בעצם לא מבצע את תפקידו האמיתי. למה המנהל לא צריך לעשות את העבודה של העובד? המנהל לא אמור להיות מעורב בביצוע המשימות של העובדים, גם אם הוא עושה זאת בצורה טובה ... בצורה נכונה. בכך שהוא מבצע את העבודה במקום העובד, הוא מפספס את מטרת התפקיד שלו. עבודתו של המנהל היא לנהל, וכאשר הוא עוסק בביצוע משימות שביכולת העובד לעשותן, הוא מפספס את ... זה בהחלט הגיוני שהמנהל ידריך את העובדים וייתן להם את הכלים הדרושים לשיפור ביצועיהם. המנהל יכול לספק הדרכות, לקבוע את הדרך בה יש לבצע משימות, ולעזור לעובדים לפתח את כישוריהם. אולם, הוא לא צריך להיכנס לעבודה עצמה ולהיות מעורב ברמות המיקרו של ביצוע משימות יומיומיות. אם המנהל עוסק בביצוע משימות קטנות ולא במתן הכוונה לעובדים או קביעת ... יש לכך השפעה שלילית על הארגון, שכן זה יוצר תלות מוגזמת במנהל ומפחית את יכולת הצמיחה של העובדים. למה זה חשוב לא להפריע לעובדים בביצוע המשימות? אם המנהל מבצע את העבודה של העובדים, גם ... עם לקוחות, ועוד. יש ערך גבוה יותר למנהל כשהוא מתמקד בניהול, תכנון והכוונה, במקום להתערב בעבודת העובדים. במקום שהמנהל יחשוב כיצד לשפר משימה פרטנית, עליו לחשוב כיצד להבטיח שכל העובדים יבצעו את משימותיהם בצורה הטובה ביותר באופן כללי. על המנהל ... ולוודא שיש לארגון את הכלים והמשאבים כדי לפתח את הפוטנציאל של כל אחד מהעובדים. מה תפקידו של המנהל בעצם? תפקיד המנהל לא מסתכם רק בהשלמת משימות שדורשות יכולות טכניות. המנהל צריך לנהל את ... ומקצועית. רק כך הארגון יכול לפתח את יכולותיו ולקדם את מטרותיו. האם תמיד צריך שהעובד יעשה את העבודה פחות טוב? לפעמים, עדיף שהעובד יבצע משימה בצורה פחות טובה, כדי שהמנהל יוכל להשקיע ...
מה זה לנהל עובדים מה לא לעשות להתמודד פוטנציאל מיומנויות יצירת קשר מיומנות מושלם
מצויינות בעבודה, עובדים מצטיינים, מצויינות עובדים, איך לגרום לעובדים שלך להיות עובדים מצויינים? איך לגרום לעובדים שלך לעבוד יותר טוב? מצויינות בעסקים, איך לגרום למישהו לפתח את השכל? הכשרת עובדים, השקעה בעובדים, איך להשקיע בעובדים?
מצויינות בעבודה, עובדים מצטיינים, מצויינות עובדים, איך לגרום לעובדים שלך להיות עובדים מצויינים? איך לגרום לעובדים שלך לעבוד יותר טוב? מצויינות בעסקים, איך לגרום למישהו לפתח את השכל? הכשרת עובדים, השקעה בעובדים, איך להשקיע בעובדים?
... וכיצד לשאול את השאלות הנכונות. המטרה היא להעניק לעובד זריקה של שכל - כלומר, לבנות בו יכולת חשיבה שתשמש אותו בכל משימה ותהליך בעסק. איך מיישמים את הרעיון בפועל? כדי לגרום לעובד לפתח את השכל שלו, יש להתייחס לכל אינטראקציה איתו כהזדמנות ללמידה: לשאול אותו שאלות פתוחות שמאתגרות את דרך ... לחקור נושאים חדשים ולשאול שאלות על מה שלא ברור לו. להסביר לו כיצד להשתמש בכלים לניתוח מצבים לפני שהוא ניגש לביצוע משימה. מדוע השיטה הזו אפקטיבית במיוחד בעסקים? מצוינות בעסקים תלויה בגישה של העובדים לתפקידם וביכולת שלהם לחדש ולשפר. ברגע שעובד מבין כיצד לחשוב בצורה עצמאית, הוא לא נשאר ... וכיצד לשאול את השאלות הנכונות. המטרה היא להעניק לעובד זריקה של שכל - כלומר, לבנות בו יכולת חשיבה שתשמש אותו בכל משימה ותהליך בעסק. איך מיישמים את הרעיון בפועל? כדי לגרום לעובד לפתח את השכל שלו, יש להתייחס לכל אינטראקציה איתו כהזדמנות ללמידה: לשאול אותו שאלות פתוחות שמאתגרות את דרך ... לחקור נושאים חדשים ולשאול שאלות על מה שלא ברור לו. להסביר לו כיצד להשתמש בכלים לניתוח מצבים לפני שהוא ניגש לביצוע משימה. מדוע השיטה הזו אפקטיבית במיוחד בעסקים? מצוינות בעסקים תלויה בגישה של העובדים לתפקידם וביכולת שלהם לחדש ולשפר. ברגע שעובד מבין כיצד לחשוב בצורה עצמאית, הוא לא נשאר ...
איך ללמד שיפור המוח נטייה מצויינות בעבודה להצטיין להיות יותר עובד פיתוח השכל
ניהול מנהלים, איך לנהל מנהלים? ניהול ראשי צוותים, ניהול מנהלי עבודה, תפקידו של המנהל בארגון, איך לגרום למנהל לנהל יותר טוב? מהי העבודה של המנהל? מה התפקיד של המנהל? מה מנהל לא אמור לעשות? מה מנהל אמור לעשות? יעוץ ארגוני למנהלים
ניהול מנהלים, איך לנהל מנהלים? ניהול ראשי צוותים, ניהול מנהלי עבודה, תפקידו של המנהל בארגון, איך לגרום למנהל לנהל יותר טוב? מהי העבודה של המנהל? מה התפקיד של המנהל? מה מנהל לא אמור לעשות? מה מנהל אמור לעשות? יעוץ ארגוני למנהלים
... לבצע. הנקודה העיקרית שאליעד מציג בנושא הזה היא שהמנהל צריך לעשות אך ורק משימות שאף עובד מתחתיו לא מסוגל לבצע. התפקיד המרכזי שלך כמנהל מנהלים הוא לדאוג שהמנהל שאתה אחראי עליו לא יבצע שום משימה שניתן להאציל לעובדים שלו. מדוע מנהל לא צריך לבצע משימות של עובדים? הסיבה המרכזית לכך היא שהמנהל מתוגמל בשכר גבוה יותר מאשר העובדים שתחתיו, ולכן אין שום היגיון כלכלי או ניהולי בכך שיבצע בעצמו משימות פשוטות יותר. כאשר מנהל מבצע משימה שיכולה להיעשות על ידי עובד זוטר, הארגון משלם בעצם שכר גבוה עבור עבודה שניתן לבצע בעלות נמוכה יותר. לדוגמה, אם המנהל אחראי על הכנת דוחות פשוטים שהעובדים שלו יודעים ויכולים ... מנצל נכון את המשאבים שלו. למה חשוב שהמנהל יהיה פנוי לניהול? אם המנהל עסוק במשימות טכניות או פשוטות, הוא לא יכול להתפנות לניהול יעיל של העובדים שלו. אליעד מסביר שכאשר המנהל מתעסק בפעולות של עובדים, הוא למעשה מתפקד כפועל ולא כמנהל. המשמעות היא שהוא לא יבצע משימות ניהוליות חשובות, כמו פיקוח, הדרכה, שיפור תהליכים או קביעת יעדים ואסטרטגיה לצוות. המטרה של מנהל היא לנהל את האנשים, ולא לבצע את העבודה שלהם. אם המנהל שלך מתמקד בעבודה של ... חשוב להבין שהצלחת המנהל נמדדת על פי איכות הניהול שלו, ולא על פי כמות המשימות הפשוטות שהוא מבצע. איך לבדוק שהמנהל אכן מתנהל נכון? כדי לוודא שהמנהל תחתיך מתנהל נכון, אתה צריך לבדוק את המשימות שהוא מבצע. אליעד מציע שיטה פשוטה ומעשית כדי לבדוק את זה: לשאול את המנהל תחתיך באופן ברור ושיטתי, מה עשית היום?. אחרי שהוא מפרט את המשימות שהוא ביצע, אתה צריך לשאול אותו לגבי כל משימה ומשימה: האם יש מישהו מהעובדים שלך שיכול היה לעשות את זה במקומך? מדוע לא נתת לעובדים שלך לעשות את זה? האם יש עובד שיכול לבצע את המשימה הזאת בצורה טובה מספיק כדי שאתה לא תצטרך לבצע אותה בעצמך? השאלות האלה יאפשרו לך לוודא שהמנהל שלך מתמקד במשימות שבאמת מצדיקות את תפקידו, ושהוא מפנה את זמנו לניהול איכותי ואפקטיבי. דוגמה מפורטת לתהליך הבקרה הניהולית לדוגמה, אם המנהל שאתה אחראי עליו מדווח שהוא בילה את היום בהזנת נתונים או ... בסיסיים, אתה צריך לשאול אותו ישירות: האם אחד העובדים שלך יכול היה לבצע את המשימה הזו?. אם הוא עונה בחיוב, עליך לדרוש ממנו להעביר את המשימה הלאה לעובד שזו אחריותו. אם הוא משיב לך שאף עובד לא מסוגל לבצע את המשימה, אז עליך לבדוק האם אכן זה המצב, או שמא מדובר בחוסר הכשרה של העובדים. במקרה כזה, תפקידו של המנהל יהיה דווקא להכשיר את העובדים כדי שיוכלו לקחת ממנו משימות נוספות בעתיד. רק בדרך זו, המנהל שלך יהיה פנוי לעסוק בדברים המורכבים יותר כמו קבלת החלטות אסטרטגיות, שיפור תהליכי עבודה וניהול הצוות בצורה אפקטיבית. מה התפקיד המדויק של מנהל ... של המנהל בארגון הוא בראש ובראשונה להוביל, להנחות, לתכנן, ולפקח על ביצוע משימות של אחרים. מנהל אמור לדאוג שהעובדים תחתיו יודעים מה לעשות, כיצד לעשות, ולספק להם את הכלים הדרושים כדי להצליח. הוא צריך להתמקד באחריות על הצוות, ביצירת סביבת עבודה יעילה, ... לא אמור לעשות הוא לקחת מהעובדים שלו את העבודה שלהם ולבצע אותה בעצמו. כל משימה שהעובד מסוגל לבצע, עליו להאציל אל העובד. המנהל אמור לבצע אך ורק משימות מורכבות שהצוות אינו יכול או לא מוסמך לבצע. איך לגרום למנהל לנהל טוב יותר? כדי לגרום למנהל שתחתיך לנהל טוב יותר, עליך להבהיר לו בדיוק את הגדרת התפקיד שלו: תפקידו הוא לא לעבוד, ... המשמעות של ניהול נכון, לבצע בקרה רציפה על מה שהוא עושה, ולדרוש ממנו להעביר משימות לעובדים בכל פעם שזה אפשרי. ברגע שתגרום למנהל שתחתיך להבין שהוא לא נמצא שם כדי לבצע עבודה טכנית, אלא להוביל את הצוות להישגים, גם הביצועים שלו ישתפרו וגם הביצועים של הצוות כולו. ... מאוד היבטים, ואחד המרכזיים שבהם הוא ההבנה שתפקידו של המנהל תחתיך אינו לבצע משימות שהעובדים שלו יכולים לבצע. אם המנהל שאתה מנהל מבצע משימות שהעובדים שלו יכולים לעשות, הוא למעשה מבזבז את זמנו ולא ממלא את תפקידו כמנהל. במקום זאת, הוא מתפקד כפועל, וזה פוגע ביכולת שלו לנהל ולהוביל את הצוות שלו. לכן, חשוב להבהיר לו שהוא צריך להתמקד אך ורק במשימות שאף אחד מהעובדים שלו לא יכול לבצע. מדוע זה קריטי? כאשר המנהל שלך עושה משימות שהעובדים שלו יכולים לבצע, הוא לא מתפנה לעסוק במשימות ניהוליות חיוניות כמו קביעת אסטרטגיה, פיקוח על תהליכים והנעת הצוות. במילים אחרות, הוא לא באמת מנהל - הוא עובד בעצמו. לכן, עליך כמנהל שלו לשאול אותו באופן קבוע: מה עשית היום? האם יש מישהו מהעובדים שלך שיכול היה לבצע את המשימה הזו במקומך? אם כן, מדוע עשית זאת בעצמך? כך תוכל לוודא שהוא באמת מתמקד בניהול ולא בביצוע משימות שבזבוז עבורו לבצע. מסקנה המנהל תחתיך צריך להבין שהוא נמצא שם כדי להוביל, לנהל ולשפר את ביצועי הצוות - לא כדי לעשות את העבודה של העובדים שלו. עליו להתמקד במשימות אסטרטגיות ובהובלת הצוות, במקום לבצע משימות טכניות שניתן להאציל. ברגע שהוא יאמץ את הגישה הזו, גם הביצועים שלו וגם הביצועים של העובדים שתחתיו ישתפרו. לקריאה נוספת בנושא ניהול מנהלים, תפקידו של המנהל בארגון, וניהול עובדים ...
לשאול שאלות תפקיד ניהולי צוות עובדים מבצעים לנהל מנהלי עבודה מטרות יעד שאלות
ניהול זמן נכון, ניהול זמן יעיל - איך להיות יעיל ולנהל את הזמן בצורה נכונה ואפקטיבית?
... להשיג, תלוי בדבר המסוים. ככל שהטוב הסופי של האדם מושפע יותר מהשגת המטרה, כך המטרה חשובה יותר. לדוגמה: כאשר יש לאדם מספר משימות שאותן הוא צריך לבצע, וברצונו של האדם לדעת, איזו משימה חשובה יותר. על האדם לשאול את עצמו, על כל משימה ומשימה . עד כמה משפיעה הצלחת המשימה הזאת, על הטוב הסופי שאליו הוא רוצה להגיע. וככל שהדבר משפיע יותר, על הטוב הסופי שאליו הוא רוצה להגיע, כך הוא חשוב יותר. ואחרי שהאדם הבין את המטרות שלו ואת סדר ... כל הרשימה, וכמה זמן ומאמץ דרושים לכך. ואחרי שהאדם הבין את המטרות ואת החשיבות שלהן, וגם הוא מודע ליכולות שלו לבצע את המשימות, עכשיו, על האדם לנסות להרכיב לעצמו את רשימת המשימות, שאותן הוא ינסה להשיג. כאשר השיקול המרכזי הוא, לנסות לבחור את המשימות בצורה כזו, שבסופו של דבר, האדם ישיג את המצב הטוב ביותר עבורו. ולא תמיד חייבים להתחיל דווקא מהדברים החשובים. לפעמים, אפשר לוותר על דבר אחד חשוב, תמורת כמה דברים ... אותם, יכולים להביא לאדם הרבה יותר תועלת. מאשר להשיג דבר אחד חשוב, עם הרבה מאמץ. יתכן גם לדוגמה, כי צריך לוותר על כל המשימות, בשביל דבר אחד שהוא הקריטי ביותר. ויתכן אפילו, שצריך לוותר על הכל, תמורת אפילו רק ניסיון להשיג איזו מטרה, מרוב החשיבות שלה וכיוב. ועל האדם לעשות את השיקול ... קלות. ושבסך הכל, השאלות הקטנות והקלות, יביאו ציון יותר גדול. ונסכם: כדי לנהל את הזמן נכון, שלב ראשון, צריך להגדיר את המשימות טוב יותר. שלב שני, צריך להבין איזו משימה חשובה יותר, ועד כמה היא חשובה. שלב שלישי, צריך לנסות להבין, איזה משימות בכלל אפשר לבצע, וכמה מאמץ צריך להשקיע כדי לבצע אותן. ועל ידי זה, להרכיב את השילוב של המשימות, שהביצוע שלהן יביא לאדם את התועלת הגדולה ביותר. ...
מימד המקום מטרה חשובה התמקדות לשאול את עצמי קושי זמן ללא מקום ניהול זמן נכון ציר המקום
ביטחון עצמי אמיתי - מהו? איך להיות בטוח בעצמך? איך לחזק את הביטחון העצמי?
1:16:38ביטחון עצמי אמיתי - מהו? איך להיות בטוח בעצמך? איך לחזק את הביטחון העצמי?
... את הביטחון העצמי כתנאי הכרחי להשגת מטרות והצלחה, שכן ככל שהאדם יותר בטוח בעצמו, כך הוא מסוגל לבצע פעולות ומשימות בצורה קלה יותר וללא היסוס. כשאדם נתקל במשימה שהוא בטוח ביכולתו לבצע, הוא יבצע אותה בקלות רבה. לדוגמה, אדם שנתבקש להביא כוס ... העצמי משפיע על רמת המוטיבציה והנכונות לבצע פעולות כדי להגיע לאותן מטרות. כאשר אדם חושש שאינו יכול לבצע משימה מסוימת, עולים אצלו היסוסים, פחדים וספקות לגבי היכולת שלו. במצב כזה הוא עלול להימנע מביצוע המשימה או להתקשות לבצע אותה. לעומת זאת, אם לאדם יש ודאות גבוהה לגבי היכולת שלו לבצע משימה, הוא מבצע אותה בקלות רבה יותר. לדוגמה, אם מבקשים מאדם לעבור דרך קיר עשוי ... בקלות כי יש לאדם ביטחון מלא שהוא יכול לבצע אותה. במילים אחרות, כשלאדם יש ודאות גבוהה לגבי יכולתו לבצע משימה, הוא מבצע אותה בלי עיכובים, וכאשר יש ספק או חוסר ביטחון, הביצוע הופך מאתגר ...
להפריד טריק איך להרגיש טוב בכל מצב יהיה טוב סיטואציות חוקי המציאות אמונה חזקה הרגשת שלמות
פרפקציוניזם טוב או רע?
7:50פרפקציוניזם טוב או רע?
... עם זה, אך גם חלק אחר סובל מכך שהוא אינו מסוגל להשלים שום משימה עד סופה. השאלה המרכזית שאליעד מעלה היא לא אם טוב או רע ... נותן דוגמה נוספת של אדם שאומר אני אף פעם לא מצליח לסיים משימות. לכאורה, אותו אדם הוא לא פרפקציוניסט כי הוא אינו מסיים ... גם הוא פרפקציוניסט מכיוון שהוא באופן מושלם נמנע מלהשלים משימות. למשל, אדם שנמנע מלהשלים משימה כדי לא להרגיש שמישהו כפה עליו משהו. הפרפקציוניזם שלו מתבטא דווקא בלא לסיים משימות לעולם. האם אפשר בכלל להיות פרפקציוניסט בשלמות? למרות ... פרפקציוניזם כלשהו. אדם שאומר אני לא מצליח לסיים אף פעם משימה, גם הוא פרפקציוניסט שהוא לא מסיים עד הסוף הוא מרגיש ...
להיגמל מהתמכרות תסכול רגש איך להתמודד עם פרפקציוניזם החלטה מודעות מחיר גבוה מידי מחיר של מוצר
לקיחת אחריות בעבודה, הודאה באשמה, להודות באשמה, קונפליקט במערכות יחסים, מה הכי נכון לענות? איך לענות לשאלה?
8:44לקיחת אחריות בעבודה, הודאה באשמה, להודות באשמה, קונפליקט במערכות יחסים, מה הכי נכון לענות? איך לענות לשאלה?
... בעבודה? כאשר מישהו טוען נגדך שלא ביצעת הוראה או משימה שהוא נתן לך, יש מגוון דרכים אפשריות ... בצורה לא ברורה או מרומזת, ואתה לא באמת הבנת שמדובר במשימה שעליך לבצע. במצב כזה, ניתן לומר: לא ... לבצע זאת. האפשרות הרביעית היא ששמעת והסכמת לבצע את המשימה, אך לא הצלחת לבצע אותה מסיבות מסוימות, ... איך להחליט איזו תגובה לתת כשמאשימים אותך שלא ביצעת משימה? כדי להחליט נכון איזו תגובה לתת, אליעד ... עם האשמות בעבודה? מה עושים כשמאשימים אותך שלא ביצעת משימה? מתי להודות באשמה ומתי לא? איך לענות ...
אפשרי להחליט עומק סיטואציות מחויב אישיות קיצונית מאשימים אותך איך לענות לשאלות
הדרכת מורים, הדרכה למורה חדש, איך לגרום לתלמידים להקשיב לך? חוסר קשב, תלמידים לא מקשיבים, קשב וריכוז אצל ילדים, בעיות ריכוז של ילדים, ילדים מרעישים בכיתה
7:41הדרכת מורים, הדרכה למורה חדש, איך לגרום לתלמידים להקשיב לך? חוסר קשב, תלמידים לא מקשיבים, קשב וריכוז אצל ילדים, בעיות ריכוז של ילדים, ילדים מרעישים בכיתה
... לה בכיתה, ואלו שלא מקבלים הזדמנות מרגישים מקופחים. אליעד מנתח את המצב ומסביר שהילדים רוצים לעזור מפני שכך הם מרגישים מוערכים וחשובים. הוא מציע שני פתרונות: יצירת משימה כיתתית גדולה שכל הילדים יכולים להשתתף בה. שימוש בשיטת תורנות - ... שאין פתרון מושלם וחד - משמעי שיספק תמיד את כל התלמידים. כל כיתה וכל ילד דורשים גישה שונה. לכן הוא מציע שילוב של מספר גישות: מציאת מכנה משותף לרוב הילדים. שימוש במשימות קבוצתיות ותורנויות. הפעלת סנקציות בצורה מינימלית. בניית ... לסיכום, אליעד כהן מציע כמה עקרונות פרקטיים ליישום יומיומי: הפיכת הנושאים בכיתה למעניינים ולבעלי ערך עבור הילדים. שימוש בסנקציות מתונות ובדיקת האפקטיביות שלהן. תכנון משימות שמאפשרות לכל ילד להרגיש שהוא תורם לכיתה. הכרה בכך שילדים שונים ... ולעזור, מתוך רצון לקבל כבוד וערך. המורה סיפרה שילדים כועסים כאשר רק אחד או שניים מקבלים הזדמנות לעזור לה, וכל השאר מרגישים מקופחים. אחת ההצעות שהועלו היא ליצור משימות כיתתיות גדולות, כך שכל הילדים יוכלו להשתתף ולהרגיש שהם תורמים ... את הנושא למעניין עבור התלמידים, על ידי קישורו למה שהם מרגישים שייתן להם ערך או כבוד. לבחון אם אפשר לממש סנקציות קלות יותר, תוך בדיקה אם ההשפעה עדיין מספקת. לארגן משימות כך שכל ילד ירגיש שהוא תורם, בין אם דרך תורנויות או דרך ... אנשים חשובים זאת אומרת זה המחויב שלהם. ש: ואיך אני יכולה להפוך את זה נגיד למשהו. אליעד: אז בא נחשוב בהיגיון אז האם כולם יכולים לעזור לך במשהו אולי, אולי נמצא משימה שכולם צריכים לעזור נמצא דבר שהוא מספיק גדול שכולם צריכים לעזור ... מפריע יכול להיות עוזר. אליעד: אין לזה פתרון כאילו מה אז כולם ישתקו את לא יכולה לתת לכולם להיות עוזרים שלך אין אופציה כזאת אלא אם כן עוד פעם אלא אם כן לוקחים איזה משימה ממש גדולה שכולם מרגישים שהם חלק מאיזה משהו שייכות או משהו כזה. ...
להרגיש מאוים איך לגרום לילד הקצנה לגרום לילד פרוייקטים להפוך גורמים ילדים מפחדים
גורמים לדחיינות כרונית, להתגבר על דחיינות כפייתית, איך מתמודדים עם דחיינות? טיפול בדחיינות, נטייה לדחות דברים, לדחות לרגע האחרון, קשיי ריכוז, הפרעת קשב וריכוז, לא מצליח להתרכז, קבלת החלטות
10:33גורמים לדחיינות כרונית, להתגבר על דחיינות כפייתית, איך מתמודדים עם דחיינות? טיפול בדחיינות, נטייה לדחות דברים, לדחות לרגע האחרון, קשיי ריכוז, הפרעת קשב וריכוז, לא מצליח להתרכז, קבלת החלטות
... של ספק פנימי לגבי סדר העדיפויות של האדם. למעשה, כל פעולה שאדם עושה תמיד באה על חשבון דחיית פעולה אחרת. אם למשל אדם אוכל, הוא דוחה את המשימות האחרות בזמן שהוא אוכל. אם הוא נח, הוא דוחה את המשימות שהיו אמורות להתבצע בזמן זה. כלומר, דחייה היא בלתי נמנעת ומהווה חלק מהותי מהחיים עצמם. הבעיה בדחיינות נוצרת כאשר האדם אינו שלם עם ההחלטה לדחות משימה מסוימת. לדוגמה, אם אדם דוחה את תשלום הקנס, והוא שלם ... כיצד ניתן לפתור את הדחיינות אחת ולתמיד? הפתרון לדחיינות נמצא בהכרה ובהבנה פנימית של סדר העדיפויות. כאשר אדם לא שלם עם החלטותיו לדחות משימות, הוא יסבול. אך אם האדם ייקח אחריות לבדוק באופן כנה ... על מצב מסוים? למעשה, המושג דחיינות הוא משהו שאנשים למדו להכיר דרך אחרים או דרך מידע חיצוני, אבל לא בטוח שהבעיה היא עצם הדחייה של משימות. אם אדם היה חי בעולם שבו אין מושג כזה דחיינות, האם ... מתלונן על כך שהוא לא עושה כל מה שהוא רוצה, אלא בעיקר על כך שהוא לא עושה דברים מסוימים שהוא חושב שהוא צריך לעשות. אנשים רבים דוחים משימות גדולות כמו שיפוץ בית או תכנון טיול, אך אינם מגדירים זאת כדחיינות. לעומת זאת, כשמדובר במשימות יומיומיות שהן חובה בעיניהם - אז הם חווים זאת כבעיה. ... עם סדר העדיפויות של האדם. כל פעולה שאדם עושה כרוכה בדחיית פעולות אחרות. אם אדם עובד - הוא דוחה את זמן המנוחה. אם אדם נח - הוא דוחה משימות אחרות. כלומר, דחייה היא בלתי נמנעת. הבעיה נוצרת כשאדם דוחה משהו אך אינו שלם עם הדחייה הזו. למה אנשים חווים תחושת סבל מדחיינות? הסיבה לכך היא שהם לא בטוחים אם הבחירה שלהם לדחות משימה מסוימת היא נכונה. אם אדם היה בטוח לחלוטין שהדחייה ... הדחייה מתרחשת ולבחון אם היא מוצדקת. אם אדם ישב עם עצמו ויחקור למה הוא דוחה דברים, הוא עשוי לגלות שהסיבה האמיתית היא חוסר חשק לבצע את המשימה, תחושת כבדות, פחד מתוצאה לא רצויה או חוסר ודאות לגבי חשיבות המשימה. האם ניתן לפתור את הדחיינות? כן. הפתרון לדחיינות הוא ... לא, הוא יוכל לקבל החלטה מודעת. אם יחליט להמשיך לדחות - הוא לא ירגיש רע כי זו החלטה מושכלת. אם יחליט להפסיק לדחות - הוא פשוט יבצע את המשימה. דחיינות מול הפרעת קשב וריכוז - הקשר המנטלי בדומה ... תגיד לו תן לי דוגמה מה אתה חושב שהוא יגיד לך כנראה שהוא יגיד לך על דברים יומיומיים וביומיום אני צריך לעשות ככה ואני דוחה את זה, דברים משימות יומיומיות אבל זה לא יהיה דברים שהוא רוצה לעשות ולא ... שאתה דוחה את הדברים כי אתה אומר אוקי זה יותר חשוב מזה וזה יותר חשוב מזה אני דוחה יש לי אילוצים. הבעיה היא בדחיינות שהבן אדם דוחה איזו משימה כי בתוך תוכו הוא חושב שיהיה לו יותר טוב לדחות אותה ...
גורמים החלטיות חוסר ערך סובל מהפרעת קשב לסבול הרגשה של סבל תחושת כבדות מצד האמת
דחיינות, למה אני דוחה דברים לרגע האחרון? דחיית משימות, איך להתמודד עם דחיינות? למה אני דוחה משימות? טיפול בדחיינות, התמודדות עם דחיינות, איך לא לדחות דברים? למה אני דוחה לרגע האחרון?
דחיינות, למה אני דוחה דברים לרגע האחרון? דחיית משימות, איך להתמודד עם דחיינות? למה אני דוחה משימות? טיפול בדחיינות, התמודדות עם דחיינות, איך לא לדחות דברים? למה אני דוחה לרגע האחרון?
... למה אני דוחה דברים לרגע האחרון? דחיית משימות, איך להתמודד עם דחיינות? למה אני דוחה משימות? טיפול בדחיינות, התמודדות עם דחיינות, איך לא לדחות דברים? למה אני דוחה לרגע האחרון? למה אני דוחה דברים לרגע האחרון? אליעד כהן מסביר לעומק את נושא הדחיינות ומדוע אנשים דוחים משימות לרגע האחרון. הוא פותח בדוגמה של מישהי שמקבלת משימה לבצע תוך חודשיים. בהתחלה, היא אומרת לעצמה שעדיף לעשות את המשימה מוקדם ככל האפשר, אך למרות זאת היא דוחה אותה כמעט עד לדקה ה - 90. במהלך החודשיים היא מרגישה לא טוב עם הדחייה הזו, כיוון שהיא כל הזמן חושבת על המשימה ועדיין לא עושה אותה. כשהיא נשאלת למה היא דוחה, היא עונה שזה קורה כאשר המשימות אינן אוטומטיות, כלומר, משימות שדורשות ממנה מאמץ מיוחד ולא משימות יומיומיות פשוטות כמו שתיית מים או אכילה. מה גורם לתחושת הלחץ כשדוחים משימה? אליעד כהן ממשיך ומסביר שהלחץ שהיא חווה לא נובע רק מכך שהמשימה עצמה לא נעשתה, אלא בעיקר מכך שהיא חושבת שהיא לא בסדר בגלל שהיא דוחה את המשימה. הוא נותן דוגמה שבה האדם דוחה את האכילה שלו למרות שהוא רעב. כאשר דוחים משהו כמו אוכל, האדם בדרך כלל לא מרגיש רע לגבי עצמו מבחינה נפשית. לעומת זאת, כאשר מדובר במשימה אחרת, כמו שיעורי בית או עבודה, האדם לעיתים מרגיש שהוא לא מתמיד, לא אחראי או לא רציני. מה הקשר בין דחיינות לבחירה חופשית? אליעד כהן מציג שאלה פילוסופית ופסיכולוגית: האם באמת יש לנו בחירה חופשית לגבי דחיית משימות? הוא נותן דוגמה של אדם הטוען שהוא רוצה לחיות, אבל מתמודד עם מחשבות התאבדות. אם הוא באמת היה רוצה למות, הוא לא היה מתנגד למישהו שמנסה לחנוק אותו. כך הוא ממחיש שהרצונות שלנו לעיתים קרובות מורכבים ויש בתוכנו קונפליקטים. כשמישהו דוחה משימה למרות שהוא טוען שהוא באמת רוצה לעשות אותה ביותר מ - 51%, זה מוכיח שלמעשה הוא לא רוצה מספיק, או שיש משהו שמונע ממנו - כלומר, או שאין לו באמת בחירה, או שהוא משקר לעצמו לגבי הרצון שלו. מדוע משימות נדחות למרות הרצון לסיים אותן? אליעד כהן מסביר שאנשים דוחים משימות משום שהם חווים סבל ומאמץ בזמן הביצוע שלהן. הוא נותן דוגמה של לנקות את הבית: האדם רוצה לעשות זאת, אבל ברגע שמתקשרים אליו בטלפון, הוא מעדיף לענות לשיחה ודוחה את הניקיון. המשימה נתפסת כפחות חשובה או פחות נעימה באותו הרגע. הדחייה מתרחשת מפני שהפעולה האלטרנטיבית נתפסת כנעימה או כחשובה יותר באותו רגע. הוא נותן דוגמה נוספת של אדם שצריך לשטוף צלחת. למרות שזה לוקח רק שתי דקות, האדם דוחה זאת מפני שזה דורש ממנו מאמץ, אפילו אם מאמץ קטן. כך גם במשימות גדולות: ככל שהמאמץ הנתפס גדול יותר, כך עולה הסבירות שהאדם ידחה את המשימה. האם דחיינות מעידה על בעיה של שליטה עצמית? אליעד כהן מבהיר שהבעיה של דחיינות אינה בהכרח בעיית שליטה עצמית, אלא קשורה לתחושת המאמץ והסבל שהאדם חווה כאשר הוא צריך להתרכז רק במשימה אחת, ללא יכולת להפסיק באמצע. הוא מדגים זאת עם המצב של לעשות שיעורי בית: האדם צריך להקדיש שעה אחת רק לכך, וההרגשה שהוא חייב ... ולא יכול לברוח מהמחשבה הזו יוצרת בו מצוקה. איך ניתן להתמודד עם דחיינות? לפי אליעד כהן, הדרך להתמודדות עם דחיינות היא לא רק למצוא שיטות לא לדחות משימות, אלא לנסות לשנות את היחס הרגשי למשימה. הוא מסביר שאם המשימה תהיה נעימה לאדם או שהוא יוכל ליהנות ממנה, לא תהיה לו סיבה לדחות אותה. לכן, הפתרון אינו להכריח את עצמך לעשות את המשימה מוקדם יותר בכוח, אלא לשנות את ההרגשה שלך כלפי המשימה, להפחית את המאמץ הנתפס וללמוד ליהנות או להקל על תחושת המאמץ שנלווית לביצוע המשימה. האם דחיינות היא תמיד דבר רע? אליעד כהן מוסיף שדחיינות היא לא בהכרח תמיד שלילית. לפעמים אנשים סובלים דווקא מההפך - חוסר היכולת ... לסיכום: הסיבה האמיתית לדחיינות לפי אליעד כהן אינה עצם הדחייה, אלא הרגשות השליליים הנלווים לתחושת המאמץ והקושי. הפתרון לדחיינות הוא שינוי הגישה למשימות, הקטנת תחושת הסבל והמאמץ, ולמידה איך ליהנות או להפוך את המשימה לפחות קשה מבחינה רגשית. למה אני דוחה משימות? איך להתמודד עם דחיינות? דחיית
הרגשה של לחץ סיבה אמיתית הרצונות רצונות תחושות ליהנות להכריח את עצמי ביצוע משימה
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על משימה
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: משימה, האם יש או אין אלוהים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם לדומם יש תודעה? מי ברא את אלוהים? למה העולם קיים? האם המציאות היא טובה או רעה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה יש רע וסבל בעולם? בשביל מה לחיות? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש אמת מוחלטת? האם אפשר לדעת הכל? האם הכל אפשרי? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להיות מאושר? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש בחירה חופשית? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להיות הכי חכם בעולם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? איך נוצר העולם? למה לא להתאבד? האם באמת הכל לטובה? למה יש רע בעולם? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: משימה, איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להשיג איזון נפשי? דיכאון? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? מועקות נפשיות וייאוש ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להיות מאושר ושמח? איך להתמודד עם גירושין? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיגמל מהימורים? איך לחנך ילדים? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך לשתול מחשבות? איך ליצור אהבה? איך לא להישחק בעבודה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להצליח בזוגיות? איך לפרש חלומות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשפר את הזיכרון? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להעביר ביקורת בונה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא ייעוץ נפשי, אימון אישי להרזיה, אימון אישי לעסקים בנושא משימה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2969 שניות - עכשיו 24_06_2025 השעה 23:19:18 - wesi1