אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
משימותביצוע משימהלביצוע המשימההצלחה במשימהלהצליח במשימהלעשות משימהמשימה מורכבתאיך נותנים משימה לעובדאיך לתת משימה לעובדאיך לתת משימה לעובדיםלתת משימה לעובדלתת משימה לעובדיםהאם העובד הבין את המשימההבנת המשימההעובד הבין את המשימהזמן ביצוע המשימהלחלק את המשימה לחלקיםאבני דרך לביצוע המשימהאיך לתכנן משימהאפשרויות לביצוע משימהדד ליין לביצוע משימההמטרה של המשימהכמה זמן יקח לבצע את המשימהכמה זמן לוקח לבצע את המשימהלוודא שהעובד הבין את המשימהלחלק משימה לחלקים קטניםלתכנן משימהמאיזו משימה להתחילמשימה בתוך משימהמשימה משעממתאחריות על ביצוע משימהאיזה עובד צריך לעשות את המשימהאיזה קשיים תיתקל בביצוע המשימהאיך לגרום למישהו לעשות משימהאיך להקצות משימהאיך לנהל משימה בתוך משימהאיך לתכנן ביצוע משימהאיך לתכנן משימה מורכבתאיך מתכננים משימה מורכבתבאיזו דרך תתבצע המשימהדד ליין למשימהדרך ביצוע המשימההאם אפשר לעשות את המשימה בחלקיםהאם יש דד ליין למשימההאם לעשות את המשימה לבדהגדרת זמן למשימההערכת זמנים לביצוע משימההצפת בעיות בביצוע המשימההצפת התנגדויות משימההתנגדויות משימה🔍הצג עוד...
ניהול ארגוני, טעויות של מנהלים, טעויות בניהול, מנהל או עובד, למה לא לעשות את העבודה של העובדים? תפקידו של המנהל בארגון, איך להיות מנהל טוב? תפקידו של המנהל לנהל, מה זה לנהל עובדים? מה התפקיד של המנהל? להתערב בעבודה של העובדים
ניהול ארגוני, טעויות של מנהלים, טעויות בניהול, מנהל או עובד, למה לא לעשות את העבודה של העובדים? תפקידו של המנהל בארגון, איך להיות מנהל טוב? תפקידו של המנהל לנהל, מה זה לנהל עובדים? מה התפקיד של המנהל? להתערב בעבודה של העובדים
... מנהלים בארגונים היא כאשר המנהל מבצע את העבודה של העובדים במקום אותם העובדים. במקרים רבים, מנהלים רואים עובדים שמבצעים משימות מסוימות לא בצורה אידיאלית, ומחליטים להתערב ולעשות את העבודה בצורה מושלמת יותר, אפילו אם הם מבצעים אותה בצורה טובה ... חמורה. המנהל לא אמור לבצע את העבודה של העובד. תפקידו של המנהל הוא לנהל את הארגון, לא להתערב בביצוע משימות יומיומיות של העובדים. כאשר המנהל מתערב בעבודת העובדים, הוא בעצם לא מבצע את תפקידו האמיתי, דבר שמפחית את יעילות ... במקום להיות הפתרון. למה המנהל לא צריך לעשות את העבודה של העובד? המנהל לא צריך לקחת על עצמו את משימות העובדים, גם אם הוא מבצע אותן בצורה טובה יותר. תפקידו של המנהל הוא לנהל את כל האופרציה הארגונית - ... ניהול הארגון והכוונת העובדים להצלחה בטווח הארוך. למעשה, המנהל שמבצע את העבודה במקום העובד, מפסיד זמן שהיה יכול להקדיש למשימות אסטרטגיות אחרות כמו תכנון עתידי, קבלת החלטות ניהוליות, עבודה מול לקוחות, ומעקב אחרי הביצועים הכוללים של הארגון. מה המנהל ... את הכלים הדרושים לשיפור ביצועיהם. הוא יכול להעניק להם הדרכות מקצועיות, לקבוע נהלים ברורים ולקבוע דרכים שבהן יש לבצע משימות. הוא יכול לעזור לעובדים לפתח את כישוריהם ולספק להם את התמיכה הדרושה, אך לא להיות מעורב בעבודת היום - ... העובדים. המשמעות היא שהמנהל צריך להשקיע זמן בניהול הכולל, ולא בהשגת מצוינות בביצוע מטלות פרטניות. אם המנהל עוסק בביצוע משימות קטנות, הוא למעשה יוצר תלות מוגזמת בו ומונע מהעובדים להפיק את המיטב מהפוטנציאל שלהם. הדבר גם פוגע ביכולת הצמיחה ... שכן כישוריו של המנהל לא מנוצלים במלואם כאשר הוא עוסק בהדרכה ובניית צוותים. למה חשוב לא להפריע לעובדים בביצוע המשימות? כאשר המנהל מבצע את העבודה של העובדים, גם אם זה נעשה בצורה טובה יותר, הארגון בכללותו מפסיד. זמן המנהל ... להיות מוקדש לניהול אסטרטגי, יצירת קשרים עם לקוחות, קבלת החלטות גבוהות, ושיפור ביצועי הארגון באופן כללי. אם המנהל מתמקד במשימות פרטניות, הוא מפספס את האפשרות להוביל את הארגון קדימה ולממש את מטרותיו הרחבות. המנהל צריך לחשוב על הדרך בה ... הכלים והמשאבים הנדרשים כדי לפתח את כישוריהם של העובדים. מה תפקידו של המנהל בעצם? תפקיד המנהל לא מסתכם בניהול משימות שדורשות מיומנויות טכניות בלבד. המנהל אמור לנהל את הארגון כך שיתאפשר לו לגדול ולהתפתח. המנהל אחראי להנחות את העובדים, ... שהעובד יעשה את העבודה בצורה פחות טובה, כדי לאפשר למנהל להקדיש את מרצו לפיתוח הארגון ולקידום מטרותיו. לא כל משימה דורשת ביצוע מושלם. לפעמים, מספיק שהעובד יבצע את העבודה בצורה טובה, כל עוד יש לו את הכלים ללמוד ולהשתפר ... את העבודה של העובד במקום העובד, ובמקרים רבים - עושה זאת טוב יותר מהעובד. כשמנהל רואה עובד שמתמודד עם משימה מסוימת, הוא עשוי להרגיש שהמשימה לא מתבצעת בצורה הטובה ביותר ולפעמים יבחר לקחת אותה על עצמו ולבצע אותה בצורה מושלמת. לדוגמה, אם עובד כותב ... אמור לבצע את העבודה של העובד. תפקיד המנהל הוא לנהל את הארגון, ולא להיות מעורב ברמות המיקרו של ביצוע משימות העובדים. כאשר המנהל עוסק בעבודת העובדים, הוא בעצם לא מבצע את תפקידו האמיתי. למה המנהל לא צריך לעשות את העבודה של העובד? המנהל לא אמור להיות מעורב בביצוע המשימות של העובדים, גם אם הוא עושה זאת בצורה טובה יותר. כשמנהל מתערב בתהליך העבודה של עובד, הוא בעצם לא ... את העבודה במקום העובד, הוא מפספס את מטרת התפקיד שלו. עבודתו של המנהל היא לנהל, וכאשר הוא עוסק בביצוע משימות שביכולת העובד לעשותן, הוא מפספס את ההזדמנות להוביל את הארגון לשלב הבא ולממש את מטרותיו האסטרטגיות. בכך, הוא הופך ... את העובדים וייתן להם את הכלים הדרושים לשיפור ביצועיהם. המנהל יכול לספק הדרכות, לקבוע את הדרך בה יש לבצע משימות, ולעזור לעובדים לפתח את כישוריהם. אולם, הוא לא צריך להיכנס לעבודה עצמה ולהיות מעורב ברמות המיקרו של ביצוע משימות יומיומיות. אם המנהל עוסק בביצוע משימות קטנות ולא במתן הכוונה לעובדים או קביעת מדיניות ניהולית ברמה גבוהה, הארגון לא יוכל להרוויח מהכישורים והפוטנציאל של המנהל. ... שכן זה יוצר תלות מוגזמת במנהל ומפחית את יכולת הצמיחה של העובדים. למה זה חשוב לא להפריע לעובדים בביצוע המשימות? אם המנהל מבצע את העבודה של העובדים, גם אם זה נעשה בצורה טובה יותר, הארגון בכללותו מפסיד. המנהל יכל ... יש ערך גבוה יותר למנהל כשהוא מתמקד בניהול, תכנון והכוונה, במקום להתערב בעבודת העובדים. במקום שהמנהל יחשוב כיצד לשפר משימה פרטנית, עליו לחשוב כיצד להבטיח שכל העובדים יבצעו את משימותיהם בצורה הטובה ביותר באופן כללי. על המנהל לתכנן את תהליכי העבודה, להדריך ולתמוך בעובדים, ולוודא שיש לארגון את הכלים ... כדי לפתח את הפוטנציאל של כל אחד מהעובדים. מה תפקידו של המנהל בעצם? תפקיד המנהל לא מסתכם רק בהשלמת משימות שדורשות יכולות טכניות. המנהל צריך לנהל את הארגון באופן שמאפשר לו לגדול ולשגשג. הוא אחראי להנחות את העובדים, לפתח ... לפתח את יכולותיו ולקדם את מטרותיו. האם תמיד צריך שהעובד יעשה את העבודה פחות טוב? לפעמים, עדיף שהעובד יבצע משימה בצורה פחות טובה, כדי שהמנהל יוכל להשקיע את מרצו בניהול ובקידום הארגון. לא כל עבודה צריכה להיות מושלמת. לפעמים, ...
מושלם איך להוביל היגיון שיפור תפוקה לטעות איך לנהל ארגונים דרושים מנהלים בארגון
מצויינות בעבודה, עובדים מצטיינים, מצויינות עובדים, איך לגרום לעובדים שלך להיות עובדים מצויינים? איך לגרום לעובדים שלך לעבוד יותר טוב? מצויינות בעסקים, איך לגרום למישהו לפתח את השכל? הכשרת עובדים, השקעה בעובדים, איך להשקיע בעובדים?
מצויינות בעבודה, עובדים מצטיינים, מצויינות עובדים, איך לגרום לעובדים שלך להיות עובדים מצויינים? איך לגרום לעובדים שלך לעבוד יותר טוב? מצויינות בעסקים, איך לגרום למישהו לפתח את השכל? הכשרת עובדים, השקעה בעובדים, איך להשקיע בעובדים?
... את השאלות הנכונות. המטרה היא להעניק לעובד זריקה של שכל - כלומר, לבנות בו יכולת חשיבה שתשמש אותו בכל משימה ותהליך בעסק. איך מיישמים את הרעיון בפועל? כדי לגרום לעובד לפתח את השכל שלו, יש להתייחס לכל אינטראקציה איתו ... חדשים ולשאול שאלות על מה שלא ברור לו. להסביר לו כיצד להשתמש בכלים לניתוח מצבים לפני שהוא ניגש לביצוע משימה. מדוע השיטה הזו אפקטיבית במיוחד בעסקים? מצוינות בעסקים תלויה בגישה של העובדים לתפקידם וביכולת שלהם לחדש ולשפר. ברגע שעובד ... את השאלות הנכונות. המטרה היא להעניק לעובד זריקה של שכל - כלומר, לבנות בו יכולת חשיבה שתשמש אותו בכל משימה ותהליך בעסק. איך מיישמים את הרעיון בפועל? כדי לגרום לעובד לפתח את השכל שלו, יש להתייחס לכל אינטראקציה איתו ... חדשים ולשאול שאלות על מה שלא ברור לו. להסביר לו כיצד להשתמש בכלים לניתוח מצבים לפני שהוא ניגש לביצוע משימה. מדוע השיטה הזו אפקטיבית במיוחד בעסקים? מצוינות בעסקים תלויה בגישה של העובדים לתפקידם וביכולת שלהם לחדש ולשפר. ברגע שעובד ...
שיטות לפיתוח החשיבה להשקיע האם להסיר אחריות איך לשפר יכולות שכליות כמה להשקיע התמקדות פתרון בעיות איך להשתפר
ניהול מנהלים, איך לנהל מנהלים? ניהול ראשי צוותים, ניהול מנהלי עבודה, תפקידו של המנהל בארגון, איך לגרום למנהל לנהל יותר טוב? מהי העבודה של המנהל? מה התפקיד של המנהל? מה מנהל לא אמור לעשות? מה מנהל אמור לעשות? יעוץ ארגוני למנהלים
ניהול מנהלים, איך לנהל מנהלים? ניהול ראשי צוותים, ניהול מנהלי עבודה, תפקידו של המנהל בארגון, איך לגרום למנהל לנהל יותר טוב? מהי העבודה של המנהל? מה התפקיד של המנהל? מה מנהל לא אמור לעשות? מה מנהל אמור לעשות? יעוץ ארגוני למנהלים
... ולא מבצע פעולות שהעובדים שתחתיו יכולים לבצע. הנקודה העיקרית שאליעד מציג בנושא הזה היא שהמנהל צריך לעשות אך ורק משימות שאף עובד מתחתיו לא מסוגל לבצע. התפקיד המרכזי שלך כמנהל מנהלים הוא לדאוג שהמנהל שאתה אחראי עליו לא יבצע שום משימה שניתן להאציל לעובדים שלו. מדוע מנהל לא צריך לבצע משימות של עובדים? הסיבה המרכזית לכך היא שהמנהל מתוגמל בשכר גבוה יותר מאשר העובדים שתחתיו, ולכן אין שום היגיון כלכלי או ניהולי בכך שיבצע בעצמו משימות פשוטות יותר. כאשר מנהל מבצע משימה שיכולה להיעשות על ידי עובד זוטר, הארגון משלם בעצם שכר גבוה עבור עבודה שניתן לבצע בעלות נמוכה יותר. לדוגמה, ... הארגון. המשמעות היא שהארגון לא מנצל נכון את המשאבים שלו. למה חשוב שהמנהל יהיה פנוי לניהול? אם המנהל עסוק במשימות טכניות או פשוטות, הוא לא יכול להתפנות לניהול יעיל של העובדים שלו. אליעד מסביר שכאשר המנהל מתעסק בפעולות של עובדים, הוא למעשה מתפקד כפועל ולא כמנהל. המשמעות היא שהוא לא יבצע משימות ניהוליות חשובות, כמו פיקוח, הדרכה, שיפור תהליכים או קביעת יעדים ואסטרטגיה לצוות. המטרה של מנהל היא לנהל את האנשים, ... לא מנוהל, והביצועים בארגון יורדים. חשוב להבין שהצלחת המנהל נמדדת על פי איכות הניהול שלו, ולא על פי כמות המשימות הפשוטות שהוא מבצע. איך לבדוק שהמנהל אכן מתנהל נכון? כדי לוודא שהמנהל תחתיך מתנהל נכון, אתה צריך לבדוק את המשימות שהוא מבצע. אליעד מציע שיטה פשוטה ומעשית כדי לבדוק את זה: לשאול את המנהל תחתיך באופן ברור ושיטתי, מה עשית היום?. אחרי שהוא מפרט את המשימות שהוא ביצע, אתה צריך לשאול אותו לגבי כל משימה ומשימה: האם יש מישהו מהעובדים שלך שיכול היה לעשות את זה במקומך? מדוע לא נתת לעובדים שלך לעשות את זה? האם יש עובד שיכול לבצע את המשימה הזאת בצורה טובה מספיק כדי שאתה לא תצטרך לבצע אותה בעצמך? השאלות האלה יאפשרו לך לוודא שהמנהל שלך מתמקד במשימות שבאמת מצדיקות את תפקידו, ושהוא מפנה את זמנו לניהול איכותי ואפקטיבי. דוגמה מפורטת לתהליך הבקרה הניהולית לדוגמה, אם המנהל ... בהזנת נתונים או בהכנת דוחות בסיסיים, אתה צריך לשאול אותו ישירות: האם אחד העובדים שלך יכול היה לבצע את המשימה הזו?. אם הוא עונה בחיוב, עליך לדרוש ממנו להעביר את המשימה הלאה לעובד שזו אחריותו. אם הוא משיב לך שאף עובד לא מסוגל לבצע את המשימה, אז עליך לבדוק האם אכן זה המצב, או שמא מדובר בחוסר הכשרה של העובדים. במקרה כזה, תפקידו של המנהל יהיה דווקא להכשיר את העובדים כדי שיוכלו לקחת ממנו משימות נוספות בעתיד. רק בדרך זו, המנהל שלך יהיה פנוי לעסוק בדברים המורכבים יותר כמו קבלת החלטות אסטרטגיות, שיפור תהליכי ... מה התפקיד המדויק של מנהל בארגון? התפקיד של המנהל בארגון הוא בראש ובראשונה להוביל, להנחות, לתכנן, ולפקח על ביצוע משימות של אחרים. מנהל אמור לדאוג שהעובדים תחתיו יודעים מה לעשות, כיצד לעשות, ולספק להם את הכלים הדרושים כדי להצליח. ... מתמיד של הביצועים. מה שהמנהל לא אמור לעשות הוא לקחת מהעובדים שלו את העבודה שלהם ולבצע אותה בעצמו. כל משימה שהעובד מסוגל לבצע, עליו להאציל אל העובד. המנהל אמור לבצע אך ורק משימות מורכבות שהצוות אינו יכול או לא מוסמך לבצע. איך לגרום למנהל לנהל טוב יותר? כדי לגרום למנהל שתחתיך לנהל ... - מנהלים הוא להדגיש את המשמעות של ניהול נכון, לבצע בקרה רציפה על מה שהוא עושה, ולדרוש ממנו להעביר משימות לעובדים בכל פעם שזה אפשרי. ברגע שתגרום למנהל שתחתיך להבין שהוא לא נמצא שם כדי לבצע עבודה טכנית, אלא ... יתפקדו בצורה מיטבית? יש לכך הרבה מאוד היבטים, ואחד המרכזיים שבהם הוא ההבנה שתפקידו של המנהל תחתיך אינו לבצע משימות שהעובדים שלו יכולים לבצע. אם המנהל שאתה מנהל מבצע משימות שהעובדים שלו יכולים לעשות, הוא למעשה מבזבז את זמנו ולא ממלא את תפקידו כמנהל. במקום זאת, הוא מתפקד כפועל, וזה פוגע ביכולת שלו לנהל ולהוביל את הצוות שלו. לכן, חשוב להבהיר לו שהוא צריך להתמקד אך ורק במשימות שאף אחד מהעובדים שלו לא יכול לבצע. מדוע זה קריטי? כאשר המנהל שלך עושה משימות שהעובדים שלו יכולים לבצע, הוא לא מתפנה לעסוק במשימות ניהוליות חיוניות כמו קביעת אסטרטגיה, פיקוח על תהליכים והנעת הצוות. במילים אחרות, הוא לא באמת מנהל - הוא עובד ... עליך כמנהל שלו לשאול אותו באופן קבוע: מה עשית היום? האם יש מישהו מהעובדים שלך שיכול היה לבצע את המשימה הזו במקומך? אם כן, מדוע עשית זאת בעצמך? כך תוכל לוודא שהוא באמת מתמקד בניהול ולא בביצוע משימות שבזבוז עבורו לבצע. מסקנה המנהל תחתיך צריך להבין שהוא נמצא שם כדי להוביל, לנהל ולשפר את ביצועי הצוות - לא כדי לעשות את העבודה של העובדים שלו. עליו להתמקד במשימות אסטרטגיות ובהובלת הצוות, במקום לבצע משימות טכניות שניתן להאציל. ברגע שהוא יאמץ את הגישה הזו, גם הביצועים שלו וגם הביצועים של העובדים שתחתיו ישתפרו. לקריאה ...
לנהל אנשים כמה לקחת אחריות ניהול מנהלי עבודה מה תפקידו של מנהל איך להסיר אחריות איך לנהל עובד האם לעשות את העבודה של העובד חיוניות
ניהול זמן נכון, ניהול זמן יעיל - איך להיות יעיל ולנהל את הזמן בצורה נכונה ואפקטיבית?
... המסוים. ככל שהטוב הסופי של האדם מושפע יותר מהשגת המטרה, כך המטרה חשובה יותר. לדוגמה: כאשר יש לאדם מספר משימות שאותן הוא צריך לבצע, וברצונו של האדם לדעת, איזו משימה חשובה יותר. על האדם לשאול את עצמו, על כל משימה ומשימה. עד כמה משפיעה הצלחת המשימה הזאת, על הטוב הסופי שאליו הוא רוצה להגיע. וככל שהדבר משפיע יותר, על הטוב הסופי שאליו הוא רוצה להגיע, ... זמן ומאמץ דרושים לכך. ואחרי שהאדם הבין את המטרות ואת החשיבות שלהן, וגם הוא מודע ליכולות שלו לבצע את המשימות, עכשיו, על האדם לנסות להרכיב לעצמו את רשימת המשימות, שאותן הוא ינסה להשיג. כאשר השיקול המרכזי הוא, לנסות לבחור את המשימות בצורה כזו, שבסופו של דבר, האדם ישיג את המצב הטוב ביותר עבורו. ולא תמיד חייבים להתחיל דווקא מהדברים החשובים. ... הרבה יותר תועלת. מאשר להשיג דבר אחד חשוב, עם הרבה מאמץ. יתכן גם לדוגמה, כי צריך לוותר על כל המשימות, בשביל דבר אחד שהוא הקריטי ביותר. ויתכן אפילו, שצריך לוותר על הכל, תמורת אפילו רק ניסיון להשיג איזו מטרה, ... הכל, השאלות הקטנות והקלות, יביאו ציון יותר גדול. ונסכם: כדי לנהל את הזמן נכון, שלב ראשון, צריך להגדיר את המשימות טוב יותר. שלב שני, צריך להבין איזו משימה חשובה יותר, ועד כמה היא חשובה. שלב שלישי, צריך לנסות להבין, איזה משימות בכלל אפשר לבצע, וכמה מאמץ צריך להשקיע כדי לבצע אותן. ועל ידי זה, להרכיב את השילוב של המשימות, שהביצוע שלהן יביא לאדם את התועלת הגדולה ביותר.
להתעסק להתחיל ניהול זמן יעיל זמן מקום השקעה לקבל החלטות ויתור אפשרויות
ביטחון עצמי אמיתי - מהו? איך להיות בטוח בעצמך? איך לחזק את הביטחון העצמי?
1:16:38ביטחון עצמי אמיתי - מהו? איך להיות בטוח בעצמך? איך לחזק את הביטחון העצמי?
... את הביטחון העצמי כתנאי הכרחי להשגת מטרות והצלחה, שכן ככל שהאדם יותר בטוח בעצמו, כך הוא מסוגל לבצע פעולות ומשימות בצורה קלה יותר וללא היסוס. כשאדם נתקל במשימה שהוא בטוח ביכולתו לבצע, הוא יבצע אותה בקלות רבה. לדוגמה, אדם שנתבקש להביא כוס מים יעשה זאת בקלות כי ... והביטחון העצמי משפיע על רמת המוטיבציה והנכונות לבצע פעולות כדי להגיע לאותן מטרות. כאשר אדם חושש שאינו יכול לבצע משימה מסוימת, עולים אצלו היסוסים, פחדים וספקות לגבי היכולת שלו. במצב כזה הוא עלול להימנע מביצוע המשימה או להתקשות לבצע אותה. לעומת זאת, אם לאדם יש ודאות גבוהה לגבי היכולת שלו לבצע משימה, הוא מבצע אותה בקלות רבה יותר. לדוגמה, אם מבקשים מאדם לעבור דרך קיר עשוי לבנים, הוא בטוח במאה אחוז ... בקלות כי יש לאדם ביטחון מלא שהוא יכול לבצע אותה. במילים אחרות, כשלאדם יש ודאות גבוהה לגבי יכולתו לבצע משימה, הוא מבצע אותה בלי עיכובים, וכאשר יש ספק או חוסר ביטחון, הביצוע הופך מאתגר יותר או לא יוצא לפועל ...
הטלת ספק כאב תהליכים להיות טוב אמונה חזקה טוב באותה מידה תפיסת הנפרדות תפישת הטוב והרע
פרפקציוניזם טוב או רע?
7:50פרפקציוניזם טוב או רע?
... אנשים שאינם פרפקציוניסטים, וחלקם מרגישים טוב עם זה, אך גם חלק אחר סובל מכך שהוא אינו מסוגל להשלים שום משימה עד סופה. השאלה המרכזית שאליעד מעלה היא לא אם טוב או רע להיות פרפקציוניסט, אלא האם האדם מצליח לבצע ... הפרפקציוניזם שלו נובע מפרפקציוניזם בתחום אחר. אליעד נותן דוגמה נוספת של אדם שאומר אני אף פעם לא מצליח לסיים משימות. לכאורה, אותו אדם הוא לא פרפקציוניסט כי הוא אינו מסיים דברים. אך למעשה, גם הוא פרפקציוניסט מכיוון שהוא באופן מושלם נמנע מלהשלים משימות. למשל, אדם שנמנע מלהשלים משימה כדי לא להרגיש שמישהו כפה עליו משהו. הפרפקציוניזם שלו מתבטא דווקא בלא לסיים משימות לעולם. האם אפשר בכלל להיות פרפקציוניסט בשלמות? למרות שכולם פרפקציוניסטים במידה כלשהי, אף אדם לא יכול להיות פרפקציוניסט מוחלט, ... ולכן ויתר על שלמות בתחום אחר. זה רק בגלל פרפקציוניזם כלשהו. אדם שאומר אני לא מצליח לסיים אף פעם משימה, גם הוא פרפקציוניסט שהוא לא מסיים עד הסוף הוא מרגיש שכפו עליו. אף פעם לא רוצה להרגיש שכפו עליו. ...
להתווכח על המחיר למה המוצר יקר תחושת שלמות מחיר יקר מידי הרגשת השלמות קו אדום בני אדם לא רוצה להרגיש
לקיחת אחריות בעבודה, הודאה באשמה, להודות באשמה, קונפליקט במערכות יחסים, מה הכי נכון לענות? איך לענות לשאלה?
8:44לקיחת אחריות בעבודה, הודאה באשמה, להודות באשמה, קונפליקט במערכות יחסים, מה הכי נכון לענות? איך לענות לשאלה?
... לשאלה? מה הכי נכון לענות כשמאשימים אותך שלא ביצעת הוראה בעבודה? כאשר מישהו טוען נגדך שלא ביצעת הוראה או משימה שהוא נתן לך, יש מגוון דרכים אפשריות להתמודד עם הסיטואציה, וכל אחת מהן תלויה בהקשר ובמטרה הסופית שלך במערכת ... שנייה היא שהאדם אכן אמר משהו, אך אמר זאת בצורה לא ברורה או מרומזת, ואתה לא באמת הבנת שמדובר במשימה שעליך לבצע. במצב כזה, ניתן לומר: לא הבנתי שזו הייתה כוונתך, או אמרת משהו, אך לא הבנתי שזו הייתה ... המתאימה תהיה: אכן אמרת לי, אבל לא אמרתי שאני מתכוון לבצע זאת. האפשרות הרביעית היא ששמעת והסכמת לבצע את המשימה, אך לא הצלחת לבצע אותה מסיבות מסוימות, כמו חוסר זמן, קושי טכני, או בעיות אחרות. כאן ניתן לומר: ניסיתי, ... אני יודע בדיוק מה ביקשת ממני, ובחרתי לא לעשות זאת. איך להחליט איזו תגובה לתת כשמאשימים אותך שלא ביצעת משימה? כדי להחליט נכון איזו תגובה לתת, אליעד כהן ממליץ לבדוק את המחויבים, כלומר, מה מחויב המציאות עבורך. חשוב לשאול ... עבורך, ומה ההשלכות האפשריות של כל סוג תגובה. איך להתמודד עם האשמות בעבודה? מה עושים כשמאשימים אותך שלא ביצעת משימה? מתי להודות באשמה ומתי לא? איך לענות נכון כשמבקרים אותך? האם תמיד כדאי לומר את האמת בעבודה?
אפשרויות אופי קיצוני איך לענות לשאלות חיסרון או יתרון מערכות יחסים תוצאה רצויה לזכור להישאר
הדרכת מורים, הדרכה למורה חדש, איך לגרום לתלמידים להקשיב לך? חוסר קשב, תלמידים לא מקשיבים, קשב וריכוז אצל ילדים, בעיות ריכוז של ילדים, ילדים מרעישים בכיתה
7:41הדרכת מורים, הדרכה למורה חדש, איך לגרום לתלמידים להקשיב לך? חוסר קשב, תלמידים לא מקשיבים, קשב וריכוז אצל ילדים, בעיות ריכוז של ילדים, ילדים מרעישים בכיתה
... אליעד מנתח את המצב ומסביר שהילדים רוצים לעזור מפני שכך הם מרגישים מוערכים וחשובים. הוא מציע שני פתרונות: יצירת משימה כיתתית גדולה שכל הילדים יכולים להשתתף בה. שימוש בשיטת תורנות - בכל שיעור ילדים אחרים יקבלו את ההזדמנות לעזור, ... כיתה וכל ילד דורשים גישה שונה. לכן הוא מציע שילוב של מספר גישות: מציאת מכנה משותף לרוב הילדים. שימוש במשימות קבוצתיות ותורנויות. הפעלת סנקציות בצורה מינימלית. בניית שיעורים מגוונים שמתאימים לכמה שיותר סוגי עניין של ילדים. מה העקרונות המעשיים ... עקרונות פרקטיים ליישום יומיומי: הפיכת הנושאים בכיתה למעניינים ולבעלי ערך עבור הילדים. שימוש בסנקציות מתונות ובדיקת האפקטיביות שלהן. תכנון משימות שמאפשרות לכל ילד להרגיש שהוא תורם לכיתה. הכרה בכך שילדים שונים דורשים גישות שונות והוראה גמישה. יצירת תחושת ערך ... כועסים כאשר רק אחד או שניים מקבלים הזדמנות לעזור לה, וכל השאר מרגישים מקופחים. אחת ההצעות שהועלו היא ליצור משימות כיתתיות גדולות, כך שכל הילדים יוכלו להשתתף ולהרגיש שהם תורמים במידה שווה. אפשר גם לשלב שיטה של תורנות: בכל ... שייתן להם ערך או כבוד. לבחון אם אפשר לממש סנקציות קלות יותר, תוך בדיקה אם ההשפעה עדיין מספקת. לארגן משימות כך שכל ילד ירגיש שהוא תורם, בין אם דרך תורנויות או דרך פרויקטים קבוצתיים גדולים. להבין שהבדלים בין ילדים ... את זה נגיד למשהו. אליעד: אז בא נחשוב בהיגיון אז האם כולם יכולים לעזור לך במשהו אולי, אולי נמצא משימה שכולם צריכים לעזור נמצא דבר שהוא מספיק גדול שכולם צריכים לעזור בו, דבר שני אולי אפשר ללמד אותם על ... יכולה לתת לכולם להיות עוזרים שלך אין אופציה כזאת אלא אם כן עוד פעם אלא אם כן לוקחים איזה משימה ממש גדולה שכולם מרגישים שהם חלק מאיזה משהו שייכות או משהו כזה. יש לך עוד משהו בנושא הזה בהקשר ...
הדרכה למורים נחיתות שלמות החלטות להקשיב לך איך לגרום להם מנהל תוצאות
גורמים לדחיינות כרונית, להתגבר על דחיינות כפייתית, איך מתמודדים עם דחיינות? טיפול בדחיינות, נטייה לדחות דברים, לדחות לרגע האחרון, קשיי ריכוז, הפרעת קשב וריכוז, לא מצליח להתרכז, קבלת החלטות
10:33גורמים לדחיינות כרונית, להתגבר על דחיינות כפייתית, איך מתמודדים עם דחיינות? טיפול בדחיינות, נטייה לדחות דברים, לדחות לרגע האחרון, קשיי ריכוז, הפרעת קשב וריכוז, לא מצליח להתרכז, קבלת החלטות
... למעשה, כל פעולה שאדם עושה תמיד באה על חשבון דחיית פעולה אחרת. אם למשל אדם אוכל, הוא דוחה את המשימות האחרות בזמן שהוא אוכל. אם הוא נח, הוא דוחה את המשימות שהיו אמורות להתבצע בזמן זה. כלומר, דחייה היא בלתי נמנעת ומהווה חלק מהותי מהחיים עצמם. הבעיה בדחיינות נוצרת כאשר האדם אינו שלם עם ההחלטה לדחות משימה מסוימת. לדוגמה, אם אדם דוחה את תשלום הקנס, והוא שלם לחלוטין עם הסיבות לכך, כמו קושי כלכלי או חוסר ... הדחיינות אחת ולתמיד? הפתרון לדחיינות נמצא בהכרה ובהבנה פנימית של סדר העדיפויות. כאשר אדם לא שלם עם החלטותיו לדחות משימות, הוא יסבול. אך אם האדם ייקח אחריות לבדוק באופן כנה מדוע הוא דוחה פעולות מסוימות, הוא יוכל להגיע להחלטה ... הוא משהו שאנשים למדו להכיר דרך אחרים או דרך מידע חיצוני, אבל לא בטוח שהבעיה היא עצם הדחייה של משימות. אם אדם היה חי בעולם שבו אין מושג כזה דחיינות, האם היה אומר שהוא סובל ממנה? כנראה שלא. אך ... שהוא רוצה, אלא בעיקר על כך שהוא לא עושה דברים מסוימים שהוא חושב שהוא צריך לעשות. אנשים רבים דוחים משימות גדולות כמו שיפוץ בית או תכנון טיול, אך אינם מגדירים זאת כדחיינות. לעומת זאת, כשמדובר במשימות יומיומיות שהן חובה בעיניהם - אז הם חווים זאת כבעיה. המהות של דחיינות אינה רק חוסר עשייה, אלא חוסר ... כרוכה בדחיית פעולות אחרות. אם אדם עובד - הוא דוחה את זמן המנוחה. אם אדם נח - הוא דוחה משימות אחרות. כלומר, דחייה היא בלתי נמנעת. הבעיה נוצרת כשאדם דוחה משהו אך אינו שלם עם הדחייה הזו. למה אנשים חווים תחושת סבל מדחיינות? הסיבה לכך היא שהם לא בטוחים אם הבחירה שלהם לדחות משימה מסוימת היא נכונה. אם אדם היה בטוח לחלוטין שהדחייה מוצדקת, הוא לא היה חווה זאת כבעיה. לדוגמה, אם אדם ... אדם ישב עם עצמו ויחקור למה הוא דוחה דברים, הוא עשוי לגלות שהסיבה האמיתית היא חוסר חשק לבצע את המשימה, תחושת כבדות, פחד מתוצאה לא רצויה או חוסר ודאות לגבי חשיבות המשימה. האם ניתן לפתור את הדחיינות? כן. הפתרון לדחיינות הוא פשוט: להיות שלם עם סדר העדיפויות. אם אדם מברר לעצמו ... לדחות - הוא לא ירגיש רע כי זו החלטה מושכלת. אם יחליט להפסיק לדחות - הוא פשוט יבצע את המשימה. דחיינות מול הפרעת קשב וריכוז - הקשר המנטלי בדומה לדחיינות, גם הפרעת קשב וריכוז היא תופעה הנתפסת כבעיה, אך ... יגיד לך כנראה שהוא יגיד לך על דברים יומיומיים וביומיום אני צריך לעשות ככה ואני דוחה את זה, דברים משימות יומיומיות אבל זה לא יהיה דברים שהוא רוצה לעשות ולא עושה יש הרבה דברים שהוא רוצה לעשות ולא עושה ... יותר חשוב מזה וזה יותר חשוב מזה אני דוחה יש לי אילוצים. הבעיה היא בדחיינות שהבן אדם דוחה איזו משימה כי בתוך תוכו הוא חושב שיהיה לו יותר טוב לדחות אותה אבל הוא לא סגור על עצמו האם אני ...
לבצע הצלחה נטייה עצבים השלמות תכנון להמשיך רע לי
דחיינות, למה אני דוחה דברים לרגע האחרון? דחיית משימות, איך להתמודד עם דחיינות? למה אני דוחה משימות? טיפול בדחיינות, התמודדות עם דחיינות, איך לא לדחות דברים? למה אני דוחה לרגע האחרון?
דחיינות, למה אני דוחה דברים לרגע האחרון? דחיית משימות, איך להתמודד עם דחיינות? למה אני דוחה משימות? טיפול בדחיינות, התמודדות עם דחיינות, איך לא לדחות דברים? למה אני דוחה לרגע האחרון?
דחיינות, למה אני דוחה דברים לרגע האחרון? דחיית משימות, איך להתמודד עם דחיינות? למה אני דוחה משימות? טיפול בדחיינות, התמודדות עם דחיינות, איך לא לדחות דברים? למה אני דוחה לרגע האחרון? למה אני דוחה דברים לרגע האחרון? אליעד כהן מסביר לעומק את נושא הדחיינות ומדוע אנשים דוחים משימות לרגע האחרון. הוא פותח בדוגמה של מישהי שמקבלת משימה לבצע תוך חודשיים. בהתחלה, היא אומרת לעצמה שעדיף לעשות את המשימה מוקדם ככל האפשר, אך למרות זאת היא דוחה אותה כמעט עד לדקה ה - 90. במהלך החודשיים היא מרגישה לא טוב עם הדחייה הזו, כיוון שהיא כל הזמן חושבת על המשימה ועדיין לא עושה אותה. כשהיא נשאלת למה היא דוחה, היא עונה שזה קורה כאשר המשימות אינן אוטומטיות, כלומר, משימות שדורשות ממנה מאמץ מיוחד ולא משימות יומיומיות פשוטות כמו שתיית מים או אכילה. מה גורם לתחושת הלחץ כשדוחים משימה? אליעד כהן ממשיך ומסביר שהלחץ שהיא חווה לא נובע רק מכך שהמשימה עצמה לא נעשתה, אלא בעיקר מכך שהיא חושבת שהיא לא בסדר בגלל שהיא דוחה את המשימה. הוא נותן דוגמה שבה האדם דוחה את האכילה שלו למרות שהוא רעב. כאשר דוחים משהו כמו אוכל, האדם בדרך כלל לא מרגיש רע לגבי עצמו מבחינה נפשית. לעומת זאת, כאשר מדובר במשימה אחרת, כמו שיעורי בית או עבודה, האדם לעיתים מרגיש שהוא לא מתמיד, לא אחראי או לא רציני. מה הקשר בין דחיינות לבחירה חופשית? אליעד כהן מציג שאלה פילוסופית ופסיכולוגית: האם באמת יש לנו בחירה חופשית לגבי דחיית משימות? הוא נותן דוגמה של אדם הטוען שהוא רוצה לחיות, אבל מתמודד עם מחשבות התאבדות. אם הוא באמת היה רוצה ... היה מתנגד למישהו שמנסה לחנוק אותו. כך הוא ממחיש שהרצונות שלנו לעיתים קרובות מורכבים ויש בתוכנו קונפליקטים. כשמישהו דוחה משימה למרות שהוא טוען שהוא באמת רוצה לעשות אותה ביותר מ - 51%, זה מוכיח שלמעשה הוא לא רוצה מספיק, ... שיש משהו שמונע ממנו - כלומר, או שאין לו באמת בחירה, או שהוא משקר לעצמו לגבי הרצון שלו. מדוע משימות נדחות למרות הרצון לסיים אותן? אליעד כהן מסביר שאנשים דוחים משימות משום שהם חווים סבל ומאמץ בזמן הביצוע שלהן. הוא נותן דוגמה של לנקות את הבית: האדם רוצה לעשות זאת, אבל ברגע שמתקשרים אליו בטלפון, הוא מעדיף לענות לשיחה ודוחה את הניקיון. המשימה נתפסת כפחות חשובה או פחות נעימה באותו הרגע. הדחייה מתרחשת מפני שהפעולה האלטרנטיבית נתפסת כנעימה או כחשובה יותר באותו ... שזה לוקח רק שתי דקות, האדם דוחה זאת מפני שזה דורש ממנו מאמץ, אפילו אם מאמץ קטן. כך גם במשימות גדולות: ככל שהמאמץ הנתפס גדול יותר, כך עולה הסבירות שהאדם ידחה את המשימה. האם דחיינות מעידה על בעיה של שליטה עצמית? אליעד כהן מבהיר שהבעיה של דחיינות אינה בהכרח בעיית שליטה עצמית, אלא קשורה לתחושת המאמץ והסבל שהאדם חווה כאשר הוא צריך להתרכז רק במשימה אחת, ללא יכולת להפסיק באמצע. הוא מדגים זאת עם המצב של לעשות שיעורי בית: האדם צריך להקדיש שעה אחת ... איך ניתן להתמודד עם דחיינות? לפי אליעד כהן, הדרך להתמודדות עם דחיינות היא לא רק למצוא שיטות לא לדחות משימות, אלא לנסות לשנות את היחס הרגשי למשימה. הוא מסביר שאם המשימה תהיה נעימה לאדם או שהוא יוכל ליהנות ממנה, לא תהיה לו סיבה לדחות אותה. לכן, הפתרון אינו להכריח את עצמך לעשות את המשימה מוקדם יותר בכוח, אלא לשנות את ההרגשה שלך כלפי המשימה, להפחית את המאמץ הנתפס וללמוד ליהנות או להקל על תחושת המאמץ שנלווית לביצוע המשימה. האם דחיינות היא תמיד דבר רע? אליעד כהן מוסיף שדחיינות היא לא בהכרח תמיד שלילית. לפעמים אנשים סובלים דווקא ... לדחיינות לפי אליעד כהן אינה עצם הדחייה, אלא הרגשות השליליים הנלווים לתחושת המאמץ והקושי. הפתרון לדחיינות הוא שינוי הגישה למשימות, הקטנת תחושת הסבל והמאמץ, ולמידה איך ליהנות או להפוך את המשימה לפחות קשה מבחינה רגשית. למה אני דוחה משימות? איך להתמודד עם דחיינות? דחיית משימות לרגע האחרון מה הקשר בין דחיינות ובחירה חופשית? איך לא לדחות דברים? טיפול בדחיינות איך להפחית מאמץ נפשי במשימות?
למה אני דוחה דברים לרגע האחרון קונפליקט הסיבה של כל הסיבות להתמודד עם דחיינות שינויים אפשרויות שינוי דוחה דברים לרגע האחרון
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על משימה
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: משימה, איך להאמין בעצמך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להעריך את עצמך? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לנהל את הזמן? איך להעביר ביקורת בונה? איך להצליח בזוגיות? איך ליצור אהבה? איך לעשות יותר כסף? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להיות מאושר ושמח? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם גירושין? איך להיגמל מהימורים ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: משימה, דיכאון? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך נוצר העולם? מי ברא את אלוהים? האם אפשר לדעת הכל? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצר העולם? למה לא להתאבד? איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה העולם קיים? האם יש בחירה חופשית? האם לדומם יש תודעה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם הכל אפשרי? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? למה יש רע בעולם? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה יש רע וסבל בעולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי להפרעות קשב, אימון אישי לאורח חיים בריא, מאמן פרטי בנושאי משימה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.4531 שניות - עכשיו 27_08_2025 השעה 03:11:08 - wesi1