אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
משימותביצוע משימהלביצוע המשימההצלחה במשימהלהצליח במשימהלעשות משימהמשימה מורכבתאיך נותנים משימה לעובדאיך לתת משימה לעובדאיך לתת משימה לעובדיםלתת משימה לעובדלתת משימה לעובדיםהאם העובד הבין את המשימההבנת המשימההעובד הבין את המשימהזמן ביצוע המשימהלחלק את המשימה לחלקיםאבני דרך לביצוע המשימהאיך לתכנן משימהאפשרויות לביצוע משימהדד ליין לביצוע משימההמטרה של המשימהכמה זמן יקח לבצע את המשימהכמה זמן לוקח לבצע את המשימהלוודא שהעובד הבין את המשימהלחלק משימה לחלקים קטניםלתכנן משימהמאיזו משימה להתחילמשימה בתוך משימהמשימה משעממתאחריות על ביצוע משימהאיזה עובד צריך לעשות את המשימהאיזה קשיים תיתקל בביצוע המשימהאיך לגרום למישהו לעשות משימהאיך להקצות משימהאיך לנהל משימה בתוך משימהאיך לתכנן ביצוע משימהאיך לתכנן משימה מורכבתאיך מתכננים משימה מורכבתבאיזו דרך תתבצע המשימהדד ליין למשימהדרך ביצוע המשימההאם אפשר לעשות את המשימה בחלקיםהאם יש דד ליין למשימההאם לעשות את המשימה לבדהגדרת זמן למשימההערכת זמנים לביצוע משימההצפת בעיות בביצוע המשימההצפת התנגדויות משימההתנגדויות משימה🔍הצג עוד...
ניהול תהליכים עסקיים, ניהול תיבת הדואר הנכנס, ניהול תיבת ה INBOX, איך למנוע ממיילים ללכת לאיבוד? איך למנוע דואר נכנס שלא טופל? ניהול הדואר האלקטרוני, מחשוב תהליכים, מחשוב עסקי, התייעלות עסקית, ניהול עסקי, יעוץ ארגוני, ניהול המיילים
ניהול תהליכים עסקיים, ניהול תיבת הדואר הנכנס, ניהול תיבת ה INBOX, איך למנוע ממיילים ללכת לאיבוד? איך למנוע דואר נכנס שלא טופל? ניהול הדואר האלקטרוני, מחשוב תהליכים, מחשוב עסקי, התייעלות עסקית, ניהול עסקי, יעוץ ארגוני, ניהול המיילים
... מיד עם קבלתם. כל מייל שתקבל - יש להחליט מיידית מה לעשות איתו: להעביר אותו למישהו אחר, לשייך אותו למשימה או לסיים את הטיפול בו. ברגע שמטפלים במייל, הוא צריך לצאת מיידית מהאינבוקס ולהעבור לתיקיה מתאימה, כך שנמנע מצב ... מסביר שהמפתח בניהול אפקטיבי של דואר אלקטרוני הוא ההחלטה המיידית על כל מייל. כל אימייל צריך להיות מנותב לפעולה, משימה, או לתיקייה מסוימת. ברגע שמטפלים בו, יש להוציא אותו מהאינבוקס. על פי גישה זו, על העובד או האדם להוציא ... הנכנס, לפי אליעד, היא קריטית לשמירה על סדר ואפקטיביות בעבודת היום - יום. תיבת הדואר הנכנס משמשת כשער לכל המשימות והפניות, ואם לא נתנהל בצורה מסודרת, כל מייל שלא מטופל בזמן יכול לגרום לעיכובים בתהליכים ולהחמיץ פניות חשובות. ניהול ... לכל מייל שנכנס לאינבוקס יש לטפל באופן מיידי ולקבוע מה לעשות איתו. כל מייל צריך להיות מנותב לעבודה או משימה אחרת, או לחלופין להסגר כסיים. ברגע שאתה מטפל במייל, עליך להוציא אותו מהאינבוקס ולהעביר אותו לתיקייה רלוונטית. זה חשוב מאוד, כי אם מיילים נשארים באינבוקס, אתה עלול לשכוח מהם ולפספס משימות או משובים חשובים. האם זה באמת חשוב? ההבנה המרכזית כאן היא, שהתהליך של ניהול מיילים ופעולות הדואר האלקטרוני הוא קריטי כדי למנוע בלגן ותקלות. תיבת הדואר הנכנס היא השלב הראשון של כל המשימות - היא האזור שבו כל הדברים מתחילים. כל מייל שלא מטופל מיד ישאר שם ויעכב את התהליך, ולכן חשוב ... לנהל את תיבת האינבוקס? איך לנהל את המיילים? איך לנהל את הדואר האלקטרוני? איך לנהל את הדואר הנכנס? ניהול משימות
להעביר יעוץ איך לנהל זמן ניהול נכון קבלת החלטה להחליט איך למנוע טיפול
משימות לעובדים, כמה משימות לתת לעובד? האם לתת לעובד יותר משימות ממה שהוא יכול לעשות? איך לגרום לעובדים להתייעל? איך לנהל עובדים? איך לתת משימות לעובדים? כמות המשימות שצריך לתת לעובד, משימות עתידיות, מוטיבציה לעובדים, יעוץ ארגוני
משימות לעובדים, כמה משימות לתת לעובד? האם לתת לעובד יותר משימות ממה שהוא יכול לעשות? איך לגרום לעובדים להתייעל? איך לנהל עובדים? איך לתת משימות לעובדים? כמות המשימות שצריך לתת לעובד, משימות עתידיות, מוטיבציה לעובדים, יעוץ ארגוני
משימות לעובדים, כמה משימות לתת לעובד? האם לתת לעובד יותר משימות ממה שהוא יכול לעשות? איך לגרום לעובדים להתייעל? איך לנהל עובדים? איך לתת משימות לעובדים? כמות המשימות שצריך לתת לעובד, משימות עתידיות, מוטיבציה לעובדים, יעוץ ארגוני כמה משימות לתת לעובד? האם לתת יותר או פחות משימות, ממה שהעובד יכול לעשות? כאשר מנהלים משימות לעובדים, יש כמה שיקולים עיקריים שמעלים את השאלה - כמה משימות נכון לתת לעובד? האם עדיף להעמיס עליו הרבה מעבר ליכולת שלו, או שכדאי לתת לו בדיוק את מספר המשימות שהוא יכול לבצע? בהרצאה זו אליעד מתייחס לשאלה ומסביר לעומק את היתרונות והחסרונות בכל אחת מהגישות, בליווי דוגמאות ברורות ומפורטות. האם נכון לתת לעובד יותר משימות ממה שהוא יכול לעשות? אליעד נותן דוגמה שמטרתה להמחיש את הסוגיה: נניח שיש לעובד לבצע מאה משימות, אבל בפועל הוא יכול להספיק רק שלוש משימות ביום. במצב כזה, השאלה היא האם לתת לו את כל מאה המשימות או רק את השלוש שהוא יכול להספיק. התשובה לכך לא חד - משמעית, ואליעד מסביר שיש גישות שונות לנושא, שלכל אחת מהן יש יתרונות וחסרונות. הגישה הראשונה: לתת לעובד רק את המשימות שהוא יכול להספיק? גישה אחת אומרת שאם העובד יכול לעשות רק שלוש משימות, עדיף לתת לו רק את שלוש המשימות האלו ולהתמקד בהן. ההיגיון שעומד מאחורי גישה זו הוא למנוע הצפה או בלבול של העובד. אליעד נותן את הדוגמה הבאה: אם העובד יקבל את כל מאה המשימות, הוא עלול להיבהל או להתבלבל, ובמקום לבצע את שלוש המשימות שהוא יכול, הוא ינסה לחשוב על כל המאה משימות ויאבד מיקוד. לפעמים, עודף מידע עלול לגרום לו לנסות להתחיל משימות רבות במקביל, ובסופו של דבר לא לעשות אף משימה כמו שצריך. מכאן, שלעיתים, כדי למנוע עומס מיותר, עדיף לתת לעובד רק את המשימות הספציפיות שהוא יכול לבצע כרגע. אליעד גם מציין כי בצורה מעשית, ניתן ליישם זאת על ידי מתן משימות רק ליום הקרוב, לשבוע הקרוב או לחודש הקרוב, כדי לשמור את העובד ממוקד ויעיל. החסרונות של מתן מספר מצומצם של משימות - למה לפעמים עדיף לתת לעובד יותר משימות? אליעד מוסיף הסבר על החיסרון בגישה המצומצמת. לדבריו, עובד שמקבל רק מספר קטן של משימות עשוי להרגיש בנוח מדי, הוא לוקח את העבודה בקצב איטי ורגוע, מפני שאין עליו לחץ אמיתי לסיים במהירות. לדוגמה, אם עובד יודע שיש לו רק שלוש משימות, אז הוא יכול לחשוב לעצמו יש לי זמן, אין מה למהר, וכך לא יממש את מלוא הפוטנציאל שלו ולא יפעל בצורה יעילה מספיק. כאן אליעד מציג גישה שנייה ואומר כי כאשר מציגים לעובד תמונה רחבה יותר של המשימות, אפילו אם הן רבות מאוד, זה יכול לגרום לו לחשוב איך להתייעל. הוא מסביר שכאשר עובד מודע לכך שיש לו מאה משימות לעשות, הוא עשוי לחשוב על דרכים יצירתיות לשפר את תהליך העבודה שלו, לחפש פתרונות חדשים, ואפילו לבקש עובדים נוספים או עזרה של אחרים כדי להתמודד עם העומס. לדוגמה, אם העובד יודע שיש לו הרבה משימות לטווח ארוך, הוא יכול להחליט לגייס עוד עובדים תחתיו, לחלק את העבודה או להשתמש בכלים שונים שיסייעו לו לנהל את המשימות טוב יותר. כלומר, העובד יתחיל לפתח כישורים של ניהול ויעילות, כתגובה למודעות למשימות העתידיות. איזו גישה לבחור? מתי כדאי לתת יותר ומתי לתת פחות משימות? אליעד מסביר שאין תשובה חד - משמעית לשאלה האם לתת יותר או פחות משימות לעובד. לדבריו, כל מקרה לגופו, וחשוב לשקול את היתרונות והחסרונות בהתאם למצב העובד המסוים. יש לשים לב לסיטואציה ולתפקוד של העובד: אם העובד נוטה להתבלבל או לאבד את המיקוד, עדיף לתת לו משימות ספציפיות ומצומצמות שמתאימות בדיוק למה שהוא יכול לעשות בטווח הזמן המוגדר. כך הוא יוכל לשמור על יעילות גבוהה ולהשלים את המשימות כראוי. לעומת זאת, אם העובד נראה רגוע מדי ולא מנצל את הפוטנציאל שלו, עדיף דווקא לתת לו תמונה רחבה יותר של המשימות, על מנת שירגיש שיש לו יותר עבודה ויפתח מוטיבציה לחפש פתרונות ודרכים להתייעלות. כיצד עובד מתמודד עם ריבוי משימות - מוטיבציה או ייאוש? אליעד מדגיש נקודה חשובה נוספת ומסביר כי לעיתים, כאשר בן אדם ניצב מול רשימה ארוכה של משימות, הוא עלול להרגיש מוצף ולוותר מראש. במצב כזה, עובד עלול לא לעשות כלום ולהיכנס למצב של ייאוש. מנגד, יש אנשים שעודף המשימות דווקא מדרבן אותם וגורם להם להגביר מוטיבציה ולעבוד ביעילות רבה יותר. מכאן, אומר אליעד, המנהל צריך להיות ער לתגובת ...
לגרום לעובד לשכנע מישהו לנסות קריאה לנהל עובדים יתרונות או חסרונות איך להרגיש בנוח קבלת החלטות לגרום לעובדים
תגמול עובדים לפי תוצאות, תגמול עובד לפי ביצועים, איך למנוע אבטלה סמויה של עובדים? איך לתגמל עובד שכיר לפי מאמץ? איך לתת בונוסים לעובדים? איך לתת העלאה במשכורת לעובד? האם לתת העלאה במשכורת לעובד? איך לגרום לעובד לא להתחפשן? מניעת אבטלה סמויה, איך לגרום לעובד למוטיבציה? איך לגרום לעובד לעבוד יותר מהר? איך לתת בונוס כספי לעובדים? איך לנהל עובד שכיר כספק עצמאי? אימון למנהלים, איך למדוד ביצועים של עובד?
... שעות העבודה שלהם. כי יש עובדים שכן קריטי מתי ובדיוק באיזו דקה הם יגיעו, לפתוח את החנות או לבצע משימה מסוימת שכן קריטי שהיא תהיה דווקא ברגע מסוים. אני מדבר באופן כללי על עובדים שיש להם תכולת משימות שאנחנו רוצים שהם יבצעו, ושברמת העיקרון זה לא באמת משנה מתי הם באו או לא באו לעבודה וכולי. כאשר ... העובד את המחשבה, שזה משנה לך האם וכמה העובד מתאמץ. והדברים האלו, יחזרו אליך כבומרנג, כשהעובד לא יבצע את המשימות שלו לשביעות רצונך, אז הוא יחזיר את האחריות אליך ויגיד לך שהוא הגיע בזמן ולא התבטל אלא התאמץ. למרות ... ולכן אם המנהל רוצה לתגמל את העובד לפי תוצאה ולא לפי מאמץ כנל, על המנהל להגדיר עם העובד רשימת משימות שעל העובד לבצע ורצוי אם אפשרי גם להגדיר לוחות זמנים דד ליין לסיום המשימות. ומכאן ואילך כל שיח עם העובד, צריך להיות אך ורק על התקדמות העבודה, על התקדמות המשימות, על עמידה בלוחות הזמנים בלבד. וכאשר המנהל מדבר עם העובד אך ורק על ביצוע המשימות של העובד, בלבד ולא מדבר איתו על המאמץ או על שעות העבודה של העובד וכולי, אז בעצם זה קודם ... ספק חיצוני. אבל יש כאן עוד נקודה מאוד חשובה, והיא, שהעובד יודע, שאם הוא מגדיל ראש והוא מבצע את המשימות שלו מאוד מהר, אז באותו הרגע הוא מקבל בונוס כספי והוא מקבל תגמול על התוצאות שלו. ואיך זה קורה? זה קורה באמצעות זה שכאשר העובד מסיים את תכולת המשימות שהוגדרה שלו, אז הוא לא מקבל עוד משימות חדשות לביצוע, אלא הוא יכול לנוח כמה שבא לו כרצונו. דהיינו, לקבל כסף בלי לעבוד. שזה בעצם הבונוס שהעובד ... טובה במהירות. ואני אסביר: אם חשוב לך שהעובד שלך יעבוד ולא יתבטל, מכך נובע שאם העובד שלך יסיים את המשימות שלו, אז אתה תביא לו שוב עוד משימות חדשות, כדי שלעולם לעובד שלך לא יהיה זמן להתבטל. וזה בעצם גורם לעובד להבין, שלא משנה כמה מהר הוא ... הוא לא יקבל תגמול על המאמץ שלו שהוא עובד מהר. כי בכל מקרה הוא יקבל עוד עבודה חדשה ועוד משימות חדשות להמשיך לעבוד עוד ועוד, כי הרי אסור לעובד לא לעבוד, כי הוא מקבל משכורת כדי לעבוד. ואז כתוצאה ... כי העובד חושב לעצמו, אם בכל מקרה לא משנה כמה אני אתאמץ ולא משנה כמה מהר אני אסיים את המשימות שלי, בכל מקרה אני אקבל עוד עבודה, הרי שלא רק שאם אני אעבוד מהר אני לא אקבל תגמול, אלא אני גם אקבל קנס, שמגיע בצורה של עוד משימות. כי אם הייתי מתאמץ פחות ועובד יותר לאט, אז הייתי עובד פחות. כי בכל מקרה אני צריך לעבוד כאן את כל שעות העבודה לא משנה מה. ולכן, אם העובד חושב שברגע שיגמרו לו המשימות, גם אם הוא סיים את כל המשימות שלו במהירות האור, עדיין יגיעו משימות חדשות, הרי שזה יגרום לעובד לעבוד פחות טוב. כי מבחינת העובד, אין תועלת אלא רק נזק בכך שהוא יעבוד כמה שיותר מהר. הבהרה: כמובן שכל מקרה לגופו וכל תפקיד לגופו וכל תפקיד וכל משימה, אפשרי למדוד בצורה שונה וכולי. אבל אני מביא כאן נקודות למחשבה שצריכים לקחת בחשבון כאשר מנהלים עובדים. לעומת זאת כאשר העובד מקבל משימות, והוא יודע שאם הוא מסיים את המשימות אז הוא חופשי לנוח, הרי שזה בעצם אומר לעובד, שאם הוא יעבוד טוב ומהר, הרי שהוא יקבל בונוס כספי, ... מצטיין, עלינו לזכור כי אחת הדרכים לעשות את זה, היא על ידי זה שלא נגדיל לאותו העובד את תכולת המשימות שלו, אלא נשאיר לו את כמות המשימות קבועה פחות או יותר. ושניתן לעובד את האפשרות לקבל העלאה במשכורת בעבור עבודה טובה. ואיך? באמצעות זה שהעובד יעבוד ... לבנות עם העובד מערכת יחסים שאומרת לו, אתה עובד שכיר ואתה מקבל משכורת חודשית קבועה בגין תכולה של X משימות ותחומי אחריות פחות או יותר. עכשיו, אם ברצונך לקבל העלאה בשכר, אתה יכול לעשות את זה בצורה די פשוטה, והיא, לסיים יותר מהר את המשימות שלך, לבצע את המשימות שלך יותר מהר. ואחר כך ללכת לנוח או להתחפשן כרצונך. עכשיו, נכון שבפועל העובד לא יקבל יותר משכורת חודשית. ... וזו בעצם העלאה בשכר לכל דבר ועניין. אם העובד יכול לבחור כמה להתאמץ והעובד יודע שברגע שהוא סיים את המשימות שלו, הוא יכול לנוח, הרי שהעובד קובע לעצמו את המשכורת, במובן מסוים. כי העובד מחליט לעצמו כמה כסף הוא ... כי ברגע שהעובד עובד יותר לאט, אוטומטית, הוא מקבל הורדה בשכר שלו. כי הוא צריך לסיים את העבודה ואת המשימות שנקבעו לו, בלי לקבל העלאה נוספת בשכר. דהיינו, הוא מקבל פחות כסף לכל שעת עבודה שלו. בשורה התחתונה, במציאות ... טוב. וזה יגרום לעובד לאבטלה סמויה כנל. לעומת זאת, אם העובד מבין שהוא מקבל משכורת חודשית קבועה, בעבור תכולת משימות מסוימת ובעבור ביצוע פעולות מסוימות, בלי קשר לכמה זמן לקח לבצע את המשימות האלו ובלי קשר לכמה מאמץ הושקע בביצוע המשימות, הרי שזה אוטומטית גורם לעובד לעבוד יותר טוב. כי הוא מבין שאם הוא יסיים את המשימות שלו יותר מהר, הוא אוטומטית יקבל תגמול ששעת העבודה של העובד תהיה שווה יותר כסף כנל.
פחדים חששות שכר חודשי לקחת אחריות חושש להרוויח כסף במהירות יתנו יקבלו לא יתנו לא יקבלו איך לגרום לעובד לעבוד
למה אני רוצה להרגיש שווה? להרגיש שאני שווה - מהו המקור האמיתי לרצון שלנו להרגיש "שווה"? איך הרצון להיות שווה הופך אותנו ל"שחקני דמויות"? איך הרצון להיות שווה משפיע על מערכות יחסים? מה ההבדל בין בחירה מודעת לבין תכנות אוטומטי? איך משתחררים מהמנגנון האוטומטי של "להיות שווה"? איך הרצון להרגיש "שווה" גורם לדיכאון ולחרדה? איך משתחררים מהצורך להרגיש שווה?
... אינה תכונה מוחלטת, אלא מושג יחסי שמבוסס על השוואה, דימוי, והפנמה של נורמות חיצוניות. הרצון להיות שווה מגיע מתוך משימה פנימית שאדם לוקח על עצמו - משימה שהוא מאמין שחייב לבצע כדי להיות בסדר, כדי לאהוב את עצמו, או כדי להיתפס באופן חיובי על ידי אחרים. אליעד מדגיש שהמשימה הזו פועלת כל הזמן, ומונעת מהאדם לחיות ברוגע ובזרימה. האדם עסוק כל הזמן בלשדר לעצמו ולעולם שהוא שווה, והוא ... לפזר את המחשבה. רק לשהות בתוכה עד שהשאלה מתפרקת. הוא גם ממליץ להשתמש באתגרים מחשבתיים - כמו חידות או משימות לוגיות - לפיתוח היכולת להתרכז, להיות מדויק, ולא לברוח כשנהיה קשה. מה השורה התחתונה של אליעד בנושא? השורה התחתונה ...
איך לשאול שאלות להעלות ערך עצמי איך להרשים בנות לאהוב את עצמי מקום זמן הפרעה אובססיבית שופט אימונים
עצלנות - ממה נובעת עצלות? ואיך מתמודדים עם עצלנות וכבדות?
... להרגיש טוב אמיתי = האדם אינו מחפש שום דבר טוב יותר, אינו מחפש תכלית נוספת. כאשר עומדת בפני האדם משימה לביצוע, והאדם אינו רואה כיצד הדבר הזה מקדם אותו אל התכלית הסופית הנל, הרי שהוא מרגיש תחושה של עצלות ...
תכליתיות האם יש טוב אמיתי איך להתמודד הנאה אמיתית תחושת כבדות ביצוע התמודדות עם עצלות תחושת עצלות
אתגרים / קשיים - מה טוב באתגרים ובקשיים? איך להתמודד עם אתגרים וקשיים?
... אך אם האדם יודע בוודאות שהוא יכול להתמודד, ואיך בדיוק הוא יכול להתמודד, הרי שהאתגר נעלם, והוא הופך להיות משימה רגילה. וזה בעצם אומר, כי הדרך הטובה ביותר להתמודד עם אתגרים, היא על ידי זה שהאדם מחפש את האמת ...
להתמודד עם האתגר מודעות לברר אמת איך לדעת את האמת שלמות להתמודד עם מצב התמודדות עם קושי
חינוך ילדים / שיטות לחינוך ילדים - איך לחנך ילד? מהו חינוך ילדים נכון? חלק 1
... לא עושה את זה בצורה גדולה ורחבה, כמו שאדם בוגר עושה זאת. ודוגמה נוספת: כאשר אדם בוגר צריך לבצע משימה כלשהי, אחת היכולות של האדם הבוגר, היא להתבונן היטב סביבו, ולנסות לראות כיצד הדברים שיש לו, כיצד הם יכולים לעזור לו בביצוע המשימה שאותה הוא רוצה לבצע. וגם אם החפץ לא נועד באופן ישיר לביצוע המשימה, הרי שהאדם הבוגר יכול בצורה יצירתית לחשוב ולהבין, איך לקחת את החפץ ולהשתמש בו לצורך השגת המטרה שלו. וגם ... החשיבה היצירתית והיצירתיות שלו פחות מפותחות, ולכן הוא לא תמיד מסוגל לראות את הפוטנציאל שיש במשאבים שלו, לצורך ביצוע המשימות שלו. וההבדל בין האדם הבוגר לבין הילד, הוא בעד כמה האדם מממש, את יכולת החשיבה היצירתית שלו. וכיוב ניתן ...
אמת לפתח את המוח עתיד מודעות חשיבה יצירתית איך לפתח חשיבה לאמן את החשיבה לגרום לבחורה
טעם החיים / עניין בחיים - איך ליהנות מהחיים? איך למצוא את טעם החיים?
... רואה ומבין, כיצד כל הדברים הובילו אותו לשם. ואז פתאום האדם מבין, כיצד זה שהוא למד איך לבצע איזו משימה שגרתית בצורה טובה יותר, כיצד זה עזר לו להתקרב אל האושר. כי האושר נמצא, בכל הדברים. ונסכם: על האדם ...
בני אדם אותו הדבר איך ליהנות מכל דבר הלקוח כדורגל לשפר יכולות שכליות להיות כל הזמן אושר הוא תוצאה
הסוד של האיזון - מהו הסוד שאותו *לא* יודעים *כל* הפסיכולוגים / חכמי הרוח?
... מהו איזון אמיתי. וכיוב לגבי כל מטרה אחרת, שעל האדם לשים לב לכך, שזה שהוא לא יודע לבצע איזו משימה, שהדבר הזה לא מונע ממנו להבין, שאכן צריך לבצע אותה. ואיזון אמיתי, הוא היכולת להכיל בו זמנית שני רגשות ...
להיות באיזון איך לשנות את המציאות תלות רגשית להגיע אל השלמות הפכים בו זמנית החכם להכיל את ההפכים מהות
הסוד של רצון אין סופי - איך *לראות* את התמונה המלאה? איך להבין את *כל* המציאות?
... יוצר כלי שמאפשר לאדם לקבל את מה שהוא רוצה. והנה, יש נחשק מעל נחשק. דהיינו, אפשר לקחת את כל המשימות השונות בעולם ואת כל הרצונות האפשריים שאותם האדם יכול לרצות, ואפשר לדרג אותם עפ רמת הקושי להשיג את הדבר ... להבין את המציאות בשלמות. כי לאדם יש רצונות שונים. ומי שרוצה להבין את המציאות בשלמות, מאחר שמדובר כאן על משימה עם קושי אין סופי, לכן מי שרוצה לפצח את רמת הקושי הזו ולנצח את המשחק של החיים ואחכ להתחיל ...
רגע אחד ליהנות אין סוף גבולות השכל תמונות מאושר אבל אמת סובייקטיבית אמת אין סופית
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על משימה
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: משימה, בשביל מה לחיות? איך נוצר העולם? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להיות הכי חכם בעולם? אולי אנחנו במטריקס? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה לא להתאבד? האם הכל אפשרי? מה המשמעות של החיים? למה יש רע וסבל בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש משמעות לחיים? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם אפשר לדעת הכל? האם באמת הכל לטובה? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך נוצר העולם? איך להיות מאושר? למה העולם קיים? האם יש אמת מוחלטת? מי ברא את אלוהים? למה יש רע בעולם? איך להנות בחיים? האם יש או אין אלוהים? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: משימה, איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? דיכאון? כעס ועצבים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להתמודד עם גירושין? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיגמל מהימורים? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בזוגיות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעביר ביקורת בונה? איך לקבל החלטות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשנות תכונות אופי? איך להאמין בעצמך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך למצוא זוגיות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך ליצור אהבה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך להיות מאושר ושמח? איך לנהל את הזמן? איך לשתול מחשבות? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי להרזיה, מאמן מכירות, אימון אישי להצלחה בנושאי משימה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.5938 שניות - עכשיו 27_08_2025 השעה 03:09:42 - wesi1