אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🧩עץ נושאיםמשימותביצוע משימהלביצוע המשימהלהצליח במשימההצלחה במשימהלעשות משימהמשימה מורכבתאיך נותנים משימה לעובדאיך לתת משימה לעובדלתת משימה לעובדיםהבנת המשימההאם העובד הבין את המשימהלחלק את המשימה לחלקיםזמן ביצוע המשימהכמה זמן לוקח לבצע את המשימהלוודא שהעובד הבין את המשימהכמה זמן יקח לבצע את המשימהלחלק משימה לחלקים קטניםאבני דרך לביצוע המשימהאפשרויות לביצוע משימהדד ליין לביצוע משימהמאיזו משימה להתחילמשימה בתוך משימהאיך לתכנן משימההמטרה של המשימהמשימה משעממתהאם אפשר לעשות את המשימה בחלקיםחשיבות דרך ביצוע המשימה בפרויקטאיזה עובד צריך לעשות את המשימהאיזה קשיים תיתקל בביצוע המשימהחוות הדעת של העובדים על המשימהלהסביר את מטרת המשימה לעובדיםמשך הזמן הנדרש לביצוע המשימהסיבות שעובד לא עומד במשימהאיך מתכננים משימה מורכבתהערכת זמנים לביצוע משימההצפת בעיות בביצוע המשימהלגרום למישהו לעשות משימהמי אחראי על ביצוע המשימההאם לעשות את המשימה לבדבאיזו דרך תתבצע המשימהלנמק את המשימה לעובדיםמה דעת העובד על המשימהאחריות על ביצוע משימההאם יש דד ליין למשימהלנהל משימה בתוך משימההצפת התנגדויות משימהלוחות זמנים של משימהמשך זמן ביצוע המשימהביצוע🔍הצג עוד...
ניהול תהליכים עסקיים, ניהול תיבת הדואר הנכנס, ניהול תיבת ה INBOX, איך למנוע ממיילים ללכת לאיבוד? איך למנוע דואר נכנס שלא טופל? ניהול הדואר האלקטרוני, מחשוב תהליכים, מחשוב עסקי, התייעלות עסקית, ניהול עסקי, יעוץ ארגוני, ניהול המיילים
ניהול תהליכים עסקיים, ניהול תיבת הדואר הנכנס, ניהול תיבת ה INBOX, איך למנוע ממיילים ללכת לאיבוד? איך למנוע דואר נכנס שלא טופל? ניהול הדואר האלקטרוני, מחשוב תהליכים, מחשוב עסקי, התייעלות עסקית, ניהול עסקי, יעוץ ארגוני, ניהול המיילים
... מיד עם קבלתם. כל מייל שתקבל - יש להחליט מיידית מה לעשות איתו: להעביר אותו למישהו אחר, לשייך אותו למשימה או לסיים את הטיפול בו. ברגע שמטפלים במייל, הוא צריך לצאת מיידית מהאינבוקס ולהעבור לתיקיה מתאימה, כך שנמנע מצב ... מסביר שהמפתח בניהול אפקטיבי של דואר אלקטרוני הוא ההחלטה המיידית על כל מייל. כל אימייל צריך להיות מנותב לפעולה, משימה, או לתיקייה מסוימת. ברגע שמטפלים בו, יש להוציא אותו מהאינבוקס. על פי גישה זו, על העובד או האדם להוציא ... הנכנס, לפי אליעד, היא קריטית לשמירה על סדר ואפקטיביות בעבודת היום - יום. תיבת הדואר הנכנס משמשת כשער לכל המשימות והפניות, ואם לא נתנהל בצורה מסודרת, כל מייל שלא מטופל בזמן יכול לגרום לעיכובים בתהליכים ולהחמיץ פניות חשובות. ניהול ... לכל מייל שנכנס לאינבוקס יש לטפל באופן מיידי ולקבוע מה לעשות איתו. כל מייל צריך להיות מנותב לעבודה או משימה אחרת, או לחלופין להסגר כסיים. ברגע שאתה מטפל במייל, עליך להוציא אותו מהאינבוקס ולהעביר אותו לתיקייה רלוונטית. זה חשוב מאוד, כי אם מיילים נשארים באינבוקס, אתה עלול לשכוח מהם ולפספס משימות או משובים חשובים. האם זה באמת חשוב? ההבנה המרכזית כאן היא, שהתהליך של ניהול מיילים ופעולות הדואר האלקטרוני הוא קריטי כדי למנוע בלגן ותקלות. תיבת הדואר הנכנס היא השלב הראשון של כל המשימות - היא האזור שבו כל הדברים מתחילים. כל מייל שלא מטופל מיד ישאר שם ויעכב את התהליך, ולכן חשוב ... לנהל את תיבת האינבוקס? איך לנהל את המיילים? איך לנהל את הדואר האלקטרוני? איך לנהל את הדואר הנכנס? ניהול משימות
ניהול עסקים האם זה מסודר קבלת החלטה מטופל לנהל את תיבת האינבוקס מאורגן ניהול עסק להבין תהליכים
משימות לעובדים, כמה משימות לתת לעובד? האם לתת לעובד יותר משימות ממה שהוא יכול לעשות? איך לגרום לעובדים להתייעל? איך לנהל עובדים? איך לתת משימות לעובדים? כמות המשימות שצריך לתת לעובד, משימות עתידיות, מוטיבציה לעובדים, יעוץ ארגוני
משימות לעובדים, כמה משימות לתת לעובד? האם לתת לעובד יותר משימות ממה שהוא יכול לעשות? איך לגרום לעובדים להתייעל? איך לנהל עובדים? איך לתת משימות לעובדים? כמות המשימות שצריך לתת לעובד, משימות עתידיות, מוטיבציה לעובדים, יעוץ ארגוני
משימות לעובדים, כמה משימות לתת לעובד? האם לתת לעובד יותר משימות ממה שהוא יכול לעשות? איך לגרום לעובדים להתייעל? איך לנהל עובדים? איך לתת משימות לעובדים? כמות המשימות שצריך לתת לעובד, משימות עתידיות, מוטיבציה לעובדים, יעוץ ארגוני כמה משימות לתת לעובד? האם לתת יותר או פחות משימות, ממה שהעובד יכול לעשות? כאשר מנהלים משימות לעובדים, יש כמה שיקולים עיקריים שמעלים את השאלה - כמה משימות נכון לתת לעובד? האם עדיף להעמיס עליו הרבה מעבר ליכולת שלו, או שכדאי לתת לו בדיוק את מספר המשימות שהוא יכול לבצע? בהרצאה זו אליעד מתייחס לשאלה ומסביר לעומק את היתרונות והחסרונות בכל אחת מהגישות, בליווי דוגמאות ברורות ומפורטות. האם נכון לתת לעובד יותר משימות ממה שהוא יכול לעשות? אליעד נותן דוגמה שמטרתה להמחיש את הסוגיה: נניח שיש לעובד לבצע מאה משימות, אבל בפועל הוא יכול להספיק רק שלוש משימות ביום. במצב כזה, השאלה היא האם לתת לו את כל מאה המשימות או רק את השלוש שהוא יכול להספיק. התשובה לכך לא חד - משמעית, ואליעד מסביר שיש גישות שונות לנושא, שלכל אחת מהן יש יתרונות וחסרונות. הגישה הראשונה: לתת לעובד רק את המשימות שהוא יכול להספיק? גישה אחת אומרת שאם העובד יכול לעשות רק שלוש משימות, עדיף לתת לו רק את שלוש המשימות האלו ולהתמקד בהן. ההיגיון שעומד מאחורי גישה זו הוא למנוע הצפה או בלבול של העובד. אליעד נותן את הדוגמה הבאה: אם העובד יקבל את כל מאה המשימות, הוא עלול להיבהל או להתבלבל, ובמקום לבצע את שלוש המשימות שהוא יכול, הוא ינסה לחשוב על כל המאה משימות ויאבד מיקוד. לפעמים, עודף מידע עלול לגרום לו לנסות להתחיל משימות רבות במקביל, ובסופו של דבר לא לעשות אף משימה כמו שצריך. מכאן, שלעיתים, כדי למנוע עומס מיותר, עדיף לתת לעובד רק את המשימות הספציפיות שהוא יכול לבצע כרגע. אליעד גם מציין כי בצורה מעשית, ניתן ליישם זאת על ידי מתן משימות רק ליום הקרוב, לשבוע הקרוב או לחודש הקרוב, כדי לשמור את העובד ממוקד ויעיל. החסרונות של מתן מספר מצומצם של משימות - למה לפעמים עדיף לתת לעובד יותר משימות? אליעד מוסיף הסבר על החיסרון בגישה המצומצמת. לדבריו, עובד שמקבל רק מספר קטן של משימות עשוי להרגיש בנוח מדי, הוא לוקח את העבודה בקצב איטי ורגוע, מפני שאין עליו לחץ אמיתי לסיים במהירות. לדוגמה, אם עובד יודע שיש לו רק שלוש משימות, אז הוא יכול לחשוב לעצמו יש לי זמן, אין מה למהר, וכך לא יממש את מלוא הפוטנציאל שלו ולא יפעל בצורה יעילה מספיק. כאן אליעד מציג גישה שנייה ואומר כי כאשר מציגים לעובד תמונה רחבה יותר של המשימות, אפילו אם הן רבות מאוד, זה יכול לגרום לו לחשוב איך להתייעל. הוא מסביר שכאשר עובד מודע לכך שיש לו מאה משימות לעשות, הוא עשוי לחשוב על דרכים יצירתיות לשפר את תהליך העבודה שלו, לחפש פתרונות חדשים, ואפילו לבקש עובדים נוספים או עזרה של אחרים כדי להתמודד עם העומס. לדוגמה, אם העובד יודע שיש לו הרבה משימות לטווח ארוך, הוא יכול להחליט לגייס עוד עובדים תחתיו, לחלק את העבודה או להשתמש בכלים שונים שיסייעו לו לנהל את המשימות טוב יותר. כלומר, העובד יתחיל לפתח כישורים של ניהול ויעילות, כתגובה למודעות למשימות העתידיות. איזו גישה לבחור? מתי כדאי לתת יותר ומתי לתת פחות משימות? אליעד מסביר שאין תשובה חד - משמעית לשאלה האם לתת יותר או פחות משימות לעובד. לדבריו, כל מקרה לגופו, וחשוב לשקול את היתרונות והחסרונות בהתאם למצב העובד המסוים. יש לשים לב לסיטואציה ולתפקוד של העובד: אם העובד נוטה להתבלבל או לאבד את המיקוד, עדיף לתת לו משימות ספציפיות ומצומצמות שמתאימות בדיוק למה שהוא יכול לעשות בטווח הזמן המוגדר. כך הוא יוכל לשמור על יעילות גבוהה ולהשלים את המשימות כראוי. לעומת זאת, אם העובד נראה רגוע מדי ולא מנצל את הפוטנציאל שלו, עדיף דווקא לתת לו תמונה רחבה יותר של המשימות, על מנת שירגיש שיש לו יותר עבודה ויפתח מוטיבציה לחפש פתרונות ודרכים להתייעלות. כיצד עובד מתמודד עם ריבוי משימות - מוטיבציה או ייאוש? אליעד מדגיש נקודה חשובה נוספת ומסביר כי לעיתים, כאשר בן אדם ניצב מול רשימה ארוכה של משימות, הוא עלול להרגיש מוצף ולוותר מראש. במצב כזה, עובד עלול לא לעשות כלום ולהיכנס למצב של ייאוש. מנגד, יש אנשים שעודף המשימות דווקא מדרבן אותם וגורם להם להגביר מוטיבציה ולעבוד ביעילות רבה יותר. מכאן, אומר אליעד, המנהל צריך להיות ער לתגובת ...
מאיפה השכל של אליעד כהן לסיים המלצה יתרון איך למנוע יתרונות או חסרונות זמן בלי מקום קבלת החלטות
תגמול עובדים לפי תוצאות, תגמול עובד לפי ביצועים, איך למנוע אבטלה סמויה של עובדים? איך לתגמל עובד שכיר לפי מאמץ? איך לתת בונוסים לעובדים? איך לתת העלאה במשכורת לעובד? האם לתת העלאה במשכורת לעובד? איך לגרום לעובד לא להתחפשן? מניעת אבטלה סמויה, איך לגרום לעובד למוטיבציה? איך לגרום לעובד לעבוד יותר מהר? איך לתת בונוס כספי לעובדים? איך לנהל עובד שכיר כספק עצמאי? אימון למנהלים, איך למדוד ביצועים של עובד?
... שעות העבודה שלהם. כי יש עובדים שכן קריטי מתי ובדיוק באיזו דקה הם יגיעו, לפתוח את החנות או לבצע משימה מסוימת שכן קריטי שהיא תהיה דווקא ברגע מסוים. אני מדבר באופן כללי על עובדים שיש להם תכולת משימות שאנחנו רוצים שהם יבצעו, ושברמת העיקרון זה לא באמת משנה מתי הם באו או לא באו לעבודה וכולי. כאשר ... העובד את המחשבה, שזה משנה לך האם וכמה העובד מתאמץ. והדברים האלו, יחזרו אליך כבומרנג, כשהעובד לא יבצע את המשימות שלו לשביעות רצונך, אז הוא יחזיר את האחריות אליך ויגיד לך שהוא הגיע בזמן ולא התבטל אלא התאמץ. למרות ... ולכן אם המנהל רוצה לתגמל את העובד לפי תוצאה ולא לפי מאמץ כנל, על המנהל להגדיר עם העובד רשימת משימות שעל העובד לבצע ורצוי אם אפשרי גם להגדיר לוחות זמנים דד ליין לסיום המשימות. ומכאן ואילך כל שיח עם העובד, צריך להיות אך ורק על התקדמות העבודה, על התקדמות המשימות, על עמידה בלוחות הזמנים בלבד. וכאשר המנהל מדבר עם העובד אך ורק על ביצוע המשימות של העובד, בלבד ולא מדבר איתו על המאמץ או על שעות העבודה של העובד וכולי, אז בעצם זה קודם ... ספק חיצוני. אבל יש כאן עוד נקודה מאוד חשובה, והיא, שהעובד יודע, שאם הוא מגדיל ראש והוא מבצע את המשימות שלו מאוד מהר, אז באותו הרגע הוא מקבל בונוס כספי והוא מקבל תגמול על התוצאות שלו. ואיך זה קורה? זה קורה באמצעות זה שכאשר העובד מסיים את תכולת המשימות שהוגדרה שלו, אז הוא לא מקבל עוד משימות חדשות לביצוע, אלא הוא יכול לנוח כמה שבא לו כרצונו. דהיינו, לקבל כסף בלי לעבוד. שזה בעצם הבונוס שהעובד ... טובה במהירות. ואני אסביר: אם חשוב לך שהעובד שלך יעבוד ולא יתבטל, מכך נובע שאם העובד שלך יסיים את המשימות שלו, אז אתה תביא לו שוב עוד משימות חדשות, כדי שלעולם לעובד שלך לא יהיה זמן להתבטל. וזה בעצם גורם לעובד להבין, שלא משנה כמה מהר הוא ... הוא לא יקבל תגמול על המאמץ שלו שהוא עובד מהר. כי בכל מקרה הוא יקבל עוד עבודה חדשה ועוד משימות חדשות להמשיך לעבוד עוד ועוד, כי הרי אסור לעובד לא לעבוד, כי הוא מקבל משכורת כדי לעבוד. ואז כתוצאה ... כי העובד חושב לעצמו, אם בכל מקרה לא משנה כמה אני אתאמץ ולא משנה כמה מהר אני אסיים את המשימות שלי, בכל מקרה אני אקבל עוד עבודה, הרי שלא רק שאם אני אעבוד מהר אני לא אקבל תגמול, אלא אני גם אקבל קנס, שמגיע בצורה של עוד משימות. כי אם הייתי מתאמץ פחות ועובד יותר לאט, אז הייתי עובד פחות. כי בכל מקרה אני צריך לעבוד כאן את כל שעות העבודה לא משנה מה. ולכן, אם העובד חושב שברגע שיגמרו לו המשימות, גם אם הוא סיים את כל המשימות שלו במהירות האור, עדיין יגיעו משימות חדשות, הרי שזה יגרום לעובד לעבוד פחות טוב. כי מבחינת העובד, אין תועלת אלא רק נזק בכך שהוא יעבוד כמה שיותר מהר. הבהרה: כמובן שכל מקרה לגופו וכל תפקיד לגופו וכל תפקיד וכל משימה, אפשרי למדוד בצורה שונה וכולי. אבל אני מביא כאן נקודות למחשבה שצריכים לקחת בחשבון כאשר מנהלים עובדים. לעומת זאת כאשר העובד מקבל משימות, והוא יודע שאם הוא מסיים את המשימות אז הוא חופשי לנוח, הרי שזה בעצם אומר לעובד, שאם הוא יעבוד טוב ומהר, הרי שהוא יקבל בונוס כספי, ... מצטיין, עלינו לזכור כי אחת הדרכים לעשות את זה, היא על ידי זה שלא נגדיל לאותו העובד את תכולת המשימות שלו, אלא נשאיר לו את כמות המשימות קבועה פחות או יותר. ושניתן לעובד את האפשרות לקבל העלאה במשכורת בעבור עבודה טובה. ואיך? באמצעות זה שהעובד יעבוד ... לבנות עם העובד מערכת יחסים שאומרת לו, אתה עובד שכיר ואתה מקבל משכורת חודשית קבועה בגין תכולה של X משימות ותחומי אחריות פחות או יותר. עכשיו, אם ברצונך לקבל העלאה בשכר, אתה יכול לעשות את זה בצורה די פשוטה, והיא, לסיים יותר מהר את המשימות שלך, לבצע את המשימות שלך יותר מהר. ואחר כך ללכת לנוח או להתחפשן כרצונך. עכשיו, נכון שבפועל העובד לא יקבל יותר משכורת חודשית. ... וזו בעצם העלאה בשכר לכל דבר ועניין. אם העובד יכול לבחור כמה להתאמץ והעובד יודע שברגע שהוא סיים את המשימות שלו, הוא יכול לנוח, הרי שהעובד קובע לעצמו את המשכורת, במובן מסוים. כי העובד מחליט לעצמו כמה כסף הוא ... כי ברגע שהעובד עובד יותר לאט, אוטומטית, הוא מקבל הורדה בשכר שלו. כי הוא צריך לסיים את העבודה ואת המשימות שנקבעו לו, בלי לקבל העלאה נוספת בשכר. דהיינו, הוא מקבל פחות כסף לכל שעת עבודה שלו. בשורה התחתונה, במציאות ... טוב. וזה יגרום לעובד לאבטלה סמויה כנל. לעומת זאת, אם העובד מבין שהוא מקבל משכורת חודשית קבועה, בעבור תכולת משימות מסוימת ובעבור ביצוע פעולות מסוימות, בלי קשר לכמה זמן לקח לבצע את המשימות האלו ובלי קשר לכמה מאמץ הושקע בביצוע המשימות, הרי שזה אוטומטית גורם לעובד לעבוד יותר טוב. כי הוא מבין שאם הוא יסיים את המשימות שלו יותר מהר, הוא אוטומטית יקבל תגמול ששעת העבודה של העובד תהיה שווה יותר כסף כנל.
מתי להסיר אחריות האם זו מחלה למנוע אבטלה סמויה של עובדים עבודה משכורת לפי ביצועים לקבל להעמיד פנים נקודת מבט
למה אני רוצה להרגיש שווה? להרגיש שאני שווה - מהו המקור האמיתי לרצון שלנו להרגיש "שווה"? איך הרצון להיות שווה הופך אותנו ל"שחקני דמויות"? איך הרצון להיות שווה משפיע על מערכות יחסים? מה ההבדל בין בחירה מודעת לבין תכנות אוטומטי? איך משתחררים מהמנגנון האוטומטי של "להיות שווה"? איך הרצון להרגיש "שווה" גורם לדיכאון ולחרדה? איך משתחררים מהצורך להרגיש שווה?
... אינה תכונה מוחלטת, אלא מושג יחסי שמבוסס על השוואה, דימוי, והפנמה של נורמות חיצוניות. הרצון להיות שווה מגיע מתוך משימה פנימית שאדם לוקח על עצמו - משימה שהוא מאמין שחייב לבצע כדי להיות בסדר, כדי לאהוב את עצמו, או כדי להיתפס באופן חיובי על ידי אחרים. אליעד מדגיש שהמשימה הזו פועלת כל הזמן, ומונעת מהאדם לחיות ברוגע ובזרימה. האדם עסוק כל הזמן בלשדר לעצמו ולעולם שהוא שווה, והוא ... לפזר את המחשבה. רק לשהות בתוכה עד שהשאלה מתפרקת. הוא גם ממליץ להשתמש באתגרים מחשבתיים - כמו חידות או משימות לוגיות - לפיתוח היכולת להתרכז, להיות מדויק, ולא לברוח כשנהיה קשה. מה השורה התחתונה של אליעד בנושא? השורה התחתונה ...
להבדיל הצלחה ייחודיות מה זה בחירה חופשית ocd התנהגות טורדנית מצלמה לא שווה חיפוש
עצלנות - ממה נובעת עצלות? ואיך מתמודדים עם עצלנות וכבדות?
... להרגיש טוב אמיתי = האדם אינו מחפש שום דבר טוב יותר, אינו מחפש תכלית נוספת. כאשר עומדת בפני האדם משימה לביצוע, והאדם אינו רואה כיצד הדבר הזה מקדם אותו אל התכלית הסופית הנל, הרי שהוא מרגיש תחושה של עצלות ...
להתמודד עם עצלות עירנות טוב אמיתי הנאה הרגשת עייפות משימה חוסר רצון מטרות
אתגרים / קשיים - מה טוב באתגרים ובקשיים? איך להתמודד עם אתגרים וקשיים?
... אך אם האדם יודע בוודאות שהוא יכול להתמודד, ואיך בדיוק הוא יכול להתמודד, הרי שהאתגר נעלם, והוא הופך להיות משימה רגילה. וזה בעצם אומר, כי הדרך הטובה ביותר להתמודד עם אתגרים, היא על ידי זה שהאדם מחפש את האמת ...
חכם הדרך הטובה ביותר התמודדות עם אתגרים השלכות דעת אמת אתגר האמת על עצמי ללמוד
חינוך ילדים / שיטות לחינוך ילדים - איך לחנך ילד? מהו חינוך ילדים נכון? חלק 1
... לא עושה את זה בצורה גדולה ורחבה, כמו שאדם בוגר עושה זאת. ודוגמה נוספת: כאשר אדם בוגר צריך לבצע משימה כלשהי, אחת היכולות של האדם הבוגר, היא להתבונן היטב סביבו, ולנסות לראות כיצד הדברים שיש לו, כיצד הם יכולים לעזור לו בביצוע המשימה שאותה הוא רוצה לבצע. וגם אם החפץ לא נועד באופן ישיר לביצוע המשימה, הרי שהאדם הבוגר יכול בצורה יצירתית לחשוב ולהבין, איך לקחת את החפץ ולהשתמש בו לצורך השגת המטרה שלו. וגם ... החשיבה היצירתית והיצירתיות שלו פחות מפותחות, ולכן הוא לא תמיד מסוגל לראות את הפוטנציאל שיש במשאבים שלו, לצורך ביצוע המשימות שלו. וההבדל בין האדם הבוגר לבין הילד, הוא בעד כמה האדם מממש, את יכולת החשיבה היצירתית שלו. וכיוב ניתן ...
תהליך איך לחשוב בהיגיון זמן ומקום שיטות לפיתוח המוח צורת חשיבה השקעות שטויות מרחב הזמן
טעם החיים / עניין בחיים - איך ליהנות מהחיים? איך למצוא את טעם החיים?
... רואה ומבין, כיצד כל הדברים הובילו אותו לשם. ואז פתאום האדם מבין, כיצד זה שהוא למד איך לבצע איזו משימה שגרתית בצורה טובה יותר, כיצד זה עזר לו להתקרב אל האושר. כי האושר נמצא, בכל הדברים. ונסכם: על האדם ...
מיומנות מה זה שעמום חדשות לשפר יכולות שכליות הבנת המציאות מה זה להיות מאושר מסתתר אינטלקט
הסוד של האיזון - מהו הסוד שאותו *לא* יודעים *כל* הפסיכולוגים / חכמי הרוח?
... מהו איזון אמיתי. וכיוב לגבי כל מטרה אחרת, שעל האדם לשים לב לכך, שזה שהוא לא יודע לבצע איזו משימה, שהדבר הזה לא מונע ממנו להבין, שאכן צריך לבצע אותה. ואיזון אמיתי, הוא היכולת להכיל בו זמנית שני רגשות ...
מנהיג המוחלט איך להירגע לא שווה מה זה תודעה היגיון מתי לוותר התאהבות
הסוד של רצון אין סופי - איך *לראות* את התמונה המלאה? איך להבין את *כל* המציאות?
... יוצר כלי שמאפשר לאדם לקבל את מה שהוא רוצה. והנה, יש נחשק מעל נחשק. דהיינו, אפשר לקחת את כל המשימות השונות בעולם ואת כל הרצונות האפשריים שאותם האדם יכול לרצות, ואפשר לדרג אותם עפ רמת הקושי להשיג את הדבר ... להבין את המציאות בשלמות. כי לאדם יש רצונות שונים. ומי שרוצה להבין את המציאות בשלמות, מאחר שמדובר כאן על משימה עם קושי אין סופי, לכן מי שרוצה לפצח את רמת הקושי הזו ולנצח את המשחק של החיים ואחכ להתחיל ...
מרחק אין סופי חיים טובים שורש הרצון להיות בריא להבין את הכל משימות משחקים משימה
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על משימה
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: משימה, איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: משימה, איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשתול מחשבות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך למצוא זוגיות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך לקבל החלטות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בזוגיות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם גירושין? איך להיות מאושר ושמח? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לעשות יותר כסף? איך לא להישחק בעבודה? איך לנהל את הזמן? איך להיגמל מהימורים? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך ליצור אהבה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם אפשר לדעת הכל? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה יש רע וסבל בעולם? האם הכל אפשרי? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש משמעות לחיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? איך להיות מאושר? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? אולי אנחנו במטריקס? מה המשמעות של החיים? איך להיות הכי חכם בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה לא להתאבד? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם באמת הכל לטובה? מי ברא את אלוהים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
פרדיגמה למצוא אהבת אמת כעס הזמן עובר לאט פטירה לשנות התנהגות להיגמל מתרופות נגד חרדות קורונה פחדים וחוסר וודאות אמונה עצמית אחרי כישלון בטוח בעצמך לא אוהב אותי כמו שאני אותו התמכרות והתאהבות האם התנזרות מסקס תעשה אותך מאושר? הדרך הנכונה אל האושר להיות בדייט ראשון להיזכר באקסית לקבל החלטות קשות קבלת החלטות שכליות להתמודד עם פחד מהחמצה התמודדות עם תחרות להצליח בעבודה למה אחרים מצליחים יותר ממך? מתי לא לעשות איתור צרכי הלקוח? מכירות שטח איך לא לגרום לילד לשנוא אותך? סמכות הורית והצבת גבולות לילדים סנטר רוחני עם או בלי מורה רוחני שמיעת קולות סכיזופרניה טיפול רגשי במחלות נפש קשות לגרום לאקסים להתחרט איך לדרוש בשלום האקס? גב עקום בסקוואט איזה שרירים פועלים? לפגוש את אלוהים קיים אלוהים הדרך אל ההארה הדרך היחידה להארה רוחנית להיות אלוהים עצמו להיות אלוהים דרך כל רצון ופעולה ייצור הכנסה כסף ללא סיכון משמעות החיים של החילונים אושר ומטרת החיים מחשבות שליליות ליהנות כמה שיותר תחושה של בחירה בחירה רצונית העולם על ידי אלוהים סודות היקום עוד נושאים ...
האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מטפל, אימון אישי קריירה, אימון אישי לבני נוער בנושא משימה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.8125 שניות - עכשיו 26_11_2025 השעה 14:12:00 - wesi1