... שהוא חייב את המוצר ושהוא לא יכול להסתפק במשהו אחר. הצגת המוצר כמחויב ולא כאפשרי משדר ללקוח שהוא חייב לרכוש אותו. לדוגמה, במקום לומר נראה לי שהמוצר טוב, יש להצהיר המוצר הזה הכרחי עבורך. כל הצגת הספק או האפשרות תהפוך את ההחלטה לעמומה ותגביר את הסיכוי שהלקוח יימנע מלקנות. כיצד מטפלים בהתנגדויות באמצעות עיקרון המחויב והאפשרי? במצב שבו לקוח מציג התנגדות, כמו זה יקר לי, כדאי להפוך את ... ברגע האמת מבצעים פעולה מסוימת אחת, לא אולי כן ואולי לא. לכן, כדי לשנות מצב קיים (כמו להביא לקוח לרכוש מוצר), צריך לגרום לו להרגיש שהוא חייב לבצע את הפעולה. אבל לאורך הדרך, כדי להתמודד עם התנגדויות, משתמשים בשפה ... אנחנו רוצים שהילד יחשוב שהוא יכין שיעורים אנחנו רוצים שהילד יחשוב שמשהו מסוים, אנחנו רוצים שהלקוח יחשוב שהוא רוצה לקנות את המוצר אנחנו צריכים לקחת את המחשבה הזאת שאומרת אני רוצה לקנות את המוצר ולגרום לה להציג אותה כמחויבת. זאת אומרת צריך לגרום לכך להתנסח בניסוחים ותכף אני אתן כל מיני דוגמאות, להתנסח בניסוחים שמבטאים שזה חייב לקנות את המוצר, שהבן אדם רק את המוצר הזה צריך שבטוח שהוא צריך את המוצר הזה שאין אפשרות שהוא לא ... שהוא יעשה את הדבר צריך לדחוף אותו לזה שהוא צריך. ולכן החוק אצבע בעיקרון של איך לגרום לבן אדם לקנות איך לשכנע אותו במשהו הוא תהפוך את הרעיון שלך למחויב בעיניו שהוא יהיה בטוח שהוא צריך לעשות את זה ... הוא אפשרות אחת. זאת אומרת יש את הפוטנציאל ויש מה קורה בפועל בן אדם יכול לראות בפוטנציאל אני יכול לקנות יכול לא לקנות, זה כדאי לי זה לא כדאי לי בפוטנציאל אבל בפועל בשביל שתתבצע עסקה אם אנחנו רוצים לשנות מצב קיים ... שהדעה שלו הפכה לאפשרי אז יש עוד אפשרות. לעומת זאת כשרוצים לסגור בסוף את העסקה בסוף הוא צריך או לקנות או לא לקנות, בסוף או שיש עסקה או שאין עסקה אין אפשרות להישאר באפשרות כי בסוף עסקה סגירת עסקה, רכישה הסכמה פעולה ...
... אפשר ככה אפשר מפה אפשר משם אבל בסוף כל השיטות מכירה מתנקזות לזה שבסופו של דבר הבן אדם צריך לקנות את המוצר, זאת אומרת בסופו של דבר התרחשה המכירה. עכשיו מה זה בעצם אומר? זה בעצם אומר שיש איזה ... אותי, וואלה אז יש בזה היגיון שאין שום אפשרות לדמיין מישהו שאם נגיד לו את זה הוא לא ירצה לקנות, אין אפשרות זאת אומרת 100% מהמקרים זה עובד. עדיין שווה גם במקרה כזה גם לחוק הזה שווה לשאול ולמה ...
... איך להצליח למכור? איך להצליח למכור ולשכנע בצורה יעילה? כאשר עוסקים במכירות ושכנוע, השאלה המרכזית היא כיצד לשכנע מישהו לרכוש מוצר או להסכים לרעיון. גישה נפוצה היא להציג רק את היתרונות של המוצר ולנסות להסתיר את חסרונותיו, אולם גישה ... ברור ומינימיזציה של חסרונות, ניתן לשכנע את הלקוח לבצע רכישה או להסכים לרעיון בצורה טבעית ומשכנעת. איך לשכנע אנשים לקנות מוצר? איך להתמודד עם התנגדויות של לקוחות? איך למכור מוצר שיש לו חסרונות? איך להציג יתרונות יחסיים במכירה? איך ... כאשר עוסקים במכירות ושכנוע, אחת השאלות המרכזיות היא כיצד להציג מוצר או רעיון כך שהצד השני ישתכנע להסכים או לרכוש אותו. רבים חושבים שהדרך הטובה ביותר היא להציג רק את היתרונות של המוצר ולנסות להסתיר את חסרונותיו, אך גישה ... במילים אחרות, השכנוע לא חייב להיות מוחלט, אלא יחסי. איך להתמודד עם התנגדויות של הלקוח? כאשר מנסים לשכנע מישהו לרכוש מוצר או להסכים לרעיון מסוים, אין צורך להילחם בהתנגדויות שלו על ידי הסתרת החסרונות. במקום זאת, יש להראות שהיתרונות ... יחסיים ולא מוחלטים? הצלחה במכירה או בשכנוע תלויה בהצגת הרעיון כמשתלם יותר בהשוואה לאפשרויות אחרות. לדוגמה, כאשר אדם שוקל לקנות מוצר, הוא לא שואל את עצמו אם המוצר הזה הוא הטוב ביותר בעולם, אלא האם הוא משתלם יותר מהאלטרנטיבות ... הבנה שגם חסרונות קיימים, ניתן לשכנע אנשים לפעול ולבצע רכישה או קבלת החלטה בצורה טבעית ומשכנעת. איך לשכנע אנשים לקנות מוצר? איך להתמודד עם התנגדויות של לקוחות? איך למכור מוצר שיש לו חסרונות? איך להציג יתרונות יחסיים במכירה? איך ... לחשוב שהפעולה הזאת בסך הכל תעשה לו ב1% יותר, אפילו ב1% יותר של טוב מאשר רע. כדי שהלקוח ישתכנע לקנות מוצר הוא לא צריך לחשוב שהמוצר הזה אין שום חסרונות בלקנות אותו הוא גם לא צריך לחשוב שהמוצר הזה יש בו רק יתרונות בלקנות אותו, הוא צריך לחשוב שבסך הכל הסופי יש בו יותר יתרונות מחסרונות. כדי שהבן אדם יסכים לאיזה רעיון הוא ... הכסף, זאת אומרת שהמוצר הזה מביא לו יותר תועלת מאשר נזק מאשר העלות של הכסף אבל אם הוא יכול לקנות את זה במקום אחר ביותר זול בדיוק את אותו מוצר לדוגמה אז זה אומר בעצם שהתועלת שלו קטנה והנזק ...
... את אחד העקרונות החשובים ביותר במכירות והנושא הולך ככה בעיקרון רוצים למכור ללקוח מוצר, מה הלקוח מחפש? הלקוח מחפש לקנות את המוצר, הלקוח רוצה את המוצר גם לקוח שקונה מוצר נגיד לצורך העניין ניקח לקוח שקונה מוצר האם הלקוח קונה את המוצר כי הוא רוצה לקנות את המוצר או שאולי הלקוח קונה את המוצר כי הוא רוצה להשיג ממנו את התועלות האישיות שלו כלקוח מכך ... הזאת היא כזאת וכזאת. אוקי וזה לדוגמה מי שמוכר בצורה כזאת עושה טעות, למה? כי הלקוח לא באמת רוצה לקנות את המוצר והלקוח גם לא יקנה את המוצר בגלל שאתה חושב שהמוצר הזה מגניב, הלקוח יקנה את המוצר כי ... הייתי יכול לשמוע את המחשבות של הלקוח, מה הלקוח רוצה לא מה אתה רוצה למכור ללקוח מה הלקוח רוצה לקנות ממך. עוד פעם לא מה אתה רוצה למכור ללקוח מה הלקוח רוצה לקנות ממך, אל תספר לו על המוצר שלך תספר לו על התועלת שלו שהוא יקבל מהמוצר שלך כי מה שמעניין ...
... פרקטית של אדם שרוצה להרוויח כסף בשוק ההון. הוא אומר שההגדרה הבסיסית ביותר של לעשות כסף בשוק ההון היא לקנות בזול ולמכור ביוקר. לכן, כל החלטה שאדם לוקח צריכה לעבור בדיקה פשוטה: האם המניה שהוא רוצה לקנות באמת זולה, והאם כשהוא רוצה למכור, היא באמת יקרה? אם האדם באמת נצמד לאמת, הוא לעולם לא יעשה פעולה הפוכה (כמו לקנות ביוקר ולמכור בזול). כך, אם יפעל על פי האמת בלבד, הסיכויים שלו להרוויח גדלים. אליעד מוסיף ומסביר שכל מי ...
... לשלב נושא בשיחה בצורה חלקה, מומלץ ליצור קודם כל אסוציאציות רלוונטיות. לדוגמה, אם אתה רוצה לשכנע חבר ללכת לסופר לקנות מיץ, אליעד מציע להתחיל בשיחה על משהו שהחבר רוצה באופן כללי. אפשר לדבר על מקומות שהוא אוהב ללכת אליהם או על הצורך לקנות משהו בכלליות, ואז לקשר את זה למקום כמו סופר ולנושא של לקנות מיץ. בצורה כזו, המעבר יהיה טבעי ולא מעורר חשד. איך להשתמש בשיחות יומיומיות כדי להוביל לתוצאה רצויה? אליעד מביא ... את הרעיונות ליסודות, וכך לזהות כיצד מחשבה אחת מובילה למחשבה הבאה. לדוגמה, אם אתה חושב בא לי ללכת לסופר לקנות מיץ, נסה לזהות מה גרם לך לחשוב את זה: אולי לפני כן חשבת על כך שאתה רוצה לקנות משהו אחר, או ששמעת משהו על סופר או על מיץ. ככל שתדע לזהות את ההקשרים האלה, כך תוכל לתכנן ...
... מסביר שכאשר אדם חושב על משהו באופן מודע, פתאום הוא שם לב יותר לאותו הדבר במציאות. לדוגמה, אדם שמתכנן לקנות רכב מסוג מסוים, פתאום שם לב יותר לפרסומות לרכבים, או פתאום רואה שהרכב הזה נמצא הרבה ברחוב. לפני כן, ... ממקדת אותו לתפוס דברים שהוא לא שם לב אליהם לפני כן. דוגמה נוספת שאליעד נותן היא של אדם שרוצה לקנות נעליים. לפני שהוא החליט לקנות, הוא לא שם לב לפרסומות של נעליים, אבל מהרגע שהוא החליט, הוא פתאום רואה פרסומות כאלה בכל מקום. הסיבה ... מסביר שיש תהליכים במציאות שהם אקראיים, אך יש גם דברים שהאדם גורם להם באופן סיבתי. לדוגמה, אם אדם רוצה לקנות רכב, הוא מתחיל לחפש באינטרנט באופן יזום. במקרה הזה, ההתמקדות שלו היא פעולה סיבתית, כלומר, הוא בוחר באופן פעיל ...
... ולא רק את המוצר עצמו. לשכנע את עצמו שהוא נותן ללקוח ערך מוסף שמצדיק את המחיר, אפילו אם ניתן לקנות את המוצר במקום אחר בזול יותר. בנוסף, אליעד מדגיש שהקושי לראות לקוחות משלמים מחיר גבוה נובע מההשלכה העצמית של ... יקרה מדי? אליעד גם מתייחס לתחושה של הלקוח לאחר שרכש מוצר במחיר גבוה ואחר כך גילה שהוא היה יכול לקנות אותו במקום אחר בזול יותר. הוא מסביר שתחושת הנדפקתי נובעת מכך שהלקוח מתמקד רק במחיר ששילם ולא בתועלת שקיבל. ... יכול להוזיל את המחיר בגלל העלויות בגלל כאילו המחויבים שלו ועדיין הוא חושב שזה יקר מדי כי הלקוח יכול לקנות את זה במקום אחר יותר בזול או מה שזה לא יהיה והוא לא יכול להוזיל את המחיר הוא נתקע ... את היתרונות של המוצר הזה בפני עצמו ואז. אליעד: ולמה הוא חושב יקר מדי? כי הוא אומר הוא יכול לקנות את זה שם יותר בזול, מה זה קשור שהוא יגדיל את היתרונות? ש: לא שיש במוצר הזה משהו, אתה ... לי שאם המים אני מוכר אותם לאסקימוסים במיליון דולר והוא מוכן לשלם אז זה בסדר יש לו אפשריות לא לקנות. אליעד: לא, במדבר עכשיו אתה מנצל את זה שהוא במדבר אתה מוכר לו במיליון דולר כוס מים. ש: כן ... חנות של האלף והוא עשה את החנות של האלפיים בשביל שתקנה באלף, וההוא דפק אותך ומישהו אחר דפק יכולת לקנות ב - 500. עכשיו השאלה היא איך הבן אדם מכיל את זה על עצמו האם מחויב שזה רע מול עצמו, ברגע שבן אדם קנה מוצר נגיד באלף ומתברר לו שהוא יכול היה לקנות את זה ב - 500, מתברר שבכלל היה לו את זה בבית בחינם מתברר שהוא בכלל היה יכול להשיג ... מוצר אתה תעשה סקר שוק יומיים אתה אומנם תקנה יותר בזול כנראה אבל מצד שני אתה בזבזת יומיים בשביל לקנות. יש עלות העלות של זה שאתה נכנס עושה שלוש דקות בוחר מאיפה לקנות, נכנס לחנות הראשונה וקונה יש לזה עלות אבל אתה קיבלת תועלת על זה, זה לא רק נזק נגרם לך ... שיש לו מאה מיליון לדוגמה נניח ובכלל לקחת מוצר של מאה שקל ומכרת לו בעשרת אלפים, הוא היה יכול לקנות את זה ממול במאה שקל מכרת לו בעשרת אלפים אבל עדיין התועלת שלו שווה לו את העשרת אלפים, מה ...
... זאת למצב בו מוכר במכולת מאיים על לקוח: אם תלך למקום אחר, אל תקנה כאן שוב. יתכן שהלקוח ימשיך לקנות שם, אך רק מתוך נוחות ולא בזכות האיום עצמו. מהי הדרך הנכונה להתמודדות עם חשש לבגידה? אליעד כהן מסביר ...
חיסכון לפנסיה, לא לחסוך לפנסיה, האם לחסוך לפנסיה? רכישת דירה, לקנות דירה, האם לקנות דירה? כסף ואושר, אושר לא תלוי בכסף, כסף לא קונה אושר, פחד להזדקן, אין לי פנסיה, אין לי דירה האם כדאי לחסוך לפנסיה או לקנות דירה? הרצאתו של אליעד כהן מתמקדת בשאלה החשובה: האם יש היגיון אמיתי בחיסכון לפנסיה, ברכישת דירה ובניסיון להבטיח את ... ולסבל, ושחשוב יותר להבין את המנגנון הנפשי והקשר שלנו למציאות. האם כדאי לחסוך לפנסיה? האם כסף מביא אושר? האם לקנות דירה? איך מתמודדים עם פחד להזדקן? האם אושר תלוי בכסף? האם כסף מפחית סבל? האם הכסף באמת נותן ביטחון ...
👈1 ב 150
👈4 ב 400
☎️
050-3331-331שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי
- הספר על: לרכוש, איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם עצבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? דיכאון? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? מועקות נפשיות וייאוש? כעס ועצבים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם אכזבות ועוד...
הצלחה אהבה וחיים טובים
- הספר על: לרכוש, איך לקבל החלטות? איך ליצור אהבה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך להיגמל מהימורים? איך למצוא זוגיות? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בזוגיות? איך לשנות תכונות אופי? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפרש חלומות? איך לחנך ילדים? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להיות מאושר ושמח ועוד...
להיות אלוהים, 2 חלקים
- הספר על: איך נוצר העולם? האם יש אמת מוחלטת? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש משמעות לחיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה יש רע בעולם? בשביל מה לחיות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך להיות הכי חכם בעולם? מי ברא את אלוהים? איך להיות מאושר? למה העולם קיים? מה המשמעות של החיים? האם באמת הכל לטובה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להנות בחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה לא להתאבד? איך נוצר העולם? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש בחירה חופשית? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? אולי אנחנו במטריקס? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? האם המציאות היא טובה או רעה? מה יש מעבר לזמן ולמקום ועוד...
האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי להפרעות קשב, קואצ'ר אישי, מטפל בנושאי לרכוש - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331