אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
לרכוש ביטחון עצמילרכוש את המוצררוצה לרכושלרכוש מוצראיך לרכושלשכנע את הלקוח לרכושלשכנע לקוח לרכושלרכוש רכבלרכוש ביטחוןלרכוש חבריםלרכוש דווקא ממךלרכוש ממך את המוצראיך לרכוש ביטחוןאיך לרכוש ביטחון עצמיאיך לשכנע לקוח לרכושלגרום ללקוח לרצות לרכושאיך לרכוש חבריםלגרום ללקוח לרכוש מוצרלרכוש מיומנותלרצות לרכוש דווקא ממךלשכנע את הלקוח לרכוש את המוצרלרכוש רכב חדשלרכוש דירהלגרום ללקוח לרכוש ממךלמה לרכוש דווקא ממךלגרום ללקוח לרצות לרכוש את המוצרלגרום ללקוח לרכוש את המוצרלרכוש את אמון הלקוחלרכוש את אמון הלקוחותלרכוש ביטוחלרכוש מוצר יקרלרכוש מוצרי יוקרהלרכוש מהמתחרים שלךלרכוש בגדיםלמה לרכוש ביטוחלרכוש אמוןלרכוש אומץלרכוש מניותלרכוש עסקלרכוש שפהלשכנע לקוח לרכוש את המוצר שלךלשכנע לקוח לרכוש מוצר יקרלגרום ללקוח לרכוש מוצר יקרלא לרכוש ביטוחלא לרכוש מהמתחרים שלךאיך לרכוש אומץאיך לרכוש את אמון הלקוחאיך לרכוש את אמון הלקוחותאיך לגרום ללקוח לרכוש מוצר יקר🔍הצג עוד...
התנגדויות מכירה בלי פתרון, התנגדויות מכירה ללא פתרון, איך להתמודד עם התנגדות מכירה שאין לה פתרון? האם לדבר על התנגדות מכירה שאין לה שום פתרון? האם להתעלם משאלה של לקוח? האם להעביר נושא מול התנגדות לקוח? האם להתחמק משאלה של לקוח? האם לדבר על התנגדויות מכירה ללא פתרון? התנגדויות מכירה קשות, התנגדויות לקוח קשות, אין פתרון ללקוח, אין תשובה לשאלה של לקוח, שאלה של לקוח בלי תשובה, בעיה של לקוח בלי פתרון, מה לעשות כשאין לך שום תשובה ללקוח?
... ללקוח פתרון, עדיין עצם זה ובגלל זה שאתה מדבר עם הלקוח על בעיות שיש במוצר, גם כאלו שאין לך שום פתרון לבעיה שלו, עצם זה מגדיל את הסיכוי לכך שהלקוח ירצה לרכוש את המוצר. אז ברמת העיקרון הלקוח רוכש את המוצר כי הוא חושב שיש עבורו במוצר יותר ... לא תדבר איתו על הבעיה שלו, הרי שזה מקטין את הסיכוי שהוא ירכוש את המוצר, הכל כמובן מנקודת מבט מסוימת, שאינה מוחלטת. אז הרעיון אומר, שלפעמים יותר קל ללקוח לרכוש את המוצר, דווקא אחרי שהוא מדבר איתך על חיסרון שהוא רואה במוצר, גם אם אין לך שום מענה ... המכירה שלו. כי באמת אין לך פתרון. אסביר שוב: בתהליך המכירה יש נקודת מבט שבה הלקוח מאמין לאיש המכירות למה שהוא אומר. ואם איש המכירות אומר שללקוח כדאי לרכוש את המוצר, בלי שדיברו באופן גלוי על הבעיה שאין לה פתרון, הרי שבתת המודע של הלקוח, הוא יכול לחשוב לעצמו, שגם אתה כאיש מכירות אולי היית ממליץ לו לא לרכוש את המוצר, אם היית יודע על הבעיה שלו. אבל אם אתה מקשיב לבעיה שלו, גם אם אין לה שום ... הוא מבין שאתה חושב שבכל מקרה כדאי לו לבצע את העסקה, למרות שיש לך את כל המידע גלוי בפניך. ומנקודת המבט הזו, המחשבה של הלקוח שאתה כאיש מכירות ממליץ לו לרכוש את המוצר, מנקודת המבט הזו המחשבה הזו יותר חזקה, דווקא אחרי שהלקוח אומר את הבעיה שלו, אתה כמובן לא נותן לה שום פתרון כי אין לך שום פתרון, אבל אתה עדיין אומר ללקוח, שלדעתך כדאי שהוא ירכוש את המוצר. ומנקודת המבט הזו, הדעה שלך שהלקוח צריך לרכוש את המוצר, היא הרבה יותר חזקה. ובקצרה, אם הלקוח שואל את עצמו, האם דעתך כאיש מכירות שכדאי לו לרכוש את המוצר, האם היא לוקחת בחשבון את התנגדות המכירה שאין לך פתרון אליה, הרי שביחס לשאלה הזאת, עדיף שתגיד ללקוח שכדאי לו לרכוש את המוצר, אחרי שתקשיב גם לבעיה שאין לך פתרון אליה. ומה בטוח נכון, שגם אם אין לך שום פתרון לבעיה של הלקוח, תמשיך לשדר ללקוח ביטחון מוחלט, שלמרות הכל לדעתך כדאי לו לרכוש את המוצר, למרות הבעיה הזאת. ובמובן מסוים, אדרבה זה עוזר ללקוח לרכוש, למרות שאין לך פתרון לבעיה שלו. נקודת מבט נוספת אומרת כך: כאשר אתה מדבר עם לקוח על ...
איך להתמודד עם התנגדות מכירה התנגדות מכירות התנגדויות במכירה דעת מטפל הקשבה להתנגד העדפות
למה חייבים לשקר בתהליך מכירה? למה צריך לשקר את הלקוח? האם איש מכירות צריך לדעת לשקר? האם אפשר למכור משהו בלי לשקר? האם אפשרי למכור מוצר ללקוח, או לשכנע מישהו במשהו, בלי לשקר אותו בכלל בשום דבר? האם יתכן מצב שבו האמת כל האמת ואך ורק האמת תהיה על השולחן, ועדיין תתבצע עסקה בין הקונה לבין המוכר? האם חייבים לשקר את הלקוח? האם אפשר למכור בלי לשקר בכלל? שקר ואמת בתהליך מכירה, מוסריות בתהליך מכירה, איש מכירות שקרן, אנשי מכירות שקרנים, שקרים ומכירות
... כך הוא צריך לחשוב שיהיה לו יותר טוב מאשר רע, לבצע את אותה הפעולה. דהיינו, שיש לו יותר יתרון מאשר חיסרון לרכוש את המוצר, שהוא יחשוב שיהיה לו יותר טוב ויותר יתרונות אם הוא ירכוש את המוצר, יותר מאשר אם הוא לא ירכוש את המוצר. כי אם הלקוח לא יחשוב שיותר טוב מאשר רע, עבורו, לרכוש את המוצר, הרי שהוא לא ירכוש את המוצר. ואם לדוגמה הלקוח יחשוב שיש יתרונות וחסרונות באופן שווה, הרי שהוא לא ירכוש את המוצר. ולכן חייב שהלקוח יחשוב שיותר טוב מאשר רע עבורו לרכוש את המוצר, כדי שהוא ירכוש את המוצר. ולכן, אם הלקוח ייצמד לאמת כל האמת ואך ורק האמת, הרי שהוא לא ירכוש את המוצר. כי מצד האמת, הרי שהכל ... הדבר. וזה כמובן עניין אחר בפני עצמו (אין הבדל). ולכן לצורך העניין נניח, שעצם המחשבה של הלקוח שהוא רוצה לרכוש את המוצר, דהיינו, שהוא חושב שיותר טוב מאשר רע עבורו לרכוש את המוצר, הרי שזה בעצם סוג של שקר, שהוא משקר את עצמו שיש טוב ורע ושיש משהו שהוא יותר טוב ממשהו אחר וכולי. ולכן, מעצם ההגדרה צריך ... יותר את האמת, ואיפה לא צריך שהלקוח יותר יראה את האמת. לדוגמה: נניח שרוצים למכור ללקוח רכב, והלקוח לא רוצה לרכוש. במקרה כזה, איש המכירות צריך לנסות להבין, מה הסיבות שהלקוח רוצה וגם לא רוצה לרכוש את המוצר. ועכשיו עבור כל סיבה, איש המכירות צריך לשאול את עצמו, האם הוא איש המכירות, חושב שהלקוח רואה את האמת את כל האמת ואך ורק את ... רכישת המוצר. ואם איש המכירות חושב שיש חיסרון שהלקוח לא רואה חלק של אמת, שאותו חלק של אמת, יכול לעזור ללקוח לרכוש, דהיינו, פחות לראות חיסרון במוצר, הרי שכאן לדוגמה איש המכירות צריך לעזור ללקוח לראות את האמת לגבי אותו החיסרון. דהיינו, איש המכירות ... להחליש את המחשבה שהוא חושב שאין לו כסף. האם באמת אין לו כסף? האם זאת האמת? האם זאת כל האמת? האם המחשבה שלא לרכוש את המוצר, האם היא האמת כל האמת ואך ורק האמת? וגם לגבי היתרונות של המוצר, אם יש יתרון שהלקוח רואה במוצר, על איש המכירות לשאול את עצמו, האם הוא חושב שיש אמת כלשהי, שאם הלקוח ידע אותה, הרי שאולי הלקוח ירצה עוד יותר לרכוש את המוצר. האם היתרונות שהלקוח רואה במוצר, האם הם האמת כל האמת ואך ורק האמת, או שאולי יש עוד יתרונות. וגם כאן איש המכירות צריך לעזור ...
לשקר את הלקוח אפשרי להסביר ללקוח מכירה למכור לא לשקר האם אפשרי למכור מוצר ללקוח מוצר
טיפול בהתנגדויות מכירה - מהן 2 האפשרויות לטיפול בהתנגדויות מכירה? ניתוח סיבתיות של התנגדויות מכירה. איך לבצע ניתוח סיבתיות בהתנגדות מכירה? איך לטפל בהתנגדות מכירה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה?
... התנגדות מכירה, היא סיבה ללמה לא לרכוש את המוצר. ההתנגדות היא הסיבה, לכך שלא לרכוש את המוצר שזו התוצאה. אני לא רוצה לרכוש, כי זה יקר. בגלל שזה יקר, אני לא רוצה לרכוש. המוצר יקר, זו הסיבה, התוצאה היא, אני לא רוצה לרכוש. וכאשר מבצעים ניתוח סיבתיות על התנגדות מכירה, ... ואני אסביר. נניח שלקוח לא רוצה לרכוש את המוצר, כי X לדוגמה אין לי כסף. אנחנו יכולים ... באמת זה שאין לכך כסף? מונע ממך לרכוש את המוצר. 3 - להטיל ספק בכך שהתוצאה מחויבת מהסיבה, ... האם אתה בכל זאת באמת לא רוצה לרכוש את המוצר. עד כאן כאשר חוקרים את ההתנגדות באופן כללי. ... נניח שהלקוח אומר, אני לא רוצה לרכוש כי הנעל לא נוחה לי. אז נוכל לשאול 2 שאלות. 1 - האם ...
התנגדות מכירה התנגדות לקוח החלטיות טיפול התנגדויות בזמן מכירות איך למכור מוצרים יקרים מחייבת את התוצאה איך לטפל בהתנגדות
הספר להצליח בכוח המחשבה - אומץ - מהו אומץ? איך להיות אמיץ ללא פחד? איך לאזור + לפתח אומץ?
9:40הספר להצליח בכוח המחשבה - אומץ - מהו אומץ? איך להיות אמיץ ללא פחד? איך לאזור + לפתח אומץ?
... של המציאות, ויש אומץ של טיפשות - שמבוסס על חוסר הבנה של המציאות. אז איך אפשר לרכוש אומץ? הדרך לרכוש אומץ היא על ידי הבנת המציאות כפי שהיא באמת. ככל שמבינים טוב יותר את ... ונקרא מהספר להצליח בכוח המחשבה עמוד 34 והנושא יהיה אומץ ממה הוא נובע ואיך לרכוש אותו, אומץ הוא תחושת ביטחון עצמי של האדם שיש לו את היכולת לנסות לעשות ... דבר מסוים והוא צריך שיהיה לו אומץ לעשות את הדבר. והשאלה בעצם זה איך האדם יכול לרכוש אומץ ויש אומץ שנובע מטיפשות דהיינו, שהאדם לא מבין את הסכנה ולכן הוא ... שלו והאומץ השני הוא סתם טיפשות אבל בן אדם צריך שיהיה לו אומץ חיובי. ואיך לרכוש אומץ איך בן אדם באמת יכול לרכוש אומץ מה יעשה בן אדם שהוא מרגיש שהוא מפחד ושאין לו ביטחון עצמי ושהוא רוצה להיות אמיץ, מה יעשה אדם כדי לרכוש אומץ תשובה, הדרך לרכוש אומץ היא על ידי הבנת המציאות כפי מה שהיא באמת ככל שהאדם מבין טוב יותר ...
חיפוש האמת מה ההבדל בין תמונות ספק איך לפתח ביטחון מגבלות מטרות בחיים חושש
מלאי מוצרים, לאבד לקוחות בגלל חוסרים במלאי, ניהול מלאי מוצרים, איזה מגוון מוצרים להציע ללקוחות? איזה מגוון מוצרים להחזיק במלאי? איזה סוגי מוצרים להציע ללקוחות? להרחיב את סל המוצרים, לצמצם את סל המוצרים, מוצרים משלימים, לעשות השוואת מחירים, נאמנות של לקוחות, איזה סל מוצרים להחזיק? לגרום ללקוח להיות נאמן, בחירת מלאי מוצרים, איזה מוצרים להחזיק במלאי? האם להוסיף מוצר למלאי? האם לספק מוצר ללקוחות? האם להפסיק לספק מוצר ללקוחות? האם להוריד מהמדפים מוצר?
... לא להסתובב בין ספקים שונים וחנויות שונות וכולי. ולקוח מבחינתו מעדיף למצוא ספק אחד שהוא יהיה מרוצה ממנו, מהשירות, מחיר, איכות וכולי, ולרכוש ממנו את כל השירותים שהוא צריך. ואחת הדרכים של הספקים הגדולים לעשות כסף, היא באמצעות זה שהם מרגילים את הלקוח לרכוש מהם את מוצרי הצריכה הקבועים שלו. לדוגמה באמצעות זה שסל המוצרים שלהם במוצרים הכי ... קבוע ובין אם באופן זמני וחד פעמי, האם ועד כמה ואיך זה ישפיע על הנאמנות של הלקוחות שלך לאורך זמן. כי אם לדוגמה יש מוצר שלקוחות שלך רוצים לרכוש אותו ממך, בין אם באופן קבוע ובין אם באופן זמני, אז, אם אין לך אותו במלאי גם אם זה באופן זמני וחד פעמי, זה מגדיל בוודאות את הסיכוי לכך שאותו לקוח שלך, יחפש ספק אחר לרכוש ממנו את אותו המוצר שהוא רוצה לרכוש. ואז יכול להיות שהוא יהפוך להיות לקוח נאמן, של המתחרה שלך, שכן מחזיק במלאי את המוצר שאותו אין אצלך כרגע במלאי. וברור שאם אתה לדוגמה מוכר נעליים ולא מזון, אז ברור שאם הלקוח שלך ימצא חנות מזון לרכוש מזון, כנראה שהוא לא יעזוב אותך בתור מוכר נעליים, לטובת חנות המזון. כי הלקוח שלך לא מצפה שבחנות נעליים, יהיה מזון. אבל כן מאוד יכול להיות שאם הלקוח שלך ימצא רשת שבה הוא יכול גם לרכוש נעליים וגם מזון, אולי הוא יחליף אותך לטובת הרשת שיש בה הכל. וכמובן שזה לא אומר ... המוצרים שהמתחרים שלך יכולים לספק ללקוח שלך. ושאם מתישהו אתה לא תחזיק מוצר כלשהו במלאי שלך עבור הלקוח שלך, אז הלקוח שלך יכול או להפסיק לרכוש את המוצר באופן קבוע, או להמתין לך שהמוצר יחזור למלאי ושהוא ירכוש אותו ממך, או שיש ללקוח שלך אפשרות גם לעבור למתחרים שלך. ואז יתכן שהלקוח יפסיק לרכוש ממך, גם את המוצרים שאתה כן רוצה למכור לו. ולכן צריכים לקחת בין מגוון כל השיקולים, ...
מלאי מוצרים להוסיף מוצר למלאי לגרום מול לקוח האם להוריד מהמדפים מוצר אמת עסק להיות עשיר
הנחה ללקוח, למה באמת לקוח מבקש הנחה? למה לקוח לא רוצה לקבל הנחה? איך לענות ללקוח שמבקש הנחה? איך לתת הנחה ללקוח בלי להפסיד כסף? מה הדרך הכי טובה לתת הנחה ללקוח? שיטות איך לתת הנחה ללקוח, טעויות בלתת הנחה ללקוח, למה לא לתת הנחה ללקוחות? איך לענות ללקוח שמבקש הנחה? לתת סיבה להנחה ללקוח, איך למכור ללקוח את ההנחה? איך למכור בלי לתת הנחה? התנגדות מחיר, לקוח שאומר יקר לי, לקוח שמבקש הנחה, הדרכת מכירות, איך לתת הנחה בלי לתת הנחה? האם לתת הנחה ללקוח?
... הוא מבקש את ההנחה, לא בגלל שהוא באמת רוצה לקבל הנחה, אלא בגלל שהוא רוצה להיות בטוח שהוא עושה עסקה טובה, דהיינו, להיות בטוח שאי אפשר לרכוש את המוצר הזה ביותר זול. דהיינו, שלפעמים הלקוח רוצה לדעת שאין אפשרות לקבל הנחה, כדי לדעת שהוא באמת רוכש את המוצר, במחיר הכי זול שניתן לרכוש אותו. ואדרבה, אם תיתן ללקוח הנחה, זה יכול לגרום ללקוח להבין שהמחיר שנתת לו קודם, לא היה סופי. ואז זה יכול לגרום לו לחשוב, שאולי גם עכשיו אתה יכול לתת לו עוד הנחה נוספת. ודווקא בגלל זה הוא עשוי שלא לרכוש ממך. לעומת אם לא תיתן לו שום הנחה, שזה יכול לגרום לו להבין שזה המחיר האמיתי של המוצר. כי הלקוח רוצה גם שהעסקה תהיה הוגנת. דהיינו, ... שהוא מקבל ממך הנחה, בתמורה לכך שהוא הלקוח נותן לך משהו, בתמורה להנחה הזאת. לדוגמה, הלקוח מבקש הנחה, ואז אתה שואל את הלקוח, האם תרצה לרכוש עוד מוצר ולקבל הנחה על המוצר הנוסף? מה אתה אומר שתקדים את התשלום ובתמורה לכך אתן לך הנחה, בגלל שיפור תנאי התשלום? או שאולי בתמורה ... אתה נותן ללקוח עוד מוצר, בחינם. ומבחינת הלקוח נתת לו הנחה ומבחינתך נשארת עם אחוזי רווח יותר גדולים. במילים אחרות, אם הלקוח לא רוצה לרכוש עוד מוצר בתמורה להנחה, אז תיתן לו עוד מוצר בחינם, במקום לתת לו הנחה. אם הלקוח לא רוצה להוסיף עוד כסף, אז תיתן לו עוד מוצר ושירות, בעלות 0 דהיינו, בחינם. דהיינו, כאילו הכרחת את הלקוח לרכוש ממך עוד מוצר, ועל העוד מוצר נתת לו הנחה. וכמובן, בתנאי שבסך הכל נשאר לך יותר כסף בכיס. ובמידה ואתה כן נאלץ לתת ללקוח הנחה אמיתית, ... מבט. וזה שאתה יכול לקבל מהלקוח משהו בתמורה, שמצד האמת זה לא עולה ללקוח שום דבר ועדיין זה נראה שקיבלת משהו מהלקוח. לדוגמה תגרום ללקוח לרכוש ממך עוד שירותים, עתידיים, בלי להתחייב לך על כלום. ובתמורה לכך תיתן לו הנחה. לדוגמה: הלקוח רוצה הנחה, ואז תשאל אותו, האם הוא מתכנן להיות לקוח חוזר, כמה פעמים הוא מתכנן לרכוש החודש, האם יש לו עוד חברים שהוא יכול להמליץ עליהם וכיוב. דהיינו, תגרום ללקוח לומר לך שהוא יביא לך עוד עסקאות ושהוא או מישהו אחר ...
להפסיד כסף סיבה לקוח מתנגד למחיר למה המוצר כל כך יקר מחיר גבוה מידי חברים הגיוני לתת ללקוח
איתור צרכי הלקוח, 2 סוגים של צרכים של הלקוח, 2 סוגים של איתור צרכים, איזה איתור צרכים לא לעשות? טעויות באיתור צרכי הלקוח, מתי לא לעשות איתור צרכי הלקוח? איתור צרכי הלקוח לפני רכישה, איתור צרכי הלקוח אחרי רכישה, סוגים של צרכי הלקוח, למה לאתר את צרכי הלקוח? איזה צרכים של הלקוח לא צריך לאתר? טעויות של אנשי מכירות, הדרכת אנשי מכירות, מילוי צרכי הלקוח, איזה איתור צרכים לעשות ללקוח? איזה צרכים של הלקוח צריך לאתר?
... רק לקוח פוטנציאלי, גם כאן צריכים לעשות איתור צרכים של הלקוח. למה? מכמה סיבות, שהמטרה שלהן, היא לגרום ללקוח לרכוש את המוצר. דהיינו, אם לדוגמה לא נדע בכלל מה הלקוח צריך, האם נוכל לסגור איתו עסקה? כנראה שלא. כי לא נדע ... לא אומר שאנחנו צריכים לעשות איתור צרכים של הצרכים האלו לפני שהלקוח הוא לקוח משלם. לדוגמה, נניח שלקוח רוצה לרכוש שירותי כתיבת הסכם ממון. במקרה כזה לדוגמה, הגיוני לעשות איתור צרכים של הלקוח, בכל צורך שיש ללקוח, כדי להחליט שהוא רוצה לרכוש את השירות הזה, ודווקא מאיתנו בסכום שאנחנו רוצים. אבל לא צריך לעשות איתור צרכים ספציפי ברמת המיקרו, של ... שהוא רוצה לערוך. דהיינו, שיש שאלות שהלקוח שואל, על הצרכים שלו, שקשורות לקבלת ההחלטה שלו, האם בכלל הוא רוצה לרכוש את המוצר הזה באופן כללי. יש גם שאלות וצרכים של הלקוח, שאמורים לגרום לו לרצות לרכוש מאיתנו ולא ממישהו אחר. אבל יש צרכים של הלקוח, שקשורים לשאלה, של מה יהיה כתוב בהסכם ברמה הפרטנית, במידה ... עלות של זמן ביחס לתועלת. כאשר בעולם אידיאלי, היינו עושים איתור צרכים מלא, מייצרים ללקוח את המוצר, מציעים לו לרכוש אותו אחרי שהוא ישתמש בו ויהיה מרוצה. אבל פרקטית זה לא אפשרי. כמו כן צריכים לזכור, שהלקוח משלם עבור ... שיש ללקוח, כל צורך שיש ללקוח, צריכים לעשות הפרדה, האם זאת שאלה שאמורה לסייע ללקוח להפוך להיות לקוח משלם ולרכוש את המוצר, או שזאת שאלה שקשורה לאספקת השירות והמוצר אחרי שהלקוח ישלם. נניח שאנחנו מוכרים דירה ללקוח. ... יבין שהמוכר מבין אותו. ועכשיו אחרי שיש הבנה מהם צרכי הלקוח, עכשיו איש המכירות, צריך להציע ללקוח את ההצעה לרכוש את השירות X, שעובד בתהליך מסוים, ושאפשרי לרכוש אותו במחיר מסוים, בתנאי תשלום כלשהם. לדוגמה, במקרה של מכירת שירותי כתיבת הסכם ממון, איש המכירות עושה ...
מכונת זמן עולם מקביל הלקוח שלך איך לשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר תזרים ריבוי עולמות איך לגרום לה לרצות איך לא לעשות טעויות
למכור את עצמך ללקוח, מתי חשוב למכור את עצמך ללקוח? מתי חשוב ללקוח ממי הוא רוכש את המוצר? מתי חשוב ללקוח מי המוכר? איך לבצע עסקה מורכבת? איך לגרום ללקוח לסמוך עליך? איך למכור את עצמך ללקוח? איך לגרום ללקוח לתת בך אמון?
למכור את עצמך ללקוח, מתי חשוב למכור את עצמך ללקוח? מתי חשוב ללקוח ממי הוא רוכש את המוצר? מתי חשוב ללקוח מי המוכר? איך לבצע עסקה מורכבת? איך לגרום ללקוח לסמוך עליך? איך למכור את עצמך ללקוח? איך לגרום ללקוח לתת בך אמון?
... רוכש את המוצר, או אם מה שחשוב לו הוא רק המוצר עצמו. כלומר, האם על המוכר להתמקד במכירת המוצר בלבד, או שעליו למכור גם את עצמו לקונה על מנת שיסמוך עליו וירצה לרכוש דווקא ממנו? שני סוגי מכירות: מכירת המוצר ומכירת עצמך ישנם מצבים שבהם הלקוח יודע בדיוק מה הוא רוצה לרכוש. במקרים כאלה, כמו רכישת מוצרים בסיסיים כמו פירות וירקות או מוצרי צריכה יומיומיים, הלקוח יבחר את המוצר בלי תלות במי שמוכר לו אותו. במקרים כאלה, המוכר מתמקד במכירת המוצר ולא ... במוצר, די לו במידע על איכותו. אך כאשר יש ספקות או חוסר ודאות, חשוב שהמוכר ישדר אמינות, מקצועיות וביטחון, על מנת שהלקוח לא רק ירצה את המוצר, אלא גם ירצה לרכוש אותו דווקא מהמוכר. איך למכור את עצמך ללקוח? כיצד לגרום ללקוח לסמוך עליך? איך לשכנע לקוח לרכוש ממך? כיצד ליצור כימיה עם לקוח? איך לבנות אמון בתהליך מכירה? האם ועד כמה חשוב לקונה לדעת ממי הוא קונה את המוצר? כאשר אדם מוכר מוצר ללקוח, עולה השאלה: האם חשוב שהלקוח יידע ... שחשוב לו הוא אך ורק המוצר עצמו? במילים אחרות, האם במהלך המכירה המוכר צריך להתמקד במכירת המוצר בלבד, או שעליו למכור גם את עצמו לקונה, כדי שיסמוך עליו וירצה לרכוש ממנו דווקא? שני סוגי מכירות: מכירת המוצר מול מכירת עצמך ישנם מצבים שבהם הלקוח בטוח לחלוטין במה שהוא רוצה, הוא יודע מהו המוצר שהוא צריך, והוא מרגיש מספיק בטוח לבצע את הרכישה ... מקצועיות וביטחון, כדי שהלקוח לא רק ירצה את המוצר, אלא ירצה לקנות אותו דווקא ממנו. איך למכור את עצמך ללקוח? כיצד לגרום ללקוח לסמוך עליך? איך לשכנע לקוח לרכוש ממך? כיצד ליצור כימיה עם לקוח? איך לבנות אמון בתהליך מכירה? כימיה עם לקוח, אמון עם לקוח, איך לשכנע לקוח? התנגדויות לקוח בגלל המוכר, ממי הלקוח רוצה לקנות, ממי הלקוח רוצה לרכוש, מי הלקוח רוצה שימכור לו? ...
צריך לדעת ספק ליצור הבנה התנגדויות של לקוח החלטות להתאים למכור
רכושנות במערכות יחסים, קבלה ונתינה במערכות יחסים, לתת על מנת לקבל, נתינה לשם נתינה, למה מישהו אוהב אותי? נתינה ללא תמורה, ליהנות מעצם הנתינה, למה מישהו חבר שלך? למה מישהו אוהב אותך? חברות אמיתית, נתינה וקבלה במערכת יחסים
רכושנות במערכות יחסים, קבלה ונתינה במערכות יחסים, לתת על מנת לקבל, נתינה לשם נתינה, למה מישהו אוהב אותי? נתינה ללא תמורה, ליהנות מעצם הנתינה, למה מישהו חבר שלך? למה מישהו אוהב אותך? חברות אמיתית, נתינה וקבלה במערכת יחסים
... אדם שעובד, לא כי הוא נהנה מהעבודה, אלא כי הוא מצפה שמהעבודה הוא יקבל משכורת שתאפשר לו לרכוש אוכל או לממש צרכים אחרים בעתיד. מהי ההשפעה של שני סוגי הסיבות על מערכות יחסים? אותו עיקרון של הנאה מידית לעומת ציפייה לרווח עתידי קיים גם במערכות יחסים. יש אנשים שנמצאים ... אחת הבעיות שמתרחשות במערכות יחסים היא כאשר אדם מעניק לא מתוך אהבה, אלא מתוך מטרה לרכוש את האדם שמולו. במצב כזה, הנתינה לא נובעת מרצון אמיתי, אלא מתוך אינטרס אישי. זה יוצר בעיות ארוכות טווח ויכול להוביל לרגשות של מרמור או חוסר כנות בקשר. האם נתינה מתוך אינטרס יכולה לגרום לבעיות במערכת יחסים? כאשר אדם נמצא בקשר מתוך רצון לרכוש את האדם שמולו - כלומר, הוא נותן מתוך אינטרס אישי ולא מתוך אהבה כנה - יש סיכון גבוה לכך שיתפתחו בעיות בקשר. כשמישהו נותן מתוך ציפייה לקבל תמורה בעתיד, הוא בעצם רוכש את ... אותנטי, מה שעלול להוביל לבעיות, אכזבות ושברון לב בעתיד. מה ההשלכות של נתינה מתוך רצון לרכוש את האחר? השלכות של נתינה מתוך רצון לרכוש את האחר עלולות לכלול חוסר יציבות רגשית, פגיעות ותחושת ניכור בקשר. אם אדם נותן מתוך רצון לרכוש את אהבתו או נאמנותו של האחר, הוא למעשה מאבד את האותנטיות של הקשר. הוא הופך את הקשר לתחרות של מתן וקבלה, ולא לשיתוף פעולה אמיתי של אהבה ונתינה. מהי המשמעות של נתינה לשם ... יש לו פוטנציאל להיפגע אם הציפיות שלו אינן מתממשות. במערכות יחסים, כאשר אדם מעניק כדי לרכוש את האדם שמולו - כלומר, הוא נותן מתוך אינטרס ולא מתוך אהבה כנה - זה עלול ליצור בעיות רבות. ולכן, כדאי לשים לב האם הנתינה שלנו היא באמת מתוך שמחה ורצון אמיתי, או שמא היא ...
יתרון מול חיסרון לשכוח אהבה נכזבת סודות תועלת סוגים של חברויות למחוק מישהו מהראש הנוסחה של אליעד אמונה
איך למכור מוצרי יוקרה לצרכנים מינימליסטים? שיווק מוצרי יוקרה לקמצנים, לשווק מוצרי יוקרה לחסכנים, איך למכור את המוצר הכי יקר? מינימליזם צרכני, צריכת מוצרי יוקרה, איך לשווק מוצרי יוקרה למינימליסטים? לבנות מותג יוקרה, צרכנות חכמה, צרכנות מינימליסטית, בזבזנות כספית ומותגי יוקרה, מה שזול עולה ביוקר? שיטות שיווק מוצרי יוקרה, שיטות מכירה למותגי יוקרה, פלצנות, נובורישיות, רכישת מותגים, פרמיית מחיר, בזבזנות צרכנית, רכישה חכמה, איך למכור מוצרים יקרים?
... מחיר, בזבזנות צרכנית, רכישה חכמה, איך למכור מוצרים יקרים? וכאן נסביר איך למכור מוצרי יוקרה ומותגי יוקרה, לאנשים שמטבעם לא רוצים לרכוש מוצרי יוקרה ושמטבעם הם רואים ברכישת מותגי יוקרה סוג של בזבזנות כספית וכולי. כי יש בעולם אנשים שיהיו מוכנים להוציא הרבה מאוד כסף, בגלל השם של המותג. ויש אנשים שיהיו מוכנים להוציא הרבה כסף, כדי לרכוש את המוצר הכי יקר, רק בגלל שהוא הכי יקר, כי ככה כולם יחשבו שיש להם כסף, כי הרי יש להם את המוצר הכי יקר. ואלו אנשים מסוג מסוים. שאם נשכנע אותם שמותג מסוים הוא המותג הכי טוב והמותג הכי יוקרתי, הם יעדיפו לרכוש אותו, בלי הנחה, בלי מבצע וכולי. ואלו צרכנים מסוג מסוים. והם רוכשים את המוצר מסיבות מסוימות וכולי. אבל יש המון צרכנים או אפילו רוב הצרכנים, הם לא כן רואים בבזבזנות כספית, ... צרכנים כן היו מעדיפים לחסוך כסף יותר מאשר לבזבז אותו על מותגי יוקרה כאלו ואחרים. ויש אנשים שלא ירכשו מותג, רק בגלל שהוא מותג. כי לרכוש מותג, נתפס כפלצנות שחצנות וכולי. והם יסרבו לרכוש מוצר, רק כי הוא נתפש כהכי טוב. ויש אפילו צרכנים, שלא ירכשו מוצר אפילו שהם כן רוצים וכן יכולים לרכוש אותו, כי הם לא רוצים להיתפש כפלצנים בעיני השכנים שלהם והסביבה שלהם. ולכן הם ירכשו רכב יותר זול ומוצר יותר עממי, כדי לא להיתפס כנובורשים וכולי. כי לפעמים גם מי שיש לו ושלא ... הרי שבמצב כזה, רכישת המוצר הכי יקר, לא נתפסת אצל הצרכן, כבזבזנות צרכנית אלא כרכישה חכמה. כי מה שזול עולה ביוקר, ואין לי מספיק כסף לרכוש בזול. טעמה המר של האיכות הירודה ישאר זמן רב לאחר שפג תוקפו של טעמו המתוק של המחיר הזול. ואני רוכש את המוצר הכי טוב באמת כי אני צריך אותו ולא רק כי הוא נחשב וכולי. בשורה ...
המותג הכי טוב שכנים להוציא את העיניים לאחרים שיטות מכירה למותגי יוקרה מחיר יקר מסר לרכוש מוצרי יוקרה תעדוף
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על לרכוש
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: לרכוש, מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? האם יש בחירה חופשית? בשביל מה לחיות? למה יש רע בעולם? האם לדומם יש תודעה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש או אין אלוהים? למה העולם קיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך להיות מאושר? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצר העולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: לרכוש, איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם לחץ? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? דיכאון? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להיות מאושר ושמח? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך למצוא זוגיות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לעשות יותר כסף? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך להיגמל מהימורים? איך להעריך את עצמך? איך ליצור אהבה? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לחנך ילדים? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשפר את הזיכרון? איך לנהל את הזמן? איך לשנות תכונות אופי? איך לפרש חלומות? איך לא להישחק בעבודה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי לזוגיות, מורה רוחני, מאמן אישי להרזיה בתחום לרכוש - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 1.9375 שניות - עכשיו 24_06_2025 השעה 07:40:03 - wesi1