... את הלקוח לרכוש את המוצר שלך ולא מוצרים מתחרים? איך להתמודד עם מוצרים מתחרים? איך לשכנע לקוח למה לא לרכוש מהמתחרים שלך? איך לשכנע לקוח למה לרכוש ממך? איך למכור בשוק תחרותי? איך להתמודד עם תחרות עסקית? למה לרכוש ממך? למה לא לרכוש מהמתחרים שלך? האם ללכלך על מתחרים? האם ללכלך על מוצרים מתחרים? ליטיגציה, איך ללכלך על המתחרים שלך? מכירה בשוק תחרותי? איך ... שמנסים לשכנע את הלקוח, למה כן לרכוש ממך. מסר מסוג 2 - הוא שמנסים לשכנע את הלקוח למה לא לרכוש מהמתחרים שלך. ואלו 2 זוויות שונות של מכירה, וצריכים לשים אליהן לב. ואני אסביר, כאשר אתה בא למכור מוצר ללקוח, הלקוח ... לבין המתחרים שלך. ועליך לא רק לשכנע את הלקוח למה כן לרכוש ממך, אלא גם לשכנע אותו למה לא לרכוש מהמתחרים שלך. ופרקטית, כאשר אתה מוכר ללקוח, עליך לנסות להבין האם הוא לפני או אחרי או תוך כדי שיחות עם המתחרים ...
... שהלקוח ירכוש ממך ולא ממישהו אחר. אז נחשוב על המקרה הבא, נניח שיש לקוחות שלא רוכשים ממך אלא מעדיפים לרכוש מהמתחרים שלך. נניח שנשאל אותך, האם לדעתך אתה יותר טוב במשהו כלשהו מהמתחרים שלך שמהם הלקוח רוכש? אם התשובה היא כן, ... היתרונות שיש בך ביחס לחסרונות שיש אצל המתחרים שלך. בצורה כל כך ברורה, עד כדי כך שיהיה להם פחד לרכוש מהמתחרים שלך ושהם ירצו לרכוש דווקא ממך. לדוגמה: נניח שאתה עורך דין. האם לדעתך הלקוח שלך שלא רוצה לרכוש ממך, האם ... המהות? המהות היא, שאתה צריך לגרום ללקוח שלך להבין את היתרונות שיש במוצר שלך, עד כדי כך שהוא יפחד לרכוש מהמתחרים שלך. כמו שכבר הסברתי כאן (איש מכירות צריך לדעת לשקר), כמובן שיש כאן רמות של איזון. כי אם תגזים יותר ...
... במחיר יותר יקר מאשר שאר המתחרים שלך, האם במקרה כזה הלקוח שואל את עצמו, למה לרכוש דווקא ממך ולא לרכוש מהמתחרים שלך יותר בזול? אם כן, אתה צריך בידול עסקי. ואם אתה מוכר במחיר של כולם, אבל אתה רוצה לעשות כסף ...
...כל הכוחות שיש בעולם, מנסים כל הזמן להשתלט אחד על השני. ומי שהכוח שלו חזק יותר, הוא זה שמצליח לשלוט על שאר הכוחות שחלשים ממנו. וכל דעה בעולם, היא מהווה סוג של איום על כל שאר הדעות ששונות ממנה. כי אם דעה אחת תתגבר על כל שאר הדעות, הרי שכל שאר הדעות ייעלמו. וכל אדם נאחז בדעה כלשהי ובצורת הסתכלות כלשהי על החיים. וכאשר האדם רואה איזה דבר בעולם שלא תואם את הצורה שבה הוא חושב שהדברים צריכים להתנהל, על ידי זה האדם מרגיש סוג של איום פנימי. כי אם זה לגיטימי שתהיה מחשבה אחרת ודעה אחרת ששונה מדעתו של האדם,...
...או יפחת? לבסוף, אליעד מדגיש שהכל תלוי בפרשנות שהאדם נותן למציאות. אם האדם מפרש את החוויה כהנאה אדירה, לא משנה אם הוא מתנזר או מספק את עצמו - החשק שלו יכול לעלות. אבל אם הוא יראה את אותה חוויה כפחות משמעותית או פחות חיונית לחייו, החשק שלו יפחת באופן טבעי. אליעד מסכם ואומר שאין כאן חוקים מוחלטים. כל אדם, בהתאם לתפיסתו, יכול לחוות זאת אחרת. ולכן הדרך היחידה לדעת מה יקרה לך, היא לבדוק בעצמך כיצד אתה מגיב לאותה סיטואציה. האם התנזרות מינית מדכאת חשק מיני? איך עובד מנגנון ההתמכרות? האם סיפוק מיני יוצר...
...גם אם אין לנו הבנה מלאה לגבי הערך האמיתי שלו. כיצד השופטות את הערך של תוקי? התהליך שבו אנשים קובעים את הערך של התוקי, כמו גם כל דבר אחר, נשען על ההשפעה של אחרים עלינו. התוקי הראשון אולי ידע את התורה, אבל יש להניח שהוא פחות חשוב בעיני אנשים בהשוואה לתוקי השני, אשר לא רק יודע את התורה, אלא גם יודע לפרש אותה. התוקי השלישי, שאין ידיעה לגבי מה הוא עושה, נרכש במחיר הגבוה ביותר בגלל שהאחרים אמרו שהוא יותר שווה. מה המסר המוסרי של הסיפור? אליעד מציין שהערך של דבר מסוים לא בהכרח נמדד ביכולותיו או בתכונותיו...
...להיות משהו שכולם צריכים או רוצים. לדוגמה, אם אתם חיים במקום שבו יש כפיה על הראש, אתם לא תתבאסו על זה שלכולם יש את זה, כי זה לא משהו שאתם רוצים לעצמכם. אם לא באמת אכפת לכם מכך, לא תהיה לכם בעיה עם זה שלכולם יש ולכם אין. מה יקרה אם יש לך משהו שאתה לא באמת צריך, אבל אתה לא יכול להשיג אותו? היבט נוסף שעליו מדבר אליעד כהן הוא המצב שבו לא רק שלכולם יש משהו, אלא גם יש להם את האפשרות להשיג אותו, ואתם לא יכולים להשיג אותו, אפילו אם תרצו. הוא מציע דימוי נוסף: אם לכולם יש כיסא גלגלים, ואתם בריאים ולא זקוקים...
...המודעה שלנו. ומתוכם נניח 50 אנשים משאירים לנו פרטים ופונים לעסק לקבל מידע נוסף. ומתוכם נניח שנסגרות 5 עסקאות בפועל. והרי שיש לנו צורה של משפך, שבו בראש המשפך השיווקי, נכנסים המון אנשים שונים, שאנחנו רוצים לגרום להם להתעניין בעסק שלנו, עד שבסוף התהליך מכולם נשארים רק כמה לקוחות בודדים שבאמת סוגרים עסקה. ובעצם נראה, לקוח עובר כאן סוג של מסע. וזה נקרא מסע לקוח. דהיינו, שהלקוח עובר מסע שמתחיל במסע שיווקי, שבו הוא נחשף לראשונה לעסק שלנו. ואחר כך התהליך מסתיים במסע מכירות, שבו הלקוח עובר תהליך של מכירה...
...לרשותו. רוב הבעיות של האדם, נגרמות מכך שהוא לא יודע לזהות בצורה נכונה את האלטרנטיבות ואת האפשרויות שלו. כאשר האדם לא רואה את האפשרויות שיש לו, על ידי זה הוא מונע מעצמו הצלחה, או שהוא משיג את המטרה בדרכים קשות יותר. כמו כן יש גם מצב נוסף, שבו האדם חושב בטעות שיש לו אפשרות פעולה כלשהי, למרות שבאמת הוא מוגבל ולא יכול ללכת בה. והדבר הזה שהאדם מנסה לעשות את מה שהוא לא יכול לעשות, גם גורם לאדם להתמודד עם קשיים לא רצויים, וגם עלול ליצור בעיות נוספות. בדיוק כמו אדם שמנסה לנעול נעל שלא מתאימה למידת הרגל...
...הגיע למצב של הארה או שחרור מוחלט. הוא מסביר כי הדרך שהוא עשה הייתה שכלית בעיקרה. אליעד מתאר תהליך בו הוא הטיל ספק בכל מחשבה ובכל תפיסה, עד לנקודה שבה התודעה שלו לא יכלה עוד להתקיים. לטענתו, ההארה או המצב המוחלט של השחרור אינו מגיע כתוצאה מהוספה של ידע, אלא דווקא מהסרת האשליה. הוא אומר במפורש שכדי להגיע למצב של אין - שכל, יש להפעיל את השכל באופן מקסימלי עד שהוא מתנגש בעצמו. זהו מצב שבו האדם רואה בו זמנית שני הפכים מוחלטים, ולכן לא מסוגל יותר לאחוז במחשבה או דעה אחת. מדוע אליעד מתנגד למדיטציה ככלי...
👈1 ב 150
👈4 ב 400
☎️
050-3331-331שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי
- הספר על: לרכוש מהמתחרים שלך, איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם לחץ? דיכאון? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית ועוד...
הצלחה אהבה וחיים טובים
- הספר על: לרכוש מהמתחרים שלך, איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לחנך ילדים? איך להיות מאושר ושמח? איך להיגמל מהימורים? איך למצוא זוגיות? איך ליצור אהבה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להעביר ביקורת בונה? איך להעריך את עצמך? איך לשתול מחשבות? איך לעשות יותר כסף? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם גירושין? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפרש חלומות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בראיון עבודה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לנהל את הזמן? איך לשנות תכונות אופי? איך להצליח בזוגיות? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך ועוד...
להיות אלוהים, 2 חלקים
- הספר על: מי ברא את אלוהים? למה העולם קיים? למה יש רע בעולם? האם יש משמעות לחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך נוצר העולם? בשביל מה לחיות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם הכל אפשרי? האם יש בחירה חופשית? האם יש אמת מוחלטת? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם? מה המשמעות של החיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש או אין אלוהים? למה לא להתאבד? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם לדומם יש תודעה? איך להנות בחיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה יש רע וסבל בעולם? איך להיות מאושר? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם אפשר לדעת הכל? אולי אנחנו במטריקס? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה ועוד...
האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי להצלחה, מאמן שיווקי, ייעוץ טיפולי בנושא לרכוש מהמתחרים שלך - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331