אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה טיפים לאנשי מכירות, טיפים לשכנוע, טיפים למכירות, יותר טוב מרע, שכנוע באופן יחסי, שכנוע באופן מוחלט, יתרונות יחסיים, למכור מוצר עם חסרונות, איך להצליח...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
6:52טיפים לאנשי מכירות, טיפים לשכנוע, טיפים למכירות, יותר טוב מרע, שכנוע באופן יחסי, שכנוע באופן מוחלט, יתרונות יחסיים, למכור מוצר עם חסרונות, איך להצליח לשכנע? איך להצליח למכור?
איך להצליח למכור ולשכנע בצורה יעילה?

כאשר עוסקים במכירות ושכנוע, השאלה המרכזית היא כיצד לשכנע מישהו לרכוש מוצר או להסכים לרעיון. גישה נפוצה היא להציג רק את היתרונות של המוצר ולנסות להסתיר את חסרונותיו, אולם גישה זו אינה תמיד מצליחה. כל מוצר כולל יתרונות וגם חסרונות, ואין מוצר שמכיל רק יתרונות או חסרונות בלבד. לכן, על השואל להבין כיצד להציג את המוצר כך שהלקוח ירגיש שהיתרונות עולים על החסרונות, אפילו אם יש גם חסרונות.

מה צריך כדי לשכנע מישהו לבצע פעולה?

על מנת לשכנע מישהו לבצע פעולה, לא צריך לגרום לו להאמין שאין שום חיסרון או שהפעולה היא מושלמת, אלא פשוט להראות שהפעולה היא טובה יותר מהאפשרויות האחרות, גם אם רק במעט. כלומר, השכנוע לא צריך להיות מוחלט, אלא יחסי. אם הלקוח מרגיש שהפעולה או המוצר הם טובים יותר מהאפשרויות האחרות, הוא יבחר בהם, גם אם ישנם חסרונות מסוימים.

איך להתמודד עם התנגדויות של הלקוח?

כאשר יש התנגדויות מצד הלקוח, אין צורך להילחם בהן על ידי הסתרת החסרונות. במקום זאת, יש להציג את היתרונות של המוצר באופן ברור ולשלול את המשמעות של החסרונות בהשוואה ליתרונותיו. לדוגמה, אם למוצר יש חיסרון מסוים, ניתן להציג אותו כחיסרון מינורי בהשוואה ליתרונות המרכזיים של המוצר.

איך להציג יתרונות יחסיים ולא מוחלטים?

הצלחה במכירה או בשכנוע לא תושג על ידי הצגת המוצר ככזה שאין לו חסרונות, אלא על ידי הצגת המוצר כמשתלם יותר בהשוואה לאופציות אחרות. לקוח שקונה מוצר לא שואל את עצמו אם המוצר הוא הטוב ביותר בעולם, אלא האם הוא משתלם יותר מהאלטרנטיבות שיש לו בשוק.

איך זה קשור למכירת עצמך בראיון עבודה?

העקרונות שמוזכרים נכונים גם בהקשר של ראיון עבודה. אין צורך להסתיר את החסרונות האישיים ולנסות להציג רק יתרונות. במקום זאת, חשוב להראות שהיתרונות האישיים שלך גוברים על החסרונות. אפשר להקטין את החשיבות של החסרונות ולהעצים את היתרונות, כך שהמאזן הכללי יהיה לטובתך.

איך לעזור לעצמך להשתכנע?

לפעמים קשה לאנשים לשכנע את עצמם לבצע שינוי, כמו להפסיק לעשן. אנשים נוטים לחשוב שהשינוי חייב להיות מושלם, כלומר, בלי שום חיסרון. אך למעשה, מספיק שהאדם יחשוב שבסך הכל יש יותר יתרונות בהפסקת העישון מאשר בהמשך לעשן, כדי שהוא יסכים לבצע את השינוי.

האם תמיד צריך לשכנע ב - 100%?

לא תמיד צריך לשכנע מישהו במאה אחוז שהפעולה שהוא עומד לבצע היא נכונה. מספיק לשכנע אותו שהיא עדיפה ביחס לאפשרויות אחרות. זה לא מחייב שהמוצר יהיה מושלם, או שהלקוח יהיה בטוח לחלוטין שהעסקה היא הטובה ביותר. כשמראים שהמוצר טוב יותר מהאלטרנטיבות, העסקה תתבצע בהצלחה.

לסיכום

הצלחה בשכנוע ובמכירות אינה דורשת שלמות מוחלטת. היא נובעת מיכולת להציג את היתרונות כך שיבלטו ביחס לחסרונות, תוך הצגת המוצר או הרעיון כמשתלם יותר מהאלטרנטיבות. בעזרת הצגת יתרונות באופן ברור ומינימיזציה של חסרונות, ניתן לשכנע את הלקוח לבצע רכישה או להסכים לרעיון בצורה טבעית ומשכנעת.
איך להצליח למכור ולשכנע בצורה יעילה?

כאשר עוסקים במכירות ושכנוע, אחת השאלות המרכזיות היא כיצד להציג מוצר או רעיון כך שהצד השני ישתכנע להסכים או לרכוש אותו. רבים חושבים שהדרך הטובה ביותר היא להציג רק את היתרונות של המוצר ולנסות להסתיר את חסרונותיו, אך גישה זו אינה תמיד מצליחה. אין מוצר עם רק יתרונות ואין מוצר בלי שום יתרון, ולכן השאלה האמיתית היא כיצד לגרום ללקוח להרגיש שהיתרונות עולים על החסרונות.

מה צריך כדי לשכנע מישהו לבצע פעולה?

כדי לגרום למישהו לבצע פעולה, אין צורך לגרום לו לחשוב שאין שום חיסרון בכך או שהפעולה היא 100% טובה ונכונה. מה שבאמת צריך לקרות הוא שהאדם יחשוב שהפעולה הזו טובה יותר מרעה, גם אם בפער קטן של 1%. במילים אחרות, השכנוע לא חייב להיות מוחלט, אלא יחסי.

איך להתמודד עם התנגדויות של הלקוח?

כאשר מנסים לשכנע מישהו לרכוש מוצר או להסכים לרעיון מסוים, אין צורך להילחם בהתנגדויות שלו על ידי הסתרת החסרונות. במקום זאת, יש להראות שהיתרונות עולים על החסרונות. לדוגמה, אם למוצר יש חיסרון מסוים, ניתן להציג אותו כחיסרון מינורי בהשוואה ליתרונות המרכזיים שלו, או אפילו להציג את החיסרון כיתרון במקרים מסוימים.

איך להציג יתרונות יחסיים ולא מוחלטים?

הצלחה במכירה או בשכנוע תלויה בהצגת הרעיון כמשתלם יותר בהשוואה לאפשרויות אחרות. לדוגמה, כאשר אדם שוקל לקנות מוצר, הוא לא שואל את עצמו אם המוצר הזה הוא הטוב ביותר בעולם, אלא האם הוא משתלם יותר מהאלטרנטיבות האחרות הקיימות עבורו.

איך זה קשור למכירת עצמך בראיון עבודה?

כאשר אדם מגיע לראיון עבודה, אין צורך להסתיר את החסרונות שלו ולנסות להציג רק יתרונות. במקום זאת, עליו להראות שלמרות חסרונות מסוימים, היתרונות שלו עולים עליהם. אפשר להקטין את החשיבות של החסרונות ולהעצים את היתרונות, כך שהמאזן הכללי יטה לטובתו.

איך לעזור לעצמך להשתכנע?

לפעמים, אנשים מתקשים לשכנע את עצמם לבצע שינוי, כמו להפסיק לעשן. יש נטייה לחשוב שהפסקת העישון חייבת להיות מושלמת - שאסור להרגיש שום חיסרון בהחלטה. אבל בפועל, מספיק שהאדם ירגיש שבסך הכל יש יותר יתרונות בהפסקת העישון מאשר בחזרה אליו. חשוב להבין שהשיקולים הם יחסיים ולא מוחלטים.

האם תמיד צריך לשכנע ב - 100%?

לא תמיד צריך לגרום למישהו להיות בטוח לחלוטין שהפעולה שהוא עומד לבצע היא נכונה. מספיק שהוא יחשוב שהיא עדיפה באופן יחסי על האלטרנטיבות. לא צריך לשכנע את הלקוח שהמוצר מושלם, אלא שהוא טוב יותר מהאפשרויות האחרות שיש לו. כאשר הלקוח מרגיש שהוא מקבל יותר ערך מחסרונות, העסקה תתבצע.

לסיכום, הצלחה בשכנוע ובמכירות אינה דורשת שלמות, אלא הצגת מצב שבו היתרונות עולים על החסרונות. על ידי הצגת היתרונות באופן ברור תוך הבנה שגם חסרונות קיימים, ניתן לשכנע אנשים לפעול ולבצע רכישה או קבלת החלטה בצורה טבעית ומשכנעת.
שלום לכולם הפעם אני רוצה לתת עוד טיפ בנושא של מכירות ושכנוע והטיפ הולך ככה הרבה פעמים בן אדם שואל את עצמו "איך אני יכול לשכנע את הבן אדם השני במוצר שלי יש יתרונות ואין חסרונות", הרבה פעמים מוכרים מוצר ובמוצר יש גם חסרונות לא רק יתרונות, אין מוצר רק עם יתרונות כל מוצר יש לו גם חסרונות ומצד שני גם אין מוצר בלי יתרונות כי מוצר יש לו איזה יתרון כלשהו. בין כך ובין כך הרבה פעמים המוכר שבא למכור את המוצר שואל את עצמו "איך אני יכול להראות ללקוח רק את היתרונות ולא להראות לו את החסרונות?" והדבר הזה לא תמיד מצליח, לא תמיד יש אפשרות כזאת.

לפעמים רוצים לשכנע מישהו לעשות משהו ושואלים את עצמנו "איך אנחנו לגרום לכך שהוא לא יתנגד לדבר ושהוא יסכים עם הדבר?", לכאורה טריוויאלי הוא צריך אם יש לו סיבות למה הוא לא רוצה לעשות את מה שאנחנו רוצים אז אנחנו צריכים את הסיבות האלה לנטרל ואם יש סיבות למה שהוא כן יכול לעשות את מה שאנחנו רוצים אז אנחנו צריכים את הסיבות האלה לפתח ולהגדיל ולהקצין אותן. ומה שאני רוצה לחדד פה שבעיקרון כדי לשכנע מישהו במשהו לא צריך, שימו לב לא צריך לגרום לו כאילו אין צורך לא במובן שזה לא בסדר אלא במובן שאין צורך להסתיר ממנו את החסרונות ואת ההתנגדויות ולהראות לו רק את היתרונות והתועלות וההיגיון בזה שהוא יעשה או יסכים עם מה שאנחנו רוצים.

כדי שבן אדם יעשה משהו הוא לא צריך לחשוב שזה רק טוב אם הוא יעשה את זה ושאם הוא יעשה את זה אין בזה שום דבר רע בן אדם לא צריך לחשוב ככה, מה בן אדם כן צריך לחשוב? בן אדם צריך לחשוב, כדי שהבן אדם יבצע פעולה הוא צריך לחשוב שהפעולה הזאת בסך הכל תעשה לו ב1% יותר, אפילו ב1% יותר של טוב מאשר רע. כדי שהלקוח ישתכנע לקנות מוצר הוא לא צריך לחשוב שהמוצר הזה אין שום חסרונות בלקנות אותו הוא גם לא צריך לחשוב שהמוצר הזה יש בו רק יתרונות בלקנות אותו, הוא צריך לחשוב שבסך הכל הסופי יש בו יותר יתרונות מחסרונות. כדי שהבן אדם יסכים לאיזה רעיון הוא לא צריך לחשוב שהרעיון הזה רק נכון ושההפך של הרעיון הזה רק לא נכון, הוא צריך לחשוב שהרעיון הזה יותר נכון מאשר לא נכון עם דגש על המילה "יותר", יותר טוב מאשר רע, יותר נכון מאשר לא נכון.

אותו דבר הפוך כדי לשכנע מישהו לא לעשות משהו אנחנו לא צריכים לגרום לו לא לראות שום יתרון בזה ולראות רק חסרונות בלעשות את הדבר ואז לשכנע אותו לא לעשות לא, לא צריך את זה מספיק שנשכנע אותו שיש עבורו יותר חסרונות מיתרונות הוא לא יעשה את הדבר הזה. החידוד פה והדגש הוא שכאשר באים למכור ללקוח מוצר, כאשר באים לשכנע מישהו במשהו לא צריך להסתיר ממנו את החסרונות לא צריך לפחד מזה שיש חסרונות במוצר, לא צריך לפחד מזה שמה שאתה אומר יעשה לו גם רע לא לפחד מזה שאתה גם לא צודק, לא צריך לפחד מזה שאתה גם אולי אפילו טועה במה שאתה אומר לא צריך לפחד מזה וגם לא צריך להתמקד ב - "אני חייב להראות לו שזה רק טוב שזה רק נכון, שאני רק צודק".

בן אדם בא לראיון עבודה הוא מפחד שיש לו חסרונות והוא חושב שצריך שיהיה לו רק יתרונות ואת החסרונות להסתיר זה לא נכון זה לא המחויב, המחויב הוא שבאופן יחסי יהיה לך יותר יתרונות מחסרונות. אתה רואה הרבה חסרונות אין בעיה תוסיף עוד יתרונות, תקטין קצת את החסרונות תגדיל את היתרונות, את היתרונות תנפח את החסרונות תקטין, על החסרונות תגיד שזה לא משנה שזה בכלל טוב על היתרונות תגיד שזה מאוד משנה היתרונות. בגדול החידוד של הרעיון הוא אתה לא צריך לשכנע מישהו שזה טוב ולא רע אתה צריך לשכנע שזה יותר טוב מרע, כל בן אדם שיבדוק עם עצמו כשהוא עושה פעולה האם בסופו של דבר אתה עושה רק פעולות שאתה חושב שהן רק טובות ולא רעות בכלל או שאתה עושה פעולות שאתה חושב שהן בסך הכל הסופי יותר טובות מרעות.

וצריך לזכור שיותר טוב מרע זה גם ביחס לשאר האפשרויות, זאת אומרת אם יש לדוגמה בן אדם קונה איזה מוצר והמוצר הזה שווה לו את הכסף, זאת אומרת שהמוצר הזה מביא לו יותר תועלת מאשר נזק מאשר העלות של הכסף אבל אם הוא יכול לקנות את זה במקום אחר ביותר זול בדיוק את אותו מוצר לדוגמה אז זה אומר בעצם שהתועלת שלו קטנה והנזק שלו גדל. זאת אומרת הרעיון של יתרון וחיסרון הוא לא רק ביחס למוצר עצמו אלא ביחס למוצר עצמו ביחס לשאר האלטרנטיבות של אותו לקוח ולכן כשרוצים לשכנע מישהו במשהו צריך לשכנע אותו שהמוצר שלך הוא יותר טוב מאשר רע, הרכישה של המוצר תעשה ללקוח יותר טוב מאשר רע ביחס גם משאר האלטרנטיבות.

אז עוד פעם אתה רוצה למכור את עצמך אתה רוצה לשכנע את עצמך, בן אדם רוצה לשכנע את עצמו באיזה רעיון הרבה פעמים בן אדם לא לא מצליח לעשות משהו, נגיד בן אדם נגיד לדוגמה רוצה להפסיק לעשן ואז הוא חושב שבשביל להפסיק לעשן הוא צריך שכל הדברים הטובים שהעישון נותן לו לוותר עליהם נגיד או כל מיני תיאוריות כאלה ואחרות, בגדול אתה רוצה לדוגמה להפסיק לעשן זה בסדר שתחשוב שבעישון יש דברים טובים וזה בסדר שתחשוב שבלא לעשן יש דברים רעים זה בסדר, השאלה היא מה שמחויב זה בסך הכל הסופי איפה אתה חושב שיש יותר דברים טובים בלעשן או בלא לעשן. וזה גם לאו דווקא באופן כללי אלא באופן פרטי לאותו רגע שאתה רוצה לעשן כי בן אדם יכול שיותר טוב לא לעשן אבל כשהוא רוצה לעשן אז הוא חושב שיותר טוב כן לעשן ולכן מדובר באופן פרטי.

בסופו של דבר זה לא שחור ולבן או לא תמיד זה שחור ולבן, או לא חייבים שזה יהיה שחור ולבן אם רוצים שמישהו יהיה בטוח במאה אחוז שהעסקה טובה אז צריך לגרום לו לא לראות שום חיסרון ולראות רק יתרון ואז אנחנו מקרבים אותו לתחושה שבמאה אחוז הוא חושב שהעסקה טובה אבל בשביל שהעסקה תתבצע לא צריך לשכנע אותו במאה אחוז שהעסקה טובה מספיק שתשכנע אותו שהיא יותר טובה מאשר רעה, המוצר לא צריך להיות מושלם ואתה לא צריך להיות מושלם ולא צריך להיות מושלם מספיק שהוא יותר טוב מאשר רע והוא יתבצע. אז שיהיה לכולם בהצלחה תודה.
להצליח במכירה שינוי הצלחה הוא מפחד המוצר שלך סיגריה לגרום פחד תודה התנגדויות במכירה הלקוח איך להצליח איך להצליח למכור איך להצליח לשכנע איך למכור את המוצר איך למכור מוצר עם חסרונות איש מכירות אנשי מכירות הצלחה חיסרון חסרונות טיפים טיפים לאנשי מכירות טיפים למכירות טיפים לשכנוע יותר טוב מרע יחסיות יתרון יתרונות יתרונות יחסיים להצליח להצליח למכור להצליח לשכנע למכור למכור מוצר למכור מוצר עם חסרונות למכור מוצרים לשכנע מוחלט מוחלטות מוצר מוצר עם חסרונות מכירות מנהל מכירות מנהלי מכירות שכנוע שכנוע באופן יחסי שכנוע באופן מוחלט
פיתרון / בעיות - איך למצוא פתרון לבעיות גם כאשר נראה שאין פתרון?
פיתרון בעיות - איך למצוא פתרון לבעיות גם כאשר נראה שאין פתרון? לפעמים האדם מתמודד עם איזה עניין ולא מצליח למצוא פתרון. והשאלה היא, איך למצוא פתרון, גם כאשר לא מוצאים את הפתרון? והתשובה היא, כי באפשרותו של האדם לנסות למצוא את הפיתרון, על ידי זה שהוא מתבונן על הנחות היסוד שיוצרות את הבעיה, ומנסה להבין אותן טוב יותר, עד שהוא מוצא את הפתרון. ונסביר: כל בעיה בעולם, יש משהו אחר שעליו היא נשענת ושממנו היא ... בקיומם של גורמים כלשהם, שהם בעצם הנחות היסוד והבסיס של הבעיה. וכאשר מנסה האדם למצוא פיתרון לבעיה כלשהי, הרי שבעצם הוא מנסה למצוא פתרון לשורש של הבעיה, שכרגע בא לידי ביטוי בצורה החיצונית של הבעיה. אך מצד האמת, האדם לא מתמודד עם הבעיה החיצונית, אלא עם השורש הפנימי ... פתרון, ולחפש אותו. וכאשר האדם מנסה למצוא פתרון ולא מוצא את הפתרון, הרי שזה נובע משום חוסר ההבנה שלו את שורשי הבעיה. לדוגמה: נניח שהאדם מנסה לפורר סלע קשה כלשהו ללא הצלחה . ונניח שהאדם מנסה עוד דרך ועוד דרך לפורר את הסלע, אך ללא הצלחה. מה אפשר לעשות במקרה כזה? במקרה כזה על האדם לנסות להבין מאיזה חומרים עשוי הסלע, ודרך זה לנסות להבין איך לפורר אותו. ואם האדם מגלה שיש חומר אחד בעייתי שמונע ממנו לפורר את ...
זיהום הדלקים בנתב"ג, לזהות את שורש הבעיה, היכן הבעיה נמצאת, איך למצוא פיתרון לבעיה
זיהום הדלקים בנתב"ג, לזהות את שורש הבעיה, היכן הבעיה נמצאת, איך למצוא פיתרון לבעיה
... הדלקים בנתבג, לזהות את שורש הבעיה, היכן הבעיה נמצאת, איך למצוא פיתרון לבעיה מה ניתן ללמוד מסיפור זיהום הדלקים בנתבג? ההרצאה של אליעד כהן בנושא זיהום הדלקים בנמל התעופה בן גוריון (נתבג) מציגה דרך ... אותם אל המקומות הבעייתיים בחייו. למה חשוב להבין שהבעיה אינה בשורש? חשוב להבין שהבעיה אינה בשורש המציאות משום שזה מוריד את תחושת חוסר האונים והאשמה מהמציאות ומעביר את האחריות לאדם עצמו. אם המציאות הייתה בעייתית באופן מהותי, לא הייתה שום אפשרות לשפר או לפתור ...
פתרון חיצוני זמני ופיתרון פנימי קבוע, הפוטנציאל של הסבל ושל הרע, איך לבטל את הרע בשורשו
פתרון חיצוני זמני ופיתרון פנימי קבוע, הפוטנציאל של הסבל ושל הרע, איך לבטל את הרע בשורשו
... חיצוני זמני ופיתרון פנימי קבוע, הפוטנציאל של הסבל ושל הרע, איך ... הוא יוכל לבחור אם לרצות או לא לרצות את הדבר, ובכך יבטל את הסבל שנובע מחוסר הרצון. האם אפשר באמת להגיע למצב בו אפשר ...
הבשורה הרעה והבשורה הטובה באמת - הפיתרון האחד לכל הבעיות
... הרעה והבשורה הטובה באמת - הפיתרון האחד לכל הבעיות וניתן לומר, כי הבשורה הרעה היא, שאין שום פתרון לשום בעיה בעולם. משום, שכל זמן שהאדם קיים, תמיד יש לו רצון, וממילא תמיד הוא ... חוויית סבל, שבו לעולם אין לאדם שקט נפשי באמת. כי גם כאשר האדם רוצה את מה שקיים, גם זה חוסר שקט נפשי באמת. והמשך הבשורה הרעה הוא, שלכל הבעיות בעולם אין שום פתרון, מלבד פתרון אחד ויחיד שבו האדם מבין שהכל מושלם, ואז חוויית הנפרדות ... הוא רק החליף בעיה אחת וצרה אחת בבעיה ובצרה אחרת. ומאחר שכל דבר בעולם הוא בעיה, משום שיש בו חיסרון, לכן הדרך היחידה להיפתר מכל הבעיות בעולם, היא על ידי זה שמחליפים את כל הדברים החסרים שיש בעולם, בשלמות שלא נמצאת בשום מקום ובשום זמן. כי בעולם שלנו אין שלמות. והשלמות לא נמצאת בשום מקום ובשום זמן. כי כל דבר שישנו, הוא ... המקום והזמן. כי בלי צורת מקום וזמן, יש כלום. ומהות המקום והזמן, היא גדולה מהם, והיא הכלום שחסר את הצורה שלהם. ומי שרוצה שלמות, עליו להתחבר אל אותו שום דבר וכלום, שמאחר שהוא לא קיים, אין לו שום חיסרון כלל. אך כיצד אפשר להיות שום דבר, וכיצד אפשר להתחבר לשום דבר? תשובה: על ידי אמת. והכוונה היא, שעל ידי זה שהאדם מחפש את האמת לגבי עצמו ...
פיתרון בעיות - זה שאינך מוצא פתרון, זה לא אומר ש?
פיתרון בעיות - זה שאינך מוצא פתרון, זה לא אומר ש?
פיתרון בעיות - זה שאינך מוצא פתרון, זה לא אומר ש? מדוע אתה סובל כשאינך מוצא פתרון לבעיה? אליעד כהן מסביר כי לעיתים האדם חושב שהוא ... כי שורש כל הבעיות של האדם אינן קשורות כלל למציאות עצמה, אלא לחוויה של האדם את המציאות. המציאות היא תמיד נייטרלית, הבעיה נולדת מתוך חוסר הרצון של האדם לקבל את המציאות כפי שהיא. כלומר, הבעיה היא תמיד אצל האדם עצמו, בהתנגדות שלו למציאות הקיימת. איך ניתן לקבל את ... מהו המסר המרכזי שאליעד מדגיש לגבי פתרון בעיות? המסר המרכזי של אליעד כהן הוא הצורך להיות אמיתי. להיות אמיתי משמעו להודות בכך שאי - הצלחה במציאת פתרון אינה מוכיחה שאין פתרון. אי ההצלחה מוכיחה אך ורק דבר אחד: שעד כה לא הצלחת למצוא את הפתרון, אך זה לא אומר שלא קיים פתרון בכלל. אליעד מעודד להמשיך ולחפש את ... להתמודד עם בעיות ללא פתרון? איך לקבל את המציאות? למה חשוב להיצמד לאמת? מה השורש של הבעיה שלי? בעיות ופתרון בעיות. כאשר אינך מוצא פיתרון, זה אומר לא אומר ש? פתרון בעיה: נתמקד בהיבט ספציפי שלעיתים האדם בטוח שאין פתרון לבעיה שלו, והאדם מנסה לפתור ולא מצליח. וכאן ...
יעוץ פילוסופי, יעוץ מעשי, מאה אחוז הצלחה, מאה אחוז פיתרון, להודות שיש חיסרון, הכנה למפגש עם אליעד, להשתמש בשנאה, פילוסופיה ופרקטיקה, לכל דבר יש הפך, להתייחס לעצמך ברצינות
יעוץ פילוסופי, יעוץ מעשי, מאה אחוז הצלחה, מאה אחוז פיתרון, להודות שיש חיסרון, הכנה למפגש עם אליעד, להשתמש בשנאה, פילוסופיה ופרקטיקה, לכל דבר יש הפך, להתייחס לעצמך ברצינות
... פילוסופי, יעוץ מעשי, מאה אחוז הצלחה, מאה אחוז פיתרון , להודות שיש חיסרון , הכנה למפגש עם אליעד, להשתמש בשנאה, פילוסופיה ופרקטיקה, לכל דבר יש הפך, להתייחס לעצמך ברצינות מהם העקרונות של יעוץ פילוסופי ופרקטי שמציג אליעד? אליעד מדבר על ההבדל בין פתרון ... בכדי לקבל פתרון אפקטיבי, יש להבין שהפיתרון יגיע רק אם אדם מתמודד עם הבעיה באופן ישיר וכנה. אליעד מציין שבכדי לפתור את הבעיה, על האדם להיות מוכן להודות בכך שיש לו בעיה ולהיות מוכן לשמוע את הפתרון. אם לא, הפתרון לא ... אותה. כיצד הכנה לפגישה עם אליעד תורמת להצלחה? אליעד מציע שמישהו שמתכונן לפגישה לא יעסוק במדיטציה או רגיעה, אלא יכין רשימה של כל הדברים שהוא הכי שונא ושצריך להיפטר מהם. הכנה כזו מקלה על התהליך של פתרון בעיות, כי היא ממקדת ...
מילות שאלה, איך אתה בטוח? למה אתה בטוח? משמעות המילים, צורת ניסוח, סוף מעשה במחשבה תחילה, איך ניגשים לשאלה? איך מוצאים פיתרון? איך מנתחים שאלה?
מילות שאלה, איך אתה בטוח? למה אתה בטוח? משמעות המילים, צורת ניסוח, סוף מעשה במחשבה תחילה, איך ניגשים לשאלה? איך מוצאים פיתרון? איך מנתחים שאלה?
... משמעות המילים, צורת ניסוח, סוף מעשה במחשבה תחילה, איך ניגשים לשאלה? איך מוצאים פיתרון? איך מנתחים שאלה? מה ההבדל בין למה אתה בטוח לבין איך אתה בטוח? ... שמתייחסת להסבר או סיבה. אליעד מציין כי ישנם אנשים שמשתמשים בשאלה איך אתה בטוח מתוך חוסר ידע בשפה, ומשתמשים בה במקום למה אתה בטוח, מכיוון שלדבריו ...
מה הכי טוב לעשות? איך לדעת מה לעשות? העצה הכי טובה בעולם, הפיתרון לכל בעיה, למה להיצמד לאמת? איך להיצמד לאמת? שוק ההון, לעשות כסף, אימון אישי, אימון לחיים טובים, ייעוץ בכל תחום
מה הכי טוב לעשות? איך לדעת מה לעשות? העצה הכי טובה בעולם, הפיתרון לכל בעיה, למה להיצמד לאמת? איך להיצמד לאמת? שוק ההון, לעשות כסף, אימון אישי, אימון לחיים טובים, ייעוץ בכל תחום
... העצה הכי טובה בעולם, הפיתרון לכל בעיה, למה להיצמד לאמת? איך להיצמד לאמת? שוק ההון, לעשות כסף, אימון אישי, אימון לחיים טובים, ייעוץ בכל תחום מה הפתרון לכל בעיה ואיך להחליט מה לעשות? אליעד כהן מסביר ... ההון היא לקנות בזול ולמכור ביוקר. לכן, כל החלטה שאדם לוקח צריכה לעבור בדיקה פשוטה: האם המניה שהוא רוצה לקנות באמת זולה, והאם כשהוא רוצה למכור, היא באמת יקרה? אם האדם באמת נצמד לאמת, הוא לעולם לא יעשה פעולה הפוכה (כמו לקנות ביוקר ולמכור בזול). כך, אם יפעל על פי האמת בלבד, הסיכויים שלו להרוויח גדלים. אליעד מוסיף ומסביר שכל מי שהפסיד בשוק ההון עשה זאת בגלל שלא נצמד לאמת. הוא מדגים זאת באופן ברור: מי שהפסיד ... יגדיל משמעותית את הסיכוי להצליח, לא רק בשוק ההון, אלא גם בתחומים אחרים. מה הקשר בין רצון לבין אמת? בהרצאה עולה גם השאלה איך להתמודד עם סיטואציות שבהן יש לאדם רצונות סותרים, למשל רצון חזק להשיג מטרה מסוימת ... מאוד את הסיכויים שלו להצליח. אליעד מדגיש את היתרון הגדול של ההיצמדות לאמת: העצה הזו תמיד נכונה, בכל תחום ובכל מצב. אדם שיתאמן באופן קבוע לראות את האמת בסיטואציות היומיומיות שלו, יפתח יכולת לקבל החלטות נכונות במהירות ... בגלל אשליות, פחדים או חוסר ודאות. האדם שחי כך יודע בדיוק מה אפשרי ומה לא, ולכן אינו מתאכזב או מתוסכל ללא סיבה. הסיכום המפורט של אליעד כהן הוא פשוט: ההיצמדות לאמת היא הכלי האולטימטיבי לפתרון כל בעיה, להצלחה בכל תחום, ולחיים טובים יותר בכלל. איך להיצמד לאמת? כיצד לקבל החלטות נכונות? איך להצליח בשוק ההון? מהי הדרך לחיים טובים? למה אנשים מפסידים כסף בשוק ההון? איך לפתור קונפליקטים פנימיים? למה חשוב לדעת מה האמת? ...
איך לפתור בעיות שאין להן פתרון? איך לפתור בעיות קשות? איך להתמודד עם בעיה בלי פתרון? לפתח את השכל, לפתח את החשיבה, לפתח את יכולת החשיבה, איך למצוא פתרון לבעיות בלי פיתרון? איך לפתור בעיות בחיים? איך להתמודד עם בעיות בחיים?
איך לפתור בעיות שאין להן פתרון? איך לפתור בעיות קשות? איך להתמודד עם בעיה בלי פתרון? לפתח את השכל, לפתח את החשיבה, לפתח את יכולת החשיבה, איך למצוא פתרון לבעיות בלי פיתרון? איך לפתור בעיות בחיים? איך להתמודד עם בעיות בחיים?
... איך להתמודד עם בעיה בלי פתרון? לפתח את השכל, לפתח את החשיבה, לפתח את יכולת החשיבה, איך למצוא פתרון לבעיות בלי פיתרון? איך לפתור בעיות בחיים? איך להתמודד עם בעיות בחיים? איך ... יופיע באופן טבעי וברור. מה קורה כאשר אדם בטוח ב - 100% שאין פתרון? אליעד כהן מוסיף הסבר חשוב נוסף: במצב שבו אדם משוכנע במאה אחוז שהוא כבר הפעיל את כל יכולות השכל שלו והוא בטוח ...
מכירות - מתי משווקים את המוצר? ומתי משווקים את המוכר כדי למכור את המוצר?
מכירות - מתי משווקים את המוצר? ומתי משווקים את המוכר כדי למכור את המוצר? במאמר הזה נעסוק בעניין מכירות באופן כללי. כאשר הנמשל הוא על מכירת רעיונות שונים. וכל רעיון הוא סוג של מוצר. וכל מי שמנסה לשכנע את האחר לקבל את דעתו, הרי שהוא מנסה למכור לו את המוצר שהוא הדעה שלו. ואם נתבונן על עניין המכירות, נראה שמוצר טוב, מדבר בעד עצמו. ומוצר טוב, הוא מוצר שנותן לאדם מענה אמיתי לצרכים של האדם. וכאשר המוצר הוא באמת טוב, אז אפשר פשוט לתת ללקוח להשתמש בו, ולראות כמה הוא נוח, ואז הלקוח יבין מעצמו שכדאי לו לקנות את המוצר. ויש מוצרים שהם ככ טובים, שבעל המוצר מוכן לחלק את המוצר שלו בחינם. והוא יודע שכל אדם שישתמש במוצר שלו, יפיק ממנו תועלת כלשהי, ויהיה מוכן מיוזמתו להכיר טובה על המוצר שהוא קיבל, ולקנות אותו בכסף. אבל, לא כל המוצרים הם טובים. ולא כל המוצרים מדברים בעד עצמם. וכאשר המוצר הוא לא מספיק טוב, אז צריך לעטוף את המוצר בעטיפה חיצונית כלשהי, שהיא תגרום ללקוח לקנות את המוצר. ומוצר שהוא באמת טוב, אפשר למכור אותו גם בלי עטיפה חיצונית בכלל. וככל שהמוצר פחות טוב, כך כדי למכור אותו, צריך להשקיע יותר בעטיפה החיצונית שלו. וגם העטיפה של המוצר יש לה משמעות. ו
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על טיפים לאנשי מכירות, טיפים לשכנוע, טיפים למכירות, יותר טוב מרע, שכנוע באופן יחסי, שכנוע באופן מוחלט, יתרונות יחסיים, למכור מוצר עם חסרונות, איך להצליח לשכנע? איך להצליח למכור?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להשיג איזון נפשי? כעס ועצבים? דיכאון? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם לחץ ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך להיגמל מהימורים? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך למצוא זוגיות? איך להעריך את עצמך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם גירושין? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להאמין בעצמך? איך לקבל החלטות? איך לפרש חלומות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשתול מחשבות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לנהל את הזמן? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך ליצור אהבה? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בזוגיות? איך לחנך ילדים? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לעשות יותר כסף? איך לא להישחק בעבודה? איך להיות מאושר ושמח? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש בחירה חופשית? למה יש רע בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם אפשר לדעת הכל? האם יש משמעות לחיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להיות מאושר? למה לא להתאבד? מי ברא את אלוהים? למה העולם קיים? האם באמת הכל לטובה? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש אמת מוחלטת? אולי אנחנו במטריקס? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם הכל אפשרי? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם לדומם יש תודעה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצר העולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא טיפול הוליסטי, אימון אישי בסקייפ, מאמן עסקי מומלץ ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.0625 שניות - עכשיו 03_08_2025 השעה 06:18:20 - wesi1