אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
חפש נושאים...🚀לקנותלרכוש ביטחון עצמילרכוש את המוצרלרכוש מוצרלמה לרכוש ממךאיך לשכנע לקוח לרכושלשכנע את הלקוח לרכושלרכוש רכבלרכוש דירהלרכוש ביתלמה הוא לא רוצה לרכושלשכנע את הלקוח לרכוש את המוצרלגרום ללקוח לרכוש את המוצראיך לשכנע לקוח לרכוש מוצרלגרום ללקוח לרכוש מוצרלמה לרכוש דווקא ממךלרכוש דווקא ממניממי הלקוח רוצה לרכושאיך לשכנע לקוח לרכוש את המוצרלגרום ללקוח לרכוש ממךלגרום ללקוח לרצות לרכושלרכוש ביטחוןלרכוש חבריםלרכוש רכב חדשלרכוש מניותאיך לרכוש ביטחוןלרכוש מיומנותאיך לרכוש חבריםלגרום ללקוחות לרצות לרכושאיך לרכוש מוצר יקרלרכוש בגדיםלרכוש ביטוחלרכוש אמוןלרכוש נכסלגרום ללקוח לרצות לרכוש את המוצרלגרום ללקוח לרצות לרכוש מוצרלגרום ללקוח לרכוש מוצר יקרלשכנע לקוח לרכוש מוצר יקרהאם לרכוש בית למגוריםהאם כדאי לרכוש דירהלרכוש דירה למגוריםאיך לגרום ללקוחות לרצות לרכוש דווקא ממךאיך לגרום ללקוח לרצות לרכוש דווקא ממךאיך לשכנע את הלקוח לרכוש דווקא ממךאיך לרכוש את אמון הלקוחלרכוש את אמון הלקוחותלרכוש מהמתחרים שלךעדיף לרכוש ביתלרכוש לקוחות🔍הצג עוד...
מכירות למתקדמים, יחסי כוחות בתהליך מכירה, איך לגרום ללקוח להרגיש חלש בתהליך המכירה? למה לשאול את הלקוח שאלות? איך לגרום ללקוח להרגיש חזק בתהליך המכירה? לתת ללקוח למכור לך, איתור צרכי הלקוח, איך להשפיע על הלקוח? איך להוביל את הלקוח? איך להיות יותר חזק מהלקוח? איך לנצח במשא ומתן? שוק של קונים, שאלות של התאמה, שוק של מוכרים, היצע וביקוש, לשאול שאלות סינון, לסנן את הלקוח, לשאול את הלקוח שאלות התאמה, מי יותר רוצה את העסקה? אסטרטגיות משא ומתן למתקדמים
... ושהוא פחות צריך את העסקה. כי הרצון למשהו, הוא חולשה. ואם אתה רוצה למכור, אתה חלש. ואם אתה רוצה לקנות, אתה חלש. ויתכן שגם הקונה וגם המוכר חלשים באותה המידה, כי שניהם רוצים לקנות ולמכור, באותה המידה. אבל ברמת העיקרון, תמיד יש את הצד החזק ואת הצד החלש. דהיינו, מי שרוצה יותר את ... יהיה יותר חזק, ברמת הדינאמיקה ביניהם. וזה קורה, כאשר איש המכירות רוצה למכור ולסגור עסקה, יותר ממה שהלקוח רוצה לקנות ולבצע עסקה. וכאן נסביר איך אתה יכול לשלוט בתהליך המכירה ואיך אתה יכול לגרום לדינאמיקה בינך לבין הלקוח, להיות, כזו שבה אתה איש המכירות, אתה יותר חזק מהלקוח שמתלבט האם לקנות או לא לקנות. אז איך בעצם אתה יכול לגרום ללקוח להרגיש, שאתה החזק ושהוא החלש בתהליך המכירה? ויש בזה כל מיני היבטים, ...
לשכנע איך לסגור עסקאות איך לשכנע את הלקוח זיהוי צרכים כמה לאתר את צרכי הלקוח לתת ללקוח למכור לך אפיון צרכים הצד החלש בעסקה
תמכור לי את העט הזה, איך למכור עט בראיון עבודה? סימולציית מכירה בראיון עבודה, איך למכור משהו בראיון עבודה? הכנה לראיון עבודה איש מכירות, ראיון עבודה לתפקיד איש מכירות, שאלות ראיון עבודה מכירות, איך למכור פריט בראיון עבודה? ראיון עבודה לאנשי מכירות, ראיון עבודה לתפקיד מכירות, ראיון עבודה במכירות, מבחן לאנשי מכירות, הזאב מוול סטריט, איך לעבור ראיון עבודה במכירות? איך להתקבל לעבודה במכירות? יצירתיות בראיון עבודה לאיש מכירות, איך לראיין מנהל מכירות?
... דהיינו, שאיש המכירות הגרוע, יתחיל לספר על העט, על המאפיינים של העט וגם ינסה לשכנע את הלקוח, שכדאי לו לרכוש את העט, כדי שהעט הזה יעזור לו בחיים. ומה המלכודת שאליה נפל כאן איש המכירות בראיון העבודה? המלכודת היא, ... שלו. וכמובן שצריכים לדעת לנתב לשם את השיחה ואיך לבנות את השיחה, בצורה כזו שהמראיין ירגיש שהוא ממש רוצה לרכוש את הנייר שאתה רוצה למכור לו. אבל אי אפשר להסביר כאן את הכל, ואפשרי לעשות סימולציות מכירה בעל פה, ...
למכור חפץ מסוכן מה הכאב של הלקוח האלטרנטיבות של הלקוח חלומות איך להצליח הכנה לראיון עבודה לשכנע
תמחור נכון - איך לתמחר? איך לקבוע מחיר? כמה כסף לבקש מלקוח? שיקולים בקביעת מחיר, שיקולים בתמחור שירות, שיקולים בתמחור מוצר, תזרים כספי, מחיר השוק, הוצאות מימון, עלויות מימון, תקציב שיווק, מקסום רווח, למקסם רווח, העלאת שכר דירה, האם להעלות מחיר? האם להוריד מחיר? מודל תמחור מוצר, אסטרטגיות תמחור, תעריף של מוצר, תעריף של שירות, שיטות תמחור, תזרים עסקי, כמה לבקש בהצעת עבודה? העלאת מחירים, הורדת מחירים, כמה לבקש בהצעת מחיר? העלאת מחיר, הורדת מחיר
... נוסף יכול להיות, האם ועד כמה הלקוח שלך יכול לעשות השוואת מחירים. האם אתה מוכר מוצר מדף, מוצר שאפשרי לרכוש מוצר שזהה לו בדיוק במאה אחוז במקום אחר, אותו המוצר בדיוק? האם וכמה קל ללקוח להשוות בין המוצר שלך ... גדולה יותר מאשר אותו השקל שאולי אתה יכול לקבל על המוצר. במילים אחרות, כמה יעלה לך לשכנע את הלקוח, לקנות ממך במחיר שאתה רוצה ולא ממישהו אחר? ובאיזה תרחיש תרוויח הכי הרבה? האלטרנטיבות של הלקוח לכסף שלו - מי ... נניח שאתה מוכר מוצר שאין לו מתחרים. אבל לכסף של הלקוח שלך, יש מתחרים. דהיינו, יתכן שהוא יעדיף לא לרכוש את המוצר שלך ולרכוש מוצר אחר שגם הוא עצמו יחשוב שהוא פחות טוב, אבל הלקוח יעדיף בכסף שלו, לעשות משהו אחר ולרכוש משהו אחר או אפילו לחסוך את הכסף שלו, לעתיד, במקום לקנות ממך. בקיצור, מה האפשרויות האחרות של הלקוח, לשימוש בכסף שלו. האלטרנטיבות שלך למשאבים שלך - דהיינו, חלק מהשיקול כמה ... גם אותן צריך לקחת בחשבון (עע: עלות אלטרנטיבית). העלות האלטרנטיבית של הלקוח שלך - דהיינו, כמה יעלה ללקוח שלך, לרכוש יותר בזול מהמתחרה שלך. לדוגמה, נניח שאתה מבקש שקל 1 יותר מהמתחרה שלך. והלקוח מודע לזה. אבל כדי שהוא ... דירה, יותר גדולה מהעלות של השוכר להישאר באותה הדירה ולשלם עוד קצת כסף. במילים אחרות, כמה יעלה ללקוח שלך, לרכוש במקום אחר, במחיר שיותר זול משלך. לראות את התמונה מנקודת המבט של הלקוח. העלות שלו והכאב ראש שלו לחפש ... יחשוב שמוצר מסוים הוא מתומחר מאוד יקר, הוא יאמין שגם מוצרים אחרים מתומחרים יקר. ואולי דווקא זה יגרום לו לרכוש מוצר אחר שיראה לו כמאוד כדאי ומשתלם כלכלית. תקציב שיווק - באפשרותך להתייחס למחיר, גם כחלק מתקציב השיווק שלך. ... שלם בפני עצמו. ובמהות היצע וביקוש, זה שקלול של האלטרנטיבות של הלקוח והאלטרנטיבות של המוכר. מה ההיצע שהלקוח יכול לרכוש שלא ממך, מה העלות של הלקוח לרכוש לא ממך, ומה הביקוש שלך, מה אתה יכול למכור למישהו אחר, במקום למכור ללקוח שלך. לסיכום: יש המון שיקולים ...
מה מחיר השוק חובות לגרום לבחור מוכר ללקוח למה המוצר כל כך יקר במה להאמין התנגדות מחיר זמן בלי מקום
כסף, איך נוצר הרצון לכסף? האם יש לי מספיק כסף? מתי נפסק הרצון לכסף? למה אני רוצה כמה שיותר כסף? האם לרצות כמה שיותר כסף? האם יש סוף למרדף אחרי הכסף? למה אני רוצה עוד כסף? איך להיות שמח במה שיש? האם להפסיק את המרדף אחרי הכסף? איזהו עשיר שמח בחלקו, איך להיות שמח בחלקך? כמה זה מספיק כסף? האם אני צריך עוד כסף? איך להפסיק לרצות עוד כסף?
... אסביר. בן אדם רוצה כסף מכל מיני סיבות. לדוגמה, בן אדם רוצה שיהיה לו כסף, כדי שהוא יוכל תמיד לקנות את כל מה שהוא רוצה, או כדי שהוא ירגיש שהוא הצליח בחיים, או בכלל בגלל שהוא מוצא עניין בלהרוויח ... כסף, עד לרמה שהוא ירגיש שהוא יותר טוב מכל הסביבה שלו. או בן אדם שרוצה כסף, כדי שהוא יוכל לקנות את כל מה שהוא רוצה, אז אולי כאשר יהיה לו סכום X, הוא ירגיש שכבר יש לו מספיק כסף ...
איזהו עשיר משחק הגיוני להיות מיליונר להרוויח הרבה כסף מה זה אהבה אני רוצה כמה שיותר לרצות כסף
לשכנע בצורה נכונה, איך לגרום לאנשים לבחור בך? איך לגרום לאנשים להצביע לך? איך לגרום לאנשים להסכים איתך? איך לדעת באיזו התנגדות מכירה להתמקד? באיזו התנגדות לקוח להתמקד? איך להתכונן לנאום? איך להכין מצגת? לשכנע את המשוכנע, טעויות של פוליטיקאים, יעוץ פוליטי, הגדרת קהל היעד, מי קהל היעד שלך? בחירת קהל היעד שלך, איך להכין נאום? איך להתכונן למסע בחירות? לשכנע אנשים מתלבטים, איך להעביר חוג בית? לשכנע את הקולות הצפים, איך לגרום לאנשים לרצות לבחור בך
... איך לשכנע קבוצה של אנשים, נכון גם לגבי איך לשכנע בן אדם אחד. לדוגמה נניח שאתה רוצה לשכנע לקוח לרכוש ממך, הרי שאתה צריך לדעת מהן התנגדויות הלקוח שאתה רוצה לשכנע. ועליך לדעת להתמקד לאו דווקא בלחזק אצלו את הסיבות שבגללן הוא כן רוצה לקנות ממך, אלא עליך לדעת לזהות את השיקולים שלו, שאותם אולי כן תוכל לפצח כדי לשכנע אותו לרכוש ממך. לדוגמה: נניח שלקוח מתלבט האם לרכוש ממך מוצר X. ונניח שיש ללקוח 10 שיקולים האם לרכוש ממך או לא לרכוש ממך את המוצר. אז לצורך העניין אפשרי לעשות את החלוקה הבאה. קבוצה אחת של שיקולים, תהיה השיקולים שיש ללקוח לרכוש ממך, שהוא כבר משוכנע בהם לרכוש ממך. קבוצה שניה של שיקולים, תהיה השיקולים של הלקוח לא לרכוש ממך, שיקולים שכנראה לא תוכל לשכנע בהם את הלקוח לשנות את דעתו. קבוצה נוספת של שיקולים, תהיה השיקולים של הלקוח שלגביהם הוא מתלבט, האם כן או לא לרכוש ממך, שיקולים שיש ללקוח ספק לגבי הרכישה. ועליך כמובן להתמקד בשיקולים שלגביהם הלקוח בספק האם לרכוש ממך ולא להתמקד רק בלנסות לחזק אצל הלקוח את השיקולים שבכל מקרה הוא רוצה בגללם לרכוש ממך. לדוגמה: נניח שאתה רוצה למכור רכב ללקוח. והלקוח רוצה את הרכב כי הוא יפה, אבל הוא בספק אם הוא יהיה לו נוח. ובנוסף הלקוח לא רוצה לרכוש את הרכב, בגלל המחיר שלו. הרי שיש לנו כאן 3 שיקולים שונים. יש את השיקול שהרכב יפה, שהוא שיקול ... את השיקול של המחיר, שהוא נגד הרכישה. ויש את השיקול של הנוחות של הרכב, שהוא הספק שיש ללקוח האם לרכוש את הרכב או לא. אז איש מכירות לא מקצועי, ילך להיכן שקל לו ויחזור שוב ושוב ללקוח על השיקול של תראה כמה הרכב יפה, כדי לחזק אצל הלקוח את הרצון שלו לרכוש את הרכב. אבל בשיטה הזאת, הלקוח עדיין בספק, בגלל הכאב של הלקוח שהוא חושב שהרכב לא מספיק נוח, בנוסף ... היקר של הרכב. ולכן איש מכירות מומחה, ידע לזהות את הנקודה המרכזית שבה הוא צריך להתמקד, כדי לגרום ללקוח לקנות. ובמקרה הנל, הנקודה תהיה העניין של הנוחות של הרכב. שהיא לא בהכרח נקודת החוזקה של הרכב והיא גם לא ... המרכזית שבגללה הלקוח רוצה את הרכב מלכתחילה, אבל בהחלט שהיא הנקודה שבה צריכים להתמקד עם הלקוח, כדי לגרום לו לקנות את הרכב. ושוב, איש המכירות המתחיל, עשוי לחזור שוב ושוב על היתרון המובהק של הרכב, ועל הסיבה שבגללה הלקוח רוצה לרכוש את הרכב. או שהוא ינסה בכלל לטפל בהתנגדות המחיר, שיש ללקוח ביחס לרכב. אבל איש המכירות המקצועי, ידע לזהות, שהוא בכלל צריך להתמקד במשהו ספציפי, שהוא עניין הנוחות של הרכב, כדי לגרום ללקוח לרכוש. נסתכל על תהליך קבלת החלטה, כעל מאזניים. מספיק גרם 1 יותר בצד 1, כדי לגרום להחלטה להתקבל לצד כלשהו. ... הזה, הוא דווקא נקודת החוזקה שלך. יתכן שאתה בכלל צריך להחליש קצת התנגדות ספציפית כלשהי, ובאופן אוטומטי, הלקוח ירצה לרכוש ממך והאנשים ירצו לבחור בך. לסיכום: כאשר אתה רוצה שיבחרו בך, עליך לדעת להתמקד במי שבספק האם לבחור בך ...
עסק האם זו טעות להגדיר את קהל היעד איך להחליש לגרום ללקוח השקעות מומחה משקולות
בידול עסקי, מה זה בידול עסקי? מתי לא צריך בידול עסקי? האם חייב בידול עסקי? איך להצליח בלי בידול עסקי? מי צריך בידול עסקי, אסטרטגיית בידול עסקי, איך ליצור בידול עסקי לעסק שלך? למה לבחור דווקא בעסק שלך? איך ליצור בידול עסקי מובהק? שיווק בשוק תחרותי, איך לבלוט מעל המתחרים שלך? מי חייב בידול עסקי? האם חייבים לעשות בידול עסקי? מי לא צריך בידול עסקי? איך לעשות בידול עסקי? איך ליצור בידול לעסק שלך, למה צריך בידול עסקי? מה המטרה של בידול עסקי?
... כך צריך להבין למה צריך בידול עסקי ומה המטרה של הבידול העסקי? ובעיקרון כדי למכור, צריך לגרום ללקוח לרצות לקנות. וכדי שהלקוח ירצה לקנות, הוא צריך לחשוב שכדאי לו לרכוש ממך. אבל יש כאן עוד נקודה חשובה שצריכים להתבונן בה. כדי שהלקוח ירצה לרכוש ממך את המוצר, כמה החלטות הוא צריך לקבל? בדרך כלל, הוא צריך לקבל לפחות החלטה אחת והיא שהוא רוצה את המוצר. אבל לפעמים הוא צריך לקבל עוד החלטה והיא שהוא רוצה לרכוש את המוצר הזה דווקא ממך ולא ממישהו אחר. וכאשר אתה רוצה לגרום ללקוח לרצות לרכוש את המוצר דווקא ממך ולא ממישהו אחר, אז בעצם אתה חייב בידול. ונסביר: נניח שאתה מוכר עגבניות בשוק. ונניח ... אתה לא צריך בידול עסקי. ולמה אתה לא צריך בידול עסקי? כי יש מספיק לקוחות שנחשפים לעסק שלך, שרוצים לקנות עגבניות ושלא באמת אכפת להם ממי הם קונים, כי עבור לקוח אקראי / לקוח מזדמן, הכל פחות או יותר ... הדבר. ולכן אתה לא צריך בידול לעסק שלך. מי כן צריך בידול עסקי? תשובה: מי שהלקוח שלו צריך להחליט לרכוש דווקא ממך ולא ממישהו אחר. לדוגמה, נניח שהעסק שלך ממוקם במקום יותר רחוק משאר העסקים. למה שהלקוח ירצה להגיע ... ואם אתה רוצה למכור במחיר יותר יקר מאשר שאר המתחרים שלך, האם במקרה כזה הלקוח שואל את עצמו, למה לרכוש דווקא ממך ולא לרכוש מהמתחרים שלך יותר בזול? אם כן, אתה צריך בידול עסקי. ואם אתה מוכר במחיר של כולם, אבל אתה רוצה ... כסף יותר מהמתחרים שלך, לשם כך אתה צריך למכור יותר מאשר המתחרים שלך. לשם כך אתה רוצה שאנשים ירצו לרכוש דווקא ממך, כדי שיקנו ממך יותר מאשר המתחרים שלך. לשם כך, אתה צריך בידול עסקי. אתה צריך לגרום ללקוח ... בידול עסקי? תשובה: מי שקהל היעד של הלקוחות שלו, צריכים להחליט, לא רק שהם רוצים את המוצר, אלא רוצים לרכוש דווקא ממנו. אם הלקוחות שלך צריכים לבחור דווקא בך ואם הם לא ירצו לרכוש דווקא ממך, אז הם לא ירכשו ממך, אז אתה חייב בידול עסקי. אבל אם הלקוחות שלך מזדמנים ולא באמת ... ממי הם קונים ומבחינת הלקוח שלך, ההחלטה העיקרית שלו, היא, שהוא צריך את המוצר וזהו ולא אכפת לו ממי לקנות, אז אתה לא צריך בידול עסקי. ואיך עושים בידול עסקי? אז יש בזה המון עניינים, אבל ברמת העיקרון צריכים ... ואחרי שברור לך מי קהל היעד שלך. עכשיו תשאל את עצמך, איזה סיבות יכולות להיות ללקוחות הפוטנציאלים שלך, לרצות לרכוש דווקא ממך ולא ממישהו אחר. ובהתאם לזה, צריך לבנות את הבידול העסקי. לדוגמה: נניח שאתה שונה מהמתחרים שלך, ב ... ממוצע ללקוחות ממוצעים ברווח ממוצע במחיר ממוצע וכולי, הוא לא צריך בידול עסקי. אבל מי שרוצה שהלקוח שלו ירצה לרכוש דווקא ממנו ולא ממישהו אחר, הוא חייב לעשות בידול עסקי כנל. וכמובן שיש בזה עוד המון מידע שניתן לקרוא ...
מחיר ממוצע יקר ללקוח לפי מה להחליט מכירה ממוצעת פוטנציאל איך ליצור בידול לעסק שלך לבלוט מעל המתחרים להבדיל
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על לרכוש
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: לרכוש, איך לקבל החלטות? איך לשפר את הזיכרון? איך לעשות יותר כסף? איך להיגמל מהימורים? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך למצוא זוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להעביר ביקורת בונה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשתול מחשבות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם גירושין? איך לפרש חלומות? איך להעריך את עצמך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לנהל את הזמן? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לחנך ילדים? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: לרכוש, איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם לחץ? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? כעס ועצבים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם אכזבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש משמעות לחיים? איך להיות הכי חכם בעולם? למה העולם קיים? מה המשמעות של החיים? מי ברא את אלוהים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להנות בחיים? למה יש רע בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש בחירה חופשית? האם יש או אין אלוהים? בשביל מה לחיות? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצר העולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה לא להתאבד? האם יש אמת מוחלטת? האם באמת הכל לטובה? איך נוצר העולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם המציאות היא טובה או רעה? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם אפשר לדעת הכל? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להיות מאושר? אולי אנחנו במטריקס ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
המלצות על אליעד כהן הורים גרושים להתלבט למחוק טראומות לא נמצא או נמצא תסמונות נפוצות ממה בדיוק אני מפחד? פחדים בתהליך של הקמת עסק האמת על ביטחון עצמי למה יש לי חרדה חברתית? איך נוצר הרצון לאהוב את עצמי? לאהוב את עצמי שמחה משפיעה על החשק כל הזמן בשמחה חוסר פירגון בזוגיות איזה בחורה מתאימה לי? גורמים לקושי להחליט ניהול החלטות להתמודד עם חוסר ביטחון איך להתמודד עם תחרות מחירים? עודף התמדה יגרום לך לא להתמיד ליצור מוטיבציה לעשייה ליצור כאב ללקוח לתת ללקוח אפשרויות בחירה גרועות הילדה מורדת חוצפה אצל ילדים הטמעת מסרים בתת המודע שאלות בתת מודע לחיות עם הפרעה דו קוטבית תרופה לסכיזופרניה לגרום לאקס לאהוב אותך שוב פרידה מהאקס מתי הגוף מפתח שריר? הזווית האופטימאלית לבטוח באלוהים לפי מה אלוהים מחליט קרוב להארה להגיע להארה ללמוד את הספר להיות אלוהים להתבודד ולהיות אלוהים לרצות פחות כסף להצליח לעשות כסף גדול מה קורה אחרי שמשיגים את מטרת החיים? מה תכלית החיים? תשובה חיובית בכל מחיר דימוי עצמי שלילי בחירה אישית חוסר בחירה האם העולם קדמון? הוכחה לאי מציאות הבורא עוד נושאים ...
האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי טלפוני, קואצ'ר אישי, מאמן אישי קשב וריכוז בנושא לרכוש - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.9063 שניות - עכשיו 07_11_2025 השעה 15:06:39 - wesi1