... האם ועד כמה הלקוח שלך יכול לעשות השוואת מחירים. האם אתה מוכר מוצר מדף, מוצר שאפשרי
לרכוש מוצר שזהה לו בדיוק במאה אחוז במקום אחר, אותו ... מוכר מוצר שאין לו מתחרים. אבל לכסף של הלקוח שלך, יש מתחרים. דהיינו, יתכן שהוא יעדיף לא
לרכוש את המוצר שלך
ולרכוש מוצר אחר שגם הוא עצמו יחשוב שהוא פחות טוב, אבל הלקוח יעדיף בכסף שלו, לעשות משהו אחר
ולרכוש משהו אחר או אפילו לחסוך את הכסף שלו, לעתיד, ... (עע: עלות אלטרנטיבית). העלות האלטרנטיבית של הלקוח שלך - דהיינו, כמה יעלה ללקוח שלך,
לרכוש יותר בזול מהמתחרה שלך. לדוגמה, נניח שאתה מבקש ... מהעלות של השוכר להישאר באותה הדירה ולשלם עוד קצת כסף. במילים אחרות, כמה יעלה ללקוח שלך,
לרכוש במקום אחר, במחיר שיותר זול משלך. לראות את ... הוא מתומחר מאוד יקר, הוא יאמין שגם מוצרים אחרים מתומחרים יקר. ואולי דווקא זה יגרום לו
לרכוש מוצר אחר שיראה לו כמאוד כדאי ומשתלם כלכלית. ... וביקוש, זה שקלול של האלטרנטיבות של הלקוח והאלטרנטיבות של המוכר. מה ההיצע שהלקוח יכול
לרכוש שלא ממך, מה העלות של הלקוח
לרכוש לא ממך, ומה הביקוש שלך, מה אתה יכול למכור ...