... מדגיש כי האפשרות להישאר בארון גם היא לגיטימית לחלוטין. הוא מביא כדוגמה את המהות
האינסופית של המציאות, או את אלוהים, שלעולם לא יוצא לגמרי מהארון, כי ברגע שייצא לגמרי, כבר לא יהיה
אינסופי. כמו כן, הוא מסביר שההסתרה וההימנעות מגילוי מלא עשויות להיות חלק טבעי ולגיטימי מהקיום. אפשר לעזור לאדם להגיע למצב שבו הוא ... ואף פעם לא יצא? ת: כן. מובאת דוגמה של אלוהים ושל מהות המציאות: הטענה היא שיש מהות
אינסופית של המציאות, שמצויה בארון, במובן שאינה מתגלה במלואה. ברגע שהיא מתגלה, היא כבר לא באמת המהות
האינסופית, כי אז היא נפרדת מעצם
האינסופיות שלה. לכאורה היא תמיד מסתירה את עצמה בעולם המוגבל שאנו חווים. זוהי דוגמה לכך שמשהו עצום ורחב מאין כמוהו - ממשיך להישאר בארון ואף פעם לא יוצא משם לגמרי, וזו גם אפשרות לגיטימית של הקיום. מה הקשר בין המהות
האינסופית של המציאות לבין ארון סגור? ש: מדוע בכלל להשוות בין אדם שמסתיר נטייה מינית לבין מהות
אינסופית של מציאות? ת: ההשוואה באה להדגיש שממש כמו שהמהות
האינסופית של המציאות מסתתרת ואינה מתגלה לגמרי, כך אדם יכול לבחור להמשיך להסתיר את סודו לנצח. אפשר לראות שההסתרה אינה בהכרח דבר ... אז יש אותך ואת המהות ואז היא כבר לא המהות כי זה שתיים וכו, בכל מקרה המהות שהיא
אינסופית היא לא יכולה להתגלות היא תמיד בארון מצד שני אתה יכול להגיד היא תמיד מתגלה אבל היא לא באמת מתגלה כמו שהיא היא תמיד מסתירה ...