NLP, סודות ה NLP, טכניקות NLP, שימוש במילה לא, מילות שלילה, קורס NLP, סדנת NLP, לשתול מחשבות, איך למכור את עצמך? לימוד NLP, NLP שיטות, ניתוב לשוני פיזיולוגי, אסטרטגיות שכנוע... NLP שיטות, ניתוב לשוני פיזיולוגי, אסטרטגיות שכנוע מהם הכשלים בניתוח טכניקות ה - NLP? במהלך הניתוח של הווידאו, אליעד מסביר כיצד המומחה המפגין טכניקות NLP מציג את המידע. המומחה טוען כי המילים לא ואל לא אפקטיביות בתקשורת כי המוח לא מעבד שלילה, ומסביר שכשאומרים למישהו אל תעשה X, הוא בעצם מקדיש תשומת לב לפעולה הלא רצויה (כגון אל תסתכל על האצבע). עם זאת, טענות אלו נדחו על ידי אליעד תוך הצגת דוגמאות והסברים מנוגדים. לפי המומחה, המוח לא קולט שלילה ולכן יש להשתמש בטכניקות כמו אשליית בחירה (שאלות כגון האם אתה רוצה ... את העסקה או לא רוצה לסגור את העסקה), המובילות את האדם לבחור בפעולה הרצויה. אליעד חולק על הניתוח הזה ומסביר כי השימוש במילים שליליות כן משפיע על המוח, והמניפולציות שמבצע המומחה לא בהכרח מספקות את התוצאות שהוא מציע. מה ... חד משמעית. 3. שימוש במילה מעל: המומחה אומר מעל 18 שנה כדי להחמיר את החשיבות של ניסיון, אך אליעד מסביר כי השימוש במילה מעל יוצר ספק ומקטין את הערך של 18 שנה. במקום לשדר יציבות, המילה מעל גורמת לשומע ... להסתכל עליה. זאת אומרת, המילים שליליות לא גורמות למוח להימנע מהן, אלא להדגיש את הפעולה שהיא מנסה למנוע. מסקנות ההסבר של אליעד מראה כיצד השימוש במילים ובניסוחים מניפולטיביים יכול ליצור אשליות של בחירה, אך לא תמיד יוביל לתוצאות הרצויות. ... הוא למעשה מבצע מניפולציה בכך שהוא מצביע עליה ויוצר סקרנות. אם הוא היה אומר אל תסתכלו מתחת לכיסא שלכם, סביר להניח שאנשים כלל לא היו מסתכלים. העובדה שהמומחה עצמו משתמש בשלילה: אם המילים לא ואל אינן נתפסות במוח, כיצד הוא הצליח להסביר לקהל את הרעיון שלו באמצעות המשפט המוח לא מעבד שלילה? עצם העובדה שהקהל הבין את המסר שלו מוכיחה שהמוח ... טענות בתקשורת הקשר בין שפה למחשבה איך להשתמש נכון בשלילה כדי להעביר מסרים ראינו וידאו של מומחה לשקר כלשהו שמסביר על הNLP וכו. ועכשיו אנחנו ננתח את כל הוידאו שלו ואת הכשלים הלוגיים, ואת האמונות ואת המניפולציות שהוא עושה ... במפגש פה והוא לא יודע איך עובד המוח. את מבינה? מעבירים סדנה ולא באמת יודעים איך זה עובד. אני מסביר לך, כשהוא אמר את המילה מעל הוא לא שאל, הוא לא בדק למה הוא אומר את המילה מעל ומה ... לא אומרים האם אתה יכול? בוודאי שכן כי אם בוודאי שכן למה אתה שואל האם אני יכול? תגיד אני אסביר לך איך אתה יכול מה זה האם אתה יכול. ש: אני חושב על ההיפוכים אבל אני הייתי עושה לך ... אני אנסה להבין את זה. אליעד: קודם כל תבין את זה אחר כך את ההיפוכים, אחר כך נעשה הרצאה נסביר את מה שדברנו עליו. אוקי, הוא בסוף אמר משהו שהוא לא הבין אותו כל כך. הוא אמר בסוף על ... שיש לך. אתה נותן לבן אשליה של בחירה ובכל מקרה מהצדדים הוא שומע את מה שרצית. עכשיו, זה הוא הסביר משהו לא נכון אחר כך נסביר מה זה. אבל בכל מקרה הוא היה צריך לעשות את זה פה, כשאתה אומר האם אתם יכולים או לא ואז אתה אומר בוודאי אתה השארת אותו בספק. מה המניפולציה עושה? המניפולציה אומרת איך אתה יכול, בוא אני אסביר לך איך אתה יכול ואז הספק עבר מהאם אתה יכול לאיך אתה יכול. יש שתי דרכים בוא אני אגיד ... לא יכול. ואז כשהוא אומר בוודאי זה כבר יותר חלש מאשר אם הוא היה עושה מניפולציה אחרת ואומר אני אסביר לך. ש: אבל איך אתה יכול להסביר מה שאתה עושה עכשיו, מה שאתה עושה זה גם מניפולציה. אליעד: רגע תן לי לסיים את המשפט. הוא היה יכול להגיד איך אתה יכול אז איך אתה יכול פרושו בוודאי אתה יכול, עכשיו אני אסביר לך איך אתה יכול, לדוגמה, או כמה מהר אתה יכול, לא משנה. המילה אתה יכול לא היה צריך להטיל ... למחויב שכן. אבל הוא מנסה להביא אותך למצב שכן, אז למה להתחיל מאולי לא? תתחיל מכן, הבנת? מי רוצה להסביר לו? שיסביר לו. זה לא מסובך. אני אסביר עוד פעם. השאלה מאיפה נקודת המוצא של הבן, לאיפה אתה רוצה להביא אותו. אם אתה רוצה לעורר בו ספק ... את זה יותר חזק אם הוא לא היה שואל מלכתחילה האם אתה יכול. הוא היה יכול להגיד עכשיו אני אסביר לך איך אתה יכול, עכשיו אני אראה לך שאתה יכול, או עכשיו אני אגרום לך לראות שאתה יכול, או ... אבל הוא לא התכוון לזה הוא התכוון למשהו אחר אל תגן על מה שהוא לא הבין. טוב, עכשיו בואו נסביר מה קרה כאן ומה פשר העניין. הוא עשה מניפולציה ברמה הטיעונית, ברמת הטענה זה מניפולציה. מה הוא עשה? הוא ... שאני עושה אותו. אליעד: אבל זה מניפולציה של ילדים, זה נראה כאילו זה חשיבה לא רצינית. אחר כך אני אסביר את מה שהוא היה צריך להבין ואת מה שהוא היה צריך להגיד הוא לא אמר. אבל זה עניין אחר. ... כללי זה לא הגיוני. אליעד: אבל זה לא בגלל שהמוח לא מעבד את המילה לא. אני קודם כל רוצה להסביר את האמת במה שהוא אמר. ריכוז. הוא לא התכוון לזה. אחר כך הוא המשיך את הזה והסביר מה האמת במה שהוא אמר. הוא היה צריך להגיד משהו אחר. הוא היה צריך להגיד המוח לא יכול לשמוע ... יכול להתעלם מזה. להתעלם זה כללי משהו זה יחסי. גם אני אמרתי אמרתי שיש בזה משהו, תני לי רגע להסביר משהו. מה היא אמרה? יש בזה משהו. נכון שאתה מסכים שיש בזה משהו? אל תתעלם מזה. כאילו, למה אתה מתעלם מזה? אבל לא התעלמתי מזה. ש: אז סליחה, יש בזה משהו אתה יכול להסביר למה זה כן עובד כאילו מהבחינה שאומרת לך למשל. אליעד: אנחנו הסברנו את זה אבל. לא, המטרה פה הייתה להסביר משהו אחר. המטרה פה הייתה למה לא להשתמש באל תעשה. יש בזה עוד סיבות. כי לפעמים כשאתה אומר למישהו ... לעזור בחרדות? לדוגמה. אליעד: זה לא יכול לעזור בחרדות ש: זה יכול להכניס לך שריטות. אליעד: לא, המטרה זה להסביר לך איך עובד המוח וביום יום שתדעי איך לדבר עם אנשים. הילד שלך, את רוצה להגיד לו משהו, את ... שלך?. לא, לא תרצח. תסתכל פה. תרצח, תגנוב, תשדוד, תאנוס, תחמוד. רגע רגע, אבל מה המניפולציה שהוא עשה? אני אסביר, הוא אמר, אבל מה הוא אמר? הוא אמר מה, אבל האם כמות הפגע וברח ירדה או עלתה? אבל יכול ... המה לא לעשות. עכשיו מה הוא כן צודק? הוא צודק בדבר אחר. במה הוא צודק? הוא צודק בעיקרון. ופה נסביר את העיקרון כשאתה אומר למישהו אל תעשה משהו אתה כקונספט אתה דוחף לו את המחשבה שאומרת שאפשרי שזה יקרה. ... רבים אם שותים לא נוהגים, זאת אומרת שיש אנשים ששותים ונוהגים. אז למה שאני לא אשתה ואנהג. עכשיו אני אסביר עוד פעם. זה אפילו, שימו לב למשמעות של אם אתה שותה אתה לא נוהג או אם שותים לא נוהגים. ... אתה בעצם מדמיין שותים אתה מדמיין נוהגים ואז אתה אומר אה, שותים נוהגים. עכשיו תבינו טוב טוב, עכשיו אני אסביר עוד פעם, כשאתה אומר למישהו משהו, כשאתה אומר למישהו תתמיד בעבודה אתה בעצם אומר לו מה הבעיה בזה שאני ... להמשיך? ש: הובלתי אותך? אליעד: את חושבת שהובלת אותי? אני שמח בשבילך, עכשיו בואו נתקדם. לא, אני רגע רוצה להסביר. תקשיבו טוב טוב. לכאורה כל פעם שאתה אומר משפט אתה גם אומר את ההפך שלו, עכשיו לפעמים אתה אומר ... אמר את זה? איך אני זוכר? כי פשוט כתבתי בנייר. אוקי, אז הוא אומר כזה דבר, תראו עכשיו אחרי שהסברתי לכם שאתם יכולים להבין איך עובד המוח, אז הוא אומר כזה דבר, אל תפספו את הסדנא שאני ו... עושים, ...