... אם הלקוח אומר אני מעוניין לקנות, יכול להיות
שעדיף שהמוכר לא יחזור על המילה מעוניין, אלא דווקא ישתמש ... סביר, והמוצר שנמכר הוא ברמה גבוהה משמעותית,
עדיף שהמוכר לא יחזור על המילה סביר, אלא יציג את המוצר ... אם לקוח אומר שהוא מחפש רכב שלא יעשה כאבי גב,
עדיף לשנות את התיאור לחיובי יותר כמו רכב נוח במיוחד. מה ... של המכירה. באופן כללי, שימוש במילים של הלקוח
עדיף כי הוא מייצר ראפור והזדהות. אך צריך להיות מודעים ... או למצב בו הלקוח אינו בטוח בעצמו. במקרה כזה,
עדיף לשכתב את תיאור המוצר כדי להציג אותו בצורה הטובה ... לי רוב הזמן והחברה מוכרת מוצר שעובד כל הזמן,
עדיף לשדר ללקוח את הייחודיות של המוצר ולהגיד לו שהמוצר ... המוצר שהוא קונה. ולכן לצורך העניין זה אומר
שעדיף תמיד להשתמש לכאורה לפי הפשט
עדיף תמיד להשתמש דווקא במילים של הלקוח ואני אתן סתם ... רוצים למכור לו. ולכן בגדול בדרך כלל בברירת מחדל
עדיף להשתמש במילים של הלקוח, אם הלקוח לדוגמה נגיד אומר ... מאשר אם נציג אותו בדרך אחרת ולכן בברירת מחדל
עדיף להשתמש בביטויים של הלקוח וזה גם בגלל שאז הלקוח ... הוא הרבה יותר טוב מאשר סביר ואז לדוגמה במקרה כזה
עדיף דווקא לא להשתמש במושג של הלקוח ואת המילה שהוא ציין ... אני מנסה לומר שמהיבט מסוים יש את החוק שאומר
עדיף להשתמש במושגים של הלקוח למה כי אז זה חוסך בראש של ... אבל אף על פי כן זה לא תמיד נכון החוק הזה שאומר
שעדיף להשתמש במילים של הלקוח הוא לא תמיד נכון, למה? אני ... ממה שהוא רצה לקנות. ולכן שימו לב אם בברירת מחדל
עדיף להשתמש במילים שהלקוח השתמש בהן ואם הבנו שבעצם יש ... הלקוח משתמש או תיאור או מה שזה לא יהיה שלפיהם
עדיף לא להשתמש בו, למה כי זה בעייתי
ועדיף לנו דווקא לשכתב את מה שהלקוח דיבר נגיד שהלקוח אומר סתם כדוגמה אני מחפש רכב נוח
עדיף להגיד לו יש פה רכב מאוד נוח אנחנו משכתבים את מה ... מ - א. אוקי ולכן בשורה התחתונה התשובה לשאלה האם
עדיף להשתמש במילים של הלקוח היא שלפעמים
עדיף ולפעמים לא
עדיף והכל תלוי בהקשר ובעניין. ומהצד של השומע הצד של ...