אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מתי להיות רע ללקוח? מתי להיות לא נחמד ללקוח? להיות נחמד ללקוח, לגרום ללקוח להרגיש רע, לרכוש את אמון הלקוח, איך ליצור אמון? איך ליצור כימיה? חשדנות של...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
6:34מתי להיות רע ללקוח? מתי להיות לא נחמד ללקוח? להיות נחמד ללקוח, לגרום ללקוח להרגיש רע, לרכוש את אמון הלקוח, איך ליצור אמון? איך ליצור כימיה? חשדנות של לקוח, איך לשתול מחשבה?
האם תמיד כדאי להיות נחמד ללקוח?

בשאלה זו מתמקד אליעד כהן לאורך ההרצאה. מצד אחד, נחמדות נתפסת ככלי חיובי במכירה, מכיוון שהיא גורמת ללקוח להרגיש טוב ומעודדת אותו לקנות. כאשר מוכר מתייחס בצורה אדיבה ומכבדת ללקוח, הוא מפחית חשדנות ויוצר תחושה של אמון וקרבה. אבל האם זו הדרך היחידה למכור?

למה לפעמים כדאי להיות לא נחמד ללקוח?

אליעד מסביר שלמרות ההיגיון שעדיף תמיד להיות נחמד ללקוח, קיימים מקרים שבהם דווקא כדאי למוכר לא להיות נחמד יתר על המידה. לפעמים, דווקא כשמנסים לרצות את הלקוח באופן מוגזם, זה עלול לעורר אצלו חשדנות, והוא מתחיל לשאול את עצמו מדוע המוכר כל כך נחמד והאם זו טקטיקה מניפולטיבית.

כאשר המוכר בוחר לומר ללקוח דברי אמת לא נעימים, הוא למעשה מסתכן באי - נוחות של הלקוח, אבל מרוויח את האמון שלו. הלקוח מבין שאם המוכר מוכן לאכזב אותו עם אמת לא נעימה, כנראה שהוא אינו מתכוון לשקר לו רק כדי לסגור מכירה.

איך להגיד ללקוח אמת לא נעימה מבלי לפגוע במכירה?

אליעד מדגיש שאין הכוונה להיות גס או פוגעני במובן הישיר (למשל, לא לשפוך מים על הלקוח, לא להימנע מלהציע לו לשבת או לשתות מים). הרעיון הוא להיות כנים ואותנטיים גם במחיר של יצירת אי - נוחות רגעית. כאשר מוכר מציג ללקוח בעיות, מגבלות, או היבטים שליליים במוצר, הוא משדר מסר שהוא פועל למען האינטרס האמיתי של הלקוח ולא רק כדי למכור בכל מחיר.

דוגמה שאליעד מביא: אם לקוח מתעניין במוצר, והמוכר מזהה שהמוצר אינו מתאים לו באופן מלא או שקיימים בו חסרונות משמעותיים ללקוח המסוים, המוכר יכול לבחור להסתיר זאת כדי שהלקוח יקנה. עם זאת, אם המוכר חושף את החסרונות הללו בגלוי, הוא אמנם מסתכן בכך שהלקוח יתאכזב, אך במקביל הוא משדר אמינות גבוהה, והלקוח עשוי לתת משקל גבוה יותר להמלצות אחרות שלו.

מה הלקוח חושב כשהמוכר פחות נחמד?

כאשר הלקוח רואה שהמוכר אינו מנסה להחניף לו אלא מציג דברים בצורה אמיתית ואף ביקורתית, נוצרת תחושה של אותנטיות. הלקוח עשוי לחשוב: "המוכר הזה לא מנסה למצוא חן בעיניי, הוא כנראה אדם אמין." כך, כאשר המוכר יאמר בהמשך שהמוצר מתאים ללקוח, הלקוח נוטה להאמין לדבריו יותר מאשר למוכר שנראה כמחפש רק "להתחנף" אליו.

אליעד נותן דוגמה נוספת, שבה אם המוכר ינסה לרצות את הלקוח באופן מופרז, הלקוח יתחיל לשאול את עצמו האם מדובר בטקטיקה שנועדה לרמות אותו. החשד הזה עשוי דווקא להרחיק את הלקוח מהעסקה.

איך הלקוח צריך להתנהג במצבים כאלה?

אליעד פונה גם לצד הלקוח עצמו ומציע לו להיות עירני ולשים לב לסוג היחס שהוא מקבל. נחמדות יתר אינה בהכרח מעידה על כנות, אך גם יחס קר או לא נחמד יכול להיות טקטיקה. ייתכן שהמוכר מתנהג בצורה קרירה כדי ליצור רושם שהוא אמין ולא מנסה לרמות את הלקוח, בעוד שבפועל מדובר בטקטיקה נוספת לשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר.

לכן, אליעד ממליץ ללקוחות לשקול היטב את מניעיו של המוכר ולבחון את הדברים שהוא אומר - אם המוכר באמת מציג את היתרונות והחסרונות של המוצר בצורה שקולה, סביר להניח שהוא נותן ערך אמיתי. לעומת זאת, אם הוא רק מחמיא או רק מבקר בצורה קיצונית, ייתכן שהוא מנסה לבצע מניפולציה.

לסיכום, אליעד מדגיש כי אין דרך אחת שמתאימה לכל סיטואציה: לפעמים צריך להיות נחמד כדי ליצור אווירה טובה ומכירתית, ולפעמים צריך להעז ולומר אמת לא נעימה כדי ליצור תחושת אמינות אמיתית. הבחירה תלויה תמיד בהקשר הספציפי של הסיטואציה, במינון ובשיקול דעת.
האם תמיד כדאי להיות נחמד ללקוח?

יש מקרים שבהם נחמדות כלפי הלקוח בהחלט מגדילה את הסיכוי שירצה לקנות את המוצר. אנשים אוהבים יחס טוב, וכאשר המוכר גורם להם להרגיש טוב ונינוח, הם עשויים להיות פחות חשדנים ולראות במוכר מישהו שרוצה בטובתם. אם המוכר יהיה ממש לא נחמד, יעביר ביקורת אישית או יגרום ללקוח להרגיש רע, הלקוח עלול לוותר על העסקה ולפנות למתחרים. לכן, במקרים רבים, גישה נעימה ומפרגנת יכולה לעזור במכירה.

מדוע לא תמיד נכון להימנע מביקורת על הלקוח?

לפעמים, דווקא ביקורת או אמירה כנה שאינה בהכרח נעימה ללקוח יכולה להועיל לתהליך המכירה. אם המוכר מנסה להיות נחמד מדי, הלקוח עלול לחשוד ולתהות אם יש ניסיון לרמות אותו דרך מחמאות או התחנפות מוגזמת. לעומת זאת, כאשר המוכר מוכן לומר את האמת, גם אם היא לא נעימה, הלקוח עשוי להאמין יותר למוכר. הלקוח עשוי לחשוב: "אם המוכר לא חושש לאכזב אותי עם אמת שלא רציתי לשמוע, כנראה שהוא לא ישקר לי גם לגבי התאמת המוצר לצרכיי."

כיצד אמירת האמת יוצרת אמון במוצר?

יש מצבים שבהם המוכר צריך להכריע בין אמירת אמת לא נעימה לבין ניסיונות ליצור תחושה טובה. אם המוכר בוחר לדבוק באמת, הוא מבהיר ללקוח כי מטרתו העיקרית היא התאמת המוצר לצרכי הלקוח ולא רק סגירת המכירה בכל מחיר. כאשר הלקוח שומע דברים שאינם בהכרח נעימים, אך מזהה כנות, הוא עלול דווקא להרגיש ביטחון רב יותר בהמלצה של המוכר, כי "מי שאומר לי באופן גלוי שיש לי בעיה או שיש משהו שאיני רוצה לשמוע, כנראה באמת דואג לאינטרס שלי ולא משקר רק כדי לסגור מכירה."

האם יש חשיבות למינון בין נחמדות לבין אמירת האמת?

בהחלט. אין הכוונה להיות רע בכוונה ולפגוע בלקוח או להשפיל אותו, כמו לשפוך עליו מים, לא להציע לו לשבת או לא להציע לו מים. הכוונה היא שבמקומות שבהם האמת אינה נוחה ללקוח, לפעמים משתלם בכל זאת לומר את האמת ולהסתכן בכך שהלקוח ירגיש לא בנוח. באופן זה, המוכר מראה שהוא אינו מוכן לשקר כדי למצוא חן, וכך עשוי לזכות באמון רב יותר מן הלקוח.

מה המשמעות עבור הלקוח עצמו?

גם כלקוח צריך לזכור שלא תמיד נחמדות של מוכר מעידה על כך שהוא דובר אמת. לפעמים גישה "קרה" או פחות נחמדה יכולה גם היא להיות טקטיקה. יכול להיות שהמוכר מתנהג כך כדי לגרום ללקוח לחשוב שהוא לא מנסה למצוא חן בעיניו, בעוד שבפועל הוא מנסה להשפיע עליו בדרך אחרת. בכל מקרה, כל סיטואציה שונה ולכן חשוב להיות ערניים: אם המוכר באמת עוזר להבין את יתרונות המוצר וחסרונותיו, אפשר להניח שהוא נותן ערך אמיתי. מצד שני, אם הוא רק מנסה להחמיא או לחלופין מעליב בכוונה, כדאי לבדוק היטב את מניעיו. ולכן כל מקרה לגופו, שלא יעבדו עליכם ובהצלחה.
שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד היבט בנושא של מכירות ולמכור ללקוחות והעניין הוא, בעצם להיות נחמד כלפי הלקוח. אז אם להיות נחמד כלפי אז זה טוב זה רע או שזה לא נורא? והתשובה היא שזה לפעמים טוב ולפעמים רע, ואני אסביר לכאורה מה הלקוח רוצה? להרגיש טוב, אם נהיה נחמדים כלפיו הוא ירגיש יותר טוב הוא יקנה את המוצר אבל מה הבעיה לכאורה אם אנחנו נהיה רעים כלפי הלקוח לא נהיה נחמדים, נעיר לו הערות נעביר עליו ביקורת? הוא ירגיש רע הוא לא ירצה לקנות את המוצר.

אבל מה הבעיה בתפיסה הזאת? התפיסה הזאת לא תמיד נכונה לפעמים עדיף להעביר ביקורת על הלקוח עדיף להיות לא נחמדים ללקוח ואז הלקוח דווקא כן יקנה את המוצר ואני אסביר את העניין ואת ההקשר. הנושא הוא די פשוט יש אנשים שמה שהם רוצים זה שתהיה נחמד אליהם, תהיה נחמד אליהם הם יקנו לא תהיה נחמד לא יקנו יחד עם זאת יש אנשים שחשוב להם לא רק אם אתה נחמד אליהם או לא הם גם רוצים לדעת האם באמת המוצר הזה מתאים להם או לא ולא משנה להם כל כך כמה אתה תהיה נחמד יותר חשוב להם לדעת שיהיה להם נחמד כשיהיה להם את המוצר שלך והם רוצים לדעת מה רמת ההתאמה של המוצר לצרכים שלהם.

עכשיו מה שקורה זה שלפעמים ברגע שמנסים להיות נחמדים ללקוח הלקוח מתחיל להיות חשדן הוא אומר "רגע מה הוא מנסה להיות נחמד אלי מה קורה פה, הוא מנסה לרמות אותי עוד מעט הוא רוצה לקנות אותי דרך זה שהוא נחמד אלי?". לעומת זאת אם נגיד הלקוח רואה שאתה כאיש מכירות לא נחמד אליו וכשאני אומר לא נחמד אליו אני לא מתכוון להגיד שעושים ללקוח דבר רע כי אם אתה תעשה ללקוח דבר רע אז הוא יגיד "הבן אדם הזה עושה לי רע עכשיו למה שאני ארצה לקנות ממנו את המוצר? לא רוצה לקנות ממנו אני אלך לקנות מהמתחרים שלו" אבל כן יש מצבים שצריך לעשות ללקוח רע ובכך להגדיל את הסיכוי למכור ללקוח את המוצר.

וכשאני אומר דבר רע אני לא מתכוון למה שאנשים אולי חושבים כמו לשפוך עליו מים או "אל תציע לו לשבת" או "אל תציע לו מים", אני מתכוון לומר שלפעמים בתהליך מכירה יש מצבים שצריך להגיד ללקוח את האמת ושהיא לא נעימה ללקוח. זאת אומרת ברגע שיש סיטואציה שבה יש למוכר דילמה בין האמת לבין הטובה בתחושת הטוב של הלקוח ישנם מצבים בהם למוכר טוב יותר להעדיף את האמת מאשר את הטוב של הלקוח וזה דווקא יגרום לו כן לסגור את המכירה. למה? כי אם הלקוח מרגיש שהמוכר מוכן לשקר בשביל לעשות לו טוב זה מאוד מגניב אבל מצד שני אבל מצד שני הקונה, הלקוח אומר לעצמו בראש "רגע אז אולי הוא גם משקר אותי ואומר לי שהמוצר הזה מתאים לי למרות שהוא לא מתאים לי?".

לעומת זאת אם יש דברים של אמת בהנחה שהם אמת, בהנחה שאתה חושב שהם אמת שאתה בטוח שהם אמת שהלקוח לא רוצה לשמוע אותם לא בא לו לשמוע אותם ואתה אומר ללקוח את האמת אתה אומר לו "תקשיב אדוני אתה ככה וככה" ולכאורה אתה לא נחמד ללקוח, אתה תדפוק את המכירה אבל מצד שני לפעמים כשאומרים ללקוח את האמת והאמת עושה ללקוח רע אז אומנם מצד אחד עשינו ללקוח רע אבל מצד שני רכשנו את האמון שלו שאנחנו משדרים לו שאנחנו לא נשקר בשביל לעשות לו טוב ושלמען האמת אנחנו מוכנים גם לעשות לו רע וממילא בכך הקונה מבין / חושב / מאמין שהערך העליון של המוכר הוא האמת ושהמוכר לא באמת רוצה למכור הוא רוצה את האמת ואז ממילא מה שזה אומר שאם המוכר יגיד לקונה "תקשיב המוצר הזה הוא טוב עבורך" אז מזה דווקא יש יותר סיכוי שהקונה יגיד "נכון המוצר הזה טוב עבורי".

וכשהקונה ישאל את עצמו בראש, כשהלקוח ישאל את עצמו בראש שלו "ואולי הוא מנסה לרמות אותי אולי הוא אומר לי שהמוצר הזה טוב ומתאים לי רק כדי לעשות לי טוב?" אוטומטית יקפוץ לו בראש popup "רגע אבל קודם הוא אמר לי את האמת והוא לא ניסה לעשות לי טוב, הוא לא מנסה להתיפייף הוא לא מנסה להחניף לי". אוקי בקיצור בשורה התחתונה אני אומר עוד פעם יש את המקום שבו עדיף להיות נחמד ללקוח, טוב ללקוח אתה בא לעשות לו טוב אם תעשה לו רע הוא לא ירצה לקנות ממך. יחד עם זאת יש מצבים שעדיף לא להיות יותר מדי נחמד ללקוח לא בקטע רע בקטע של "אל תהיה נחמד אליו" תהיה נחמד ללקוח כמה שיותר תעשה לו טוב זה מגדיל את הסיכוי שהוא יקנה.

אבל יש מצבים שבהם דווקא העודף נחמדות הזאת מחשידה היא אומרת "הבן אדם מנסה לרמות אותי הוא מנסה להיות יותר מדי נחמד אולי הוא הולך עוד מעט לרמות אותי" ודווקא סיטואציה שבה תהיה פחות נחמד באופן כללי, עוד פעם הכל תלוי במינון ובהקשר אבל דווקא יכולה להיות סיטואציה שבה תהיה פחות נחמד באופן כללי כמוכר או אפילו תהיה לא נחמד בקטע שאתה תגיד ללקוח את "האמת" גם אם לא נעים ללקוח לשמוע אותה דווקא לפעמים הדבר הזה יגיד ללקוח "וואלה המוכר הזה הוא אומר לי את האמת הוא לא מנסה למצוא חן בעיני ולכן אם הוא אומר לי ככה וככה לגבי המוצר או ככה וככה לגבי ההתאמה שבעיניו של המוצר כלפי כקונה כנראה שזאת האמת".

הבנו? בקיצור ומהצד שלכם כלקוחות, שלנו כלקוחות אם מישהו אומר לך, מנסה להיות נחמד איתך יכול להיות שהוא תכף ינסה לדפוק אותך אבל גם אם מישהו מראה לך שהוא לא כל כך נחמד איתך גם אז יכול להיות שהוא גם מנסה לדפוק אותך והוא רק לא רוצה שתחשוב על זה לכן מראש הוא מנסה לגרום לך לחשוב שהוא לא מנסה למצוא חן בעיניך כי הוא תכף ינסה לרמות אותך במשהו אחר. ולכן כל מקרה לגופו אז שלא יעבדו עליכם בהצלחה.
דאגות דפוק לקוח פוטנציאלי שיקולים למה הלקוח לא רוצה ליצור רגשות האם לוותר לאכזב לקוח רע שומע דברים איך לבנות אמון איך לגרום ללקוח איך לגרום ללקוח להרגיש איך לגרום ללקוח שלך איך ליצור אמון איך ליצור כימיה איך לרכוש את אמון הלקוח איך לרכוש את אמון הלקוחות איך לשכנע את הלקוח איך לשכנע לקוח איך לשכנע לקוחות איך לשתול איך לשתול מחשבה איך לשתול מחשבות אמון אמון הלקוחות אמונה הלקוח חושד חושדת חשד חשדן חשדנות חשדנות של לקוח כימיה לגרום ללקוח לגרום ללקוח להרגיש רע לגרום ללקוח שלך לגרום ללקוחות להיות לא נחמד ללקוח להיות נחמד להיות נחמד ללקוח להיות רע ללקוח להרגיש רע ליצור ליצור אמון ליצור כימיה למה לגרום ללקוח לקוח לקוחות לקנות לרכוש לרכוש את אמון הלקוח לרכוש את אמון הלקוחות לשכנע לקוח לשכנע לקוח להרגיש רע לשכנע לקוח שלך לשכנע לקוחות לשתול לשתול מחשבה לשתול מחשבות מחשבה מחשבות מתי להיות לא נחמד ללקוח מתי להיות רע ללקוח נאמנות שתילת מחשבות
NLP, קריאת מחשבות, שתילת מחשבות, לגרום למישהו להתעניין, ליצור עניין, משל ונמשל, ללמוד לשכנע, לשכנע את התת מודע, מסר תת הכרתי, לגרום לבחורה לרצות אותך, להעביר מסר סמוי, לשתול מחשבה
NLP, קריאת מחשבות, שתילת מחשבות, לגרום למישהו להתעניין, ליצור עניין, משל ונמשל, ללמוד לשכנע, לשכנע את התת מודע, מסר תת הכרתי, לגרום לבחורה לרצות אותך, להעביר מסר סמוי, לשתול מחשבה
...שלנו יכול לספק לו את אותה תחושה. למשל, אם מישהו מתעניין בבלט ואתה רוצה לשוחח איתו על כדורגל, הדרך היא למצוא את הקשר בין הדברים, אולי דרך התחושה של התלהבות או עיסוק בתנועה. שאל את עצמך: איך אני גורם לו להרגיש שהכדורסל יכול לספק לו את התחושה שהוא מחפש? כאשר אנחנו מנסים לשכנע מישהו להתעניין במשהו, עלינו להתחבר לרצונות שלו. אם אתה יודע שהוא רוצה להרגיש טוב, אז הדרך היא למצוא את הקשר בין הרצון הזה לבין הנושא שאתה מציג. תראה לו איך התעניינות בנושא מסוים יכולה לסייע לו להשיג את מה שהוא באמת רוצה. איך לשכנע...
NLP, שכנוע תת ההכרה, לגרום למישהו לא לפחד, לנסות דברים חדשים, התנסות בדברים חדשים, השפעה על התת מודע, מסר תת סיפי, מסר תת הכרתי, שכנוע התת מודע, איך לשתול מחשבה? טכניקות שכנוע
NLP, שכנוע תת ההכרה, לגרום למישהו לא לפחד, לנסות דברים חדשים, התנסות בדברים חדשים, השפעה על התת מודע, מסר תת סיפי, מסר תת הכרתי, שכנוע התת מודע, איך לשתול מחשבה? טכניקות שכנוע
...השפעה על התת מודע, מסר תת סיפי, מסר תת הכרתי, שכנוע התת מודע, איך לשתול מחשבה? טכניקות שכנוע איך לגרום למישהו לא לפחד להתנסות בדברים חדשים? על מנת לגרום למישהו לא לפחד להתנסות בדברים חדשים, יש להבין את מנגנון הפחד שמאחורי ההתנסות. בפועל, פחד זה נובע מהצורך של אדם להימנע מהתחושות של חיסרון או אי נוחות. כל אחד רוצה להימנע מהרגשות האלה, ובפרט כשמדובר בניסיון לעשות משהו חדש. הסיבה המרכזית לפחד היא ההתמודדות עם שינוי, או מה שלא מוכר. לדוגמה, אם אנחנו מדברים על בן אדם במקום עבודה שצריך לשנות את המצב ולחפש...
הקצנה לצורך שכנוע, טיפים לשכנוע, איך לשכנע? איך לשתול מחשבה? איך לעשות אוטוסוגסטיה? איך לשכנע את עצמך? איך לשמור על הדיאטה? איך ליצור מוטיבציה? איך המוח חושב? שכנוע עצמי
הקצנה לצורך שכנוע, טיפים לשכנוע, איך לשכנע? איך לשתול מחשבה? איך לעשות אוטוסוגסטיה? איך לשכנע את עצמך? איך לשמור על הדיאטה? איך ליצור מוטיבציה? איך המוח חושב? שכנוע עצמי
...שאני בעצם בא להגיד כשבן אדם יש לו שתי מחשבות והבן אדם רוצה לחשוב מחשבה אחת יותר ממחשבה אחרת הוא יכול לשכנע את עצמו בדיוק בשיטה הזאת נגיד שהמוח אומר לו תאכל את העוגה, אתה בטוח ב100% שאתה רוצה לאכול את העוגה. נגיד דוגמה אחרת נגיד שבן אדם רע לו מאיזה משהו נגיד בן אדם פיטרו אותו אוקי ועכשיו רע לו, בן אדם רוצה שלא יהיה לו רע אז מה שבן אדם יכול לעשות המוח אומר לו פיטרו אותך זה רע בן אדם יכול לשאול את עצמו אני בטוח ב100% שאם פיטרו אותי זה רע, 100% בטוח אין בזה שום דבר טוב אין שום אפשרות שיצא מזה דבר טוב...
לגרום ללקוח לומר כן, לגרום ללקוח לקנות, איך ליצור אמון? לגרום ללקוח להסכים, איך יוצרים אמון? איך לשתול מחשבה? איך למכור נכון? איך לשכנע לקוח? התנגדות מצד הלקוח, ליצור הסכמה עם הלקוח
לגרום ללקוח לומר כן, לגרום ללקוח לקנות, איך ליצור אמון? לגרום ללקוח להסכים, איך יוצרים אמון? איך לשתול מחשבה? איך למכור נכון? איך לשכנע לקוח? התנגדות מצד הלקוח, ליצור הסכמה עם הלקוח
...לא רוצה לחתום על ההסכם, למה? כי בתת מודע שלו הוא מרגיש שהוא עוד לא יצא ידי חובת התנגדות הוא מרגיש בתת מודע שהוא צריך להתנגד והוא עוד לא התנגד אז יכול להיות שאת ההתנגדות הוא דווקא יביא בסוף על הדבר שאנחנו הכי לא רוצים שהוא יתנגד. ולכן אם אנחנו חושבים שהוא רוצה להתנגד לכן צריך לתת לו להתנגד לדברים שלא אכפת לנו שהוא יתנגד אליהם. ולכן לדוגמה להגיד דברים שאנחנו יודעים מראש שהוא לא יסכים איתם כדי להגיד לו אוקי אז אנחנו מסכימים איתך אז הנה באנו לקראתך, לתת לו את התחושה שהנה התנגדת מה אתה רוצה, אתה רוצה...
איך לגרום למישהו להיות בעדך? איך לשכנע אנשים? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשכנע מישהו? איך לשתול מחשבה? איך להשפיע על אנשים?
איך לגרום למישהו להיות בעדך? איך לשכנע אנשים? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשכנע מישהו? איך לשתול מחשבה? איך להשפיע על אנשים?
...איך לשתול מחשבה? איך להשפיע על אנשים? איך לגרום לאנשים להיות לטובתך ולשתול בהם מחשבות? השאלה המרכזית שאליעד כהן מתמודד איתה היא כיצד אפשר לגרום לאנשים להיות בעדך, לשכנע אותם, לגרום להם לאהוב אותך, ובאופן ספציפי, כיצד לשתול מחשבות ולהשפיע על אחרים כך שידווחו או יספרו דברים בצורה שמשרתת את האינטרסים שלך. האם אפשר לקבל דיווח שהוא גם עובדתי וגם מוטה לטובתך? לפי אליעד, קודם כל צריך להבין את המהות של דיווח. דיווח בהגדרה הוא מסירת עובדות, כלומר, תיאור מצב כפי שהוא קרה. לדוגמה, אם אדם מספר לך שיש אבק על...
שיטות שכנוע למתקדמים, חוקי ההזדהות, כימיה בין אישית, ראפור, ליצור הזדהות, יצירת כימיה, הבעת אמפתיה, יצירת הזדהות, יצירת קרבה, מסרים תת הכרתיים, ליצור קרבה, לשתול מחשבה
שיטות שכנוע למתקדמים, חוקי ההזדהות, כימיה בין אישית, ראפור, ליצור הזדהות, יצירת כימיה, הבעת אמפתיה, יצירת הזדהות, יצירת קרבה, מסרים תת הכרתיים, ליצור קרבה, לשתול מחשבה
...לזה אפשר להגיד אוקי לא יודע לא נכנס פנימה, לא נגיד לו שאני כמוהו ולא נגיד לו שאני לא כמוהו. אבל אם בכל זאת צריך להגיד לו טוב אני כמוך או לא כמוך? התשובה תהיה שצריך לנסות לשאר מה הוא רוצה יותר לחשוב כי בסופו של דבר במוח של הבן אדם במודע בתת מודע יש לו בסוף מה אתה? 51% הוא אוהב את זה לפחות 51% או 51% לא אוהב את זה? ואז מה שצריך לעשות בעצם זה להביע את שני הצדדים. נגיד שבן אדם מעשן והוא רוצה להפסיק לעשן אז מה תגיד לו גם אני מעשן או אני לא מעשן? לכאורה אז אם אותו בן אדם מעשן והוא שונא עישון והוא אף על...
איך לעשות מניפולציה? איך לשתול מחשבה? איך לעבוד על אנשים? טריקים בשכנוע אנשים, שיטות שכנוע אנשים, שיטות מניפולציה, איך מרמים אנשים? איך משקרים אנשים? החלל הפנוי
איך לעשות מניפולציה? איך לשתול מחשבה? איך לעבוד על אנשים? טריקים בשכנוע אנשים, שיטות שכנוע אנשים, שיטות מניפולציה, איך מרמים אנשים? איך משקרים אנשים? החלל הפנוי
...חזקות יותר מהסיבות להפסיק. אליעד מדגים זאת עם עישון: אדם יודע שעישון מזיק לו, אך עדיין ממשיך לעשן. זה קורה מכיוון שבתוך תוכו הוא מאמין שהתועלת שהוא מקבל גדולה יותר מהנזק, ולכן הוא ממשיך. כאשר עושים מניפולציה, אפשר להשתמש בדיוק בזה - להציג לאדם באופן עקיף את היתרונות הפנימיים שהפעולה מעניקה לו, ובכך לחזק אצלו את ההחלטה להמשיך בפעולה, גם אם היא מזיקה לכאורה. איך לנצל את השכל והאמונה כדי לשכנע אנשים? אליעד מסביר שניתן להשתמש בשכל ובאמונה כמנגנונים מנוגדים בשכנוע. לדוגמה, כאשר אדם מאמין בדבר שאינו הגיוני...
שיטות שכנוע, איך לחנך ילדים? איך לשכנע אנשים? ליצור התניה במוח, לגרום לילד לאהוב משהו, לגרום למישהו לאהוב משהו, לגרום למישהו לשנוא משהו, איך המוח משתכנע? איך לשתול מחשבה? NLP
שיטות שכנוע, איך לחנך ילדים? איך לשכנע אנשים? ליצור התניה במוח, לגרום לילד לאהוב משהו, לגרום למישהו לאהוב משהו, לגרום למישהו לשנוא משהו, איך המוח משתכנע? איך לשתול מחשבה? NLP
...לגרום למישהו לאהוב משהו, לגרום למישהו לשנוא משהו, איך המוח משתכנע? איך לשתול מחשבה? NLP איך אפשר לגרום לילד או לאדם לאהוב משהו או לשנוא אותו? כדי לגרום לילד או לאדם לאהוב או לשנוא דבר כלשהו, צריך להבין קודם כל את מנגנון ההתניה במוח. ההתניה נוצרת כאשר אדם מקשר באופן אוטומטי בין שתי סיטואציות שונות או בין פעולה לתוצאה שלה. לדוגמה, אם ילד אוהב ללבוש תחפושת, הוא עשוי לרצות ללבוש אותה גם מחוץ לחג פורים, בגלל שהוא כבר יצר התניה חיובית לתחפושת הזאת. דוגמה אחרת היא אדם שהגישו לו במסעדה מאכל מסוים כמו שרימפס...
איך ליצור רגש? שכנוע הפוך, איך ליצור התניה? איך לשתול מחשבה? לשכנע את עצמך, לעשות מניפולציה, fake it till you make it, אוטוסוגסטיה, איך להתאהב? איך לגרום למישהו לאהוב משהו?
איך ליצור רגש? שכנוע הפוך, איך ליצור התניה? איך לשתול מחשבה? לשכנע את עצמך, לעשות מניפולציה, fake it till you make it, אוטוסוגסטיה, איך להתאהב? איך לגרום למישהו לאהוב משהו?
...הבאת פרחים, ויגיע למסקנה שבטח יש לך יחס חיובי לעבודה, אחרת לא היית עושה זאת. איך למנוע התאהבות או ליצור רגש שלילי בעזרת התניה הפוכה? אליעד גם נותן דוגמה הפוכה: אם מישהו לא רוצה להתאהב באדם אחר, עליו להימנע מפעולות שהוא היה עושה אם היה מאוהב. כלומר, אם הוא יודע שאם היה אוהב את האדם היה מתקשר אליו הרבה או משקיע בו, עליו להפסיק לעשות פעולות אלו. כך, המוח יסיק שאם הוא לא עושה את הפעולות האלו, כנראה שהוא לא אוהב אותו. מנגד, אם מישהו מפחד להתאהב במישהי (לדוגמה בחורה סינית שנוסעת בקרוב לסין), עליו להימנע...
מודעות עצמית, שכנוע עצמי, איך להטיל ספק? איך לשתול מחשבה? איזו שאלה לשאול? למה אני רוצה? האם אני רוצה? למה אני לא רוצה? איך להיפטר מרצון? סוגסטיה עצמית, אוטוסוגסטיה, דמיון מודרך
מודעות עצמית, שכנוע עצמי, איך להטיל ספק? איך לשתול מחשבה? איזו שאלה לשאול? למה אני רוצה? האם אני רוצה? למה אני לא רוצה? איך להיפטר מרצון? סוגסטיה עצמית, אוטוסוגסטיה, דמיון מודרך
...דמיון מודרך איך להטיל ספק ברצונות ובמחשבות שלך? השאלה המרכזית שאליעד כהן עוסק בה, היא איך אדם יכול להטיל ספק באופן אמיתי ועמוק ברצונותיו ובמחשבותיו, עד כדי מצב של שינוי או אפילו ביטול מוחלט שלהם. הסיבה שבדרך כלל אנשים לא מצליחים להטיל ספק אמיתי ברצונות שלהם, היא שהם נעצרים בשאלות לא נכונות או בשאלות חלשות מדי. כאשר אדם רוצה לברר עם עצמו מדוע הוא רוצה או לא רוצה דבר מסוים, בדרך כלל הוא מתחיל בשאלה: למה אני רוצה את זה? או למה אני לא רוצה את זה?. למרות ששאלות אלה נשמעות נכונות, בפועל הן מניחות מראש...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מתי להיות רע ללקוח? מתי להיות לא נחמד ללקוח? להיות נחמד ללקוח, לגרום ללקוח להרגיש רע, לרכוש את אמון הלקוח, איך ליצור אמון? איך ליצור כימיה? חשדנות של לקוח, איך לשתול מחשבה?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? דיכאון? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם גירושין? איך לעשות יותר כסף? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לנהל את הזמן? איך למצוא זוגיות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להיות מאושר ושמח? איך להצליח בזוגיות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך להאמין בעצמך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשתול מחשבות? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לא להישחק בעבודה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לקבל החלטות? איך לחנך ילדים? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך ליצור אהבה? איך לפרש חלומות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מי ברא את אלוהים? האם הכל אפשרי? איך נוצר העולם? האם באמת הכל לטובה? אולי אנחנו במטריקס? מה המשמעות של החיים? האם אפשר לדעת הכל? למה העולם קיים? למה לא להתאבד? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה יש רע בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש אמת מוחלטת? האם לדומם יש תודעה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש משמעות לחיים? בשביל מה לחיות? איך להיות מאושר? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך נוצר העולם? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי בטלפון, אימון אישי בסקייפ, מאמן אישי טלפוני ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2188 שניות - עכשיו 26_08_2025 השעה 12:56:11 - wesi1