... ולכן, כדי להגדיל את סיכויי המכירה, עולה האפשרות של יצירת הזדהות בין המוכר ללקוח. מהי בעצם יצירת הזדהות עם לקוח? יצירת הזדהות היא מצב בו
הלקוח מרגיש שהמוכר דומה לו במאפיינים שונים, וכך גדל הסיכוי ... מחברה מסוימת בכוס מסוימת, והמוכר במקרה עושה את אותו הדבר, אז כדאי שהמוכר יציין זאת בפני הלקוח. בצורה זו, נוצרת הזדהות עמוקה יותר,
והלקוח מרגיש שהמוכר מבין אותו לעומק. כיצד יצירת הזדהות משפרת את המכירה? כאשר
הלקוח מרגיש שהמוכר דומה לו, הוא חווה תחושת הרמוניה ואמון, ... מכאן, עולה לכאורה כי כדי להגדיל את סיכויי המכירה, המוכר צריך לשדר ללקוח שהוא דומה לו וליצור עמו הזדהות. מהי יצירת הזדהות עם הלקוח? כאשר
לקוח מרגיש שהמוכר הוא כמוהו, הוא נוטה לסמוך עליו יותר. ... המוכר שגר בירושלים יכול להגיב: גם אני גר בירושלים!. אם הלקוח מספר למי הוא מצביע בבחירות, והמוכר מצביע לאותו אדם, הוא יכול לומר זאת, וכך
הלקוח מרגיש שהמוכר דומה לו. בתת - מודע, הלקוח רואה במוכר ... וספציפי יותר, כך ההזדהות תהיה עמוקה יותר, והלקוח ירגיש שהמוכר מבין אותו באמת. מדוע יצירת הזדהות עם הלקוח עשויה לשפר את המכירה? כאשר
הלקוח מרגיש שהמוכר זהה לו, הוא חווה תחושת הרמוניה ואמון. ...