... אליעד שואל את המשתתף איך הוא מרגיש כאשר הוא נתקל בכישלונות או בחסרונות, ומציע לו להסתכל על אותם חסרונות מנקודת מבט שונה. הוא מבקש מהמשתתף
לחשוב האם חסרונות הם באמת חסרונות, או שמא הם מורים לנו על צמיחה או הזדמנויות לא מדויקות. בהמשך, השיחה ... אז בתת מודע שלך אתה אומר רגע, אבל אם אני אגיד שאני מסיים את המשחק יהיה לי רע כי לא יהיה משחק. עכשיו בשביל לשחק את המשחק את חייב להמשיך
לחשוב על טוב ורע. אם אתה חייב להמשיך
לחשוב על טוב ורע, אז מחויב המציאות שאתה תרגיש גם רע מזה שהיא לא רוצה אותך. עכשיו, השאלה מה המינונים, ... ויכול להיות שאתה תגיד, למרות שאני יודע את היתרונות שיש בזה שאני לבד וזה וזה, אף על פי כן אני לא רוצה לראות את היתרונות, אני רוצה להמשיך
לחשוב שזה חסרונות. למה? כי בתמורה אני מקבל יתרונות אחרים, ברגע שאוהבים אותי, אני אגיד זה עושה לי טוב, ... ש: כן אליעד: נגיד, מדעי המחשב, למדת פעם? ש: כן אליעד: אוקיי, זה נחשב כמו לשבת ולפתח את המוח. זה נטו, נטו שכל, אני רוצה להבין, כמו לשבת
לחשוב, למה זה ככה, למה? אני רוצה לקחת את זה, להפוך את זה. ש: אני שונא את זה אליעד: מה תקבל בתמורה? חופש ...