... הסכום אינו משמעותי בכלל. אפילו במצב קיצוני, למשל שהלקוח הוא הומלס, ויש לו רק עשרה דולר, והוא צריך לאסוף כסף נוסף כדי לקנות את המוצר ב - 11 דולר, עדיין זו לא
הוכחה שהמוצר באמת יקר. כי יכול להיות שאותו אדם כל כך רוצה את המוצר שהוא מוכן לעשות הכל כדי להשיג אותו, אפילו לקחת ... לא, כי זה לעולם לא תלוי באיש המכירות, אלא רק בתפיסת הלקוח. איך להתמודד כשלקוח אומר יקר לי? כשלקוח אומר יקר לי, הגישה המומלצת על ידי אליעד כהן היא להעביר את נטל
ההוכחה ללקוח עצמו. במקום שאיש המכירות יסביר ללקוח מדוע המוצר לא יקר, עליו לשאול את הלקוח שאלות כגון: למה אתה אומר ... למה זה יקר למה אתה אומר שזה יקר למה אתה חושב שזה יקר ולמה אתה חושב שזה לא יעזור לך למה אתה חושב שלא צריך את זה לא משנה שהוא הוא יצטרך להסביר כדי לשים את נטל
ההוכחה עליו. יותר קשה אם את מתחילה להסביר לדוגמה למה זה לא יקר נטל
ההוכחה עליך עכשיו את כאילו שמה לו ואז הוא אומר רגע מה שהיא אומרת זה נכון או לא נכון את שמה את הפוקוס שלו על האם זה ... יקר לי ואתה תבדוק מה האמת שזה לא בטוח נכון שזה יקר לו, עוד פעם שום דבר בעולם הוא לא נכון במאה אחוז זה נכון כאילו כל דבר שאתה תבדוק אותו אתה תראה שאתה לא יכול
להוכיח אותו מי אמר ומי אמר? לא יודע. עכשיו הוא אומר זה יקר לי אין לי כסף זה יקר לי, אני לא צריך את זה לא פה לא שם ...