אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
תורת הקבלה ומהותה, רבנים מקובלים, עולמות עליונים, שיטות רוחניות, הדרך של אליעד כהן, תרגול רוחני, בעל הסולם, הסוד של המציאות, לימוד חכמת הקבלה, לימודי קבלה, שיעורי קבלה
תורת הקבלה ומהותה, רבנים מקובלים, עולמות עליונים, שיטות רוחניות, הדרך של אליעד כהן, תרגול רוחני, בעל הסולם, הסוד של המציאות, לימוד חכמת הקבלה, לימודי קבלה, שיעורי קבלה
אגו מימד הזמן עומק חוויה פנימית התחברות רוחניות תהליך הנאה רוחנית
איך להסתכל בשכל שיש בכל דבר? שיעור תורה, שיעור בהלכה, רצוא ושוב, רשימו, ביטול לאין סוף, חתיכה נעשית נבילה, אפשר לסוחטו מותר או אסור, אליעד כהן דתי, היתר ואיסור, בשר וחלב
איך להסתכל בשכל שיש בכל דבר? שיעור תורה, שיעור בהלכה, רצוא ושוב, רשימו, ביטול לאין סוף, חתיכה נעשית נבילה, אפשר לסוחטו מותר או אסור, אליעד כהן דתי, היתר ואיסור, בשר וחלב
הרצון כלום שליליות הרגשה לשאול בשר וחלב להסביר לראות
פסיכיאטרים, פסיכולוגים, טיפול פסיכולוגי, טיפול פסיכיאטרי, תרופות פסיכולוגיות, תרופות פסיכיאטריות, אבחון פסיכיאטרי, סכיזופרניה, OCD, מחלות נפש, הפרעה נפשית, חרדה, פסיכיאטריה, פסיכולוגיה
פסיכיאטרים, פסיכולוגים, טיפול פסיכולוגי, טיפול פסיכיאטרי, תרופות פסיכולוגיות, תרופות פסיכיאטריות, אבחון פסיכיאטרי, סכיזופרניה, OCD, מחלות נפש, הפרעה נפשית, חרדה, פסיכיאטריה, פסיכולוגיה
מה לעשות כשאין פתרון התנהגות טורדנית כפייתית דיכאון דיכאונות הבדלה ocd למצוא תשובות שגויה
איך לקבל שירות יותר טוב? איך לגרום למישהו לרצות לעזור לך? איך להתייחס לנותן שירות? איך לגרום למוכר לרצות לתת לך הנחה? איך להתייחס לאנשים בכבוד? איך להתייחס בכבוד לנותני שירות? הלקוח לא תמיד צודק, הלקוח לא צודק, הלקוח תמיד צודק
איך לקבל שירות יותר טוב? איך לגרום למישהו לרצות לעזור לך? איך להתייחס לנותן שירות? איך לגרום למוכר לרצות לתת לך הנחה? איך להתייחס לאנשים בכבוד? איך להתייחס בכבוד לנותני שירות? הלקוח לא תמיד צודק, הלקוח לא צודק, הלקוח תמיד צודק
... לקבל שירות יותר טוב? איך לגרום למישהו לרצות לעזור לך? איך להתייחס לנותן שירות? איך לגרום למוכר לרצות לתת לך הנחה? איך להתייחס לאנשים בכבוד? איך להתייחס בכבוד לנותני שירות? הלקוח לא תמיד צודק, הלקוח לא צודק, הלקוח תמיד צודק איך לקבל ... לצפות לקבל ממנו את השירות המושלם. יש אנשים המאמינים שאם אני משלם, אני מקבל את כל מה שמגיע לי. עם זאת, לא תמיד זה כך. כאשר אתם מתייחסים לאדם שמספק לכם שירות בכבוד, בצורה אדיבה ובאכפתיות, אתם יוצרים סיכוי הרבה יותר גבוה שהוא ירצה להיענות לבקשותיכם ולספק לכם את השירות בצורה הטובה ביותר. מה קורה כאשר לא מתייחסים בכבוד? אם אתם מגיעים למצב שבו אתם פונים לשירות מתוך תחושת שליטה ואפילו עוינות כלפי ... את הגישה של נותן השירות. להבין שלפעמים טעויות קורות - זכרו, טעויות אינן תמיד מכוונות, ויש מקום להבנה. אם תיישמו את עקרונות אלה, תראו שפעולת ההתייחסות האדיבה והכבוד תסייע לשיפור משמעותי בשירות שאתם מקבלים. אנשים יראו בכם לא רק את הלקוח, אלא גם ... שירות? איך להיות אדם שכולם רוצים לעזור לו? איך לקבל שירות טוב יותר מנותני שירות? הרבה פעמים אנחנו פונים לקבלת שירות או רוכשים מוצר ורוצים שיתייחסו אלינו בכבוד וייתנו לנו את השירות והמוצר הטובים ביותר. אך איך נוכל להגדיל את הסיכוי שזה ... ישנם אנשים שחושבים שאם הם משלמים למישהו כסף או שוקלים לעשות עסקה איתו, אז הוא מחויב להם לחלוטין. יש גם את התפיסה שהלקוח תמיד צודק ושתמיד צריך להתייחס אליו בכבוד. אך בפועל, מי שנותן לכם שירות הוא בן אדם עם רגשות, מחשבות ותחושות. הוא אולי עובד בחנות, מספק שירות טכני או נותן לכם ייעוץ, אבל קודם כל הוא אדם בדיוק כמוכם. איך זה משפיע על השירות שתקבלו? אם תתייחסו אליו בכבוד, תראו בו אדם ולא רק ספק שירות, יש סיכוי גדול יותר שהוא ירצה להתייחס אליכם בכבוד ולספק לכם שירות טוב יותר. כאשר נותן השירות מרגיש שאתם מעריכים אותו ולא ... שטר כסף ולא יהיה לו אינטרס לעזור מעבר למה שהוא חייב. הוא ירצה לסיים את האינטראקציה כמה שיותר מהר ולתת רק את המינימום הנדרש. לעומת זאת, כאשר הלקוח מתייחס אליו בכבוד ובאנושיות, נותן השירות ירגיש מחויבות פנימית לספק שירות טוב יותר. מה אפשר לעשות כדי לקבל שירות טוב יותר? להיות אדיבים ומנומסים - יחס מכבד גורר יחס מכבד בחזרה. להבין שגם נותן השירות הוא אדם עם רגשות ולא רק ספק שירות. להיות סבלניים ...
כסף איך לסיים איך לגרום למוכר לרצות לתת לך הנחה שליטה לגרום סיכוי כבוד איך להגדיל
ספקים ונותני שירות, למה לא לסמוך על הספקים שלך? למה לא לסמוך על נותני שירות? איך לנהל עסק? לסמוך על העובדים, אינטרסים בניהול עסקים, על מי אפשר לסמוך בעסקים? למה לסמוך רק על עצמך? לסמוך על נותן שירות, לסמוך על ספק, אימון לעסקים
ספקים ונותני שירות, למה לא לסמוך על הספקים שלך? למה לא לסמוך על נותני שירות? איך לנהל עסק? לסמוך על העובדים, אינטרסים בניהול עסקים, על מי אפשר לסמוך בעסקים? למה לסמוך רק על עצמך? לסמוך על נותן שירות, לסמוך על ספק, אימון לעסקים
... או לא עומדים בתנאים שהוסכמו. מדובר במצבים שבהם אתה עשוי להיתקל בבעיות לא צפויות שהיו יכולות להימנע עם קצת יותר מעורבות ובקרה. זה נכון גם לגבי עובדים פנימיים בעסק שלך, שלא תמיד ידאגו לאינטרס שלך באותו האופן שבו אתה דואג לו. אז על מי אפשר ... שבו השירות או המוצר שאתה מקבל לא עומדים בציפיות שלך או שאינם תואמים למה שסוכם. הדבר נכון גם לגבי עובדים פנימיים בעסק שלך - גם הם, בסופו של דבר, פועלים מתוך אינטרס אישי ולא בהכרח ידאגו לעסק שלך כמו שאתה היית רוצה. אז על מי אפשר לסמוך בעסקים? ...
איך לשמור איך לנהל עובד מושלם המוצר שלך איך לקחת אחריות אמונה למה לסמוך רק על עצמך
פסיכוזה של רדיפה, מחלת הרדיפה, התעללו בי, אנסו אותי, פגעו בי, עוקבים אחרי, רודפים אותי, איך נוצרת פסיכוזה? איך נוצרת הפרעת אישיות? חוסר אהבה עצמית בלי תנאים והפרעת אישיות, לגרום למישהו לאהוב את עצמו, מחשבות שווא של רדיפה, מחלת נפש
... וכך הוא יכול להסיר מעצמו אשמה על חוסר ההצלחה שלו בחיים. למה המוח בוחר דווקא בסיפורי רדיפה ולא בהסברים אחרים? אליעד כהן מסביר שהמוח מתמודד עם שתי אפשרויות קשות. האפשרות הראשונה היא לומר לאדם: אהבו אותך, דאגו לך, תמכו בך, ובכל זאת נכשלת - סימן שאתה חסר ערך, שאתה אפס מוחלט, ולכן אתה צריך להרגיש שנאה עצמית קשה מאוד. האפשרות השנייה היא להמציא סיפור חלופי של ...
מחלת הרדיפה להאשים יתרונות מטופלים להאמין האם אני לא אוהב את עצמי במה אני לא אוהב את עצמי האם אני שונא את עצמי
ויכוחים, איך לגרום למישהו להסכים איתך? איך להתמודד עם חוסר הסכמה? איך לנהל ויכוח? איך למנוע מריבה? שאלת הבהרה, איך לשאול מה הבנת אותי? איך להתמודד עם ויכוח? חוסר הבנה בויכוח, איך לגרום למישהו להבין אותך? ניהול דיונים, לנהל דיון
... מהמקרים ויותר - הצד השני יגלה שהוא כלל לא הבין את דבריכם בצורה נכונה, או אפילו לא שמע אותם בכלל. זהו הפתרון האידיאלי שיכול לחסוך ויכוחים מיותרים. איך לשאול מה הבינו מבלי לפגוע באגו של האדם השני? הבעיה שהעלה אליעד היא שכאשר אתם אומרים למישהו מה הבנת שאמרתי?, הוא עלול להיפגע באגו. הוא יכול לחשוב שאתם רומזים שהוא טיפש או לא מסוגל להבין אתכם. כדי להימנע מפגיעה באגו, אליעד מציע ניסוח חלופי שעדין יותר, כגון לשאול: על מה בדיוק אתה לא מסכים איתי? או באיזה חלק מדבריי אתה חושב שאני טועה? ניסוח כזה גורם ... התחתונה, אליעד אומר שהכלל החשוב ביותר במהלך ויכוח הוא לוודא שהאדם השני הבין אתכם לפני שהוא מתנגד או טוען שאתם טועים. במקום לאפשר לדיון להיגרר לוויכוח מיותר, יש לשאול בצורה נעימה ומכבדת, ולוודא שהמסר עבר באופן ברור. פעולה זו יכולה למנוע אי - הבנות וויכוחים מתסכלים ומיותרים. איך להתמודד עם ויכוחים? איך לגרום למישהו ...
איך להימנע איך לנהל ויכוח טעויות דיונים איך לנהל דיונים פתרון להסכים איתך להיפגע
שיטות לתגמול עובדים, בונוסים לעובדים, תמרוץ עובדים, למה לתת לעובד יותר ממה שמגיע לו? איך לתת בונוסים בצורה נכונה? איך לתת בונוס לעובד מצטיין? איך לתגמל עובד? איך לגרום לעובד לרצות להשתפר? איך לגרום לעובדים להשתפר? איך להעניק לעובדים?
שיטות לתגמול עובדים, בונוסים לעובדים, תמרוץ עובדים, למה לתת לעובד יותר ממה שמגיע לו? איך לתת בונוסים בצורה נכונה? איך לתת בונוס לעובד מצטיין? איך לתגמל עובד? איך לגרום לעובד לרצות להשתפר? איך לגרום לעובדים להשתפר? איך להעניק לעובדים?
... לו, הוא רואה בכך מחווה אישית, מעבר להתחייבות חוזית. העובד יבין שהמעסיק מתייחס אליו בכבוד אמיתי, לא רק כמכונת עבודה אלא כאדם שחשוב להנהלה. כתוצאה מכך העובד ... לעצמו: למה נתנו לי יותר? הרי לא היו חייבים לתת לי את זה. הוא מבין שהתגמול הוא סימן לכבוד אמיתי מצד המעסיק, ובתמורה הוא עלול לתת בעצמו מעבר למה שהוא חייב. ... מראש, אלא להעניק להם מעבר למה שציפו לקבל. כך העובד ירגיש שהמעסיק רואה בו אדם שראוי לכבוד ולא רק עובד שמבצע משימות תמורת כסף. כתוצאה מכך, המוטיבציה והביצועים ... רק כלי עבודה או פועל שמבצע משימות עבורנו. הוא לא רובוט, הוא לא עבד, אלא אדם שראוי לכבוד והערכה. כיצד נגרום לעובד להרגיש מכובד? אחת הדרכים המרכזיות לכך היא ... לעומת זאת, כאשר העובד מקבל יותר ממה שציפה - הוא מבין שיש פה יחס אישי ושהמעסיק מכבד אותו באמת. במקרים כאלה, העובד עשוי להחזיר את ההשקעה בכך שישקיע יותר ...
שיטות ניהול כנות להרגיש סיבה הבדלה להבין ליצור תמריצים
יצירת אמון עם שותפים עסקיים, פגישת היכרות עם שותפים, הסכם ממון לפני החתונה, הצפת בעיות עתידיות, איך להציף בעיות עתידיות? איך לבחור שותף לעסקים? איך לשדר אמון? איך לגרום למישהו לסמוך עליך? בעיות אפשריות בעתיד, ניסוח הסכמים
יצירת אמון עם שותפים עסקיים, פגישת היכרות עם שותפים, הסכם ממון לפני החתונה, הצפת בעיות עתידיות, איך להציף בעיות עתידיות? איך לבחור שותף לעסקים? איך לשדר אמון? איך לגרום למישהו לסמוך עליך? בעיות אפשריות בעתיד, ניסוח הסכמים
... למנוע או לטפל בהן אם יתעוררו. אם שותף מסוים מסרב לדבר על בעיות עתידיות או להכניס סעיפים בהסכם שיגנו עליו, יש רק שתי אפשרויות: או שהוא אינו מודע לסכנות ואינו מבין בתחום, או שהוא יודע מראש שהוא לא יכבד את ההסכם ומתכנן להפר אותו, ולכן לא אכפת ... חכמים יודעים שהימנעות מהצפת בעיות היא לא פתרון - להפך. דווקא שקרנים ונוכלים יעדיפו לחתום על הסכם מהר ככל האפשר בלי לברר את כל הפרטים, כי הם ממילא מתכוונים להפר אותו. אדם חכם שרוצה באמת לבנות אמון ולכבד את השותפות, יעדיף להציף בעיות מראש ולדבר ...
איך להתכונן מטפל שותף פוטנציאלי שותף לעסק הסכם נמנע קשיים להופיע
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על כבוד
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: כבוד, איך להעביר ביקורת בונה? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לעשות יותר כסף? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להתמודד עם גירושין? איך לשפר את הזיכרון? איך לשנות תכונות אופי? איך למצוא זוגיות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להיגמל מהימורים? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להעריך את עצמך? איך לא להישחק בעבודה? איך ליצור אהבה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לשתול מחשבות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לקבל החלטות? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בזוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך לפרש חלומות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לחשוב בחשיבה חיובית ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: כבוד, איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם עצבות? כעס ועצבים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? דיכאון? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? מועקות נפשיות וייאוש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למה העולם קיים? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש אמת מוחלטת? האם אפשר לדעת הכל? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש או אין אלוהים? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצר העולם? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם הכל אפשרי? האם באמת הכל לטובה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה לא להתאבד? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להיות מאושר? אולי אנחנו במטריקס? מה המשמעות של החיים? האם לדומם יש תודעה? בשביל מה לחיות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש משמעות לחיים? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה יש רע בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להנות בחיים? האם יש בחירה חופשית ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן מנטלי, מטפל טוב, מאמן אישי לבני נוער בנושאי כבוד - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2969 שניות - עכשיו 24_08_2025 השעה 18:52:56 - wesi1