... בצורה מתנשאת ומזלזלת. למה אסור להתנשא על עובדים ומהן התוצאות של התנשאות? אליעד כהן מדגים את חשיבות
הכבוד לעובדים באמצעות דוגמה פשוטה וברורה. הוא מבקש מהמנהל לדמיין שהוא ... כהן מדגיש כי המפתח המרכזי ליצירת מוטיבציה ורצון אמיתי אצל העובדים להקשיב ולהצליח הוא פשוט - לדבר איתם
בכבוד . כאשר המנהל מדבר עם העובד, עליו לדמיין שמדובר בחבר שלו, במישהו שהוא מעריך
ומכבד. המנהל צריך לדבר באותה רמה שבה הוא היה רוצה שידברו אליו. דוגמה ... להגיד בצורה מכובדת: זו כרגע ההחלטה שלי ואני מבקש שתכבד אותה. כאן המנהל משתמש בסמכות שלו בצורה ברורה אך
מכבדת. הוא לא משפיל את העובד, אלא מבקש בצורה ברורה ונעימה
לכבד את החלטתו. למה חשוב שעובדים יאהבו את המנהל ואת העסק? אליעד כהן מסביר בפירוט רב את היתרון העצום שנובע מכך שהעובדים אוהבים
ומכבדים את המנהל ואת העסק. עובד שאוהב את מקום העבודה שלו ואת המנהל שלו ... שמרגיש מושפל ומנוצל יפעל מתוך התנגדות, מרירות וכעס, מה שיפגע ביעילות, באיכות וביחסי העבודה הכלליים. איך
כבוד לעובדים משפר את התפוקה והמוטיבציה בעבודה? אליעד כהן נותן דוגמה שבה עובד נמצא בבית ואשתו לא
מכבדת אותו ומזלזלת בו. העובד מגיע לעבודה עם תחושה של השפלה וחוסר ערך עצמי. כאשר המנהל מדבר אליו יפה
ובכבוד, אותו עובד מרגיש שיפור משמעותי בערך העצמי שלו, הוא מעריך יותר את עצמו ואת המנהל, וממילא רוצה לתרום יותר ולהצליח. בכך נוצרת אווירה של אמון,
כבוד ושיתוף פעולה המגבירים את התפוקה והמוטיבציה במקום העבודה. לסיכום ... היעילה והטובה ביותר לגרום לעובדים שלך להקשיב לך היא להימנע לחלוטין מדיבור מתנשא ומשפיל, ולהקפיד על דיבור
מכבד, מנומס וחברי. מנהל שיישם את ההמלצות האלו, יראה במהרה שיפור ... ביחס של העובדים כלפיו, במוטיבציה שלהם, ובתוצאות העסקיות עצמן. על פי אליעד, ב - 99.9% מהמקרים, אם תדבר
בכבוד לעובדים, הם
יכבדו אותך בחזרה, יעבדו טוב יותר ויאהבו יותר את העסק. איך לגרום לעובדים שלך להקשיב לך? איך לנהל עובדים בצורה נכונה? איך ליצור מוטיבציה אצל העובדים? איך לדבר עם עובדים
בכבוד? איך לגרום לעובדים לאהוב אותך? איך להימנע מהתנשאות על עובדים? אימון למנהלים, לדבר
בכבוד אל העובדים, איך לא להתנשא על העובדים? איך לא ליצור תמריץ שלילי ... איך ליצור מוטיבציה לעובדים? איך ליצור תמריץ חיובי לעובדים? התנשאות על העובדים, עובדים לא עבדים, לדבר
בכבוד לעובדים, איך לשכנע עובדים? אופי של מנהל טוב, לדבר יפה לעובדים,
לכבד את העובדים ...