... שהלקוח יחשוב שזה יקר, עדיף לנו לכוון אותו לחשוב
שהבעיה היא הצבע לא מתאים או אין על זה מבצע. כך, כשהוא מסרב, הוא מייחס את הסירוב שלו לסיבה שלא תחסום אותו מלקנות מוצר אחר ... אכן יגיד לא, יתכן שהוא יאמץ את הסיבה שהצענו
(בעיה בצבע), במקום להגיע באופן עצמאי למסקנה שאין לו כסף, מה שהיה משבש גם את המכירה הבאה. מה עושים אם לא הספקנו לשתול מראש ... עכשיו, בהנחה שהלקוח יגיד לנו לא, אז, אנחנו פה
בבעיה. למה? כי בעצם כשהלקוח אמר לא, הוא בעצם חשב על זה שאין לו מספיק כסף לצורך העניין ואז ממילא זה מפריע לנו למכור לו גם ... שהוא חושב שלעשות שיעורים זה מטופש, בקיצור, אנחנו
בבעיה . עדיף לנו לגרום לילד לחשוב שזה שהוא לא רוצה לעשות שיעורים זה בגלל שהוא עייף נגיד. למה? כי מחר כשנגיד לו תעשה שיעורים ... כי הצבע לא מתאים לך אז, בא נראה לך מוצר אחר מה
הבעיה בלהעלות את הסיבה, מה
הבעיה בווריאציה הזאת? שבינתיים הוא כבר חשב על הסיבה האמתית שבגללה הוא התנגד למה שביקשנו ואנחנו לא רוצים את זה, אנחנו רוצים ... שהדבר הזה לא עשה אותו מאושר, זה לא בגלל שיש
בעיה בדבר הזה, בגלל הצורה שלו, בגלל הזווית שלו, יכול להיות שהדבר הזה לא עשה אותך מאושר כי באופן עקרוני אתה כבנאדם אתה ...