... שח. אז איך במקרה כזה הגיוני לענות ללקוח? אז כמובן
שאפשרי בצורה הפשוטה ביותר להסביר את המחיר ללקוח, על ידי זה שמסבירים לו שעלות המוצר זה עניין אחד בפני עצמו, אבל עלות העבודה להתקין את המוצר, ביקור בית, כלי עבודה, זמן וכיוב, זה ... יגיע במיוחד וכולי, אז כן, יש לזה עלות. במילים אחרות
אפשרי לשאול את הלקוח, למה שלא בעצמך או תבקש ממישהו אחר, שיבוא לדפוק מסמר על הקיר? למה אתה רוצה שירות מקצועי? ומפה לשם הלקוח יבין שהוא אולי מחפש איכות עבודה למרות שאולי פחות ... לא מבין את המחיר, ואם הלקוח ממש לא מבין את התמחור, אז
אפשרי להעביר את הכדור ללקוח. ובמקום לריב עם הלקוח, לפתח איתו דיאלוג. לשאול אותו איך הוא היה מתמחר לדעתו את השירות. ומפה לשם להסביר לו את ההיגיון של התמחור וכולי. וכמובן, לגלות ...