... איך ללמוד מהמתחרים? איך להעתיק מהמתחרים? הכנת חומרי שיווק, לקוחות מהאלפיון העליון, להכיר את
קהל היעד, להכיר את דרך החשיבה של הלקוח, להכין חומרי שיווק בשפה ... של הלקוח. לדוגמה, נניח שאתה רוצה לפרסם שירות שיפוצים לקהל יעד מסוים. ונניח שאתה רוצה להכין פרסומת
לקהל היעד שלך, ללקוחות הפוטנציאלים שלך. במקרה כזה, כדאי שהפרסומת ... ונניח שמעולם עדיין לא עבדת עם לקוחות כאלו. ונניח גם שאין לך חברים כאלו ואתה לא מכיר שום בן אדם שהוא
מקהל היעד שלך של הלקוחות הפוטנציאלים שלך. ונניח שלמרות זאת ובכל ... צריך לעשות, כדי לדבר אל הלקוחות הפוטנציאלים שלך, מהאלפיון העליון? כי במקרה הזה, אתה לא באמת מכיר את
קהל היעד שלך. אין לך מושג מה הכאב של הלקוח שלך. אתה לא מכיר את ... תלמד מהמתחרים שלך. דהיינו, תחקור את חומרי השיווק של המתחרים שלך. ומהם תנסה להבין, מה הצרכים של
קהל היעד שלך, מה השפה ומה המושגים ומה הרצונות של
קהל היעד שלך וכולי. וכאן צריכים לשים לב, שבעיקרון יש לך 2 סוגים ... באמת מתחרים ישירים בך, כי הם מוכרים שירות אחר מהשירות שלך. אבל מצד שני, במובן מסוים גם הם מתחרים על
קהל היעד שלך, למכור לו שירותים אחרים. וזה בעצם אומר, שיש לך גם עוד אפשרות נוספת ללמוד על
קהל היעד שלך בדרך עקיפה, באמצעות זה שתנתח חומרי שיווק של מתחרים עקיפים שלך, דהיינו, של עסקים אחרים שמוכרים שירותים ומוצרים אחרים,
לקהל היעד שלך. כי כנראה שיהיו קווי דמיון בשיטות השיווק ובמסרים ... באיזו שפה משתמשים, באיזה עולם מושגים משתמשים וכיוב. וכך אתה יכול לנסות להכיר את שיטות השיווק
לקהל היעד שלך שאתה רוצה להגיע אליו, גם אם לא פגשת אותו מעולם באופן ישיר. אפשרות נוספת להכיר את
קהל היעד שלך, ולא דרך לחקור חומרי שיווק של המתחרים שלך, היא ... כלליות ועד ראיונות אישיים עם אנשים שייכים לאלפיון העליון. ככה תוכל לנסות להתחבר לדרך החשיבה של
קהל היעד שלך, להכיר את השפה של
קהל היעד, את עולם המושגים של
קהל היעד ואת עולם הדימויים של
קהל היעד. כל זה בכלל ובפרט ראיונות וכתבות שעוסקים באספקת שירותים ... מקבילים לאותו קהל יעד. דהיינו, שאתה תוכל לקבל תועלת לדוגמה מלצפות בכתבת תוכן כלשהי בנושא כלשהו, על
קהל היעד שלך. אבל תוכל לקבל יותר תועלת, אם תראה כתבות שעוסקות ... בשיפוץ בתים של האלפיון העליון. דהיינו, לצרוך תכנים שעוסקים באספקת שירותים שדומים לשירות שלך, עבור
קהל היעד שלך. כי כאשר לצורך העניין את רואה כתבה על שיפוץ בית של האלפיון העליון, הרי שגם מכך תוכל ללמוד על המושגים, מטרות, הגדרות, צורת חשיבה של
קהל היעד שלך. ומכך תוכל לקבל רעיונות והשראה לתכנים השיווקיים ... עבור קהל יעד, שאתה לחלוטין לא מכיר אותו לא באופן אישי ולא בכלל, ואם ברצונך להתאים את התכנים שלך
לקהל היעד שלך, בלי שתכיר באופן אישי את
קהל היעד שלך, באפשרותך לעשות את זה, באמצעות מחקר של תכנים שיווקיים באופן כללי, שנועדו עבור
קהל היעד שלך, בפרט בשירותים מקבילים או זהים לשירות שאתה רוצה לספק. וגם לחקור תכנים כללים על אותו קהל יעד, גם זה יכול לעזור לך להבין את
קהל היעד שלך, את עולם המושגים שלו, את הדרך שהוא חושב וכולי. ומכך ...