... מפרסמים תגובות שליליות בעצמם כדי להיראות אותנטיים יותר. הפתרון שאליעד מציע להתמודדות עם ביקורות שליליות והשמצות הוא להוכיח ללקוחות הפוטנציאליים את
איכות השירות או המוצר באמצעות מתן אפשרות להתנסות בחינם. לדוגמה, אם אתה מוכר רכב, הדרך הטובה ביותר לשכנע לקוחות שהוא טוב, היא לתת להם להשתמש ברכב בעצמם, או לפחות להציג להם סרטונים מוחשיים המדגימים באופן ברור את
האיכות והיעילות של המוצר. באופן זה, הלקוח משתכנע בעצמו ואינו מושפע מהשמצות או ביקורות שליליות. למה כדאי לתת ללקוחות אפשרות להשתמש במוצר ... לתת ללקוחות להתנסות במוצר או בשירות בחינם. כאשר הלקוח מתנסה בעצמו במוצר, הוא כבר לא צריך לסמוך על המלצות או ביקורות, שכן הוא בעצמו יכול לחוות את
האיכות. שיטה זו אפקטיבית במיוחד כי היא אינה ניתנת לזיוף על ידי מתחרים. אתה לא יכול לזייף
איכות כאשר אנשים באמת משתמשים במוצר שלך, ולכן זוהי שיטה אמינה וחזקה. הוא מציג דוגמה מעולם האינסטלציה: אם אינסטלטור יעלה סרטונים ... לנצל ביקורת שלילית והשמצות לטובתו, אבל מדגיש ששיווק אמיתי ומוצלח אינו צריך להסתמך על אמונה של לקוחות אלא על יכולתך להוכיח באופן ברור ומוחשי את
איכותך. האם ניתן להגיע להצלחה גם בלי ייעוץ מקצועי? אליעד מסביר גם שיש תחומים שבהם כל מה שהלקוח צריך הוא שלושה משפטים פשוטים, ואז אין ... ולכן, גם כאן, מתן מידע בחינם אינו מוריד מהצורך במקצוען אמיתי. איך לבנות מוניטין חיובי שלא ניתן לערער? אליעד ממליץ לבנות מוניטין חיובי באמצעות תוכן
איכותי ואותנטי שלא ניתן לזייף. אם אתה באמת טוב בתחום שלך, לא משנה כמה השמצות ינסו להטיל עליך, הלקוחות יוכלו להיווכח בעצמם
באיכות שלך. ככל שיותר אנשים ישתמשו במוצר שלך בחינם ויראו שהוא עובד, כך הפרסום השלילי יהיה חסר השפעה או אפילו יועיל לך בשל הפרסום הנוסף. ...