... מעדיפים מוצרים או חוויות שהן למעשה חיקוי של דבר אחר שנתפס כמקורי או
איכותי יותר, משום שבעיניהם החיקוי עצמו נתפס כעדיף או כבעל יתרונות מסוימים. לדוגמה, אם נותנים לאדם שתי מנות אוכל, אחת שהוכנה על ידי שף מקצועי ואחת ארוזה מהסופר, האדם יכול ... לו אותנטי יותר עבור הצורך המיידי שלו. למרות שהאוכל של השף עשוי להיות
איכותי יותר באופן אובייקטיבי, האדם יבחר בחיקוי משום שבעיניו הוא נתפס כבעל יתרונות מסוימים שהמקורי לא מציע. אליעד כהן מסביר שתופעה זו מתרחשת כי לכל אדם יש את נקודת המבט ... דווקא אליה. לדוגמה, אדם יכול לבחור מוצר בגלל אריזתו המושכת ולא בגלל
איכותו האמיתית או בגלל מה שהוא נותן לו באמת ברמה הפנימית. האם השקר יכול לנצח את האמת? אליעד מסביר מדוע לפעמים השקר מנצח את האמת, לפחות לזמן מסוים. הוא טוען שאנשים מאמינים ... אדם שמאמין לפרסומת שמבטיחה מוצר נהדר בלי לבדוק לעומק האם המוצר אכן
איכותי, עושה זאת בגלל נוחות וחוסר רצון להתאמץ. לפי אליעד, הצורה היא זולה יותר לאמונה - לא צריך לחשוב הרבה, לא צריך להעמיק, ולכן אנשים מאמינים לשקרים וצורות חיצוניות של ...