... מוצאים את עצמם מתקשים לשווק את עצמם או למכור את המוצר שלהם, למרות שהם מאמינים
באיכות המוצר ומודעים לחשיבות השיווק להצלחתם. קושי זה לא תמיד נובע מחוסר ידע או מחוסר אמונה במוצר, אלא פעמים רבות הוא תוצאה של קונפליקט פנימי עמוק יותר. מה הקשר בין אמונה במוצר ... לשווק את עצמם היא שהם לא באמת מאמינים במוצר או בעצמם. כאשר אדם אינו משוכנע
באיכות המוצר שלו, באופן טבעי יהיה לו קשה לשכנע אחרים לקנות אותו. אליעד כהן מדגיש שגם אם האדם חושב שהמוצר טוב, עדיין יכולה להיות לו בעיה להיכנס לתהליך המכירה עצמו, מכיוון שהבעיה ... לא מזדהה איתם לדוגמה אתה נגיד נמצא בזוגיות מסוימת נכון יפה עכשיו יש לך נגיד
איכות מסוימת לזוגיות בא נניח נגיד שפתאום אני אגיד לך למה שלא תרצה זוגיות שהיא טובה פי אלף אז זה או בגלל שאתה לא חושב שתממש את זה עכשיו או בגלל שאתה חושב אם אני אממש את זה עכשיו ...