... או כל תקופת הנחות אחרת, הוא לגרום
לצרכן להרגיש שהוא חוסך כסף על ידי קנייה במחיר מוזל. עם זאת, כשמגיעים לתקופות כאלה, רבים מהאנשים מוצאים את עצמם קונים מוצרים שלא באמת זקוקים להם, רק בגלל תחושת הרווח ... שנדמה שהיא קיימת. במקום לחסוך כסף,
הצרכנים פעמים רבות מוציאים יותר על דברים שהם לא צריכים. ההסבר העמוק טמון בהשוואה בין קנייה במבצע לבין מילוי לוטו. הדרך הבטוחה ביותר להימנע מהפסד בלוטו, לדברי אליעד, ... שנוצרת בעקבות ההנחות, תחושה שגורמת
לצרכן להרגיש שהוא דפק את המערכת. אליעד מציין כי אנשים מרגישים שיש להם יותר כסף, ושיש להם יכולת לרכוש יותר. יש תחושת שפע, אך האשליה היא שבפועל הוצאתם יותר כסף על ... פחד לא להפסיד את ההזדמנות או את המבצע,
הצרכן מוצא את עצמו רוכש יותר ממה שהוא זקוק לו. תחושת ההתמכרות לשופינג וההרגשה הזמנית של רווח מוסיפות לרכישות המיותרות. האם הנחות מבטיחות מוצרים טובים ומחירים משתלמים? ... להיפטר מהמלאי ולא בהכרח להיטיב עם
הצרכן. אליעד מסביר כי כאשר יש הנחה, פעמים רבות מדובר במצבים שבהם המוכר מנסה להיפטר ממלאי לא נמכר. איך לחסוך כסף ולהימנע מקניות מיותרות? לגבי התנהלות
צרכנית נבונה, אליעד ממליץ להימנע מהשפעת המבצעים על החלטות הקנייה. אם אדם באמת צריך מוצר מסוים, כדאי לקנות אותו כשמצאים מחיר הוגן, לא בהכרח במהלך תקופת מבצע. אם המוצר ... קופוני הנחה ומבצעי מכירות מפתים את
הצרכן לקנות יותר ממה שהוא צריך. לדברי אליעד, מטרת מבצע כזה היא לא להוזיל את המחיר, אלא להגדיל את כמות הרכישות, ולעיתים
הצרכן לא באמת צריך את המוצר הנוסף שהוא רוכש במסגרת המבצע. מה באמת מניע את המוכר להציע הנחות? המוכר לא עושה הנחות מתוך רצון לספק
לצרכן הנחה אמיתית, אלא מתוך רצון להגדיל את מכירותיו. אם הוא לא מצליח למכור את המוצר במחיר מלא, הוא יציע הנחה כדי להמריץ את המכירה. יש לכך יתרונות עבור המוכר, אך
הצרכן עלול להרגיש שהוא דפק את המערכת, בעוד שבפועל הוא קונה מוצר שהוא לא באמת צריך. איך לא ליפול בפח המבצעים? כדי להימנע מבזבוז כסף, אליעד ממליץ להימנע מהתמכרות לשופינג על ידי הצבת גבולות תקציביים. אם
הצרכן יודע שהוא לא צריך את המוצר, אין סיבה לרכוש אותו גם אם יש הנחה. אם יש מטרה ברורה לרכוש משהו - אז כדאי לקנות אותו במחיר ההוגן ביותר, מבלי להתפתות להנחות ולהצעות שנראות אטרקטיביות מדי. התנהגות
צרכנית איך נכון לחסוך כסף? התנהלות
צרכנית נבונה
צרכן חכם איך להרוויח בלוטו בוודאות? חגיגת קניות הפסיכולוגיה של מבצעים והנחות למה הדרך הכי טובה לחסוך כסף היא לא לקנות בתקופת מבצעים? כאשר מגיעים Black Friday, Cyber ... לקנות יותר, ולאו דווקא כדי לעזור
לצרכן להוציא פחות. איך הדוגמה של הלוטו מבהירה את הטעות שבקניות מיותרות? ישנה השוואה בין קניות במבצע לבין מילוי לוטו: הדרך הבטוחה ביותר להרוויח בלוטו היא פשוט לא למלא ... נקנה במחיר נמוך ממחירו המקורי, כאילו
הצרכן הרוויח על חשבון המוכר. לרבים זה מעניק תחושת שפע, חגיגת קניות ואמונה שעשו עסקה טובה. אך בפועל, תחושת הרווח עלולה להיות אשליה, כי מוציאים כסף על דברים שלא באמת ... אינו עושה זאת מתוך רצון כנה לצפר את
הצרכן. יש מצבים שבהם מוצרים איכותיים נמכרים בהנחה מסיבות לוגיסטיות או שיווקיות, אבל במקרים רבים, הנחות ניתנות על מוצרים שאולי לא נמכרים היטב במחיר מלא, או שקרובים ... דרך להיפטר ממלאי ולצמצם הפסדים. איך
צרכנות חכמה קשורה לשאלה למה לא לקנות בזול?
צרכנות חכמה דורשת להבין שהמוכר דואג לאינטרסים שלו, ולא בהכרח לאינטרסים של הקונה. כשצרכן קונה מוצר רק בגלל שמציעים אותו ב - 50% הנחה, הוא עלול לבזבז כסף על דבר שהוא לא ... הכלכלית - בלי תלות במבצעים. התנהלות
צרכנית נבונה תכלול בדיקה אמיתית של הצורך במוצר, ולא תתפתה רק למחיר נמוך. איך לא להיכנס למלכודת המבצעים ולהישאר עם כסף בכיס? אם אתה בטוח שאתה צריך מוצר מסוים - כדאי ... מכירות שונות מתוכננות כדי לשכנע את
הצרכן לרכוש יותר יחידות, לעתים בלי צורך ממשי. התנהגות
צרכנית כזו גורמת להעלאת סך ההוצאות. אם מטרתך היא באמת לחסוך כסף ולא לבזבז ללא שליטה, שקול היטב אם באמת אתה צריך שתי יחידות מאותו מוצר או שאתה מתפתה רק בגלל ההצעה. איך ... מוזל. איך לחסוך כסף בלי להרגיש חוסר?
צרכנות חכמה ותכנון כלכלי איך לא לבזבז כסף על מוצרים מיותרים? הפסיכולוגיה של מבצעים והנחות התמודדות עם התמכרות לשופינג התנהגות
צרכנית, איך נכון לחסוך כסף? התנהלות
צרכנית נבונה,
צרכן חכם, איך לזכות בלוטו? איך להרוויח בלוטו בוודאות? חגיגת קניות, התמכרות שופינג, איך להגדיל מכירות? הנחה על מוצרים, למה נותנים הנחה על מוצר? מבצעי מכירות, קופוני הנחה, אין ארוחות חינם, איך עובדים על
צרכנים? צרכנות חכמה, מבצעי אחד ועוד אחד ...