... במקום בו יש חסרונות? ומציע לתלמיד למצוא את הדרך להבין את כל העניין ולהתמודד עם החיסרון. המטרה היא שהאדם יתחיל להכיר בעצמו ולהבין את יתרונותיו, תוך כדי מציאת
פתרונות לתחושות של דיכאון ותחושת חיסרון. אליעד שואל את המשתתף איך הוא מרגיש כאשר הוא נתקל בכישלונות או בחסרונות, ומציע ... לך את רשימת היתרונות ואיזה יתרונות אתה מרגיש מזה שהיא לא רוצה אותך. ואתה ממש תרגיש שמח, כמו שאתה מרגיש מדוכא, תרגיש שמח, נגיד, עדיין זה לא יהיה מוחלט. עכשיו,
הפתרון המוחלט, אם אתה אומר, אני לא רוצה להרגיש רע, אני באופן מוחלט, לא רוצה להרגיש רע, לא מוכן להרגיש אפילו טיפה אחת רע מזה שהיא לא רוצה אותי. נניח, נניח, אני אומר לך נניח, שם יש רק
פתרון אחד
והפתרון ללכת לאין הבדל בין דבר להיפוכו, לאין הבדל בין יש לאין, לא יודע כלום, נגמר המשחק. לא יודע, אני לא יודע שהיא לא ... קצת, כאילו, אני. התבלבלתי. כאילו, אני בחוויה של, זה או שאני סובל, או שאני מתאמץ הרבה כדי לא לסבול. אני לא רוצה, לא לסבול עכשיו. אני גם לא רוצה לסבול בדרך
לפתרון. אני לא רוצה את שני הצדדים. אליעד: אני אומר לך שבמבט לאחור, אני זוכר שכשהבנתי את עצמי, אמרתי: הייתי מוכן לסבול ...