... איך לגרום ללקוחות לאהוב אותך? איך להבין לקוחות? איך להשיג לקוחות? איך להתייחס ללקוחות? מה המוצר שלך? מה הלקוח רוצה? איך לשכנע לקוח? להתחבר עם הלקוח מהי
הטעות הנפוצה בהתייחסות ללקוחות? אליעד כהן מסביר בהרצאה כי
הטעות הנפוצה של אנשים שנותנים שירות או מוכרים מוצר, היא שהם חושבים שהעסקה בינם לבין ... מספק הוא הידע בתחום המתמטיקה. לכן, אתה עשוי לחשוב שהלקוח יבחר בך רק בגלל שאתה טוב יותר, מקצועי יותר, מנוסה יותר או זול יותר ממורים אחרים. אבל זו תפיסה
מוטעית. מה באמת הלקוח מחפש כשהוא פונה אליך? הלקוח לא מחפש רק מוצר או שירות, אלא ... על מכירת שירותים מקצועיים? איך ליצור קשר אישי עם לקוחות בצורה אפקטיבית? מה ההבדל בין מוצר לבין תחושה שירותית? איך להתייחס ללקוחות כדי להשיג את אהבתם?
הטעות הקלאסית של אנשים שנותנים שירותים היא לראות את העסקה ביניהם לבין הלקוח כעסקה ... בצורה אפקטיבית? ההבדל בין מוצר לבין תחושה שירותית עכשיו עוד דבר שמי שזה פשוט לו אז זה פשוט לו ומי שזה לא פשוט לו אז זה יחדש לו או יחדד אז הנושא כזה
טעות קלאסית של אנשים שנותנים שירות למישהו, מה
הטעות יש אנשים שחושבים כשהם נמצאים מול לקוח. ש: שהלקוח הוא המלך. אליעד: לא שמה שהם ... גם יותר זול וגם יותר טוב וכו. ואז מה שקורה שבפועל זה לא תמיד ככה בפועל זה לא תמיד ככה זאת אומרת החשיבה שחושבת שמה שיש בינך לבין הלקוח זה עניין טכני היא
טעות , נסביר מה נכון לחשוב ומה נגזור את מה שצריך לגזור. זה עובד אחרת יש מולך לקוח ...