אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה ניהול עובדים, מוטיבציה לעובדים, איך לגרום לעובדים שלך להקשיב לך? איך לנהל עובדים? איך לגרום לעובד לרצות להקשיב לך? סמכויות המנהל, איך לדבר עם עובדים?...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
ניהול עובדים, מוטיבציה לעובדים, איך לגרום לעובדים שלך להקשיב לך? איך לנהל עובדים? איך לגרום לעובד לרצות להקשיב לך? סמכויות המנהל, איך לדבר עם עובדים? איך ליצור מוטיבציה אצל העובדים? איך לגרום לעובדים שלך לאהוב אותך? יעוץ למנהלים
איך לדבר עם העובדים בצורה שתגרום להם להקשיב לך?

הנושא של ניהול עובדים ואיך לגרום להם להקשיב לך הוא מרכזי בניהול מוצלח. אליעד כהן מסביר בצורה ברורה ומפורטת איך מנהל יכול להבטיח שהעובדים יקשיבו לו ברצון ולא מתוך כפייה. ישנם גורמים רבים המשפיעים על נכונות העובדים להקשיב ולבצע את ההנחיות של המנהל, אך אליעד כהן מתמקד במיוחד בדבר אחד מרכזי וחשוב במיוחד, שאותו המנהל חייב להימנע מלעשות - לדבר אל העובדים בצורה מתנשאת ומזלזלת.

למה אסור להתנשא על עובדים ומהן התוצאות של התנשאות?

אליעד כהן מדגים את חשיבות הכבוד לעובדים באמצעות דוגמה פשוטה וברורה. הוא מבקש מהמנהל לדמיין שהוא נותן הנחיות לעובד ובזמן שהוא מדבר, מישהו עומד לצד העובד ואומר לו: "אל תקשיב לו, אל תקשיב לו". ברור לכולם שזה מצב גרוע, שבו המנהל מאבד את הקשב של העובד. כך בדיוק מתרחש כאשר המנהל מאיים או מדבר בצורה לא מכובדת, מכיוון שבאותו רגע הוא עצמו בעצם יוצר אצל העובד תמריץ שלילי להקשיב.

כאשר המנהל אומר לעובד דברים כמו: "אם לא תעשה את מה שאני אומר, אני אפגע במשכורת שלך", הוא למעשה יוצר אצל העובד רצון להתנגד ולא להקשיב. המנהל, בלי לשים לב, הופך לאותו "קול שלילי" שמסית את העובד נגד ההנחיות שלו עצמו. כאשר העובדים מרגישים שמדברים אליהם מלמעלה, כאילו הם נחותים או קטנים, הם לא רק מאבדים מוטיבציה אלא אף מפתחים רגשות של שנאה וכעס כלפי המנהל. רגשות אלו פוגעים באיכות העבודה וביחסים בין העובד למנהל בטווח הארוך.

איך לדבר עם עובדים בצורה נכונה?

אליעד כהן מדגיש כי המפתח המרכזי ליצירת מוטיבציה ורצון אמיתי אצל העובדים להקשיב ולהצליח הוא פשוט - לדבר איתם בכבוד. כאשר המנהל מדבר עם העובד, עליו לדמיין שמדובר בחבר שלו, במישהו שהוא מעריך ומכבד. המנהל צריך לדבר באותה רמה שבה הוא היה רוצה שידברו אליו. דוגמה לכך היא לפנות אל העובד בצורה מנומסת וחברית, כמו: "בוקר טוב, מה שלומך? האם תוכל בבקשה לעשות כך וכך? האם זה אפשרי מבחינתך?".

אליעד מדגיש שהכוונה אינה ליצור מצב של אנרכיה או של "שוק", שבו אין למנהל שום סמכות או אחריות. בהחלט יכול להיות מצב שבו המנהל חייב להפעיל את סמכותו. במקרה של מחלוקת או אי - הסכמה, המנהל יכול להגיד בצורה מכובדת: "זו כרגע ההחלטה שלי ואני מבקש שתכבד אותה". כאן המנהל משתמש בסמכות שלו בצורה ברורה אך מכבדת. הוא לא משפיל את העובד, אלא מבקש בצורה ברורה ונעימה לכבד את החלטתו.

למה חשוב שעובדים יאהבו את המנהל ואת העסק?

אליעד כהן מסביר בפירוט רב את היתרון העצום שנובע מכך שהעובדים אוהבים ומכבדים את המנהל ואת העסק. עובד שאוהב את מקום העבודה שלו ואת המנהל שלו יפעל מתוך רצון פנימי וכנה לעזור ולתרום יותר לעסק. העובדים יגיעו לעבודה עם מוטיבציה גבוהה, עם חיוך ועם נכונות להשקיע, גם כאשר המשימות קשות או מאתגרות.

לעומת זאת, עובד שמרגיש שהמנהל שלו מזלזל בו או מתייחס אליו כאל "עבד", יחפש הזדמנות להתמרד ולפגוע בעסק בדרכים עקיפות, בין אם במודע ובין אם לא במודע. עובד שמרגיש מושפל ומנוצל יפעל מתוך התנגדות, מרירות וכעס, מה שיפגע ביעילות, באיכות וביחסי העבודה הכלליים.

איך כבוד לעובדים משפר את התפוקה והמוטיבציה בעבודה?

אליעד כהן נותן דוגמה שבה עובד נמצא בבית ואשתו לא מכבדת אותו ומזלזלת בו. העובד מגיע לעבודה עם תחושה של השפלה וחוסר ערך עצמי. כאשר המנהל מדבר אליו יפה ובכבוד, אותו עובד מרגיש שיפור משמעותי בערך העצמי שלו, הוא מעריך יותר את עצמו ואת המנהל, וממילא רוצה לתרום יותר ולהצליח. בכך נוצרת אווירה של אמון, כבוד ושיתוף פעולה המגבירים את התפוקה והמוטיבציה במקום העבודה.

לסיכום - איך לגרום לעובדים שלך לרצות להקשיב לך?

אליעד כהן מסכם את דבריו ומדגיש באופן ברור: הדרך היעילה והטובה ביותר לגרום לעובדים שלך להקשיב לך היא להימנע לחלוטין מדיבור מתנשא ומשפיל, ולהקפיד על דיבור מכבד, מנומס וחברי. מנהל שיישם את ההמלצות האלו, יראה במהרה שיפור משמעותי ביחס של העובדים כלפיו, במוטיבציה שלהם, ובתוצאות העסקיות עצמן. על פי אליעד, ב - 99.9% מהמקרים, אם תדבר בכבוד לעובדים, הם יכבדו אותך בחזרה, יעבדו טוב יותר ויאהבו יותר את העסק.
אימון למנהלים, לדבר בכבוד אל העובדים, איך לא להתנשא על העובדים? איך לא ליצור תמריץ שלילי אצל העובדים? איך ליצור מוטיבציה לעובדים? איך ליצור תמריץ חיובי לעובדים? התנשאות על העובדים, עובדים לא עבדים, לדבר בכבוד לעובדים, איך לשכנע עובדים? אופי של מנהל טוב, לדבר יפה לעובדים, לכבד את העובדים
שיפור דימוי עצמי איך לגרום לעובד טיפול בהערכה עצמית דיבור לאהוב אותי תחושת השפלה השקעות ליצור מוטיבציה אצל עובדים מנהלים לדבר כיצד לנהל עובדים אהבה איך לגרום איך לגרום לעובד איך לגרום לעובד לרצות להקשיב לך איך לגרום לעובדים איך לגרום לעובדים שלך איך לגרום לעובדים שלך לאהוב אותך איך לגרום לעובדים שלך להקשיב לך איך לדבר איך לדבר עם עובד איך לדבר עם עובדים איך ליצור איך ליצור מוטיבציה איך ליצור מוטיבציה אצל העובדים איך ליצור מוטיבציה אצל עובדים איך לנהל איך לנהל עובד איך לנהל עובדים איך לשכנע עובד איך לשכנע עובדים הקשבה יועץ יעוץ יעוץ למנהלים כיצד ליצור מוטיבציה כיצד לנהל כיצד לנהל עובדים לאהוב לאהוב אותי לאהוב אותך לאהוב רק אותי לאהוב רק אותך לגרום לגרום לעובד לגרום לעובד לרצות להקשיב לך לגרום לעובדים לגרום לעובדים שלך לאהוב אותך לגרום לעובדים שלך להקשיב לך לדבר לדבר עם עובד לדבר עם עובדים להקשיב להקשיב לך להתאהב בי להתאהב בך להתאהב רק בי להתאהב רק בך ליצור ליצור מוטיבציה ליצור מוטיבציה אצל העובדים ליצור מוטיבציה אצל עובדים למנהלים לנהל לנהל עובד לנהל עובדים לרצות לרצות אותי לרצות אותך לרצות להקשיב לרצות להקשיב לך לרצות רק אותי לרצות רק אותך לשכנע עובד לשכנע עובדים מוטיבציה מוטיבציה אצל העובדים מוטיבציה אצל עובדים מוטיבציה לעובדים מנהל מנהלים ניהול ניהול עובד ניהול עובדים סמכויות סמכויות המנהל עובד עובדים רצון
לעודד עובדים לחשוב בצורה עצמאית, לגרום לעובדים להגדיל ראש, פיתוח החשיבה של העובדים, הגדלת ראש של העובדים, אימון למנהלים, ניהול עובדים, ניהול עסקים, ראש קטן, ראש גדול
... עובדים לחשוב בצורה עצמאית, לגרום לעובדים להגדיל ראש, פיתוח החשיבה של העובדים, הגדלת ראש של העובדים, אימון למנהלים, ניהול עובדים, ניהול עסקים, ראש קטן, ראש גדול שאלה: האם כדאי או לא כדאי, לעודד את העובד שלך לחשוב באופן עצמאי? תשובה: אין תשובה מוחלטת, אלא כל מקרה לגופו. יש מקרים שבהם עדיף שהעובד שלך לא יחשוב באופן עצמאי אלא שיתרגל לחשוב ... ושיעשה בדיוק את מה שאתה רוצה שהוא יעשה. כגון כאשר אתה יודע בדיוק ומראש מה הדבר האידיאלי שהעובד שלך אמור לעשות בוודאות של מאה אחוז. שאז מבחינתך שהוא יהיה סוג של רובוט. אבל יש מקרים שבהם אתה רוצה שהעובד שלך יפעיל את המחשבה שלו ויש מקרים שבהם אתה רוצה ... ושיש דברים שהוא יחשוב באופן עצמאי במינונים שונים. והחוכמה היא לדעת, את המינונים השונים איך להתנהל מול העובד, כי כל מקרה לגופו. ...
אוכל לעובדים, איזה אוכל לקנות לעובדים? התייעלות ארגונית, שיפור תפוקת העובדים, לגרום לעובדים לעבוד יותר טוב, איך לשפר את ביצועי העובדים? אוכל במקום העבודה, ארוחות לעובדים, התייעלות ארגונית, איך לתת מרץ לעובדים? ניהול עובדים
אוכל לעובדים, איזה אוכל לקנות לעובדים? התייעלות ארגונית, שיפור תפוקת העובדים, לגרום לעובדים לעבוד יותר טוב, איך לשפר את ביצועי העובדים? אוכל במקום העבודה, ארוחות לעובדים, התייעלות ארגונית, איך לתת מרץ לעובדים? ניהול עובדים
... לעובדים, איזה אוכל לקנות לעובדים? התייעלות ארגונית, שיפור תפוקת העובדים, לגרום לעובדים לעבוד יותר טוב, איך לשפר את ביצועי העובדים? אוכל במקום העבודה, ארוחות לעובדים, התייעלות ארגונית, איך לתת מרץ לעובדים? ניהול עובדים האם אוכל בעבודה יכול לשפר את ביצועי העובדים? ארגונים רבים מחפשים דרכים לשפר את ביצועי העובדים, ואחת הדרכים היעילות לעשות זאת היא דרך המזון שהם מספקים לעובדים במקום העבודה. ישנם ארגונים שנותנים לעובדים לבחור באופן חופשי מה לאכול ואף מזמינים עבורם את האוכל שהם מבקשים. לכאורה, זה נראה כדבר חיובי ... להעלות את שביעות הרצון הראשונית של העובדים ואף לשפר את ביצועיהם בטווח הקצר. אך האם זו הדרך האופטימלית להשגת תפוקה גבוהה יותר בטווח הארוך? מדוע אוכל זמין וחופשי לעובדים לא תמיד מומלץ? בחלק ממקומות העבודה, קיימת גישה של אספקת אוכל זמין באופן קבוע, כך שהעובדים יכולים בכל רגע לגשת למקרר ולקחת לעצמם משהו לאכול. נשמע טוב, אך למעשה מסתתרת כאן בעיה חשובה מאוד. רוב העובדים יעדיפו אוכל שנותן אנרגיה מיידית, כגון מאכלים מתוקים, חטיפים, משקאות ממותקים או אנרגטיים, ... בכמות גדולה. מאכלים אלו אמנם מספקים לעובדים בוסט של אנרגיה רגעית, וגורמים לתחושת מרץ מיידית, אך יש להם חסרונות משמעותיים בטווח הארוך. מהן ההשפעות השליליות של אוכל לא בריא על העובדים? כאשר העובדים צורכים באופן קבוע מאכלים עתירי סוכר או מאכלים מעובדים שנותנים אנרגיה מהירה, הם חווים תנודות חדות ברמות הסוכר בגוף. תחילה הם מרגישים אנרגטיים ... עייפות וחוסר ריכוז. כתוצאה מכך, העובדים שוב יחפשו אוכל או שתייה מתוקה כדי להעלות שוב את רמת האנרגיה, וכך נוצר מעגל אינסופי של נפילות ... סוכר, אשר פוגעות משמעותית בתפוקת העבודה. התוצאה הישירה של תנודות אלה היא שהעובדים הופכים להיות עייפים, חסרי מיקוד, ומתקשים להתרכז לאורך זמן. בנוסף לכך, הם עסוקים יותר במחשבה ... האנרגיה, דבר שמשפיע ישירות על איכות עבודתם ועל היעילות הארגונית הכללית. איזה אוכל מומלץ לספק לעובדים כדי לשפר את ביצועיהם? הדרך הטובה ביותר לשפר את ביצועי ה
שיטת המקל והגזר, המקל או הגזר, הגזר או המקל, תמריץ חיובי, תמריץ שלילי, הנעת אנשים, לגרום למישהו להקשיב לך, המקל והגזר, הגזר והמקל, שיטות שכנוע, טכניקות שכנוע, שיטות מכירה, איך למכור?
שיטת המקל והגזר, המקל או הגזר, הגזר או המקל, תמריץ חיובי, תמריץ שלילי, הנעת אנשים, לגרום למישהו להקשיב לך, המקל והגזר, הגזר והמקל, שיטות שכנוע, טכניקות שכנוע, שיטות מכירה, איך למכור?
... חיובי, תמריץ שלילי, הנעת אנשים, לגרום למישהו להקשיב לך, המקל והגזר, הגזר והמקל, שיטות שכנוע, טכניקות שכנוע, שיטות מכירה, איך למכור? איך אני גורם לאנשים להקשיב לי ולחשוב שמה שאני אומר חשוב? ההתחלה של השיחה מתחילה בשאלה איך לגרום לאנשים להקשיב לנו ולחשוב שמה שאנחנו אומרים חשוב. בשלב הראשון, אליעד שואל את השואל מה בדיוק הוא רוצה להבין, האם הוא מתעניין בזה בגלל שהוא רוצה שיקשיבו לו או שמא יש כאן שאלה אחרת. הוא מבקש להסביר את השאלה לעומק ולדייק אותה. בהמשך, הוא מסביר שהצורך הזה בעניין של להקשיב לא נובע רק משיקול של מה חשוב לנו באופן אישי, אלא גם כחלק מהתהליך שבו אנחנו בקשר עם אחרים. ההבנה לגבי המשחק החברתי בהמשך, אליעד מתאר את החיים כמשחק שבו ... הזה יש צורך לדעת איך לתקשר בצורה שמאפשרת לאנשים להקשיב לנו. אליעד מסביר ששיחה או תקשורת עם אחרים לא בהכרח נובעת מתוך רצון להיות מאושר או למצוא את האמת, אלא מתוך הצורך להיות בתוך משחק חברתי עם אחרים ולהשפיע ... להבין את ההשפעה של התקשורת הפנימית שלו, אליעד עובר לדבר על הדיאלוג הפנימי. הוא מסביר שהשאלה איך לגרום לאדם אחר להקשיב לנו היא למעשה שאלה שמתחילה בתוך הדיאלוג הפנימי של כל אחד מאיתנו. כלומר, כל אדם שואל את עצמו איך לגרום לכל הרצונות הפנימיים שלו להקשיב לרצון הדומיננטי ביותר. אליעד מסביר שכאשר אדם מציב לעצמו יעד או משימה, הוא צריך להבין איך להפעיל את כל הרצונות הפנימיים שלו כך שכל הרצונות יזוזו לכיוון אחד. בכך, הוא מרחיב את הדיון לא רק על איך לגרום לאחרים להקשיב, אלא גם על איך לגרום לעצמנו להקשיב לרצונות שמובילים אותנו קדימה. מהי הדרך לגרום למישהו להקשיב לך? כאשר השואל חוזר לשאול איך לגרום לאדם אחר להקשיב לו בנוגע לנושא מסוים, אליעד מתחיל לפרט על איך בדיוק ניתן לעשות זאת. הוא מבהיר שברגע שאנחנו רוצים להפעיל שכנוע או תשומת לב, יש צורך לבחור את הנושא או הדרך לדבר שיתאימו לסולם הערכים של האדם האחר. כלומר, מה שיעניין אותו הוא לא בהכרח מה שאנחנו רוצים להגיד, אלא איך נוכל לקשר את הדברים שאנחנו אומרים לדברים שהוא רואה ... אם הנושא לא מעניין את האדם השני? בהמשך, אליעד שואל איך לגרום למישהו להקשיב לנו כשמה שאנחנו מדברים על אינו מעניין אותו. כאן השואל מציין שהוא יצטרך לחבר את הנושא הרצוי לרצון האישי של האדם השני. אליעד מסביר שצריך להבין איך הנושא ... באופן עקיף. הוא מוסיף כי הרבה פעמים אנשים לא מוכנים להקשיב למשהו שלא מעניין אותם, אך אם הם יראו איך זה קשור אליהם, יש סיכוי גבוה שהם יתחילו להקשיב. ההבנה של המניעים הפנימיים של אנשים השלב הבא בהסבר של אליעד הוא הבנת המניעים הפנימיים של אנשים והקשרם לתקשורת. הוא מסביר שחשוב לדעת לא רק מה מעניין את האדם ... היא איך אנחנו יכולים לגרום לאדם להרגיש שזה שווה לו להקשיב לנו. מהות התועלת והנזק בהמשך, אליעד עובר להסביר את המהות של התועלת והנזק בשכנוע. הוא מציין שבסופו של דבר, אם אנחנו רוצים לגרום למישהו להקשיב לנו או לעשות משהו, אנחנו צריכים לגרום לו לחשוב שהפעולה הזו תביא לו יותר תועלת מאשר נזק. כלומר, כל פעולה שמישהו עושה, בין אם זה להקשיב לנו או לבצע משימה כלשהי, נובעת מתוך תחושת תועלת אישית. אליעד מסביר שכל אחד יבחר לפעול בצורה שמביאה לו תועלת, ואפילו אם זה לא מעניין אותו, אם הוא חושב שזה יביא לו יתרונות, הוא יהיה מוכן להקשיב. ההשלכות של ההתמקדות בתועלת כשהשואל מעלה שאלה נוספת על איך לגרום למישהו להקשיב לנו, אליעד מפרט את הדרך שבה אנחנו יכולים להשתמש בתועלת כדי לשכנע את האדם. הוא מסביר שעלינו להבין את סולם הערכים של האדם ולזהות את הדברים שהוא רואה כטובים ...
ביקורתיות, ביקורת מוצלחת, איך לגרום למישהו להקשיב לך? איך לגרום למישהו לקבל ביקורת? NLP, איך לשכנע אנשים? ביקורת בונה, ביקורת הורסת, ביקורת אפקטיבית, ניהול עובדים, השפעה על אנשים
ביקורתיות, ביקורת מוצלחת, איך לגרום למישהו להקשיב לך? איך לגרום למישהו לקבל ביקורת? NLP, איך לשכנע אנשים? ביקורת בונה, ביקורת הורסת, ביקורת אפקטיבית, ניהול עובדים, השפעה על אנשים
... ביקורת מוצלחת, איך לגרום למישהו להקשיב לך? איך לגרום למישהו לקבל ביקורת? NLP, איך לשכנע אנשים? ביקורת בונה, ביקורת הורסת, ביקורת אפקטיבית, ניהול עובדים, השפעה על אנשים איך להעביר ביקורת בצורה שיקשיבו לה? אחת השאלות החשובות ... השכנוע והתקשורת בין אנשים היא: איך אפשר להעביר ביקורת בצורה כזו שהאדם ששומע אותה באמת יקשיב ויקבל אותה, ולא יתנגד או ידחה ... שמסייעים להבין מדוע אנשים מקבלים או דוחים ביקורת. מדוע השאלה איך להעביר ביקורת זהה לאיך לגרום למישהו לפעול? אליעד מסביר כי השאלה כיצד להעביר ביקורת באופן אפקטיבי היא למעשה אותה השאלה של איך לגרום למישהו לעשות משהו?. כדי שמישהו ... משתנים רק כשהם חווים מצב של יותר טוב במקום אחר לעומת המצב הנוכחי. לכן, השאלה האמיתית היא כיצד לגרום לאדם להרגיש באופן ברור וחד משמעי ... יותר במקום החדש מאשר במקום שבו הוא נמצא כרגע. מהם שני סוגי הביקורת, ואיך הם משפיעים על ההקשבה? אליעד מחלק את הביקורת לשני ... את תחושת הרע הקשה הנובעת ממנה. כלומר, הביקורת המחויבת יכולה להוביל לכך שהוא בכלל לא יקשיב, כי הוא יעדיף לא להאמין שאתה צודק ... שהמצב הנוכחי כל כך רע, ולכן הוא לא מרגיש דחף חזק לשינוי. ביקורת כזו אינה מעוררת בו מספיק מוטיבציה, וכך היא לא מביאה לשינוי הרצוי. ... האם יש דרך מוחלטת להעביר ביקורת שתתקבל בוודאות? לפי אליעד, אין דרך או נוסחה מוחלטת שתמיד תעבוד ושתגרום לכל אחד לקבל ביקורת ולשנות ... מוחלט, כי כל פעולה עלולה להוביל לתוצאה ההפוכה מהרצויה. אז איך בכל זאת אפשר לגרום למישהו להקשיב ולקבל ביקורת? אליעד מסביר שהגישה ... כך, האדם ישתכנע שכדאי לו לעבור אל המצב החדש, בלי שיחוש מותקף ויתגונן. מדוע אין נוסחה אחת שעובדת תמיד בהעברת ביקורת? אליעד מבהיר ... אפשר ליישם את התובנות האלו בחיי היומיום? אליעד מדגיש שהבנת המושגים מחויב ואפשרי עוזרת לנו לנהל תקשורת טובה יותר, לשכנע אנשים בצורה יעילה יותר, וליצור מוטיבציה אמיתית לשינוי. אם מבינים ... הזה, ניתן לפתח דרכים מתוחכמות להעברת ביקורת בצורה שמייצרת שיתוף פעולה ולא התנגדות. איך ליצור מוטיבציה פנימית לשינוי פרדוקס הצורך ... בצורה נכונה? מהי ביקורת בונה ומהי ביקורת הורסת? למה השאלה איך להעביר ביקורת כך שמישהו יקשיב דומה לשאלה איך לגרום למישהו לעשות משהו? הדיון נפתח בכך שהשאלה איך להעביר למישהו ביקורת כדי שהוא יקשיב לך, דומה לשאלה הכללית יותר איך לגרום למישהו לעשות משהו. הרעיון הוא ... - מצד שני, לא ליצור אצלו תחושה כל כך שלילית, עד כדי שהוא יתנתק לגמרי מהביקורת ולא ירצה להקשיב בכלל. לכן אחד הדגשים הוא להדגיש את ... לעבור לשם וירצה להאמין בביקורת כדי לזכות בטוב הגדול המצפה לו. מדוע אין נוסחה אוניברסלית שעובדת תמיד? הטקסט מסביר שהמציאות ... בחיי היומיום. השילוב הזה קשור לאופן שבו בני אדם משכנעים זה את זה, מעבירים ביקורת ונעזרים במוטיבציה כדי לשנות הרגלים. גם במקרים ... דרכים יעילות יותר לשכנע ולהעביר ביקורת בונה (תוך שמירה על הכבוד והרצון הטוב של הצד השני). איך ליצור מוטיבציה פנימית לשינוי פרדוקס הצורך ... שואל איך להעביר למישהו ביקורת ושהוא ישמע לך. תשובה, איך מפרקים את השאלה הזאת למקום אחר, איך לגרום למישהו, איך להעביר ביקורת על מישהו ושהוא ישמע לך. זה בעצם לשאול איך לגרום למישהו לעשות משהו. נכון, וזה בעצם ... טוב ואחר כך לא יהיה לי כל כך טוב כי זאת לא ביקורת מחויבת. אבל לכן אם אתה רוצה שמישהו יקשיב לך לביקורת אתה צריך לעשות הפוך, אתה צריך כשאתה מעביר עליו ביקורת לדבר רק בצורה מחויבת לא בצורה אפשרית ...
רטוריקה, לגרום למישהו להקשיב לך, איך להשתיק מישהו? איך להתווכח עם מישהו? שיטות שכנוע, איך ליצור הקשבה? איך לגרום למישהו להבין אותך? איך לשכנע מישהו? אומנות הויכוח
רטוריקה, לגרום למישהו להקשיב לך, איך להשתיק מישהו? איך להתווכח עם מישהו? שיטות שכנוע, איך ליצור הקשבה? איך לגרום למישהו להבין אותך? איך לשכנע מישהו? אומנות הויכוח
... לגרום למישהו להקשיב לך, איך להשתיק מישהו? איך להתווכח עם מישהו? שיטות שכנוע, איך ליצור הקשבה? איך לגרום למישהו להבין אותך? איך לשכנע מישהו? אומנות הויכוח מדוע אנשים חוזרים על אותה טענה שוב ושוב במהלך דיון? כשמנסים לשכנע מישהו בנושא מסוים, למשל ... הצד השני נראה כאילו הוא לא מקשיב כלל. במקום להתייחס להסבר החדש שניתן לו, הוא ממשיך לחזור על אותה טענה פעם אחר פעם. לדוגמה, אם ילד מתנגד להכין שיעורים, אפשר לנסות להסביר לו ... שלך ולכן לכלכת. הוא לא מוכן להקשיב להסבריך, אלא חוזר שוב ושוב על הטענה שלו. האם חוסר ההקשבה הוא תמיד בעיה של הצד השני? אליעד כהן מציג נקודה חשובה: ייתכן שהצד השני חוזר שוב ושוב על אותה טענה מפני שהוא מרגיש שלא הבינו אותו. ... האדם שחושב שהצד השני לא מקשיב לו, בעצם לא באמת מקשיב לטענות שמועלות מולו. כלומר, ייתכן שהצד שחושב שהוא צודק לא מבין לעומק את מה שהצד השני טוען, ולכן הוא תופס אותו כלא מקשיב. יחד עם זאת, קיימת אפשרות נוספת שבה המשכנע דווקא כן מבין את הצד השני ומתייחס לדבריו בצורה ברורה, אבל הצד השני עדיין חוזר על טענתו מתוך ... כיצד אפשר לגרום לצד השני להקשיב באמת לטענות שלך? לפי אליעד כהן, ישנה שיטה מרכזית וחשובה מאוד שנועדה למנוע חזרה אין - סופית על הטענה של הצד השני: להראות לאדם מולך שאתה באמת ... שוב ושוב. אם אחרי שהבין שהקשיבו לו והבינו אותו, הוא בכל זאת ממשיך לחזור על הטענה שלו, אפשר לשאול אותו ישירות: האם אתה מרגיש שלא הבנתי אותך? כי הרי כבר הסכמנו שהבנתי ... מה שאמרת. האם אתה מוכן עכשיו להקשיב לטענה שלי?. זה גורם לצד השני להתמקד בעניין עצמו, במקום לחזור ללא הפסקה על אותם דברים. מדוע אנשים חוששים להראות שהם מבינים את הצד השני? ... טענה, אלא שהיא גם פותחת דלת להקשבה אמיתית ולהתקדמות בדיון. כשאדם מרגיש שמבינים אותו, הוא הרבה יותר פתוח לשמוע את מה שיש לך לומר, אפילו אם הוא לא מסכים איתך. לכן, בכל ... הטענה של הצד השני? איך מונעים חוסר הקשבה בדיאלוג? דרכים לשיפור התקשורת בעת ויכוח איך לגרום למישהו להקשיב לך באמת? מדוע עלול אדם לחזור שוב ושוב על הטענה שלו ולא להקשיב להסבר שניתן לו? כאשר מנסים לשכנע מישהו במשהו, כמו להסביר לילד שעליו להכין שיעורי בית, או לנסות להוכיח לאתאיסט שיש אלוהים, או להפך להוכיח ... תחושה שהצד השני אינו באמת מקשיב. במקום להתמודד עם הטענה החדשה שהוצגה, הוא חוזר שוב ושוב על הטענה שלו ללא התייחסות מלאה לדברינו. איך הדבר בא לידי ביטוי בדוגמאות שונות? ... בין אדם דתי לאתאיסט, ובמקום שיקשיבו לטיעוני הצד השני, כל אחד חוזר על עמדתו שלו שוב ושוב, ללא בחינה אמיתית של מה שהועלה בדיון. דוגמה נוספת היא מצב שבו מישהו מאשים אותך ... חוזר על כך שוב ושוב, ולא מוכן להקשיב להסבר למה הלכלוך לא קשור אליך. אליעד מתאר שהדבר יכול להרגיש כאילו הצד השני חוזר כל הזמן על אותו דבר כמו חמור (כדימוי), לא מקשיב לטענות הנגד החדשות, ופשוט מתעלם מהסבריך. האם ייתכן שהבעיה היא בעצם בחוסר הקשבה של המשכנע? מועלה הרעיון שלפעמים, אם אתה כמשכנע מרגיש שהצד השני לא מקשיב, אולי בעצם אתה לא מקשיב לו. יכול להיות שהוא ממשיך לחזור על דבריו מכיוון שהוא חש שלא באמת נתנו מקום לדבריו או לא הבינו אותו. יחד עם זאת, יתכן מצב שבו אתה בהחלט ... כל שהצד השני מבין שאתה באמת מקשיב לו ומבין אותו. כדי שזה יקרה, חשוב להציג בפניו את הטענה שלו בצורה מלאה, להראות לו שחזרת על הרעיון שלו במדויק ושאין לו צורך להבהיר זאת ... נוצרת הרגשה אצל הצד השני שהקשיבו לו באמת, והוא מפסיק להרגיש צורך לחזור שוב ושוב על דבריו כדי לקבל את תשומת הלב. אם הוא עדיין ממשיך לחזור על טענתו הקודמת, אפשר להזכיר ... שאכן הבנתי אותך. האם תרצה להקשיב עכשיו לדעתי? איך מתמודדים עם טענות חוזרות ונשנות בדיון מדוע חשוב להראות שהבנת את הטענה של הצד השני איך מונעים חוסר הקשבה בדיאלוג דרכים לשיפור התקשורת בעת ויכוח עכשיו נניח שמנסים להסביר למישהו משהו, מנסים להסביר לו לדוגמה מנסים להסביר לילד שהוא צריך לעשות ... מנסה לשכנע אותו שהוא בעצם לא מקשיב לו אלא כל הזמן חוזר על הטענה שלו עוד פעם ועוד פעם. אתה מסביר למישהו אולי תעשה ככה וככה והוא חוזר על הטענה לא זה וחוזר על הטענה וחוזר על הטענה, הוא לא מקשיב אתה אומר לו ת
איך לשאול שאלה? תקשורת בין אישית, אווירה טובה, איך לדבר נכון? איך לדבר עם אנשים? איך לגרום למישהו להקשיב לך? מערכות יחסים, איך לשכנע מישהו? איך להשפיע על מישהו?
איך לשאול שאלה? תקשורת בין אישית, אווירה טובה, איך לדבר נכון? איך לדבר עם אנשים? איך לגרום למישהו להקשיב לך? מערכות יחסים, איך לשכנע מישהו? איך להשפיע על מישהו?
... לשאול שאלה? תקשורת בין אישית, אווירה טובה, איך לדבר נכון? איך לדבר עם אנשים? איך לגרום למישהו להקשיב לך? מערכות יחסים, איך לשכנע מישהו? איך להשפיע על מישהו? איך לשאול שאלות ... אך אם הוא ישאל אותה ידוע לך אם מוכרים חמץ בפסח? הוא מאפשר לה לענות שהיא לא יודעת בצורה הרבה יותר נינוחה. זוהי דרך טובה יותר לנהל תקשורת בין אישית כי היא לוקחת בחשבון גם את רגשותיו של הצד השני. איך להשתמש בשאלות כדי להפעיל לחץ או ליצור תחושת אי - נוחות? אליעד מסביר שאותו עיקרון יכול לעבוד הפוך . אם מטרת השואל היא ליצור תחושת אי - נוחות או להפעיל לחץ פסיכולוגי, אפשר להשתמש בשאלות שמניחות מראש שהצד השני אמור לדעת את התשובה, כך שהוא ירגיש לא בנוח להודות שאינו יודע. למשל, לשאול עובד שאמור להיות מעודכן מה קורה עם יוסי? ולא האם אתה יודע מה קורה עם יוסי?, יוצר לחץ ... נוח להיות אמיתי ולהביע חוסר ידיעה בלי לחשוש מכך שישפטו אותו או ילחצו עליו לתת תשובה לא מדויקת. איך לשאול שאלה בצורה נכונה? איך לגרום למישהו להקשיב לך? איך לשפר תקשורת בין אישית? איך להפעיל לחץ באמצעות שאלות? מהי הנחת יסוד ...
איך לגרום למישהו לעשות משהו? איך לגרום למישהו להקשיב לך? איך לגרום למישהו לשמוע לך? איך לגרום למישהו לעשות כרצונך? איך לשתול מחשבות? איך ליצור התניה מילולית? איך להשפיע על אנשים?
איך לגרום למישהו לעשות משהו? איך לגרום למישהו להקשיב לך? איך לגרום למישהו לשמוע לך? איך לגרום למישהו לעשות כרצונך? איך לשתול מחשבות? איך ליצור התניה מילולית? איך להשפיע על אנשים? וכאן תתבאר עוד דרך, כיצד באפשרותך לשתול למישהו מחשבה, שתגרום לו להקשיב לך, בדברים שהוא לא רוצה לא אוהב להקשיב לך. והדרך לכך היא, על ידי זה שאתה מרגיל אותו לחשוב שהוא מקשיב לך, כאשר הוא עושה דברים שהוא היה עושה אותם, גם בלי להקשיב לך. לדוגמה, נניח שאתה יודע שמישהו רוצה לעשות משהו, לדוגמה ללכת לאכול. ואז אתה אומר לו, בא לאכול. ואז הוא בא לאכול, לא בגלל שאתה אמרת לו ... לחשוב, שהוא עשה את הפעולה, בגלל שאתה אמרת לו לעשות אותה. וכך הוא מתרגל להקשיב לך. בנוסף, נניח שמישהו רוצה ללכת לאכול. ונניח שהרצון שלו לאכול הוא 99%. דהיינו, שמבחינת הרצון שלו לאכול, הוא היה הולך לאכול בעוד 5 דקות. ... הלך לאכול, גם כי אתה אמרת לו ללכת לאכול. ואז ממילא תת המודע שלו, מתרגל להקשיב לך. וכאן יש לשים לב לנקודה הבאה, והיא שאם תבקש ממישהו לעשות משהו שהוא בכל מקרה היה עושה אותו, ושהדבר הזה עושה לו טוב, ממילא הוא יאהב אותך יותר והוא יתרגל יותר להקשיב לך. אבל אם אתה אומר למישהו לעשות משהו, שהוא לא נהנה אלא אפילו סובל מלעשות אותו, במקרה כזה, תת המודע של האדם השני, גורם לו לא לרצות להקשיב לך. כי נוצרת אצלו התניה שאומרת, שכאשר הוא מקשיב לך, נהיה לו רע. ויש כאן עוד רמת תחכום נוספת, שאומרת שאם אתה רוצה להרגיל מישהו להקשיב לך במשהו מסוים, באפשרותך לעשות זאת, על ידי מה שהסברתי קודם, בתוספת של זה שתנסה ליצור סיטואציית הקשבה שתהיה דומה כמה שיותר לסיטואציה שאתה רוצה שהוא יקשיב לך. לדוגמה, נניח שאתה רוצה שכאשר מישהו חוזר מהעבודה שלו, שהוא יקשיב לך לעשות פעולה שהוא לא אוהב לעשות אותה. במקרה כזה, העצה הכללית הקודמת אומרת, שפשוט תרגיל אותו להקשיב לך, בדברים שהוא היה עושה ממילא ובדברים שעושים לו טוב. והעצה הנוכחית אומרת, שתרגיל אותו להקשיב לך, בסיטואציה שתהיה כמה שיותר דומה לסיטואציה הרצויה. דהיינו, בכל פעם שהוא חוזר מהעבודה, בקש ממנו לדוגמה, לך לנוח לך לשתות מים לך תעשה פעולה שהוא היה עושה אותה ממילא שמח לעשות אותה. ואז ממילא אצל האדם השני נוצרת התניה, שלא רק שהוא רגיל להקשיב לך, אלא שהוא רגיל להקשיב לך, כאשר הוא חוזר מהעבודה. או לדוגמה, נניח שברצונך להרגיל את הילד שלך להקשיב לך כאשר אתה מבקש ממנו ללכת להכין שיעורי בית. דהיינו, לה
איך לזהות הזדמנויות לשכנע? איך לפרוץ לתת מודע? איך למנוע פריצה למוח שלך? איך לגרום למישהו להקשיב לך? איך ליצור הקשבה? איך לשכנע מישהו? איך להעביר מסרים בעייתיים? פרצה בתת מודע, איך לשתול מחשבות?
... לזהות הזדמנויות לשכנע? איך לפרוץ לתת מודע? איך למנוע פריצה למוח שלך? איך לגרום למישהו להקשיב לך? איך ליצור הקשבה? איך לשכנע מישהו? איך להעביר מסרים בעייתיים? פרצה בתת ... מחשבות? וכאן אבאר עוד רעיון ושיטה, איך באפשרותך להעביר למישהו מסרים, שהוא לא רוצה להקשיב להם? ואיך באפשרותך לשתול מחשבות בתת ההכרה של מישהו, תוך כדי זה שאתה מנצל פרצה ... על חשבון שיעורי הבית שלך. כאשר בעצם בהתחלת המשפט שאמרת, המשפט העביר את הילד לעמדת הקשבה. ועכשיו דרכו ניתן להוסיף עוד משפטים ורעיונות שיכולה להיות להם התנגדות. ... תאמר אותם לאדם השני, הוא יהיה מולך במצב של התגוננות וסגירות רגשית. והוא לא ירצה להקשיב לך. ויש מסרים שהאדם השני מאוד רוצה להקשיב לך אליהם, מסרים שעושים טוב לאדם השני. ועליך לדעת לזהות את הרגע שבו האדם השני רוצה להקשיב לך וכן רוצה לחשוב שאתה צודק, כדי שתוך כדי זה תעביר מסר נוסף, מתוך המסרים שהאדם השני לא רוצה להקשיב לך. כי לפעמים המוח של בני האדם, לא ממש מפותח, ואין להם כוח וחשק ... כל הרעיונות שהם שומעים ולהתייחס לכל רעיון בפני עצמו. ולפעמים הבן אדם עובר למצב של הקשבה התנגדות, והוא בכך מפספס את התגובה הנכונה שהוא היה אמור להגיב, לכל מסר בפני עצמו. כי לפעמים יש גם את ההפך, שמישהו לא מקשיב למסר שאם היו אומרים לו אותו בפני עצמו, הוא כן היה מקשיב לו. אבל בגלל שאמרו לו אותו, בהקשר של מסר אחר שהוא שלילי בעיניו, בגלל זה ... מתנגד אליהם. וצריך לדעת לזהות כל מסר בפני עצמו, ולהגיב בהתאם. ולא להיות בעמדת הקשבה התנגדות, שמונעת תגובה נכונה מכל מסר בפני עצמו. ...
זוגיות, מערכות יחסים, הקשבה במערכת יחסים, למה לא מקשיבים לי? איך לגרום למישהו להקשיב לך? חוקים של מערכות יחסים, תקשורת בין אישית
זוגיות, מערכות יחסים, הקשבה במערכת יחסים, למה לא מקשיבים לי? איך לגרום למישהו להקשיב לך? חוקים של מערכות יחסים, תקשורת בין אישית
... מערכות יחסים, הקשבה במערכת יחסים, למה לא מקשיבים לי? איך לגרום למישהו להקשיב לך? חוקים של מערכות יחסים, תקשורת בין אישית למה אנשים מקשיבים פחות לבן הזוג ככל שעובר הזמן? בהתחלת הזוגיות, כשבני הזוג נמצאים בשלב ההיכרות הראשונית, ישנה התרגשות רבה וסקרנות טבעית להכיר את עולמו של הצד השני. בשלב זה קיימת הקשבה רבה לכל פרט ופרט בסיפורים של בן הזוג, מכיוון שהכל חדש ומעניין. למשל, בני הזוג מתעניינים זה בזה, איך עבר יומם, מה הם מרגישים, ומה הם ... רבים חווים ירידה משמעותית ברמת ההקשבה לפרטים היומיומיים של הצד השני. אחת הסיבות לכך היא התחושה שהסיפורים כבר חוזרים על עצמם, שהשגרה יוצרת מצב שבו כל שיחה נראית מוכרת ... מביא דוגמה על כך שאנשים מצליחים להקשיב לעצמם במשך כל החיים, חוזרים שוב ושוב על אותן פעולות יומיומיות כמו אכילה ונשימה, ועדיין אינם מתייאשים מכך. ובכל זאת, כשמדובר בהקשבה לאחר, נוצר קושי עם השנים. האם ההקשבה חייבת לדעוך עם השנים בזוגיות? למרות שהקשבה לפרטים מדויקים יכולה לרדת, אין זה הכרחי שההקשבה הכללית וההבנה של בן הזוג תפחת. אליעד מסביר שלפעמים דווקא זוגות שחיים יחד שנים ארוכות יכולים להבין זה את זה טוב יותר אפילו כשהם מקשיבים פחות לכל מילה. כלומר, הקשר יכול להתעמק, וההבנה עשויה להיות טובה יותר ברמה הלא מילולית. אדם שחי עם בן זוגו זמן רב יכול לזהות מה בן זוגו ... או שפת גוף, הרבה יותר מאדם אחר שמקשיב היטב אך לא מכיר אותו לעומק. מה גורם לאנשים להקשיב או לא להקשיב? הקשבה תלויה בכמה גורמים עיקריים: מידת העניין בנושא עליו מדברים. אנשים מקשיבים למה שמעניין אותם באופן אישי. תועלת ישירה או עקיפה - האם האדם שמקשיב ירגיש תועלת מכך שהוא מקשיב, למשל על ידי תחושת קרבה, סיפוק אישי, או רווח אחר כלשהו. זמינות רגשית ומנטלית של האדם. אדם עמוס בדאגות כמו משכנתא, עבודה או בעיות אישיות אחרות יתקשה להתרכז ולגלות עניין במה שבן זוגו אומר. יחס בין העלות לתועלת - ככל שהמאמץ להקשיב גדול יותר והתועלת קטנה, ההקשבה תפחת, ולהיפך. אליעד כהן מציג דוגמה על קריאת עיתון - אדם לא יקרא לעומק כל כתבה בעיתון, אלא רק את הכתבות שמעניינות אותו. באופן דומה, ... מדוע זוגות נשארים יחד גם כאשר ההקשבה פוחתת? אליעד מסביר שהסיבה העיקרית שזוגות נשארים יחד אינה קשורה תמיד לרמת ההקשבה או לאיכות הקשר, אלא תלויה באלטרנטיבות העומדות בפניהם. זוגות יכולים להישאר יחד לאורך שנים למרות קשיים בתקשורת, אם האלטרנטיבה לפרידה ... אם הוא לא מושלם. איך אפשר לשפר את ההקשבה בזוגיות? אליעד כהן מציע פתרון חלקי: מי שרוצה שיקשיבו לו צריך לנסות להפוך את דבריו למעניינים ורלוונטיים יותר עבור הצד השני. אפשר לנסות להפוך את השיחה לכזו שיש בה ערך ברור למאזין. אך אליעד ... הזוג פשוט לא פנוי מנטלית או רגשית להקשבה, לא משנה כמה האדם האחר ישתדל. לדברי אליעד, בני זוג חכמים ינסו להטות את המאזניים לטובת ההקשבה על ידי הדגשת התועלות שמקבל הצד שמקשיב. למשל, אם ההקשבה יוצרת תחושת קרבה, אדם שרוצה שי
הדרכת מורים, הדרכה למורה חדש, איך לגרום לתלמידים להקשיב לך? חוסר קשב, תלמידים לא מקשיבים, קשב וריכוז אצל ילדים, בעיות ריכוז של ילדים, ילדים מרעישים בכיתה
הדרכת מורים, הדרכה למורה חדש, איך לגרום לתלמידים להקשיב לך? חוסר קשב, תלמידים לא מקשיבים, קשב וריכוז אצל ילדים, בעיות ריכוז של ילדים, ילדים מרעישים בכיתה
... מורים, הדרכה למורה חדש, איך לגרום לתלמידים להקשיב לך? חוסר קשב, תלמידים לא מקשיבים, קשב וריכוז אצל ילדים, בעיות ריכוז של ילדים, ילדים מרעישים בכיתה למה ילדים לא מקשיבים בשיעור? השאלה המרכזית שאליעד כהן מתמודד איתה היא איך לגרום לילדים להקשיב בכיתה בלי להשתמש באיומים, בצעקות או בסנקציות. לטענתו, ילדים לא מקשיבים לא בגלל בעיה פיזית כמו חרשות, אלא מפני שהם מרוכזים בדברים שמעניינים אותם יותר. המוח של כל ילד, ... וכך הוא מחליט במה להתמקד. אם השיעור לא נתפס כמועיל או מעניין, הילדים יבחרו להתמקד בדברים אחרים. איך לגרום לילדים להקשיב בלי ענישה? כדי לגרום לילדים להקשיב מבלי להשתמש בענישה או בכפייה, אליעד מציע שני כיוונים עיקריים: יצירת עניין וחוויה חיובית - יש לגרום לילדים להבין שיקבלו תועלת והנאה מההקשבה. שימוש מושכל בענישה - להפוך את הענישה למינימלית אך אפקטיבית, כך שילדים יקשיבו מתוך חשש מעונש, אך בלי להפחיד אותם יותר מדי. לדוגמה, במקום לאיים בעונש חמור ודרמטי כמו צעקות ... שחלק מהשיעור יענה על הצרכים של קבוצה מסוימת, וחלק אחר על הצרכים של קבוצה אחרת. מדוע איומים וצעקות עובדים על ילדים? אליעד מסביר כי איום וענישה עובדים פשוט כי הם מפחידים, וילדים (כמו מבוגרים) נוטים להימנע מכאב ומדברים מפחידים. כשהילד מרגיש מאוים הוא מתרכז בהימנעות מהעונש, ולכן מיד יקשיב למי שמפעיל את האיום. המורה, לדוגמה, יכולה לאיים בהתקשרות להורים, ואז הילד יעדיף להקשיב ולהימנע מכך. האם אפשר להוריד את רמת ההפחדה ולשמור על הקשבה? אם מה שעובד בכיתה הוא מורה שנכנסת וצורחת, אפשר לנסות להוריד את הטון של הצעקה ולבדוק אם הילדים עדיין מקשיבים. חשוב להבין למה בדיוק הם מפחדים - מהאמירה (שב במקום!, אתקשר להורים!) או מהעוצמה של הצעקה. אם מה שעובד הוא עצם האמירה, אפשר לנסות לומר זאת בטון רגוע יותר ולראות אם ההשפעה נשמרת. למה ילדים משנים בקלות את מוקד תשומת הלב שלהם? אליעד כהן מסביר שילדים מסוגלים לעבור מריכוז מלא בדבר אחד לדבר אחר בקלות, כי הריכוז שלהם הוא רגעי ותלוי בחשיבות הרגעית שהם מייחסים לנושא. אם ילד עסוק מאוד במשחק ... הילד יכול לשנות את תשומת הלב מיד, כיוון שהמחויבות שלו משתנה לפי מידת הוודאות והנחרצות של ההוראה. איך ליצור אצל הילדים עניין משותף ומחויבות? מורה הציגה מצב שבו ילדים רבים רוצים לעזור לה בכיתה, ואלו שלא ... ששימוש בתורנות חייב להיות ברור לילדים, כך שכל אחד ידע שהתור שלו יגיע. האם יש פתרון מושלם לבעיה של חוסר הקשבה? אליעד מציין שאין פתרון מושלם וחד - משמעי שיספק תמיד את כל התלמידים. כל כיתה וכל ילד דורשים ... לבין שימוש בגבולות ברורים ובמידת הצורך ענישה (המקל). שילוב נכון בין השניים מאפשר להגדיל את הקשב, הכבוד וההשתתפות של הילדים בכיתה. איך לייצר קשב והתעניינות בכיתה? התמודדות עם רעש והפרעות של תלמידים שיטות חינוך מבוססות הקשבה וכבוד השימוש בסנקציות מול גישה חיובית איך לגרום לתלמידים להקשיב בשיעור? טיפים למורה חדש ל
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ניהול עובדים, מוטיבציה לעובדים, איך לגרום לעובדים שלך להקשיב לך? איך לנהל עובדים? איך לגרום לעובד לרצות להקשיב לך? סמכויות המנהל, איך לדבר עם עובדים? איך ליצור מוטיבציה אצל העובדים? איך לגרום לעובדים שלך לאהוב אותך? יעוץ למנהלים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך למצוא זוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לחנך ילדים? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להיגמל מהימורים? איך להאמין בעצמך? איך ליצור אהבה? איך להעריך את עצמך? איך להעביר ביקורת בונה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם גירושין? איך להיות מאושר ושמח? איך לפרש חלומות? איך לשתול מחשבות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשפר את הזיכרון? איך לעשות יותר כסף? איך לא להישחק בעבודה? איך לנהל את הזמן ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? מועקות נפשיות וייאוש? דיכאון? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להשיג איזון נפשי? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם לדומם יש תודעה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להיות הכי חכם בעולם? למה לא להתאבד? האם יש משמעות לחיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש אמת מוחלטת? אולי אנחנו במטריקס? איך נוצר העולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם הכל אפשרי? האם יש או אין אלוהים? למה העולם קיים? מה המשמעות של החיים? בשביל מה לחיות? למה יש רע בעולם? האם יש בחירה חופשית? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם אפשר לדעת הכל? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להנות בחיים? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? מהי תכלית ומשמעות החיים? מי ברא את אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצר העולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי לתזונה נכונה, מומלץ, מאמן אישי להרזיה ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2656 שניות - עכשיו 24_06_2025 השעה 23:32:20 - wesi1