... איך להצמיד טווח מחיר לאיכות מוצר? לקוח ששואל כמה זה עולה והפעם
אסביר, איך לענות ללקוח שהשאלה הראשונה שהוא שואל אותך, היא מה המחיר וכמה זה עולה? דהיינו, איך להגיב ללקוח שאומר לך בפירוש שהדבר הראשון הכי חשוב לו, זה המחיר וקודם ... לתת את המחיר ומיד להוסיף טיפול בהתנגדות מחיר אפשרית, באמצעות
הסבר שהמוצר מאוד טוב וכיוב. לדוגמה, המחיר הוא X,אבל זה בגלל שזה המוצר הכי טוב שיש, או בגלל שיש למוצר הזה הרבה מאוד יתרונות. דהיינו, לכוון את הלקוח להמשיך את ... כי יש כל מיני אפשרויות איך להציג ללקוח טווח מחירים, כמו שתכף
אסביר. אז קודם כל בטוח נכון, שאם הלקוח שואל כמה עולה שירות X, אז בטוח נכון שלפעמים בהחלט אין אפשרות לענות ללקוח כמה זה עולה, כי עוד לא ברור מה הוא רוצה לרכוש. ... תוך כדי שאתה מדבר על המחיר, אתה בעצם כבר מפרט את איכות המוצר.
ואסביר: אז קודם כל ברמת העיקרון, הפתרון שאני מציע כאן, אפשרי לעשות לו התאמה לכל מקרה לגופו. אבל ברמת העיקרון הפתרון הוא כך. הלקוח שואל כמה עולה לצבוע 3 חדרים. וכאן ... שונה. ולמרות שהתשובה לא מדויקת עבור הלקוח, הרי שהיא טובה כדי
להסביר ללקוח את המחיר היקר שלך ואת האיכות שלך. ומצד האמת אתה אולי מבזבז את הזמן שלך ושל הלקוח, אבל אתה כמובן לא באמת מרמה את הלקוח בשום דבר, בדרך הבאה. אז ... תלוי בכל מיני רמות של איכות המוצר שהוא מקבל. כדי שתוך כדי שאתה
מסביר לו במה תלוי טווח המחיר, הרי שבעצם תוך כדי
ההסבר, אתה בעצם מדבר איתו על ההבדל בינך לבין המתחרים שלך. לסיכום: זכותו של הלקוח קודם כל לשאול אותך מה המחיר. ובמידה והמחיר שלך הוא לא היתרון שלך, אז אם אתה לא ... את היתרונות שלך, אז באפשרות לענות ללקוח שיש טווח מחירים ולנסות
להסביר ללקוח את היתרונות שלך, תוך כדי שאתה
מסביר לו את טווח המחירים. במילים אחרות, תתנסה להכניס את
ההסבר על האיכות שלך, לתוך
ההסבר שלך על טווח המחירים, שיהיה טווח מחיר שמותאם לאיכות של המוצר, כאשר הטווח הנמוך ביותר יכול להיות גם באיכות שאתה לא באמת תרצה לספק אותה ללקוח בסופו של דבר. ...