... שלך יכול לעשות ללקוח הפוטנציאלי שלך. שלב 3: למד איך
להסביר את היתרונות של המוצר שלך! עכשיו עוברים לשלב הבא, שהוא להבין, שלא מספיק שאתה מבין מה הטוב שהמוצר ... יותר לא יכול להסתדר בלעדיהם? איזה יתרונות יותר קל
להסביר ללקוח עליהם? כאשר לא תמיד אלו יהיו היתרונות החשובים יותר ללקוח. איזה יתרונות נשמעים יותר טוב עבור ... אפשרויות (מילים ניסוחים הדגמות טריקים) יש לי, כדי
להסביר ללקוח את כל אחד ואחד מהיתרונות של המוצר שלי? איזה אפשרויות טובות יותר בממוצע? איזה אפשרויות ... את סוג הלקוחות האלו מראש? מה היתרונות של כל צורת
הסבר הדגמה ניסוח? למי כל אפשרות מתאימה הכי טוב? מתי כדאי להשתמש בכל אפשרות? עם איזה יתרונות של המוצר, אני ... סימולציה לדוגמה, שבה אתה לוקח כל יתרון בפני עצמו,
ומסביר עליו ללקוח במשך לדוגמה דקה (או יותר. וככל שיותר, יותר טוב). כאשר הרעיון הוא, להרגיל את המוח שלך, לדעת לקחת יתרון שיש במוצר שלך, ולדעת למכור אותו,
להסביר אותו, להדגים אותו, להרחיב אותו ולהעצים אצלך, את תחושת הטוב שהוא יכול לעשות ללקוח. כמו כן, את כל ... שלך. דהיינו, לכל יתרון אתה אמור להכיר מספר דרכים
להסביר אותו מספר אפשרויות ניסוחים וכולי. ולדעת ולהבין, איזה ניסוח יותר טוב וכולי. בנוסף, רצוי גם לקחת את ... כל החסרונות האפשריים של המוצר. ולמצוא תשובות טובות
והסברים טובים לכל אחד ואחד מהחסרונות האפשריים של המוצר. וככה תמכור יותר טוב. כי אם תמצא המון חסרונות במוצר, זה ... מהחסרונות האלו, תמצא את התשובה האידיאלית ללקוח, ואת
ההסבר, למה החיסרון הוא בכלל יתרון, ממילא יהיה לך הרבה יותר קל למכור ללקוח. דווקא בגלל שעבדת מסודר, ומצאת את ... שלו. ומה אשיב על כך? ולגבי כל אחד מהדברים שאתה רוצה
להסביר ללקוח, עליך לשאול את עצמך, מהי הדרך הטובה ביותר
להסביר את זה ללקוח? האם יש דרך לדעת שהלקוח הבין את מה שהסברתי לו? האם
ההסבר בהכרח ישכנע את הלקוח? אם לא, אז כיצד כן אפשרי
להסביר ללקוח? ומהי השפה של הלקוח ועולם המושגים של הלקוח, שאולי
נסביר לו את הדברים בשפה שלו? שלב 6: התחל למכור את המוצר שלך, בהצלחה! ועכשיו, אחרי שענית תשובות מלאות ונכונות, ...