... הפרדה, בין מצב שבו אנחנו חושבים שהלקוח רואה את האמת, לגבי
המוצר שלנו ולגבי ההתנגדויות שלו, דהיינו, שהלקוח באמת מבין את
המוצר ושהלקוח באמת מבין את כל האמת מאחורי ההתנגדויות שלו. ואז, אם הלקוח לא רוצה לרכוש, אז אפשרי לבחור האם ועד כמה רוצים להתעקש עם הלקוח שהוא ירכוש בכל מקרה נגד רצונו הנוכחי. לבין מצב שבו הלקוח לא רואה את האמת, לגבי
המוצר שלנו, דהיינו, שהלקוח לא באמת מבין את
המוצר. וגם הלקוח לא באמת רואה את האמת לגבי ההתנגדויות מכירה שלו, דהיינו, שהלקוח מעלה התנגדויות שאם הוא יתבונן בהן הוא יראה שהן לא מדויקות מסיבות שונות. כי הן לא תמיד נכונות ... הבאה, אם איש המכירות חושב שהלקוח רואה את האמת ואת כל האמת לגבי
המוצר ולגבי ההתנגדויות שלו וכולי, אז במקרה כזה אכן יותר הגיוני לומר שצריך אפשרי לשחרר מלנסות לשנות את דעתו של הלקוח. כי זה עושה רע ללקוח. שמנסים לשנות את הרצון של הלקוח. למרות ... המכירה, הן בגלל שהלקוח לא רואה ולא מבין את כל האמת לגבי
המוצר, לגבי הערכים של
המוצר, לגבי הטוב
שהמוצר יכול לעשות לו. או בגלל שהלקוח לא רואה את כל האמת לגבי ההתנגדויות מכירה שלו, דהיינו, שהלקוח מעלה התנגדויות, שאם הוא יתבונן בהן, הוא יראה שההתנגדות שלו לא באמת נכונה. לדוגמה, לקוח שאומר
המוצר יקר לי. האם באמת הלקוח מבין מה
המוצר, כמו שהמוכר מבין מה
המוצר? האם באמת הלקוח מבין מה כל אפשרויות המימון שלו כלקוח והיכולת הכלכלית שלו לגבי ביצוע הרכישה? וכולי. ואז במקרה כזה שהלקוח לא נמצא בנקודת האמת לגבי העסקה, הרי שבמצב כזה איש ... עם התנגדויות הרכישה של הלקוח. כי הלקוח עלול להפסיד את הטוב
שהמוצר שלנו יכול לעשות לו, רק בגלל שהלקוח לא רואה את האמת. ואז במצב כזה אנחנו עושים טובה גדולה ללקוח כאשר אנחנו מנסים לגרום ללקוח לראות את האמת לגבי
המוצר שלנו, כדי שהלקוח יוכל לבחון את האמת, האם הוא רוצה או לא רוצה את
המוצר? אחרי שהוא יראה את כל האמת לגבי
המוצר. כמו כן יש להוסיף, כי מצד האמת, איש המכירות עושה חסד גדול עם הלקוח שמסרב לרכוש, כאשר איש המכירות מטפל בהתנגדויות הרכישה של הלקוח. כי איש המכירות מלמד את הלקוח לחשוב, ... לביצוע העסקה בגלל שהלקוח מאמין בטעות שהוא רואה את כל האמת לגבי
המוצר. איש המכירות מחלץ את הלקוח מהמחשבה השקרית שלו לגבי
המוצר, ומנסה לעזור ללקוח לראות את האמת לגבי
המוצר. ולעזור למישהו לראות את האמת בכל נושא שהוא, זה חסד עבור אותו הלקוח, מהסיבות הידועות. כי ככה הלקוח ילמד לבחון את הבעיות של עצמו גם בהקשרים אחרים וכולי... לסיכום, מי שרוצה ...