... לא מצליח למכור? לשנות את תהליך המכירה, לשנות את
המוצר, לשנות את התמחור, לשנות את הלקוחות, לפגוש עוד לקוחות, לחפש לקוחות חדשים, ... העומדות לרשותך, אם אתה מנסה למכור ללקוחות את
המוצר או השירות שלך, אבל למרות המאמצים שלך אתה לא מצליח למכור ללקוחות את
המוצר. דהיינו, מקרה שבו מישהו מנסה למכור מוצר או שירות כלשהו, אבל למרות שהוא מנסה למכור, הוא לא מצליח למכור את
המוצר ללקוחות, מהן האפשרויות העומדות לרשותו? ברמה הלוגית. והתשובה היא כזו, אם ... 1 - לשפר את תהליך המכירה אפשרות 2 - לשנות את
המוצר אפשרות 3 - לשנות את המחיר אפשרות 3 - לחפש לקוחות חדשים ואני אסביר אם אתה ... כשל בתהליך המכירה. אולי אתה לא מסביר טוב ללקוח את
המוצר שלך, אולי אתה לא מבין את הלקוח שלך? אולי אתה לא יודע לטפל בהתנגדויות ... המכירה. אפשרות 2 העומדת לרשותך היא, לשנות את
המוצר. וכשאני אומר לשנות את
המוצר, הכוונה היא או לשנות קצת את
המוצר עצמו, או לשנות את המחיר של
המוצר. דהיינו, עליך לנסות להבין מהי התנגדות הלקוחות שלך ובהתאם לזה לפעול. ... על חיסרון אחר שיש במוצר שלך, אז אולי עליך לשנות את
המוצר בהתאם. להוסיף או לגרוע ממנו מאפיינים, עד שהלקוחות ירצו לרכוש את
המוצר. אפשרות 3 נוספת העומדת לרשותך, היא לשנות את המחיר של
המוצר, דהיינו, כנראה להוזיל את
המוצר ולהוריד את המחיר של
המוצר. כי בהרבה מובנים, תמיד המחיר כן קובע ויש גם התנגדות מחיר סמויה בכל ... דהיינו, מאוד יכול להיות שאם תוריד את המחיר של
המוצר, אז ירכשו אותו, למרות החסרונות שיש בו. ועד כאן בעצם הצגנו 3 אפשרויות. 1 - היא ללמוד איך למכור את
המוצר יותר טוב. 2 - לשנות את
המוצר עצמו 3 - לשנות את המחיר של
המוצר. ובמהות, הלקוח לא רוצה לרכוש את
המוצר בגלל סיבה כלשהי. באפשרותך, או לנסות לשכנע אותו לרכוש את
המוצר למרות הסיבה, או שבאפשרותך לשנות את הסיבה שבגללה הלקוח לא רוצה לרכוש את
המוצר. עד כאן ברמה הלוגית 3 אפשרויות. כמו כן יש גם אפשרות 4 - והיא לנסות למצוא ... תמכור שונה, אולי במקרה יגיע הלקוח שכן רוצה את
המוצר ושהמוצר שלך כן מתאים לו. דהיינו, יתכן שאין בעיה בתהליך ... הנכון, דהיינו, לקוח עם מאפיינים אחרים שכן ירצה את
המוצר שלך, אולי כן תצליח למכור לו את
המוצר הזה, בצורת המכירה הזאת ובמחיר הזה. לסיכום אם אתה לא מצליח למכור, אתה יכול או לשנות את תהליך המכירה, או לשנות את
המוצר , או לשנות את התמחור, או לשנות את הלקוחות, דהיינו, או לפגוש עוד לקוחות ...