אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
לקנות את המוצר שלךלמכור את המוצר שלךהמוצר שלך יקרמה המוצר שלךאיך למכור את המוצר שלךלשפר את המוצר שלךיתרונות המוצר שלךלמכור ללקוח את המוצר שלךלשכנע את הלקוח שהמוצר שלךמה היתרונות של המוצר שלךלרכוש ממך את המוצר שלךלשכנע לקוח לרכוש את המוצר שלךלמה המוצר שלך יותר טוב ממוצרים אחריםהמוצר שלך יותר טוב ממוצרים אחריםאיך לשכנע לקוח לרכוש את המוצר שלךהלקוח קונה אותך ולא רק את המוצר שלךאיך למכור ללקוח את המוצר שלךאיך לשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר שלךאיך לשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר שלך ולא מוצרים מתחריםאיך לגרום ללקוח לחשוב שהמוצר שלך מתאים לולמכור את עצמך ולא רק למכור את המוצר שלךכמה הלקוח מבין את המוצר שלךכמה הלקוח מבין שהמוצר שלך מתאים לולא רק למכור את המוצר שלךלגרום ללקוח לחשוב שהמוצר שלך מתאים לולחשוף את המוצר שלך לקהלי יעד חדשיםמה היתרונות של המוצר שלך על מוצרים מתחריםלשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר שלך ולא מוצרים מתחריםלשכנע את הלקוח שהמוצר שלך הכי טובלקוח לא בטוח האם המוצר שלך יעזור לולקוחות שלא מכירים את המוצר שלךלרכוש את המוצר שלך ולא מוצרים מתחריםההתאמה של המוצר לצורך שלךלמכור את המוצרים של הלקוחות שלך🔍הצג עוד...
איך להסתיר מידע? דיסאינפורמציה, איך לעמוד בחקירה? לוחמה פסיכולוגית, איך לעשות מניפולציה? לנדב מידע, ללמוד איך לשקר? פסיכולוגיה הפוכה, הגנב הנאמן, איך לגרום למישהו לא לחשוד בך? איך לשדר אמינות? איך לשקר למישהו? איך לרמות מישהו? איך להסתיר בגידה? איך להתמודד עם חקירה?
... המידע? לדוגמה, בתהליך מכירה, שהלקוח שלך חושב, שאם תספר לו את כל האמת על החסרונות של המוצר, אז הוא לא ירצה לקנות את המוצר. שאז באפשרותך לספר לו על החסרונות של המוצר שלך, אבל רק על החסרונות שאתה מוכן שהוא ידע אותם. ובכך בעצם לשתול לו מחשבה, כאילו אתה לא מפחד לספר לו על החסרונות של המוצר שלך. ובכך בעצם להסתיר ממנו, את זה שיש חסרונות אחרים במוצר, שאותם אתה כן מפחד לספר לו עליהם. כי בשיתוף האמת, יש 3 גורמים. 1 - לומר את האמת. 2 - לומר את כל האמת. 3 - לומר ...
רעיונות אמונות לדבר התמודדות עם חקירה מסקנות שגויות לשאול סיבה לחשוף מידע
תכנות התת מודע / טכניקות מכירות / טכניקות שכנוע - איך ליצור הסכמה? איך לגרום למישהו להסכים איתך? איך לגרום למישהו לרצות להסכים איתך? איך לגרום למישהו לענות לך כן? איך לשכנע לקוח?
... צריך לעשות אותה בהתאמה לאדם שאתה מדבר איתו. אבל הרעיון באופן כללי הוא, שנניח לדוגמה שאתה רוצה לגרום ללקוח לקנות את המוצר שלך. אז לפני שאתה מגיע איתו לנקודת ההחלטה שבה הוא צריך להחליט אם לקנות את המוצר שלך או לא, אז לפני כן עליך לשאול אותו שאלות, שאתה יודע ... עצמך: תשובה: כן. האם אתה רוצה שהילדים שלך יאהבו אותך יותר? תשובה: כן. האם אתה אוהב את עצמך? תשובה: כן. האם תקנה את המוצר הזה, שיגרום לך לשדרוג הנאה שהילדים שלך יאהבו אותך, והכל ...
תחושות איך לגרום למישהי להיות חשדן להתרגל לשכנע מישהו לענות לך טכניקות מכירות שינה לגרום לאדם
יזמות, פרפקציוניזם, קושי למכור מוצר לא מושלם, הדרכת אנשי מכירות, חסרונות במוצר, קושי למכור מוצר עם חסרונות, מעשה מחכם ותם, טיפים לאנשי מכירות, אימון אנשי מכירות, מוצר עם חסרונות
יזמות, פרפקציוניזם, קושי למכור מוצר לא מושלם, הדרכת אנשי מכירות, חסרונות במוצר, קושי למכור מוצר עם חסרונות, מעשה מחכם ותם, טיפים לאנשי מכירות, אימון אנשי מכירות, מוצר עם חסרונות
... לא מושלם ואיך ניתן להתמודד איתם? כשמדובר במכירת מוצר, אחת הבעיות המרכזיות שעולות היא כאשר המוכר חושב שהמוצר שהוא מציע לא מושלם. אליעד דיבר על הדילמה של אנשי מכירות שמתקשים למכור מוצרים שאינם מושלמים, גם כאשר הם מאמינים במוצר עצמו. הסיבה לכך היא שהמוכר, מתוך תפיסתו, רואה את המוצר כלא מושלם, ומזה נגזרת תחושת המבוכה והקושי למכור אותו. הבעיה המרכזית היא שברגע שמישהו מוכן לקבל כסף על מוצר, הוא מרגיש מחויבות כלפי הלקוח שהמוצר יהיה מושלם. לעומת זאת, אם הוא היה נותן את המוצר בחינם, הוא לא היה מרגיש את אותה תחושת מחויבות ולא היה חש כל בעיה במכירה. אליעד מסביר כי זו בעיה של פרפקציוניזם - אדם לא רוצה למכור מוצר שהוא ... עם פרפקציוניזם שמונע מכירה של מוצרים? הדבר הראשון שצריך לעשות, לפי אליעד, הוא לשאול את עצמנו מה הבעיה עם המוצר. אדם שמתקשה למכור את המוצר בגלל שהוא לא מושלם, צריך להבין שאין קשר בין המוצר לבין המוכרות עצמה. אפילו אם המוצר לא מושלם, הוא עדיין יכול לספק ערך ללקוח. אליעד מביא דוגמה ממערכות תוכנה כמו Windows, שמצוי עם באגים אך עובד על פי רוב. הפתרון השני שהוא מציע ... הבעיה האמיתית לא קשורה במוצר, אלא בקבלת החסרונות האישיים של המוכר. מהו המודל לחיים שיכול לשפר את מכירות המוצר? אליעד מציין כי הדרך להתמודד עם מכירת מוצר לא מושלם היא לשנות את התפיסה של האדם לגבי חסרונות. המפתח הוא לקבל את החיסרונות כמציאות קיימת ... גם כשעשה עבודה טובה, סבל מייסורים כי תמיד היה מוצא חיסרון במוצר שלו. אליעד מסביר שהתם הצליח למכור את המוצר עם כל החסרונות, כי לא היו לו בעיות עם עצמיותו. החכם, לעומת זאת, לא הצליח להיות מרוצה מהמציאות כי הוא לא ידע לקבל את החסרונות. המשמעות של ... שהוא איש מכירות ואחת הסיבות שקשה לו למכור מוצרים היא בגלל, איזה סיבות יש נגיד שאנשים קשה להם למכור את המוצרים שלהם איזה סיבה נגיד יכולה להיות? ש: שהוא לא מאמין במוצר. אליעד: יפה שהוא לא מאמין במוצר אבל בא נגיד שהוא מאמין במוצר בא נלך על הצד שהוא ... הכוונה לאיש מכירות שהוא יודע למכור או שכאילו. אליעד: לא הוא יודע למכור אבל יש לו בעיה ספציפית למכור את המוצר בכל מקרה הבעיה הספציפית של איש המכירות למכור את המוצר שהוא חושב שהמוצר לא מושלם. ש: הוא חושב? אליעד: כן הוא פרפקציוניסט וקשה לו למכור מוצר שהמוצר לא מושלם. מה עושים במקרה כזה איך מטפלים בזה, מה זה אומר ואיך מטפלים בזה בא בן אדם אומר קשה לי למכור ואז אתה יושב לחקור אותו למה קשה לו למכור מתברר שקשה לו למכור כי המוצר שלו לא מושלם והוא מתבייש למכור מוצר לא מושלם. עכשיו מה מתברר אצל אותו בן אדם שאין לו בעיה לדוגמה נגיד לתת את המוצר הזה בחינם נגיד שהוא אומר אם זה היה בחינם הייתי נותן אבל ברגע שהוא מבקש על זה כסף הוא מרגיש שהוא מחויב ואז כאילו המוצר צריך להיות מושלם ואז הוא בבעיה למכור את המוצר מה עושים? ש: הוא לא ימכור ככה לעולם. אליעד: נכון השאלה מה הפתרון, לא זה לא נכון יכול להיות שהוא ימכור מוצר אם הוא יחשוב שזה מושלם. הלאה מה ... ש: השאלה איך איש מכירות ימכור מוצר לא מושלם כשהוא רוצה למכור מוצר מוכר כי לא הייתה לו בעיה למכור את המוצר הלא מושלם ללא כסף למה כי זה פוטר אותו הוא לא אחראי כשאתה מקבל כסף יש לו הרגשה כאילו של התחייבות. אליעד: נכון אז מה אומרים איזה תשובה אתה היית ... חייב לא חייב ואתה יודע איך זה עובד ואתה יודע איך זה עובד אז הוא אומר לך ואני קשה לי למכור כי אני רואה שהמוצר שלי לא מושלם. לא קרה לך פעם שייצרת מוצר ולא רצית למכור אותו כי הוא לא היה מושלם או לך לא, יש הרבה אנשים שמפתחים מוצר בן אדם מפתח מוצר והסיבה שהוא לא מצליח למכור את המוצר כי המוצר לא מספיק הוא אומר לא אני רק צריך עוד לסדר את זה ואני מוכר ואז הוא מפתח ואומר לעצמו צריך לסדר את זה ואת זה. ש: אתה יודע כאילו מה אני הבנתי במכירות? אליעד: מה הבנת במכירות? ש: אני הבנתי שזה בכלל לא קשור למוצר המוצר שלך גם יכול להיות חרא כי רוב אלה שמוכרים מוצרים כמו windows וכל זה הוא לא מוכר מוצר שהוא מושלם הוא עובד איזשהו סף מסוים 90% עובד ואז עם ... מה לעשות. ש: אז יש לנו שתי בעיות או שהוא לא ימכור או לשכנע אותו שאפשר למכור מוצר לא מושלם או לשכנע אותו שהמוצר מושלם. אליעד: איך לשכנע אותו? ש: יש צורה למה את לא יכול אני שואל אותו שאלה כמו שדיברנו מקודם למה אתה לא יכול או לא רוצה. אליעד: כי הוא מתבייש ... ש: ולמה אתה מתבייש? אליעד: מרגיש עם זה רע פאדיחה למכור מוצר לא מושלם זה פאדיחה, מרגיש מחויבות אישית שהמוצר יהיה מושלם. ש: ולמה אתה חושב מהנקודה הזאת? אליעד: לא יודע בן אדם, יש לי שאיפות גדולות וזה הסטנדרטים שלי. מה עושים? ש: אתה לא בתחום הנכון. אליעד: אוקי אתה אומר לו תעזוב את המקצוע בסדר הבנו, אוקי הבנו האלה מה אתה אומר? ש: שיוריד את המחיר אולי של המוצר ואז כזה יותר ישקף לו. אליעד: אתה אומר לו כמה אתה חושב שהמוצר הזה שווה ואז תיקח פחות כסף ואז הוא אומר לך נכון הוא הבין מה אתה אומר, קודם כל זאת עדיין בעיה אתה מבין שזאת בעיה כי איך אפשר להרוויח פה אבל דבר נוסף כי בעצם לא פתרנו לו את הבעיה אמרנו לו נכון המוצר שווה פחות תיקח פחות כסף. ש: לא, תיקח כאילו את המינימלי שהוא יכול. אליעד: כמה אתה חושב שהמוצר הזה שווה שלושה שקלים תמכור אותו בשלושה שקלים אבל עדיין יש פה כמה בעיות, בעיה ראשונה יכול להיות שהוא יפסיד כסף יכול להיות שהוא חושב ש
שאיפה לשלמות מה זה ערך עצמי למה קשה להרוויח לפטר תחושה של שלמות שלמות עצמית ביטחון
הדרכת אנשי מכירות, הלקוח אומר יקר לי, הדרכת מכירות, זה יקר לי, שיפור יכולות מכירה, מה לענות ללקוח? למה הלקוח מתכוון? למכור מוצר יקר, טיפול בהתנגדויות מכירה, אימון מכירות, אימון אנשי מכירות
הדרכת אנשי מכירות, הלקוח אומר יקר לי, הדרכת מכירות, זה יקר לי, שיפור יכולות מכירה, מה לענות ללקוח? למה הלקוח מתכוון? למכור מוצר יקר, טיפול בהתנגדויות מכירה, אימון מכירות, אימון אנשי מכירות
... את המהות של ההתנגדות של לקוח כאשר הוא אומר זה יקר לי. ההתנגדות הזו עשויה להסתיר מספר אפשרויות שיכולות לשמש כמפתח להבין את עמדת הלקוח ולסייע למכור את המוצר או השירות בצורה יעילה יותר. כאשר לקוח אומר זה יקר לי, יש להניח שמדובר בעיקר בהיבט הכספי. יש כמה אפשרויות לכך: הלקוח לא מעוניין לרכוש את המוצר בכלל. הלקוח רואה יותר חסרונות מיתרונות במוצר או בשירות. הלקוח לא בטוח שהתועלת שתצא לו מהמוצר שווה את המחיר. הלקוח ראה את המוצר במחיר נמוך יותר במקום אחר, ולכן לא מוכן לשלם את המחיר הנוכחי. הלקוח רוצה לקנות את המוצר, אך במחיר נמוך יותר, כלומר, הוא לא מוכן לשלם את המחיר שהוצע לו. לסיטואציה בה לקוח אומר זה יקר לי יש גם פירוש אחר: יכול להיות ... בזיהוי הסיבה האמיתית: למה אתה אומר שזה יקר לך? מהו המחיר שאתה מוכן לשלם? האם אתה חושב שמה שאני מציע לא שווה את המחיר? האם יש משהו שהיית מצפה לקבל מהמוצר ולא קיבלת? אם הלקוח אומר שמחיר המוצר גבוה בהשוואה למקום אחר, מומלץ לשאול אותו מה בדיוק הוא ראה במחיר הזול יותר, ולהסביר את היתרונות של המוצר המוצע בהשוואה למתחרים. אם הלקוח לא מבין את יתרונות המוצר, חשוב להבהיר לו את כל התועלות שהוא יכול לקבל ממנו, ולהסביר את הערך המוסף. במקרים כאלה, הלקוח עשוי לחשוב שהוא מקבל אותו מוצר או תועלת במחיר נמוך יותר במקומות אחרים, אך בפועל הוא לא מבין את הערך המוסף שהמוצר שלך מציע. האם ישנן בעיות נוספות כשלקוח אומר זה יקר לי? לעיתים, כאשר מביאים למישהו מוצר חדש, תיתכן תגובה של יקר לי גם אם המוצר לא יקר בהשוואה למתחרים, וזה נובע מחוסר הבנה של המוצר או יתרונותיו. לפעמים הלקוח לא מבין את ערך המוצר או את היתרונות שבקנייתו, ולכן נדרש להקדיש זמן להסביר לו את היתרונות ולוודא שהוא מבין את המוצר ויודע את הערך שהוא מקבל. מה צריך בעל העסק לעשות במקרה כזה? הדבר הראשון שעל בעל העסק לעשות הוא לבדוק את האמת מאחורי ההתנגדות ... מצפה למחיר זול יותר, כדאי לבדוק אם המחיר הנמוך יותר יפגע בתמורה שהלקוח יקבל. אם מדובר במוצר שמציע ערך מוסף, חשוב להסביר את היתרונות ולהתעקש על כך שהמוצר שווה את המחיר. מתי כדאי להוריד מחיר ומתי לא? אם הלקוח מבקש הנחה, בעל העסק יכול לשקול את הצעד בהתאם. אם הלקוח טוען כי המוצר יקר ביחס לתועלת, אך הוא עדיין מעוניין במוצר, ניתן לשקול הורדת המחיר. אך אם הלקוח מנסה להוריד את המחיר רק כדי לחסוך כסף מבלי להבין את הערך המוסף, יש להימנע מהנחה ולהסביר את היתרונות של המוצר. האם חובתנו להסביר את כל היתרונות של המוצר? בהחלט, בעת מענה להתנגדות של זה יקר לי, חשוב להבהיר ללקוח את כל היתרונות המגיעים עם המוצר ולהדגיש את הערך המוסף. אם הלקוח לא מבין את התועלת או יתרונות המוצר, יש להסביר לו בצורה ברורה את כל ההיבטים של המוצר שיעניקו לו יתרונות על פני מוצרים אחרים. איך למכור למישהו שאומר זה יקר לי? מה כדאי לעשות כאשר הלקוח לא מבין את היתרונות? כיצד להתמודד עם התנגדות מחיר במכירות? מה לעשות כשלקוח מצפה למחיר נמוך יותר? איך להסביר את הערך המוסף של המוצר? עכשיו הנושא הוא כזה נגיד אתה בא למכור למישהו משהו והוא אומר לך זה יקר לי, מה הפירוש ומה העובדה כשמישהו אומר זה יקר לי למה ... יקנה? אליעד: כן אני מנסה לטעון לפני מה אומרים לו שיש השאלה למה הוא מתכוון כי יש שתי ווריאציות של יקר לי. מה אתה אומר? ש: או שהמחיר גבוהה מדי או שהמוצר לא מספיק טוב. אליעד: לא בהנחה שהוא רוצה את המוצר רק ביותר זול, הוא רוצה את המוצר הוא אומר אם זה עולה עשרה שקלים אני עכשיו קונה לא 12. ש: אבל אם המוצר יהיה יותר טוב אז הוא יקנה גם ב - 12. אליעד: אז כשהוא אמר יקר לי למה הוא התכוון? ש: שהוא לא ממש רוצה את המוצר. אליעד: לא יודע מה שתי האפשרויות שכשהבן אדם אומר יקר לי למה הוא מתכוון שתי אפשרויות. ש: אני רוצה להרוויח יותר. אליעד: או אני ... את זה בסדר בהנחה שהוא רוצה את זה, זה שהוא אמר זה יקר לי אולי לא הבנת טוב אולי הוא דיבר בפורטוגזית. ש: יותר מההנחה מה הוא רוצה יותר את ההנחה או את המוצר? אליעד: הוא רוצה את המוצר אבל לא במחיר הזה במחיר יותר זול. מקרה שהיה כך היה בן אדם בא לסגור עסקה נותן הצעת מחיר הלקוח אומר לו לא מתאים לי, למה לא ... הכסף וזה באמת הוא התכוון יקר מבחינה כספית כשהוא אמר יקר למה הוא התכוון יש שתי אופציות. מה אתה אומר? ש: אולי אחת אני חושב כשהוא אומר יקר הוא מסתכל על המוצר והוא אומר מה התועלת שתצא לי ומה הכסף ששווה לי לשלם עבור התועלת הזאת. אליעד: מה שתי הפירושים שיכול להיות שהוא מתכוון יקר. ש: ...
צריך לקחת יקר סיפור מוצר לא מספיק טוב בעיות כספיות מה טוב בזה הורדת מחיר לשאול שאלות
טיפים לאנשי מכירות, טעויות במכירות, איך למכור יותר? פשוט למכור, קשה למכור, יעוץ לאנשי מכירות, הדרכה לאנשי מכירות, איך להיות איש מכירות מצליח? להצליח בתור איש מכירות, טיפים לאיש מכירות
טיפים לאנשי מכירות, טעויות במכירות, איך למכור יותר? פשוט למכור, קשה למכור, יעוץ לאנשי מכירות, הדרכה לאנשי מכירות, איך להיות איש מכירות מצליח? להצליח בתור איש מכירות, טיפים לאיש מכירות
... לא יבין את השאלה או את הרצון של הלקוח, הוא עלול להציע לו את המוצר הלא נכון. מהי הגישה הנכונה לפנות ללקוח? הגישה הנכונה ... עם הלקוח, להבין את צרכיו ורצונותיו, ורק לאחר מכן להציע את המוצר בצורה שמתאימה לצרכים האישיים שלו. לכל מוצר יש אינסוף ... לא ברור מה הלקוח מחפש, יש לשאול אותו על צרכיו, ואז להציע את המוצר שמתאים לו ביותר. מה גורם למכירה להרגיש קשה? רבים ... של הלקוח. המיקוד צריך להיות בהבנת הלקוח וצרכיו, ולא בהצעת המוצר קודם כל. כאשר אנו מציעים מוצר לחבר, אנו קודם כל בודקים אם הוא באמת זקוק לו, ולא ממהרים להציע את המוצר מיד. איך לדעת אם המוצר מתאים ללקוח? אחת השאלות החשובות במכירה היא איך לדעת אם המוצר מתאים ללקוח. אליעד כהן מציין כי כדי לדעת אם המוצר אכן מתאים ללקוח, על איש המכירות להבין היטב את היתרונות של המוצר ואת האופן שבו הוא יכול לעזור ללקוח. אם איש המכירות לא מבין את היתרונות של המוצר, קשה לו למכור אותו בצורה אפקטיבית. אם הוא לא היה קונה את המוצר בעצמו, זה לא אומר שהמוצר לא טוב - מה שחשוב הוא האם המוצר יכול להועיל ללקוח. איך למכור מוצרים שלא בהכרח מעניין ... פעמים הלקוח לא מבין את צרכיו, ולכן על איש המכירות להציג לו את המוצר בצורה שתגרום לו להבין שהוא זקוק לו. גם אם הלקוח לא ... להבין את הצרכים של הלקוח ולפעול בהתאם. איך להפוך את מכירת המוצרים למהנה? תהליך מכירה יכול להפוך למהנה אם איש המכירות יחשוב על צרכי הלקוח ויציע לו את המוצר המתאים לו. כאשר איש המכירות מבין את מה שהלקוח מחפש ומציע לו את המוצר בצורה שמתאימה לו, חוויית הקנייה הופכת ליותר מספקת, ... מתחיל לשוחח עם הלקוח ומבין את הצרכים שלו, תוכל להציע לו את המוצר בצורה מדויקת הרבה יותר. כל מוצר הוא למעשה תשובה ... להם מהלקוח, הם לא מבינים את כוונותיו ורק מנסים לדחוף לו את המוצר, הם חשים שמדובר במרמה. אליעד מציע שבמקום זאת, על אנשי המכירות להתמקד בהבנת הלקוח ולהציע לו את המוצר שיסייע לו. אם תסתכל על זה מנקודת מבט של חבר קרוב, תראה את המוצר כפתרון לצורך אמיתי של הלקוח. כשאתה מוכר לחבר, אתה לא ממהר להציע את המוצר, אלא קודם כל בודק אם זה באמת מתאים לו. איך לדעת אם המוצר מתאים ללקוח? שאלה נוספת שעולה היא כיצד אנשי מכירות יכולים לדעת אם המוצר שלהם מתאים ללקוח. אליעד מציע שזו שאלה שמחייבת בחינה פנימית של המוצר והבנת היתרונות שלו. אם אתה לא מבין את היתרונות של המוצר שלך, קשה לך למכור אותו. גם אם לא היית קונה את המוצר , עליך להאמין בכך שהוא טוב עבור הלקוח. למשל, אם אתה ... במיוחד במקרים שבהם הלקוח לא מבין את צרכיו. אם תדע להציג לו את המוצר בדרך שיגרום לו להבין שהוא זקוק לו, תוכל להניע אותו לרכוש את המוצר. חשוב להיות קשוב לצרכים של הלקוח גם אם הוא לא יודע ... מה הלקוח מחפש ואיזה אמצעים כדאי להציע לו. איך להפוך את מכירת המוצרים למהנה? תהליך מכירה יכול להפוך למהנה אם תשקול את ...
רעב צרכים של לקוח מהי הדרך הטובה מנסה למכור צורך לעזור ללקוח בחורה להציע
מניפולציות בשיווק, איך לשווק מוצר? מניפולציות של מנטורים לשיווק, איך למכור את עצמי? איך לשווק את עצמי? טיפים לשיווק עסקים, שקרים של מנטורים לכסף, מניפולציות שיווקיות, איך למכור קורס באינטרנט? איך למכור מוצרי מידע?
מניפולציות בשיווק, איך לשווק מוצר? מניפולציות של מנטורים לשיווק, איך למכור את עצמי? איך לשווק את עצמי? טיפים לשיווק עסקים, שקרים של מנטורים לכסף, מניפולציות שיווקיות, איך למכור קורס באינטרנט? איך למכור מוצרי מידע?
... שלו או מציעים לו ערך אמיתי, הסיכוי שהוא יבחר להמשיך להשתמש במוצר בתשלום גבוה משמעותית. המטרה בשיווק היא לא רק למכור, אלא להבטיח שהלקוח יהפוך למעריץ אמיתי של המוצר, כך שמרגע שהוא יתנסה ויתאהב בו, הוא יהיה מוכן לשלם עבורו. דמיון פשוט לזה הוא בתחום מערכות יחסים, שבו ... לציפיות מוגזמות ולבסוף לאכזבה. הבדל בין שיווק אמיתי למניפולציה ההבדל בין שיווק אמיתי למניפולציות שיווקיות הוא ששווק אמיתי מתמקד במתן ערך אמיתי ללקוח. כאשר המוצר שלך איכותי, אין שום סיבה להסתיר אותו ולהתפשר על שקיפות. בשיווק אמיתי, אתה מאפשר ללקוחות להשתמש במוצר או שירות בחינם, נותן להם הזדמנות לחוות אותו, ובכך מאפשר להם להחליט אם להמשיך להשתמש בו ולשלם עליו. איך ניתן לדעת אם מוצר טוב? אם בעל המוצר לא מוכן לאפשר ללקוחות להתנסות בו בחינם, זהו סימן ברור לכך שהמוצר לא מספיק טוב או לא מועיל כפי שהוא טוען. מוצר טוב, שמבוסס על איכות, יספק חוויית משתמש חיובית, וכאשר הלקוח יתנסה בו, הוא יהיה מוכן לשלם עליו. אם לעומת זאת, המוצר לא מספק את מה שהובטח, הלקוח לא ירצה להמשיך להשתמש בו. לסיכום הדרך היעילה ביותר לשווק מוצר או שירות היא פשוט להציע ללקוחות להתנסות בו בחינם, מבלי שום התחייבות. כאשר המוצר איכותי, הלקוח יהיה מוכן לשלם עליו. שיטות שיווק שמבוססות על מניפולציות, לחץ פסיכולוגי, ויצירת דחיפות מלאכותית מצביעות על כך שהמוצר עצמו לא שווה את המחיר או שאין לו ערך אמיתי. עקרונות השיווק האמיתי איך לבדוק האם מוצר שווה את המחיר? איך ... משמעותית. בדיוק כפי שברמת היחסים האישיים, אם מישהו רוצה להתחבב על אדם אחר, הדרך היעילה ביותר היא פשוט להיות נחמד אליו בלי לצפות לתמורה. כך גם בשיווק - אם המוצר באמת טוב, האדם ימשיך להשתמש בו ואף יהיה מוכן לשלם עליו. דוגמאות מעשיות אם אתה מציע שירותי ייעוץ - אל תבקש ... (תרד 10 קג בשבוע תוך כדי אכילת שוקולד), מה שמוביל לציפיות מוגזמות ולבסוף לאכזבה. הבדל בין שיווק אמיתי למניפולציה שיווק נכון מתמקד במתן ערך אמיתי לאנשים. אם המוצר שלך טוב, אין לך מה להסתיר, ולכן תאפשר לאנשים לנסות אותו ללא תשלום וללא התחייבות. לעומת זאת, משווקים המשתמשים בטריקים פסיכולוגיים כדי למכור מוצרים מפוקפקים נמנעים מלתת התנסות אמיתית, כי הם יודעים שאם הלקוח יראה את המוצר, הוא לא ירצה לשלם עליו. איך ניתן לדעת האם מוצר טוב? אם בעל המוצר חושש לתת ללקוחות להשתמש בו לפני התשלום, זה סימן שהוא לא מספיק טוב. לעומת זאת, מוצרים איכותיים נשענים על האיכות שלהם - ככל שאנשים ישתמשו בהם יותר, כך הם ירצו להמשיך ולשלם עליהם. לסיכום הדרך הטובה ביותר לשווק מוצר או שירות היא פשוט לתת לאנשים להשתמש בו בחינם. אם המוצר טוב, הלקוחות ימשיכו להשתמש בו וישלמו עליו. אם לא - סימן שהוא לא מספיק טוב. שיטות שיווק שמבוססות על טריקים, לחץ פסיכולוגי ויצירת דחיפות מלאכותית הן סימן לכך שהמוצר עצמו לא שווה את המחיר. עקרונות השיווק האמיתי איך לבדוק האם מוצר שווה את המחיר איך לזהות מניפולציות ... למכור את עצמך? איך למכור מוצר? איך לגרום לאנשים לרצות לקנות ממך? איך למכור מוצרים יקרים? איך למכור סמים? איך למכור את המספרים של הלוטו? טעויות בשיווק, לתת את המוצר בחינם, לתת לאנשים את המוצר בחינם, להשתמש במוצר בחינם, טוני רובינס, שקרים של מנטורים, שיווק שותפים באינטרנט, שיווק בפייסבוק, איך ...
עלות מוצר בחינם המחיר גבוה שותפות לגרום לרמות אנשים מוצר יקר מידי איך לשווק
ביטחון עצמי במכירות, חוסר ביטחון עצמי למכור את עצמי, חסר ביטחון עצמי למכור את עצמי, חוסר ביטחון עצמי בראיון עבודה, חוסר ביטחון עצמי בדייט, חוסר ביטחון עצמי בעבודה, חוסר ביטחון עצמי לדבר לפני אנשים, חרדת מטפלים, חרדת ביצוע, חרדת קהל
ביטחון עצמי במכירות, חוסר ביטחון עצמי למכור את עצמי, חסר ביטחון עצמי למכור את עצמי, חוסר ביטחון עצמי בראיון עבודה, חוסר ביטחון עצמי בדייט, חוסר ביטחון עצמי בעבודה, חוסר ביטחון עצמי לדבר לפני אנשים, חרדת מטפלים, חרדת ביצוע, חרדת קהל
... חרדת מטפלים, חרדת ביצוע, חרדת קהל למה אין לך ביטחון עצמי במכירות? כאשר אתה מרגיש שאין לך ביטחון עצמי למכור את עצמך או את המוצר שלך, למרות שאתה יודע שהמוצר או השירות שאתה מציע הם טובים, זה בדרך כלל נובע מכך שאתה מנסה להציג את עצמך כיותר ממה שאתה באמת. לפי אליעד כהן, חוסר ביטחון עצמי לא נובע בהכרח מכך שהמוצר שלך או היכולות שלך אינם מספיק טובים, אלא מהניסיון להתיימר וליצור ציפיות גבוהות יותר ממה שאתה יכול לספק בפועל. לדוגמה, אם אתה עוסק בטיפול ... על פי אליעד כהן, היא להיצמד אך ורק לעובדות ולמה שאתה יכול לספק באמת. כלומר, לבדוק מה בדיוק אתה מסוגל לעשות, מה בדיוק המוצר או השירות שלך יכול לתת ללקוח, ללא הגזמה וללא ניסיון למכור אשליה. העצה של אליעד כהן ברורה ופשוטה: יש להתמקד רק בעובדות. אל תנסה להאמין או לשכנע את עצמך שהמוצר שלך יכול לעשות יותר ממה שהוא באמת מסוגל, ואל תבטיח ללקוח תועלות או תוצאות שאינך יכול לספק בפועל. ככל שתתמקד באמת ובמציאות האובייקטיבית, תוכל להעלות את רמת הביטחון העצמי שלך באופן טבעי. לדוגמה, אם המוצר שלך הוא כזה שלא פותר את כל הבעיות שהלקוח היה רוצה לפתור, אולי אפילו לא פותר שום בעיה באופן מלא, עדיין קיימת תועלת מסוימת שהוא כן נותן ללקוח. ... כיותר גדולה ממה שהיא באמת. האם המחיר משפיע על הביטחון העצמי שלך? לפי אליעד כהן, נקודה חשובה נוספת היא לא לתת למחיר של המוצר להשפיע על הביטחון העצמי שלך. מי שקובע את הערך של המוצר או השירות שלך הוא תמיד הלקוח. אתה יכול לדרוש מחיר גבוה בהרבה ממה שנדמה לך שזה שווה, או מחיר נמוך יותר, אבל הלקוח הוא זה שבסופו של דבר מחליט אם ... אם המחיר שביקשת הוא מוצדק או לא, אלא אך ורק בשאלה אם אתה באמת יכול לספק את מה שאתה מתחייב לספק. אם אתה בטוח שהשירות או המוצר שאתה מציע אכן עונה על ההבטחה שלך, הביטחון העצמי שלך יתחזק מעצמו. לדוגמה, אם אתה מסוגל לספק ללקוח שתי תועלות בלבד, אבל בוחר לבקש מחיר גבוה פי מאה ... אם מדובר במכירת מוצר, בראיון עבודה, בפגישה רומנטית, או אפילו בעמידה מול קהל, עליך פשוט להיצמד לאמת, להציג את עצמך ואת המוצר או השירות שלך בצורה הכי אותנטית ואמיתית שאפשר, ולתת ללקוח להחליט אם הוא רוצה בכך או לא. ככל שתהיה אותנטי ואמיתי יותר, הביטחון העצמי שלך יתחזק באופן ...
למכור מוצר יקר המוצר שלך מטפל ביטחון עצמי חלקי חסר ביטחון עצמי למכור את עצמי חיזוק הערכה עצמית תהליכים בראיון
מנהל פוליטיקאי, מנכל, ראש ממשלה, טעויות בבחירת מנהל, איך לבחור מנהל? קומבינות בניהול, מנהל קומבינטור, מנהל מניפולטור, מנהל חלקלק, מנהל קוסם, ראש ממשלה קוסם, איך לבחור מנכל? שיקולים בבחירת מנהל, איך לראיין מנהל? מנהלים בכירים
מנהל פוליטיקאי, מנכל, ראש ממשלה, טעויות בבחירת מנהל, איך לבחור מנהל? קומבינות בניהול, מנהל קומבינטור, מנהל מניפולטור, מנהל חלקלק, מנהל קוסם, ראש ממשלה קוסם, איך לבחור מנכל? שיקולים בבחירת מנהל, איך לראיין מנהל? מנהלים בכירים
... גם לגבי מנהל מכירות שמצליח מאוד. האם הוא מוכר היטב בגלל שהוא יודע להסביר בצורה מדויקת וכנה את המוצר, או פשוט כי הוא יודע לשקר ולייפות את ... בכלל לחפש מנהל קומבינטור? האם הסיבה שאתה מחפש מישהו שיודע לרמות היא כי אתה לא שלם עם העסק או עם המוצר שלך? האם אתה רוצה מנהל קומבינטור כי המוצר שלך לא מספיק טוב ואתה זקוק לשקרים כדי למכור אותו? במצב כזה, עדיף לשפר את המוצר במקום לחפש מישהו שיסווה את הפגמים שלו. ...
הסבר רטוריקה ניהולית שקרים שכנוע מכירות לבחור ראש ממשלה לזהות האם אתה רוצה
יקר לי, איך למכור מוצרים יקרים? טיפול בהתנגדות לקוח שאומר יקר לי, איך לענות ללקוח שאומר יקר לי? איך למכור מוצר יקר? טיפול בהתנגדויות מכירה, האם חשוב לך רק המחיר? האם רק המחיר חשוב לך? הקצנה לצורך נטרול, שיטות מכירה, הדרכת מכירות
יקר לי, איך למכור מוצרים יקרים? טיפול בהתנגדות לקוח שאומר יקר לי, איך לענות ללקוח שאומר יקר לי? איך למכור מוצר יקר? טיפול בהתנגדויות מכירה, האם חשוב לך רק המחיר? האם רק המחיר חשוב לך? הקצנה לצורך נטרול, שיטות מכירה, הדרכת מכירות
... לי? קיימות דרכים רבות לטיפול בהתנגדויות במכירות, ואחת הדרכים היעילות היא שימוש בשיטת החזרת השאלה ללקוח עצמו. כאשר לקוח אומר שהמוצר או השירות יקר עבורו, כדאי מיד לשאול אותו שאלה פשוטה אך ממוקדת: ... את הלקוח להבנה עצמית. לדוגמה, ניתן לשאול אותו שוב ושוב: האם הדבר החשוב ביותר עבורך הוא המחיר?, האם מה שמעניין אותך הוא רק שהמוצר יהיה זול?, האם אתה מעוניין רק בעלות נמוכה, או שיש דברים אחרים ... ההקצנה, למעשה לוקחים את המשפט יקר לי ומובילים אותו למצב קיצוני של אבסורד. למשל, שואלים את הלקוח באופן ברור וישיר: חשוב לך רק שהמוצר יהיה זול? כל מה שאתה רוצה זה רק מחיר נמוך? לא אכפת לך מאיכות או ... לא תוכל למצוא במוצר זול יותר. איך להשתמש בדברי הלקוח כדי להצדיק מחיר גבוה? לאחר שהלקוח סיפק לך רשימה של תכונות או פרמטרים של המוצר שחשובים לו מלבד המחיר, אתה למעשה משתמש במילים שלו כדי להסביר לו מדוע המחיר הגבוה מוצדק. לדוגמה, אם הלקוח ציין שחשובה לו מאוד האיכות של המוצר, תוכל להסביר לו בדיוק כיצד המוצר שלך מציע איכות גבוהה באופן משמעותי מהמתחרים הזולים. אם הוא ... הדבר היחיד החשוב, הלקוח באופן טבעי נוטה להציג את האלטרנטיבות ולהסביר מה כן חשוב לו. מרגע זה, קל הרבה יותר להסביר ללקוח מדוע המוצר שלך שווה את המחיר הגבוה יותר, ולהתגבר על ההתנגדות באופן ...
להתגבר לענות חשוב ביותר המחיר יקר מידי התנגדויות לקוח שיטות מוצרים זולים הדרכת
לקנות בזול למכור ביוקר - איך לעשות כסף? איך להיות עשיר? רווח מול הכנסה? איך להרוויח כסף? איך להכניס כסף? דרופשיפינג, תוכנית שותפים, כסף קל באינטרנט, עלות גולמית, עלות תפעול, רווח גולמי, רווח תפעולי, שיטות לעשות כסף באינטרנט, שולי רווח, מבוא לכלכלה, שיעור בכלכלה, רווח שולי
... מה שצריכים לדעת זה, שנכון שלקנות בזול ולמכור ביוקר יכול לגרום לך להרוויח כסף, אבל צריכים תמיד לשאול, כמה עולה לקנות בזול ולמכור ביוקר. כי צריך להפריד בין העלות הגולמית של המוצר? דהיינו, העלות של חומר הגלם עצמו, שהיא יכולה להיות מאוד זולה, לבין עלות התפעול, דהיינו, העלות לתפעל את כל התהליך העסקי. דהיינו, כמה עולה לך לקנות את המוצר בזול, וכמה עולה לך למכור אותו ביוקר. לדוגמה, ... רווחי, אז מחר יבוא עוד מישהו וגם הוא יקנה בזול וימכור ביוקר, אבל הוא אפילו ימכור קצת יותר בזול ממך, כי הוא רוצה שיקנו ממנו ולא ממך והוא מוכן להרוויח קצת פחות ממך. אז אם המוצר ככ רווחי, אז למה שלא יבואו מתחרים שיסחרו באותו המוצר , עם שולי רווח יותר נמוכים? ואז ממילא המוצר שלך כבר לא ככ רווחי לאורך זמן. או שאולי אתה תוציא הרבה כסף כדי לשווק את המוצר שלך שאתה רוכש בזול ומנסה למכור ביוקר, אז איך ...
לעשות כסף במהירות עלות רווח שולי כמה כסף הכנסות לקנות את המוצר כסף בקלות לשווק את המוצר
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על המוצר שלך
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: המוצר שלך, איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? דיכאון ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: המוצר שלך, איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להצליח בזוגיות? איך לשתול מחשבות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיגמל מהימורים? איך לשפר את הזיכרון? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעביר ביקורת בונה? איך להיות מאושר ושמח? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשנות תכונות אופי? איך לנהל את הזמן? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם גירושין? איך לקבל החלטות? איך למצוא זוגיות? איך לא להישחק בעבודה? איך ליצור אהבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לפרש חלומות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לעשות יותר כסף? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להעריך את עצמך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש בחירה חופשית? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש או אין אלוהים? האם לדומם יש תודעה? למה יש רע בעולם? למה יש רע וסבל בעולם? איך להיות הכי חכם בעולם? האם אפשר לדעת הכל? למה העולם קיים? האם באמת הכל לטובה? האם יש אמת מוחלטת? איך להיות מאושר? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מי ברא את אלוהים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? האם הכל אפשרי? האם יש משמעות לחיים? איך נוצר העולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה לא להתאבד? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להנות בחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי קריירה, קואצ'ר לילדים, טיפול הוליסטי בנושא המוצר שלך - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.5645 שניות - עכשיו 07_07_2025 השעה 08:26:21 - wesi1