... ללקוח, מתי הכי כדאי להציג ללקוח את המחיר של
המוצר? מתי להציג ללקוח את המחיר? מתי לומר ... ומתישהו צריכים להציג ללקוח את המחיר, כדי שתיסגר עסקה. והשאלה היא, מתי נכון ומתי הכי כדאי להציג ללקוח את המחיר של
המוצר , להציג ללקוח את המחיר של העסקה וכולי? ... האלו, ניתן טכנית להציג את המחיר ללקוח. דהיינו, ניתן להציג ללקוח את המחיר מיד בפעם הראשונה שהלקוח שומע על השירות ועל
המוצר שלנו, עוד בשלב הפרסום הראשוני. ניתן ... לשאלה של מתי כדאי להציג ללקוח את המחיר. אוסיף ואומר, כי בתרחיש הטוב ביותר, אתה מציג ללקוח את המחיר אחרי שסיפקת לו את
המוצר, כאשר אתה מראש יודע עם הלקוח, שהוא ... שהמחיר שלהם עשוי להשתנות אחרי אפיון צרכים כזה או אחר עם הלקוח ואחרי הכנת כתב כמויות שממנו נוכל לתמחר באופן נכון את
המוצר ללקוח. נקודה נוספת שצריכים לקחת ... יראה במחיר הזה יתרון. או שאולי הלקוח יחשוב שהמחיר הזה מאוד זול והלקוח אולי יראה בזה חיסרון. כי הלקוח יכול להאמין, שאם
המוצר זול מידי, אולי זה אומר
שהמוצר גרוע וכיוב. ואם הלקוח יחשוב שהמחיר יקר בעיניו, איך זה ישפיע על הלקוח, האם זה מגדיל או מקטין את הסיכוי שהלקוח ירצה לרכוש את
המוצר. ולכן יש כאן כל מיני שיקולים נוספים ... תציג את המחיר ללקוח, אז זה יגדיל את הסיכוי שתהיה עסקה, כנראה שהיית מציג את המחיר ללקוח. במילים אחרות, כשאתה מספר על
המוצר, אתה בדרך כלל תספר על היתרונות של
המוצר ולא על החסרונות של
המוצר. דהיינו, אם המחיר של
המוצר, היה אחד מהיתרונות של
המוצר, כנראה שהיית חושף את המחיר ללקוח, בשלב ... את המחיר עד לשלב יותר מתקדם בעסקה, כדי שבהמשך יהיה לך יותר קל לרמות אותו, להתיש את הלקוח וכיוב, כדי לגרום לו לרצות את
המוצר, במחיר שאתה חושב שחיסרון להציג אותו מראש. פירוש נוסף אפשרי, שהלקוח יחשוב שאתה לא מציג את המחיר, בגלל שאתה צריך לעשות התאמה אישית של
המוצר עבור הלקוח ובגלל שאתה רוצה להיות יותר ... יפרש? במה תלוי אם הלקוח יפרש לטובה או לרעה את זה שלא מציגים לו את המחיר? זה תלוי בכל מיני גורמים: זה תלוי לדוגמה בסוג
המוצר ובהאם מקובל או לא מקובל בשוק של אותו
המוצר, לפרסם את המחיר בגלוי מראש. זה תלוי גם ... טווח מחיר כלשהו וכיוב. בקיצור, זה תלוי בכל מיני גורמים. אבל בטוח נכון, שהלקוח חושב, שאם המחיר היה אחד מהיתרונות של
המוצר, הרי שכנראה היו מפרסמים את המחיר ... צריכים לקחת בחשבון, שיש עוד עלות ועוד תועלת בכך שחושפים ללקוח את המחיר בהתחלה, בהנחה שהמחיר הוא לא אחד מהיתרונות של
המוצר. כי ברמת העיקרון אם נפרסם ללקוח את ... בהתחלה לקוחות שלא מתאימים למוצר בגלל המחיר שלו. בדגש על לקוחות שהמחיר לא מתאים להם, לפני שהם הבינו את הבידול העסקי של
המוצר במה הוא שונה
מהמוצרים המתחרים ולפני שהם בדקו את היכולת האמיתית שלהם לבצע את העסקה, כגון בדיקת יכולת פיננסית יכולת מימון משכנתא וכיוב. אבל בטוח נכון, שאם לקוח יחשוב
שהמוצר לא מתאים לו בגלל המחיר, הרי שבהמשך ... שיחה, יש יותר סיכוי שהמחיר יתאים ללקוח או לא? ובהתאם לכל אלו, צריכים לקבל החלטה, האם ואיך ומתי לפרסם את המחיר של
המוצר בהתאם. כמו כן אזכיר, שיש מצבים שגם ... לסיכום: לגבי השאלה, האם ומתי כדאי להציג את המחיר ללקוח? התשובה היא, שכל מקרה לגופו. זה תלוי בתהליך השיווק, בסוג
המוצר, תלוי בלקוח, תלוי בתהליך המכירה, תלוי ... בפרט כאשר המחיר משתנה בהתאם לצרכי הלקוח, בפרט כאשר צריכים לבדוק לעומק את הצרכים של הלקוח, בפרט כאשר הלקוח לא מבין את
המוצר ביחס למחיר, בפרט כאשר הצגת המחיר ללקוח ...