אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
המוצר מוצר למכור את המוצר שלך לגרום ללקוח לחשוב שהמוצר שלך מתאים לו יתרונות המוצר שלך לשכנע לקוח לרכוש את המוצר שלך לרכוש את המוצר שלך ולא מוצרים מתחרים לשכנע את הלקוח שהמוצר שלך המוצר שלך יותר טוב ממוצרים אחרים לשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר שלך ולא מוצרים מתחרים איך לגרום ללקוח לחשוב שהמוצר שלך מתאים לו? לשפר את המוצר שלך המוצר שלך יקר כמה הלקוח מבין את המוצר שלך? לחשוף את המוצר שלך לקהלי יעד חדשים למה המוצר שלך יותר טוב ממוצרים אחרים? למכור את עצמך ולא רק למכור את המוצר שלך מה היתרונות של המוצר שלך? כמה הלקוח מבין שהמוצר שלך מתאים לו? למכור ללקוח את המוצר שלך לקוחות שלא מכירים את המוצר שלך לקוח לא בטוח האם המוצר שלך יעזור לו מה המוצר שלך? מה היתרונות של המוצר שלך על מוצרים מתחרים? איך למכור את המוצר שלך? איך למכור ללקוח את המוצר שלך? איך לשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר שלך? איך לשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר שלך ולא מוצרים מתחרים? איך לשכנע לקוח לרכוש את המוצר שלך? לקנות את המוצר שלך לרכוש ממך את המוצר שלך הלקוח קונה אותך ולא רק את המוצר שלך לא רק למכור את המוצר שלך לשכנע את הלקוח שהמוצר שלך הכי טוב
דיאטה, חוק סימון מוצרי מזון, לשמור על הבריאות, רפורמת סימון המזון, שומן רווי, נתרן, סוכר, פחמימות, חלבונים, שומנים, לשמור על המשקל, לאכול בריא, ערכים תזונתיים, סימון אדום, סימון ירוק, סמל אדום, סמל ירוק, בריאות הציבור, דיאטה קטוגנית
דיאטה, חוק סימון מוצרי מזון, לשמור על הבריאות, רפורמת סימון המזון, שומן רווי, נתרן, סוכר, פחמימות, חלבונים, שומנים, לשמור על המשקל, לאכול בריא, ערכים תזונתיים, סימון אדום, סימון ירוק, סמל אדום, סמל ירוק, בריאות הציבור, דיאטה קטוגנית
... קובע שכל מוצר מזון חייב להיות מסומן בעיגולים אדומים או ירוקים, בהתאם לרמות שומן רווי, סוכר ונתרן שהוא מכיל. עיגול אדום מציין שהמוצר מכיל את אחד מהמרכיבים הללו בכמות גבוהה, בעוד שעיגול ירוק מציין כי הכמות נמוכה. מטרת החוק היא להקל על הצרכנים בבחירת מזון בריא ... עשוי להטעות את הציבור? למרות שהחוק נועד להקל על הצרכנים, יש לו פוטנציאל להטעות אותם. רבים עשויים להניח שברגע שמופיע סימון ירוק, המוצר בהכרח בריא, וזה כמובן לא בהכרח נכון. כך למשל, לא תמיד המוצר עם עיגול ירוק הוא בריא, ולפעמים דווקא המוצר עם העיגול האדום עשוי להיות בריא יותר, תלוי בהקשר התזונתי הכללי. הסימון האדום יכול להרתיע אנשים ולגרום להם להימנע ממוצר, אף אם המוצר עצמו יכול להיות בריא כשנבחן בהקשר התזונה הכוללת. האם שומן רווי באמת מזיק? הסימון האדום שמופיע על מוצרים עתירי שומן רווי מניח ... מסוימת. מה הבעיה עם סימון מוצרים עתירי נתרן? הסימון האדום המופיע על מוצרים עתירי נתרן יכול להרתיע צרכנים ולהוביל אותם להימנע מהמוצרים הללו, אך נתרן הוא מרכיב חיוני לגוף. השאלה אינה האם יש נתרן במוצר אחד, אלא כמה נתרן צורכים במהלך היום. ייתכן שצריכת נתרן ...
רמאים חייב להיות לרמות השמנת יתר המוצר שלך בלי להבין אכילה רע וטוב
איך לשווק את עצמי? למה שיקנו דווקא ממני? למה שירצו דווקא אותי? מה מיוחד בי? האם חייב בידול עסקי? נישה עסקית, ייחוד עסקי, מה הייחודיות שלי? במה אני הכי טוב? איך למכור מוצר גרוע? איך למכור מוצר יקר? איך למכור מוצר בינוני?
איך לשווק את עצמי? למה שיקנו דווקא ממני? למה שירצו דווקא אותי? מה מיוחד בי? האם חייב בידול עסקי? נישה עסקית, ייחוד עסקי, מה הייחודיות שלי? במה אני הכי טוב? איך למכור מוצר גרוע? איך למכור מוצר יקר? איך למכור מוצר בינוני?
... טוב ביותר על מנת להצליח בשיווק או בעסקים. אך למעשה, לא תמיד חייבים להיות המוצר או השירות הטוב ביותר. לדוגמה, חלב מקולקל יכול להימכר פשוט כי הוא קרוב יותר למדף והלקוח לא טרח לבדוק ... טובה יותר. לדוגמה, לקוח עשוי לבחור במוצר הקרוב ביותר אליו בגלל הנוחות, גם אם המוצר אינו בהכרח הטוב ביותר. איך להתמודד עם השאלה למה דווקא אתה? כששואלים אותך בראיון עבודה מה היתרונות ... מה צריך כדי להצליח? על פי אליעד כהן, כדי להצליח בשיווק עצמי לא צריך להיות המוצר הטוב ביותר, אלא רק להימצא במקום הנכון בזמן הנכון. חשוב שתהיה נגיש, שאתה תוכל לספק תועלת שמספקת את ... של הלקוחות או המעסיקים במחיר סביר ובזמינות גבוהה. הלקוחות לא תמיד מחפשים את המוצר הכי טוב, אלא את המוצר שמתאים להם באופן אישי או משרת את מטרותיהם בצורה הנוחה ביותר. לסיכום ההצלחה בשיווק או בקבלת עבודה לא ...
רצון מוצר יקר נישה האמת האובייקטיבית לפגוע אליעד כהן יתרון מה שחשוב
פרסום באמצעות מפורסמים, איך המוח משתכנע מפרסומות? איך פרסומות של מפורסמים מוכרות? מכירה באמצעות סלבריטאים, למה מעריצים אנשים מפורסמים? למה אוהבים סלבריטאים? הערצה למפורסמים, פרסומות של מפורסמים, השתוות רצונות, הזדהות רצון
פרסום באמצעות מפורסמים, איך המוח משתכנע מפרסומות? איך פרסומות של מפורסמים מוכרות? מכירה באמצעות סלבריטאים, למה מעריצים אנשים מפורסמים? למה אוהבים סלבריטאים? הערצה למפורסמים, פרסומות של מפורסמים, השתוות רצונות, הזדהות רצון
... הזה ולכן אנשים קונים מוצרים רק כדי לשמור על תחושת הקרבה עם המפורסם. הכיצד עובדת השפעת פרסום המפורסם על קהל המעריצים? כשהסלבריטאי מפרסם מוצר, הוא לא רק מציע את המוצר באופן אובייקטיבי - הוא משתמש בקשר הרגשי שבין המעריצים אליו כדי להניע אותם לרכוש את המוצר. ברגע שהמעריץ אוהב את המפורסם, הוא גם רוצה לאהוב את מה שהוא מפרסם כדי לשמור על תחושת קרבה אליו. אם המעריץ יגיד שהמוצר לא טוב, זה יפגע בקשר הרגשי עם המפורסם ויתעורר תחושת ניכור. המוח לא רוצה להרגיש את הניכור הזה, ולכן הוא בוחר לאהוב את המוצר, כדי להרגיש קרוב ומחובר. מהו הקשר הרגשי המוביל לפרסום מוצרים? ההזדהות עם המפורסם גורמת למעריצים לפתח רגש חזק כלפי המוצר שהוא מפרסם, גם אם אין להם חוויות אישיות עם המוצר עצמו. ההזדהות הזו מבוססת על תחושת קרבה רגשית שגורמת להם להאמין שמה שהסלבריטאי אוהב, גם הם צריכים לאהוב. אנשים שמעריצים סלבריטאים, מרגישים סוג של חיבור רוחני או הזדהות ... יעיל משום שלעיתים קרובות המעריצים רוצים לחקות את אורח החיים של הסלבריטאי, ולכן אם המפורסם ממליץ על מוצר מסוים, המעריץ ירגיש צורך להאמין בו ולהזדהות עם המוצר כדי לשמור על תחושת קרבה אליו. המוח האנושי מחפש חוויות שמחברות אותו לרגשות חיוביים, ופרסום של סלבריטאים מאפשר למותג להיכנס לתוך מערך הרגשות החיוביים של הצרכן. שיטות ... אם הוא לא מסכים איתו. ברגע שהוא לא מסכים, נוצר ריחוק ריגשי, וזה יפגע בקשר שהוא מרגיש עם המפורסם. המוח מחפש את הקשר החיובי, ולכן אנשים יהיו נוטים לאהוב את המוצר רק בגלל שהסלבריטאי אמר שהוא טוב. כך, המפורסם מנצל את אהבת המעריצים אליו כדי לשווק את המוצר. ברגע שהמעריץ אוהב את המפורסם, הוא גם רוצה לאהוב את מה שהוא מציע, כדי להרגיש קרוב אליו ולהיות חלק מעולמו. אם המעריץ יגיד שהמוצר לא טוב, הוא ירגיש סוג של נתק רגשי מהמפורסם, והקשר הזה יפגע. למה אנשים מעריצים סלבריטאים? הסיבה העמוקה לכך שאנשים מעריצים סלבריטאים היא שהם רוצים להיות כמוהם: להיות ... מתוך תחושת הזדהות ורצון להיות כמוהם. איך משפיע הקשר הרגשי עם המפורסם על תהליך הקנייה? הקשר הרגשי שמקנים סלבריטאים למותגים מאפשר להם לשכנע את המעריצים לרכוש את המוצרים שלהם. כל עוד המעריץ שומר על תחושת הקרבה אל המפורסם, הוא ירגיש צורך לאהוב גם את מה שהוא מציע. אם המפורסם מפרסם את המוצר, המעריץ לא יוכל לשלול את הדבר שהוא אוהב. הסלבריטאים מנצלים את ההזדהות של המעריצים כדי להניע אותם לרכוש מוצרים, כי הם יודעים שהמוח של הצרכן יפנה אליהם גם כשמדובר ...
חיוביות אנושיות להתחיל תחושה צרכנות שיטות עצמאיים מוצר
כריזמה ומנהיגות, מהי כריזמה? איך להיות כריזמטי? איך להיות מנהיג? איך לשכנע אנשים? איך להיות מנטור? איך לשדר ביטחון עצמי? למה אני לא כריזמטי? איך להיות כריזמטי? איך לפתח כריזמה? האם אפשרי לפתח כריזמה? מנהיג כריזמטי, שידור כריזמה
כריזמה ומנהיגות, מהי כריזמה? איך להיות כריזמטי? איך להיות מנהיג? איך לשכנע אנשים? איך להיות מנטור? איך לשדר ביטחון עצמי? למה אני לא כריזמטי? איך להיות כריזמטי? איך לפתח כריזמה? האם אפשרי לפתח כריזמה? מנהיג כריזמטי, שידור כריזמה
... של אנשי מכירות: ישנם אנשי מכירות שלומדים טכניקות שכנוע ומכירה רבות, אך הם עדיין נכשלים, כי הם לא באמת מאמינים במוצר שלהם. לעומת זאת, איש מכירות שבאמת משוכנע שהמוצר שלו טוב וחשוב ללקוחותיו, יהיה כריזמטי באופן טבעי - כי האמונה הפנימית שלו תקרין החוצה באופן אותנטי ומלא עוצמה. אליעד מדגיש שוב ...
להיכשל רוצה ביטחון עצמי פיתוח ביטחון עצמי לשאול חסר ביטחון עצמי לסחוף אחריך אנשים מנהל כריזמטי הנפש
פרפקציוניזם בעסק, פרפקציוניזם בעבודה, האם להמשיך בפיתוח המוצר או למכור את המוצר? בעד ונגד פרפקציוניזם, האם להיות פרפקציוניסט? מתי טוב להיות פרפקציוניסט? איך לא להיות פרפקציוניסט? מהו פרפקציוניזם טוב? אימון למנהלים, יעוץ עסקי
פרפקציוניזם בעסק, פרפקציוניזם בעבודה, האם להמשיך בפיתוח המוצר או למכור את המוצר? בעד ונגד פרפקציוניזם, האם להיות פרפקציוניסט? מתי טוב להיות פרפקציוניסט? איך לא להיות פרפקציוניסט? מהו פרפקציוניזם טוב? אימון למנהלים, יעוץ עסקי
... בעסק, פרפקציוניזם בעבודה, האם להמשיך בפיתוח המוצר או למכור את המוצר? בעד ונגד פרפקציוניזם, האם להיות פרפקציוניסט? מתי טוב להיות פרפקציוניסט? איך לא להיות פרפקציוניסט? מהו פרפקציוניזם ... להוביל לעיכובים משמעותיים בתהליך העבודה. מצד אחד, פרפקציוניזם יכול לשפר את איכות המוצר, אך מצד שני, הוא עשוי לגרום להוצאות נוספות ולעיכוב בהשגת מטרות עסקיות. יתרונות הפרפקציוניזם בעסק איכות גבוהה - כאשר תהליך הייצור נעשה בצורה יסודית ומוקפדת, המוצרים עשויים להיות איכותיים יותר. אמינות - חברה שמשקיעה את הזמן הדרוש בתכנון וייצור המוצר , תוכל להציע מוצר אמין ועמיד. מיתוג חיובי - הצגת מוצר איכותי ללא תקלות יכולה לחזק את המוניטין של החברה. חסרונות הפרפקציוניזם בעסק עיכובים - הרצון להשיג שלמות עלול לעכב את השקת המוצר ולגרום לעיכוב בתהליכים חשובים כמו שיווק ומכירות. עלויות גבוהות - תהליך הייצור או הפיתוח עשוי להסתיים בעלויות מיותרות ... השאיפה לשלמות. אי מימוש פוטנציאל - התמקדות בפרטים קטנים עלולה למנוע את השקת המוצר ולפגוע בהצלחת העסק. האם כדאי להפסיק להיות פרפקציוניסט? רבים ממליצים לשחרר מוצר לשוק גם אם הוא לא מושלם, מתוך מטרה ... שההמלצה הזאת אינה תמיד נכונה. יועצים עסקיים בדרך כלל ימליצו לאדם להפסיק לשפר את המוצר ולמכור אותו, אך יש מקרים שבהם הדבר עשוי להזיק. לדוגמה, אם המוצר לא מספיק טוב או עלול לפגוע במוניטין של החברה, עדיף להמתין ולהשקיע בשיפורו. האיזון הנכון בפרפקציוניזם ההמלצה היא ... בצורה חכמה וממוקדת, בהתאם לשלבים השונים של העסק: בתהליך הייצור - יש לוודא שהמוצר מוכן לשוק ושהוא ברמה מספקת לצרכים של הלקוחות. בתהליך השיווק - אין צורך להמתין עד שהקמפיין יהיה מושלם, אך חשוב לוודא שהמוצר מוכן ומספק את הציפיות. בתהליך ניהול העסק - יש לוודא שהעסק פועל בצורה אופטימלית, ולא להתמקד בפרטים שוליים שיכולים להאט ... עלול לסכן חיים. פיתוח תוכנה - חברות רבות משחררות גרסאות בטא על מנת לבדוק את המוצר בשוק ולבצע שיפורים תוך כדי תנועה. מסעדנות - טבח שמגיש אוכל לא מבושל יכול לפגוע במוניטין של המסעדה, אך גם אם הוא יתמקד ...
הלקוח שלך איתור הצרכים של הלקוח האם למכור מוצר בינוני תהליך פרויקט הרצון האם להיות האם להמשיך בפיתוח המוצר או למכור את המוצר
טיפול בהתנגדויות בכל תחום, איך להתמודד עם התנגדויות? איך לטפל בהתנגדויות בכל תחום? איך לשכנע אנשים בכל דבר? איך להתמודד עם התנגדות של לקוחות? איך להתמודד עם התנגדות בכל תחום? הדרכת אנשי מכירות, הדרכת טיפול בהתנגדויות
טיפול בהתנגדויות בכל תחום, איך להתמודד עם התנגדויות? איך לטפל בהתנגדויות בכל תחום? איך לשכנע אנשים בכל דבר? איך להתמודד עם התנגדות של לקוחות? איך להתמודד עם התנגדות בכל תחום? הדרכת אנשי מכירות, הדרכת טיפול בהתנגדויות
... בהתנגדויות מצד הלקוח. התנגדויות אלה יכולות לכלול תגובות כמו המוצר יקר לי, הוא לא מתאים לי, אני צריך להתייעץ עם מישהו אחר ועוד. למעשה, התנגדויות אינן מוגבלות רק למכירה, אלא מופיעות גם בסיטואציות יומיומיות אחרות, כגון חינוך ... היטב ולנסות להבין את כוונתו האמיתית. לדוגמה, אם לקוח אומר המוצר יקר לי, עלינו לברר מה המשמעות של יקר עבורו. האם מדובר במחיר שהלקוח לא יכול לשלם? או אולי הוא חושב שהמוצר לא מצדיק את המחיר? עלינו להבין את הקריטריונים שבהם הוא משתמש כדי לקבוע שהמוצר יקר. דוגמה נוספת היא כאשר ילד אומר לא בא לי להכין שיעורים. במקרה כזה, השאלה החשובה היא מה הסיבה לכך? האם יש לו סיבה אמיתית לחוסר הרצון? או שמא זו פשוט חוסר ... תמיד הוא יתבסס על ההיגיון שמאחורי ההתנגדות. אם הלקוח טוען שהמוצר יקר, ניתן להסביר לו את הערך שהוא מקבל מהמוצר, להשוות למוצרים דומים, או להציע אלטרנטיבות שמתאימות יותר לצרכיו. אם הילד מסרב להכין שיעורים, ניתן להסביר לו את ההשלכות של אי - ביצוע המשימה, או למצוא דרך ... של יקר עבורו? מה התקציב שלו? מה התועלת שהוא מצפה לקבל מהמוצר? לפי אילו קריטריונים הוא קובע שהמוצר יקר? אותו הדבר נכון גם במקרים אחרים. אם הילד אומר לא בא לי להכין שיעורים, יש לבדוק: למה לא בא לו? האם יש לו סיבה מוצדקת? האם הוא מבין את המשמעות של אי - הכנת ... אך תמיד יתבסס על ההיגיון שמאחורי הדברים. אם הלקוח טוען שהמוצר יקר, ניתן להסביר לו את הערך שהוא מקבל, להשוות למוצרים דומים, או לבדוק האם יש דרך להתאים את ההצעה לצרכיו. אם הילד מסרב להכין שיעורים, ניתן להראות לו את ...
הלקוח שלך להצדיק את המחיר לשכנע ילדים לטפל בהתנגדויות טיפול בהתנגדויות מכירה בכל תחום התנגדות מכירה בטלפון לטיפול
למכור הרבה בזול או מעט ביוקר, איזה מודל עסקי הכי טוב? מהו המודל העסקי הכי טוב? איך לתמחר מוצר? האם למכור בזול והרבה? האם למכור ביוקר ומעט? לעשות יותר כסף, איך להגדיל רווחים? יעוץ לעסקים, למכור מוצר יקר, למכור מוצר זול, תמחור
למכור הרבה בזול או מעט ביוקר, איזה מודל עסקי הכי טוב? מהו המודל העסקי הכי טוב? איך לתמחר מוצר? האם למכור בזול והרבה? האם למכור ביוקר ומעט? לעשות יותר כסף, איך להגדיל רווחים? יעוץ לעסקים, למכור מוצר יקר, למכור מוצר זול, תמחור
... רחב יותר, מה שיכול להוביל לחשיפה גדולה יותר של העסק והמוצרים, להגדיל את הסיכויים לחזרת לקוחות ולהרחיב את בסיס הלקוחות של העסק. עם זאת, ישנם גם חסרונות ... הפשוט ביותר הוא לבצע ניסוי עסקי. אפשר לתמחר חלק מהמוצרים בזול וחלק אחר ביוקר, לראות איפה העסק מרוויח יותר, וכך להחליט איזו אסטרטגיה מתאימה יותר לעסק ... אתגרים שונים כמו פחות לקוחות שיכולים להרשות לעצמם את המוצר. האם יש יתרון במכירת מוצרים זולים או יקרים? שאלה נוספת שמעלה הדיון היא אם עדיף להתמקד במוצרים ...
התמקדות יכולה להיות לתכנן רווחיות הגדלת רווחים לוגיסטיקה נפש למוצר
פרזנטציה למשקיעים, איך לגרום למשקיע להשקיע בך? טעויות של יזמים, איך לשכנע משקיע? תחזית ריאלית, תחזית אופטימית מידי, התעשרות מהירה, כסף קל, לעשות אקזיט, להקים סטארטאפ, יעוץ ליזמים, יעוץ למשקיעים, רישום פטנט, השקעות כספיות
פרזנטציה למשקיעים, איך לגרום למשקיע להשקיע בך? טעויות של יזמים, איך לשכנע משקיע? תחזית ריאלית, תחזית אופטימית מידי, התעשרות מהירה, כסף קל, לעשות אקזיט, להקים סטארטאפ, יעוץ ליזמים, יעוץ למשקיעים, רישום פטנט, השקעות כספיות
... שמבוססת על ניתוח שוק אמיתי, תוך הדגשה של יתרונות המוצר או הרעיון העסקי, וכן הצגת תוכנית עסקית יציבה. איך ... - הצגת ניתוח השוק שבו פועל העסק. - הצגת ייחודיות המוצר או הרעיון (לדוגמה, פטנט או טכנולוגיה ייחודית). - ... שיעור הרווח האפשרי ולהציג את היתרונות הברורים של המוצר או הרעיון. חשוב גם להראות תכנון מעמיק ולהתייחס ... רבים. אם באמת כל כך הרבה אנשים בעולם צריכים את המוצר, כמעט ודאי שיש עוד מישהו שפיתח או מפתח אותו ... ומה תחרות שקיימת בו. - מהי הייחודיות של הרעיון או המוצר (לדוגמה, פטנט או טכנולוגיה מיוחדת). - מהן ציפיות ... את שיעור הרווח האפשרי. - להציג יתרונות ברורים של המוצר או הרעיון. - להראות תכנון מעמיק והתייחסות ...
יכולת השקעות הכנה לשיחה עם משקיעים להבין כסף יתרונות איך להכין הדרך
מהו החוק היחיד לשכנע אנשים? מהו החוק היחיד לגרום לבחורה לרצות אותך? מהו החוק היחיד להשפיע על אנשים? מהו החוק היחיד להצליח במכירות? 2 סוגים של עצות, 2 סוגים של שיטות שכנוע, סוגים של יועצים, איך לבחור יועץ? שיטות להתחיל עם בחורה
מהו החוק היחיד לשכנע אנשים? מהו החוק היחיד לגרום לבחורה לרצות אותך? מהו החוק היחיד להשפיע על אנשים? מהו החוק היחיד להצליח במכירות? 2 סוגים של עצות, 2 סוגים של שיטות שכנוע, סוגים של יועצים, איך לבחור יועץ? שיטות להתחיל עם בחורה
... את הגורמים שיכולים להפוך את השיטה לפחות אפקטיבית. העצה היחידה שתמיד עובדת היא לגרום לאדם לחשוב שהמוצר או הפעולה הם יותר טובים מהחלופה. מה חשוב לזכור בכל ... לו מביא לו יותר יתרונות מחסרונות. אם הוא ישתכנע שכך הדבר, הוא יסכים ויעשה את הפעולה או ירכוש את המוצר. כיצד שיטות שכנוע אחרות עלולות לפעול בכיוון ההפוך? כל ... כל העצות והמתודות להגדלת מכירות או לשיפור שיטות שכנוע יכולות להתהפך לרעת המוכר. לדוגמה, הנחה על המוצר עשויה לעודד קנייה, אך גם עלולה לעורר חשד או לגרום לאדם לחשוב שאפשר לקבל הנחה גדולה יותר, או שאולי המוצר לא איכותי. אפילו העלאת המחיר לפעמים גורמת לאנשים לקנות מתוך מחשבה שהמוצר יוקרתי יותר. איך דוגמת שיעורי הבית ממחישה זאת? כשילד ...
חיסרון או יתרון סוגים הסברים ביטחון עצמי מול אישה איך לגרום לגברים לאהוב אותך לפעול לעזור בזמן אמת
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על המוצר שלך
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: המוצר שלך, איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם אכזבות? כעס ועצבים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: המוצר שלך, איך למצוא זוגיות? איך לנהל את הזמן? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לא להישחק בעבודה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לחנך ילדים? איך להיות מאושר ושמח? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בזוגיות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעביר ביקורת בונה? איך להיגמל מהימורים? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשנות תכונות אופי? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם גירושין? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להעריך את עצמך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשתול מחשבות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לעשות יותר כסף? איך לקבל החלטות? איך להצליח בראיון עבודה? איך ליצור אהבה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש או אין אלוהים? האם יש אמת מוחלטת? איך להיות הכי חכם בעולם? האם אפשר לדעת הכל? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? למה העולם קיים? איך להיות מאושר? מה המשמעות של החיים? האם באמת הכל לטובה? האם יש בחירה חופשית? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה יש רע בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? בשביל מה לחיות? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? האם הכל אפשרי? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש משמעות לחיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי לאורח חיים בריא, מאמן אישי מומלץ, אימון אישי לימודים בנושאי המוצר שלך - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3594 שניות - עכשיו 22_05_2025 השעה 23:52:13 - wesi1