... שאתה מבקש צריך להיות תלוי אך ורק במה שהלקוח חושב
שהמוצר שווה עבורו, ולא בעלות הייצור או אחוז הרווח שאתה רוצה לעשות. איך נכון לקבוע מחיר ... לשאול את עצמך: כמה כסף הלקוח יהיה מוכן לשלם עבור
המוצר שלי?. השאלה הנכונה אינה כמה עלה לי
המוצר? אלא כמה אנשים מעריכים את
המוצר?. כלומר, יש להבין כמה הערך של
המוצר או השירות בעיני הלקוחות, ומה האלטרנטיבות שיש ללקוחות במקום לקנות את
המוצר שלך. הוא נותן דוגמה על דוכן פלאפל. אם אתה פותח דוכן פלאפל, התמחור שלך צריך ... לאנשים? אולי לאכול משהו אחר. עליך להבין את הערך
שהמוצר שלך נותן ללקוח ביחס לאלטרנטיבות. מדוע לא נכון לתמחר לפי עלות ייצור בלבד? ... לדבריו זו גישה שגויה, מכיוון שלפעמים כדאי למכור את
המוצר בזול יותר מעלות הייצור או אפילו להפסיד עליו, אם זה משרת מטרה ארוכת טווח אחרת ... אצל לקוחות או לבנות מותג, אתה עשוי אפילו להפסיד על
המוצר לזמן מסוים כדי להרוויח בטווח הארוך. מה הקשר בין התמחור למחאת הדיור? אליעד מביא ... אלטרנטיבה אמיתית. לכן אין ממש כוח לחרם צרכנים כאשר
המוצר הוא מוצר הכרחי או שאין לו תחליף. איך לתמחר מוצר ייחודי או חדש שאין לו מתחרים? ... להסתמך עליו. במצב כזה, הוא ממליץ לבחון את הערך
שהמוצר מספק ללקוח הפוטנציאלי. אם פיתחת מוצר חדשני, עליך לחשוב איזו תועלת
המוצר מספק, ואיזה בעיות הוא פותר. ככל שהבעיה שהוא פותר משמעותית יותר ללקוח, כך תוכל ... ארוכת טווח. למשל, ייתכן מצב שבו עדיף לך למכור את
המוצר במחיר נמוך או אפילו להפסיד, כדי לגרום ללקוחות להכיר אותך או להתרגל למוצר, ואז ... לפי אליעד, תמחור נכון מתמקד בשאלה מהו הערך הנתפס של
המוצר או השירות בעיני הלקוח, ולא בעלות הייצור או במחיר השוק בלבד. השיטה האופטימלית ... לחפש את המחיר המקסימלי שהלקוח מוכן לשלם בהתאם לערך
שהמוצר מספק עבורו. איך לתמחר נכון? מהי שיטת קוסט פלוס? איך לקבוע מחיר של מוצר? איך ...