... בתהליך המכירה. וגם תהליך המכירה עצמו, גם הוא משרת מטרה אחרת, והוא את טובת הלקוח. כי הלקוח קונה את המוצר, כדי
להשיג תועלת כלשהי. וכאשר הלקוח מבצע את תהליך הרכישה, ... לשם כך עליו להשתמש במוצר. אבל, הלקוח רוכש את המוצר, לא כדי להשתמש בו, אלא כדי להפיק ממנו את התועלת שאותה הוא רוצה
להשיג. ולמרות שאי אפשר
להשיג את התועלת, בלי להשתמש במוצר, הרי שעדיין מה ... של המוצר. והוא בעצם מצפה שהלקוח יבין בעצמו את הקשר שיש, בין התכונות של המוצר, לבין התועלת שאותה הלקוח רוצה
להשיג. וכאשר המשווק מתמקד בלפרסם את התכונות של ... המוצר עצמו. ושיווק נכון, הוא כאשר המפרסם יוצר אצל הלקוח קשר, בין המוצר שלו, לבין התועלת הסופית שאותה הלקוח רוצה
להשיג. כי על המפרסם לזכור, שמה שהלקוח באמת רוצה, זה ... האחרון שמעניין את הלקוח, זה המוצר שאותו הוא קונה. כי הלקוח בתת המודע שלו, כל הזמן ממוקד בתועלת הסופית שהמוצר אמור
להשיג עבורו. ופרסום נכון, הוא אמור להתמקד בעיקר בתועלת הסופית שתצא ללקוח הפוטנציאלי, מהמוצר. ואם נעמיק עוד בעניין, נראה כי כל מוצר
משיג ללקוח שני סוגים של תועלות. תועלת פנימית ותועלת ... רוכש את המוצר. כי הסיבה האמיתית שבגללה הלקוח רוכש את המוצר, היא בגלל התועלת הפנימית והנפשית ברמה הרגשית, שהלקוח
משיג באמצעות השימוש במוצר. כי מה שהאדם באמת רוצה, ... את האדם אל המטרה הסופית והחשובה ביותר, שהיא האושר האישי שלו. והסיבה האמיתית שבגללה האדם רוכש כל מוצר, היא כדי
להשיג את התועלת הרגשית שהוא חושב שהמוצר הזה יסייע לו
להשיג. ושיווק נכון, הוא כזה שמביא לתשומת ליבו של האדם, את התועלת הרגשית שאותה הוא יכול
להשיג באמצעות המוצר. ויש לשים לב לכך, שלא תמיד הלקוח ... שאלות טכניות על המוצר, הרי שמה שבאמת מעניין את הלקוח, זה לא הפרטים הטכניים של המוצר, אלא התועלת הסופית שהוא חושב
להשיג באמצעות המוצר. ושיווק נכון, הוא כזה שהוא מבהיר ... באמצעות המוצר, את התועלת הסופית שהלקוח מודע לכך שהוא מחפש אותה. כי הלקוח יש לו בראש איזו מטרה סופית שהוא רוצה
להשיג אותה. והמטרה הזאת, מעניינת אותו, יותר מאשר המוצר עצמו ויותר מאשר הפרטים הטכניים של המוצר. ושיווק טוב, הוא כזה שמדבר ללקוח, על התועלת הסופית שאותה רוצה הלקוח
להשיג. ונמצא אם כן, כי הדבר החשוב ביותר כדי להצליח לשווק את המוצר, הוא על ידי זה שהמפרסם יוצר קשר במחשבה של הלקוח, בין המוצר, לבין התועלת הסופית שאותה הלקוח רוצה
להשיג, ושהיא נמצאת ברמת המודעות שלו. ואף על פי כן, ... שבה הוא ישיג את המטרה שלו. ואפשר לגרות וליצור עניין אצל הלקוח, בכך שמציגים לו את התועלת הסופית שאותה הוא רוצה
להשיג. אבל, אם מטרת הפרסום היא כדי להוביל את הלקוח לביצוע רכישה, אז למרות שהדגש של הפרסום צריך להיות על התועלת הסופית שהלקוח
משיג, אף על פי כן, צריך לפרט לו גם על המוצר, וזה מכמה סיבות. והסיבה הראשונה היא, כדי ליצור אצל הלקוח את הקשר בין המוצר, לבין התועלת הסופית שאותה הוא רוצה
להשיג. כי לא מספיק לומר ללקוח, שהמוצר הזה יהפוך את ... לו איך הדבר הזה יקרה בפועל. וזה כדי שהוא יבין את הקשר שיש בין המוצר הספציפי, לבין התועלת הסופית שאותה הוא רוצה
להשיג. ובנוסף, כאשר מפרטים ללקוח את הדרך שבה הוא ... הטובה שהמוצר הזה יביא לו. וכאשר רוצים לשווק איזה מוצר, בשלב הראשון יש לעשות רשימה של תועלות ומטרות, שאותן המוצר
משיג ללקוח. ולאחר מכן יש לעשות רשימה של הסיבות ... ללקוח. ואם נסכם את כל העניין, הרעיון של שיווק נכון, הוא כאשר מתמקדים בסוף התהליך, שהוא התועלת שאותה הלקוח רוצה
להשיג מהמוצר, ועל ידי זה שבהתחלת התהליך, שהוא שלב ... את התועלת הסופית. שזה החלק שבו גורמים ללקוח להבין כיצד המוצר הזה, יוביל אותו למטרה הסופית הפנימית שאותה הוא רוצה
להשיג. ועכשיו נבאר את המשמעות הרוחנית של העניין הזה, ... כלשהי. וכאשר האדם עושה איזה פעולה ובוחר בחירה כלשהי, על האדם לנסות להתבונן היטב, על המטרה הסופית שאותה הוא רוצה
להשיג, ועל הדרך שבה הדבר הזה ישיג לו את המטרה ... הדברים. והדרך להצליח בכל תחום, היא על ידי זה שקודם כל הולכים לסוף התהליך, שהוא הדבר הסופי ביותר שאותו רוצה האדם
להשיג . ולאחר מכן רק אחרי שברור לאדם להיכן הוא רוצה ... הולך מובילה אותו אל האושר האמיתי שלו. ולא בצורה מעורפלת, אלא בצורה ברורה וחדה, על ידי זה האדם חוסך לעצמו טעויות,
ומשיג את המטרות שלו טוב יותר. ...