... לא
הגיונית של לקוח, לקוח מבקש בקשה לא סבירה, לקוח מבקש בקשה לא
הגיונית, איך להתנגד ללקוח? איך לענות ללקוח? איך לגלות אמפתיה ללקוח? איך לטפל בהתנגדות לקוח? איך להתמודד עם בקשה לא
הגיונית של לקוח? לסגור עסקה בכל מחיר, איך לא להרוס עסקה? איך להגיב לבקשה לא
הגיונית של לקוח? איך לענות ללקוח שמבקש משהו לא
הגיוני? איך לנהל משא ומתן עם לקוח? הדרכת אנשי מכירות, איך להתנגד לבקשה של לקוח? טעויות של אנשי מכירות, איך לסרב ... עם לקוח שמבקש בקשה לא
הגיונית ולא סבירה שאתה לא מוכן לקבל אותה. לדוגמה, אתה מוכר מטבח ללקוח והלקוח מבקש ממך שכאשר אתה בונה לו את המטבח, ... לו עוד איזה שירות שלא
הגיוני לך לספק לו את השירות הזה ואתה לא רוצה ולא מוכן לספק לו את השירות הזה. והשאלה היא, איך
הגיוני להסביר ללקוח שהוא לא יקבל ממך את השירות הזה. וברמת העיקרון תמיד הכי טוב לבדוק מה האמת. והאמת היא, שברמת ... לבקש את כל מה שבא לו
והגיוני גם שהוא יוכל לקבל את כל מה שבא לו. אבל מה לא
הגיוני? לא
הגיוני, שהלקוח יבקש ויקבל את כל מה שבא לו, בלי שהוא יהיה מוכן לשלם על זה. במילים אחרות, אם הלקוח מצפה לקבל את מה ... וכאשר לקוח מבקש בקשה לא
הגיונית, הרי שיש אפשרות לענות ללקוח שהבקשה שלו לא
הגיונית ושהיא לא מקובלת ולא סבירה וכולי. ואז הלקוח יכול לקבל או לא לקבל את התשובה שלך לבקשה שלו. אבל יש עוד כמה ... עם לקוח שמבקש בקשה לא
הגיונית שאתה לא מוכן לקבל אותה. אפשרות אחת שכבר הסברתי אותה, היא לתת ללקוח כמה הצעות גרועות אחרות, שהוא יצטרך לבחור ... ללקוח שהבקשה שלו לא
הגיונית, תנסה לומר ללקוח שהבקשה שלו כן
הגיונית אם יקרה כך או אחרת. ומאחר שהוא לא רוצה שיקרה כך או אחרת, לכן כרגע הבקשה שלו לא
הגיונית. לדוגמה: הלקוח מבקש ממך לבצע עוד עבודה שאתה לא מוכן לבצע, בתנאי התשלום הנוכחיים של מה שסגרת עם הלקוח. אז ... לו שהוא מבקש בקשה לא
הגיונית וחצופה וכיוב, במקום זה לענות ללקוח, מסר של אמפתיה. משהו בסגנון של אני מבין את הבקשה שלך... לדעתי הבקשה שלך
הגיונית... אבל במקרה שלנו היא לא
הגיונית כי... או הבקשה שלך היתה
הגיונית אם היינו במקרה אחר שבו היה קורה X. אבל כרגע אנחנו בסיטואציה אחרת, שבה לא
הגיונית הבקשה שלך וכיוב. ומהות העצה שלי, היא, שכאשר לקוח מבקש ממך בקשה לא
הגיונית, אז במקום לגלות התנגדות מול הלקוח ולהסביר ללקוח שהבקשה שלו לא
הגיונית, במקום זה כן
הגיוני להסביר ללקוח, מתי הבקשה שלו כן יכולה להיות
הגיונית . ולמה דווקא כרגע במקרה הנוכחי הבקשה שלו פחות
הגיונית. במהות, לא לגרום ללקוח להרגיש רע מכך שהוא מבקש בקשה לא
הגיונית. כן להסביר לו מתי הבקשה שלו כן
הגיונית. ולמה דווקא כרגע היא לא מקובלת עליך. במילים אחרות, לאפשר ללקוח להרגיש טוב עם עצמו, שהוא לא ירגיש שאתה שולל ...