... של לקוח חצוף, לקוח מבקש הנחה מוגזמת, בקשה לא
הגיונית של לקוח, לקוח מתנגד להצעת מחיר, לשלם רק על תוצאה, לקוח לא רוצה ... ואז אני אשלם לך, אפילו כפול. והשאלה היא, איך
הגיוני להתייחס לסיטואציה הזאת? וברמת העיקרון, צריך להבין כי זכותו של ... טוב לו וכולי. אלא מה, שמהי בעצם מהות העניין? ואיך
הגיוני שאתה תגיב לבקשה כזאת של לקוח? אז קודם כל נסביר שמהות הבקשה של ... תתקיים וכיוב. כי כאשר עלות הייצור היא 0, הרי
שהגיוני לבקש תגמול רק על תוצאות בלבד. או אמירות מסוג של, אם לא תהיה מרוצה כספך יוחזר, שהן
הגיוניות במקרה שעלות הייצור היא 0. אבל זה היוצא מן הכלל כרגע. ואיך עליך ... לו. כאשר אתה מהצד שלך, צריך לגרום ללקוח להבין,
שהגיוני שהוא ישלם לך, גם על האפשרות שאתה תוכל לעזור לו. ובעצם מכאן אנחנו ...