בקשה לא הגיונית של לקוח, לקוח מבקש בקשה לא סבירה, לקוח מבקש
בקשה לא הגיונית, איך להתנגד ללקוח? איך לענות ללקוח? איך לגלות אמפתיה ללקוח? איך לטפל בהתנגדות לקוח? איך להתמודד עם
בקשה לא הגיונית של לקוח? לסגור עסקה בכל מחיר, איך לא להרוס עסקה? איך להגיב
לבקשה לא הגיונית של לקוח? איך לענות ללקוח שמבקש משהו לא הגיוני? איך לנהל משא ומתן עם לקוח? הדרכת אנשי ... והפעם נסביר, עוד נקודת מבט על איך להתמודד עם לקוח שמבקש
בקשה לא הגיונית ולא סבירה שאתה לא מוכן לקבל אותה. לדוגמה, אתה מוכר מטבח ללקוח והלקוח מבקש ממך שכאשר ... וכמובן שזאת הכללה, אבל נזרום איתה כרגע. וכאשר לקוח מבקש
בקשה לא הגיונית, הרי שיש אפשרות לענות ללקוח שהבקשה שלו לא הגיונית ושהיא לא מקובלת ולא סבירה וכולי. ... לבקשה שלו. אבל יש עוד כמה דרכים איך להתמודד עם לקוח שמבקש
בקשה לא הגיונית שאתה לא מוכן לקבל אותה. אפשרות אחת שכבר הסברתי אותה, היא לתת ללקוח כמה הצעות גרועות ... במילים אחרות, במקום לתקוף את הלקוח ולהסביר לו שהוא מבקש
בקשה לא הגיונית וחצופה וכיוב, במקום זה לענות ללקוח, מסר של אמפתיה. משהו בסגנון של אני מבין את הבקשה ... הבקשה שלך וכיוב. ומהות העצה שלי, היא, שכאשר לקוח מבקש ממך
בקשה לא הגיונית, אז במקום לגלות התנגדות מול הלקוח ולהסביר ללקוח שהבקשה שלו לא הגיונית, במקום זה כן ... הגיונית. במהות, לא לגרום ללקוח להרגיש רע מכך שהוא מבקש
בקשה לא הגיונית. כן להסביר לו מתי הבקשה שלו כן הגיונית. ולמה דווקא כרגע היא לא מקובלת עליך. במילים ...