... וממשיך להתנהג כאילו הכל תקין, למרות שבתוכו הוא אינו מרוצה. האם חוסר
תלונה מעיד על שביעות רצון? אליעד כהן מסביר שהיעדר
תלונה או היעדר ביקורת אינו בהכרח מעיד על כך שהאדם מרוצה או שהכל בסדר מבחינתו. לעיתים, דווקא השתיקה והיעדר התגובה מסתירים אי ... תמיד מעידה על אי - שביעות רצון? נקודה נוספת שאליעד מציין היא שלא כל
תלונה או ביקורת אכן מעידה על חוסר שביעות רצון עמוק. לפעמים, אנשים
מתלוננים מסיבות אחרות לגמרי, למשל בגלל הרגל, צורך בתשומת לב, או מתוך רצון לחוש שליטה. לכן, חשוב לא רק להסתכל על התוכן של הביקורת, אלא גם להבין את הרקע הרגשי שממנו היא באה. באופן דומה, חוסר
תלונה גם הוא לא בהכרח מעיד על שביעות רצון, וחשוב לזכור זאת כדי לא להיות מופתעים ברגע שהבעיה מתפרצת. איך להתמודד נכון עם ... על המחשבה שאם תהיה בעיה, נדבר עליה מיידית. חשוב לזכור שגם אם מישהו לא
מתלונן , זה לא בהכרח אומר שהוא מרוצה. לסיכום, הגישה של לדבר על זה לפני שנגיע למריבה עשויה להיות אידיאלית, אך במציאות, לא תמיד ...