... שהם לא נכונים, כי אז זה עוד יותר מגדיל את תחושת הזרות מול הלקוח. אם המוכר אומר ללקוח: כן אני יודע, אתה גם רוצה את זה ואת זה או אתה כנראה גם
מעדיף את זה ואת זה, נכון אתה רוצה ככה וככה? אם המוכר טעה פה, אז הוא עוד פעם גדיל את ... השורות, יודע להבין, יודע לזהות את המצבים והוא יודע להגיד ללקוח: כן, אתה כנראה גם, אז אני מבין, אז אתה מחפש את זה ואת זה, וכהה וככה, ואתה גם
מעדיף ככה וככה וכנראה שאתה צריך ככה וככה, ונכון שככה וככה? מהיבט מסוים, ככל שאתה ...