אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
מנהל מכירותמנהלי מכירותאיש מכירותאנשי מכירותתהליך מכירותהתנגדויות בשיחת מכירותהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפוןהתנגדויות בתהליך מכירותהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפוןהתנגדויות מכירותהתנגדויות מכירות בטלפוןהתנגדות במכירותהתנגדות במכירות בטלפוןהתנגדות בשיחת מכירותהתנגדות בשיחת מכירות בטלפוןהתנגדות מכירותהתנגדות מכירות בטלפוןהתנגדויות בזמן מכירותהתנגדויות בזמן מכירות בטלפוןהתנגדויות במכירותהתנגדויות במכירות בטלפוןהצלחה במכירותהגדלת מכירותשיחת מכירותלהגדיל מכירותהדרכת אנשי מכירותשיטת מכירותשיווק ומכירותהדרכת מכירותתהליכי מכירותטיפול בהתנגדויות מכירותאיש מכירות טובלהיות איש מכירותטעויות של אנשי מכירותלהגדיל את המכירותאיך להגדיל מכירותעולם המכירותאיך להצליח במכירותשכנוע ומכירותשכנוע מכירותמכירות בטלפוןמכירות טלפוניותלעבוד במכירותטיפים למכירותאתה איש מכירותטכניקות מכירותמחלקת מכירותללמוד מכירותיעוץ לאנשי מכירות🔍הצג עוד...
חשיבה מהירה, איך לחשוב מהר? איך לחשוב במהירות? איך לפתח מהירות מחשבתית? לחשוב לאט, חשיבה איטית, כישורי חשיבה, יכולות חשיבה, לפתח את המוח, לשפר את המוח, פיתוח המוח, חיזוק המוח, לפתח את השכל, חושב לאט, חושב מהר, מהירות החשיבה
חשיבה מהירה, איך לחשוב מהר? איך לחשוב במהירות? איך לפתח מהירות מחשבתית? לחשוב לאט, חשיבה איטית, כישורי חשיבה, יכולות חשיבה, לפתח את המוח, לשפר את המוח, פיתוח המוח, חיזוק המוח, לפתח את השכל, חושב לאט, חושב מהר, מהירות החשיבה
... לחשוב עליה במהירות גבוהה יותר. איך לפתח חשיבה מהירה בתחום המכירות באמצעות חשיבה איטית? כדי להבין את השיטה, אליעד נותן דוגמה מתחום המכירות. נניח שאדם רוצה לפתח חשיבה מהירה שתעזור לו למכור טוב יותר ללקוחות. הוא רוצה שתהיה לו תגובה ... את המוח? איך לפתור שאלות בפסיכומטרי מהר? איך לשפר מיומנויות מכירה? שלום חברים איך לפתח חשיבה מהירה? איך ... היא העמקה בפרטים. לדוגמה, אם מישהו רוצה לפתח חשיבה מהירה במכירות, כך שידע איך להגיב ללקוח באופן מיידי, עליו ...
לשפר חברויות איך לפתח את המוח לפתח צריך להיות לאמן את השכל לשפר את המוח התנגדות
שותפות עסקית, עובד שרוצה להיות שותף בעסק, עובד שרוצה להיכנס כשותף בעסק, עובד שרוצה להיות שותף עסקי, שותף לעסקים, תגמול עובדים, קידום עובדים, ניהול עובדים, משא ומתן עם שותפים עסקיים, להיכנס כשותף לעסק, להכניס שותף לעסק
שותפות עסקית, עובד שרוצה להיות שותף בעסק, עובד שרוצה להיכנס כשותף בעסק, עובד שרוצה להיות שותף עסקי, שותף לעסקים, תגמול עובדים, קידום עובדים, ניהול עובדים, משא ומתן עם שותפים עסקיים, להיכנס כשותף לעסק, להכניס שותף לעסק
... אמיתית. כיצד אפשר לתגמל עובד שרוצה להיות שותף, ללא הכנסת שותף לעסק? אליעד כהן מציע כשלב ראשוני, להציע תגמול עובד בהתאם לביצועיו והישגיו. למשל: אפשר לתת לו אחוזים מסוימים מהמכירות שהוא מביא. אפשר לתת לו תגמול או בונוס בהתאם להישגים, לרווחים או למחזור העסק. כך הוא ירגיש שהוא חלק מההצלחה ... מתעלמים מהקשיים, ההפסדים, ההשקעה והסיכון שקדמו להצלחה. דוגמה מוחשית להמחשת הבעיה בהבנת העובדים את השותפות נניח שאדם השקיע 20 שנה בפיתוח מוצר ייחודי ורשם עליו פטנט. כעת הוא מוכר כל יחידה במיליון שקלים ומרוויח סכום משמעותי. עובד חדש מגיע ואומר לו: אתה עושה מיליון שקל על כל יחידה, זה לא ... בסדר גמור. אם יש לכם עובד שאומר שהוא אכפתי כלפי העסק, שהוא רוצה להרגיש שותף ולהיות חלק מההצלחה, זו גישה חיובית. לכן, אפשר לתגמל אותו על בסיס הצלחה, למשל לתת לו אחוז מסוים מהמכירות, מהמחזור, או מביצועים אחרים בעסק. זו דרך הגיונית להראות הערכה לעובד מסור. איך עושים את זה? אפשר להיכנס לאתר ...
הישגים להתמודד עם מצבים פיתוח מוצר תחושות בנקאות בעיה להתמודד צריך לעבוד קשה
מנהל או פועל, מנהל או עובד, מהו מנהל? מה תפקידו של המנהל? מהי אחריות ניהולית? איך לנהל מנהל? ניהול מנהלים בכירים, מחויבות ניהולית, חשיבה ניהולית, אופי של מנהל, איך להיות מנהל? האם להיות מנהל? האם אני מתאים לנהל? ניהול מוצלח
מנהל או פועל, מנהל או עובד, מהו מנהל? מה תפקידו של המנהל? מהי אחריות ניהולית? איך לנהל מנהל? ניהול מנהלים בכירים, מחויבות ניהולית, חשיבה ניהולית, אופי של מנהל, איך להיות מנהל? האם להיות מנהל? האם אני מתאים לנהל? ניהול מוצלח
... יקבל הוראות מפורטות מה עליו לעשות מדי יום. לעומת זאת, המנהל יקבל הגדרה כללית יותר של יעדים ומטרות, כמו להגדיל את המכירות, לשפר את השירות, או לייעל את תהליכי העבודה. המנהל יבחר בעצמו כיצד לפעול להשגת מטרות אלו, בזמן שהפועל מבצע בדיוק את המשימות שניתנו לו. מה ההבדלים ... היררכי ברור, כאשר כל שלב אחראי ברמה אחרת של תוצאות או פעולות: הפועל בשטח אחראי למשימות ספציפיות וברורות: לדוגמה, למכור 20 יחידות ביום. הוא נמדד על פי ביצוע משימות אלו ולא על פי חשיבה אסטרטגית או השגת תוצאות כלליות. מנהל זוטר, כמו אחראי צוות או סגן מנהל, אחראי לתוצאה רחבה יותר כמו להגדיל את המכירות. לא אומרים לו בדיוק כיצד לעשות זאת, אלא מגדירים את התוצאה הנדרשת והוא מחליט על הדרכים להשיגה. מנהל בכיר אחראי ליעדים כלליים יותר, כמו הגדלת רווחיות ... לגבי התוצאות הרצויות, ולא הנחיות פרטניות על הדרך שבה עליו לבצע אותן. לדוגמה, למנהל צוות תגיד, אנחנו צריכים להגדיל את המכירות, למנהל מחלקה תגיד, אנחנו צריכים לשפר את הרווחיות, ולמנכל תיתן את ההנחיה הכי כללית, אנחנו רוצים שהחברה תצליח ותרוויח כמה שיותר. המנהל הבכיר יחליט ... הכי נכונות לארגון. לעומת זאת, הפועל חייב להתמקד בפרטים מדויקים, לדוגמה איך לחבר בורג, איך לבצע פעולה ספציפית, או איך למכור בדיוק 20 יחידות. סיכום עיקרי הדברים ההבדל המרכזי בין מנהל לפועל מתמצה בכך שהפועל מתמקד בדרך ומקבל הוראות מדויקות לביצוע, ואילו המנהל מתמקד בתוצאה, ... יותר, כמו הגדלת רווחים. מנהל כללי או בעלים - אחראי על ההצלחה הכוללת של החברה. דוגמאות לדרישות בכל רמה פועל: עליך למכור 20 יחידות ביום. - מוגדרות לו פעולות ברורות. מנהל צוות: אנחנו צריכים להגדיל את המכירות . - הוא מחליט איך לבצע זאת. מנהל מחלקה: המטרה היא להגדיל את הרווחיות. - יש לו חופש לבחור באילו אסטרטגיות להשתמש. מנכל: המטרה היא ניהול החברה ...
מה לעשות להשתמש אני מתאים לנהל יעוץ למנהלים אני מתאים להיות מנהל להסתכל מנהלים העדפות
איך למכור מוצרים יקרים? מה לענות ללקוח שאומר יקר לי? למה המוצר כל כך יקר? איך מוכרים מוצר יקר? למה מוצר יקר? מה גורם למוצר להיות יקר? מה שזול עולה ביוקר? במה תלוי המחיר של המוצר? איך לתמחר מוצר? איך למכור ביוקר? איך להגדיל רווחיות?
... למכור מוצרים יקרים? מה לענות ללקוח שאומר יקר לי? למה המוצר כל כך יקר? איך מוכרים מוצר יקר? למה מוצר יקר? מה גורם למוצר להיות יקר? מה שזול עולה ביוקר? במה תלוי המחיר של המוצר? איך לתמחר מוצר? איך למכור ביוקר? איך להגדיל רווחיות? מה באמת מוכר מי שמוכר מוצרים יקרים? כאשר אנשים מוכרים מוצרים יקרים, הם לרוב חושבים בטעות שהם מוכרים רק את המוצר עצמו. למשל, אם מישהו מוכר ביצוחים, לכאורה הוא מוכר פשוט ביצוחים. אבל אליעד כהן מסביר שזו תפיסה שגויה. למעשה, מה שהמוכר מספק ללקוח כולל הרבה מעבר לחומרי הגלם. הוא מוכר שירות, אחריות, ידע, בקרה על המוצר, והרכבה של המוצר. כלומר, הלקוח קונה מוצר מורכב שכולל בתוכו ערכים ... לדוגמה, כשאדם קונה מחשב מורכב, הוא יכול לומר למוכר: למה המחיר שלך כל כך יקר? מישהו אחר נתן לי הצעה זולה יותר לאותו מפרט בדיוק. לכאורה, זו שאלה הגיונית, ... שייתכן שהמחיר גבוה יותר מכמה סיבות אפשריות: אולי המוכר אכן רוצה להרוויח יותר כסף - וזה לגיטימי לחלוטין. אולי המחיר גבוה יותר כי המוכר קונה את החלקים במחיר יקר יותר. אולי ישנן עלויות נוספות שהלקוח לא מודע להן, כמו הרכבה מקצועית, בקרה ... בשירות הנלווה? האם המחיר הגבוה נובע מהעלויות של המוכר עצמו, כגון עלויות רכש גבוהות או תהליך מורכב יותר של הרכבה? האם כשהלקוח קונה מוצר זול יותר, הוא באמת ... גבוהה יותר של הפסדים עתידיים במקרה של תקלה? כאשר מוכר מבין בדיוק מדוע המוצר שלו יקר יותר, הוא יכול לתקשר את הערך הזה ללקוח בצורה משכנעת ויעילה. למה אנשים ... לכל המסביב: לשירות, למקצועיות, לאחריות ולתהליך המכירה עצמו. איך להצליח למכור מוצרים יקרים בקלות? אליעד מציע שכדי להצליח במכירת מוצרים יקרים, חשוב לשקף ללקוח במפורש את כל היתרונות והתועלות שהוא מקבל, מעבר למוצר עצמו. המוכר צריך להדגיש את היתרונות הבאים: שירות אישי ומקצועי יותר. אחריות ארוכה ומקיפה יותר. הפחתת סיכון של ... לו בטווח הארוך. איך לתמחר מוצר כך שיהיה קל יותר למכור אותו ביוקר? כשמוכר מבין שמוצר מורכב מערכים רבים מעבר לרכיביו, הוא יכול גם לתמחר אותו בהתאם. קל הרבה יותר להצדיק מחיר גבוה כאשר המוכר מודע ליתרונות ולערכים הנוספים שהוא מספק. תמחור גבוה מראש אינו רק מגדיל את הרווח, אלא אף מסייע ללקוח ... מכלול של יתרונות חשובים מעבר לחלקים הפיזיים. איך למכור מוצר יקר? מה לענות ללקוח שאומר יקר לי? למה מוצר יקר יותר טוב? איך להסביר מחיר גבוה ללקוח? מה משפיע על תמחור מוצר? איך להגדיל את הרווחיות במכירות? מה ההבדל בין מוצר זול ליקר? ...
איך למכור תהליך לטעות לקוח שאומר יקר לי אליעד כהן בעיה למכור מוצרים לקיחת אחריות
משפחה דתית, חזרה בתשובה, חזרה בשאלה, מחזירים בתשובה, טכניקות לשכנוע, טכניקות ויכוח, יהדות, בחירה חופשית, לשמור מצוות, מתן תורה, שמירת מצוות, חוזרים בתשובה
משפחה דתית, חזרה בתשובה, חזרה בשאלה, מחזירים בתשובה, טכניקות לשכנוע, טכניקות ויכוח, יהדות, בחירה חופשית, לשמור מצוות, מתן תורה, שמירת מצוות, חוזרים בתשובה
הוכחת קיומו של אלוהים הצד השני דרך נכונה חששות הוכחה לקיום אלוהים שינויים מטרה אמונה מוחלטת
למי לא להצביע בבחירות? ביבי חזק בדיבורים, למה לא להצביע לביבי? קמפיין אנטי ביבי, איך לשכנע אנשים? למה לא להאמין לביבי? ביבי חזק בהבטחות, פוליטיקה, למי להצביע בבחירות? במי לבחור בבחירות?
למי לא להצביע בבחירות? ביבי חזק בדיבורים, למה לא להצביע לביבי? קמפיין אנטי ביבי, איך לשכנע אנשים? למה לא להאמין לביבי? ביבי חזק בהבטחות, פוליטיקה, למי להצביע בבחירות? במי לבחור בבחירות?
נשק אטומי הידרדרות פצצה אטומית התמודדות בקלות לנהל משא ומתן בעיה חסרונות
ניתוח שיחת מכירה, איך אפשר לשדרג אותך? מה חסר לך? איך לשכנע לקוח? איך לקבל מידע מלקוח? איתור צרכי הלקוח, שכנוע לקוחות, איך לגרום למישהו לקנות ממך? איך לשכנע אנשים? איך לנסח משפט משכנע? שימוש במילים מוכרות, שיטות שכנוע ומכירות
ניתוח שיחת מכירה, איך אפשר לשדרג אותך? מה חסר לך? איך לשכנע לקוח? איך לקבל מידע מלקוח? איתור צרכי הלקוח, שכנוע לקוחות, איך לגרום למישהו לקנות ממך? איך לשכנע אנשים? איך לנסח משפט משכנע? שימוש במילים מוכרות, שיטות שכנוע ומכירות
... שיחת מכירה, איך אפשר לשדרג אותך? מה חסר לך? איך לשכנע לקוח? איך לקבל מידע מלקוח? איתור צרכי הלקוח, שכנוע לקוחות, איך לגרום למישהו לקנות ממך? איך לשכנע אנשים? איך לנסח משפט משכנע? שימוש במילים מוכרות, שיטות שכנוע ומכירות מה ההבדל בין לשאול לקוח מה חסר לך לבמה אפשר לשדרג אותך? אליעד מסביר שיש הבדל גדול ומשמעותי בין שתי השאלות הללו בתהליך המכירה וביכולת לשכנע לקוחות לקנות מוצר או שירות. כאשר ... פשוט מציעים לו משהו טוב יותר. במקרה כזה, השדרוג נתפס כאופציונלי או כתוספת, ולכן תחושת הדחיפות של הלקוח לרכוש יורדת משמעותית. לדוגמה, אם רוצים למכור רכב ללקוח, ושואלים אותו מה חסר לך ברכב הנוכחי?, הלקוח יחשוב מיד על בעיות קיימות כמו המזגן חלש מדי או האוטו צורך יותר מדי דלק, ואז כשהמוכר יציג לו פתרון, הלקוח ירגיש צורך ממשי לרכוש. אבל אם ... בכושר, הייתי רוצה לאכול בריא יותר, או לישון יותר טוב בלילה. כך מתקבל מידע רב, שמאפשר לנו להבין את הצרכים שלו. איך משלבים את שתי הגישות בצורה נכונה במכירות ובשכנוע? אליעד מציע אסטרטגיה משולבת. מצד אחד, חשוב ... שלו באמת לא מספיק טוב, והמוצר שלנו הוא זה שיפתור לו את החוסר. לדוגמה, הלקוח אומר שהוא היה רוצה שדרוג במערכת המולטימדיה ברכב שלו. בהמשך השיחה, המוכר מציג זאת כחיסרון אמיתי: האמת היא, שהמערכת שיש לך ... הזו ותהפוך את הנסיעה שלך לנוחה ובטוחה בהרבה. עכשיו הלקוח לא מרגיש רק שהוא מקבל שדרוג נחמד, אלא שהוא באמת צריך את המערכת הזו. מה חשוב לזכור בשכנוע ובמכירות? המפתח לשכנוע אפקטיבי במכירות הוא להשתמש במילים הנכונות, לשאול את השאלות בצורה ... שהמוצר שלנו הוא לא רק תוספת נחמדה, אלא פתרון הכרחי למשהו שחסר לו, כך הסיכוי שהוא יבצע רכישה יגדל משמעותית. כלומר, המטרה הסופית היא לעבור בתהליך המכירה מהשאלה הכללית של במה אפשר לשדרג אותך? אל התפיסה של הלקוח שלמעשה חסר לו משהו ושהמוצר שלנו הוא הפתרון המושלם לאותו חיסרון. לסיכום, כיצד להגדיל את סיכויי המכירה שלך? התחל בשאלה במה אפשר לשדרג אותך? כדי לפתוח את ... על הצרכים והרצונות שלו. הובל את הלקוח לתפיסה שיש לו חיסרון אמיתי ושהמוצר שלך הוא הפתרון לכך. השימוש המדויק בשאלות ובמילים משפיע ישירות על הצלחת המכירה ועל היכולת שלך לשכנע לקוחות. הבנה עמוקה של האסטרטגיה הזו יכולה לשדרג משמעותית את כישורי המכירה שלך. איך לשכנע אנשים לקנות ממך? איך לשאול שאלות נכונות במכירות? מה ההבדל בין חיסרון לשדרוג במכירות? איך לגרום ללקוח להרגיש שיש לו צורך? כיצד להשתמש במילים מוכרות ומשכנעות? ההבדל בין מה חסר לך לבמה אפשר לשדרג ... לעומת זאת, כאשר הוא חושב שהמוצר הקיים כבר טוב ואנחנו רק מציעים לו שדרוג, אין לו תחושת דחיפות לקנות. שדרוג נתפס כמשהו נוסף ולא כהכרחי, ולכן סיכויי המכירה קטנים יותר. מתי אנשים מוכנים לתת תשובות? מצד שני, ... כדאי להתחיל דווקא מהשאלה הרכה במה אפשר לשדרג אותך? ואז להוביל אותו להבנה שזה בעצם משהו שהוא חייב. לחשוב על המילים שאנו משתמשים בהן זה מפתח להצלחה במכירות, בשכנוע ובהשגת מטרות. למידע נוסף ניתן להיכנס ...
לשאול שאלות נכונות תכלית להוציא שיטה לשכנוע פתרון לבעיה הלקוח שלך הערכה עצמית חיובית איך לשכנע
טיפול בהתנגדויות מכירה - מתי לא לטפל בהתנגדויות מכירה? האם להתעקש מול הלקוח? מתי לוותר על המכירה? האם להתנגד ללקוח? האם לטפל בהתנגדות המכירה? האם לוותר על המכירה? מתי לשחרר את הלקוח? מתי לוותר על העסקה?
... בהתנגדויות מכירה - מתי לא לטפל בהתנגדויות מכירה? האם להתעקש מול הלקוח? מתי לוותר על המכירה? האם להתנגד ללקוח? האם לטפל בהתנגדות המכירה? האם לוותר על המכירה? מתי לשחרר את הלקוח? מתי לוותר על העסקה? אז כאשר מטפלים בהתנגדויות מכירה, נשאלת השאלה, כמה עלינו להתעקש בתהליך הטיפול בהתנגדות המכירה. כי תאורטית או עקרונית ניתן עד אין סוף להמשיך להתעקש מול הלקוח ולכל התנגדות של הלקוח? אפשרי לנסות לנטרל את ההתנגדות של הלקוח. ואז השאלה היא, כמה בעצם לטפל ... של האם נראה לאיש המכירות שהלקוח רלוונטי או לא. אבל זאת טעות, כי כל לקוח עקרונית יכול להיות רלוונטי אם נמשיך לטפל בהתנגדות המכירה שלו. ולכן נשאל, האם ועד כמה צריכים לטפל בהתנגדות הלקוח? והתשובה לשאלה הזאת היא, שעלינו להמשיך לטפל בהתנגדות המכירה של הלקוח, עד הרגע שנחשוב שיש אלטרנטיבה יותר טובה לזמן שלנו, כדי לסגור עסקה אחרת עם לקוח אחר. דהיינו, שלטפל בהתנגדות המכירה של הלקוח, יש לכך עלות. בעיקר של זמן, שבו מקדישים ללקוח לטפל בהתנגדות המכירה שלו. ונניח שלאיש המכירות יש היום X שעות ו Y לידים לטפל בהם. על איש המכירות לשאול את עצמו בכל רגע נתון, באיזה תרחיש הוא חושב שיש יותר סיכוי שהוא יסגור היום עסקה יגדיל את המכירות. האם בתרחיש שבו הוא ממשיך להתעקש עם הלקוח? או לא. כי יכול להיות תרחיש שבו איש המכירות יחשוב שאם הוא ממשיך להתעקש עם הלקוח הזה, התועלת שתצא מכך תהיה גדולה מכך שהוא יעבור ללקוח הבא. ויכול להיות שזה מיותר לעבור ללקוח הבא, כי כנראה שגם הלקוח הבא ... שכדאי להמשיך לטפל בהתנגדות המכירה של הלקוח, עד אין סוף, כאשר אין אלטרנטיבות יותר טובות לזמן של איש המכירות. שזה יכול להיות בכל מיני מצבים שונים. אבל לעומת זאת, אם איש המכירות חושב שיש יותר סיכוי שהוא יצליח עם לקוח אחר, אז כן הגיוני לעבור ללקוח אחר. ...
שאלת השאלות הצלחה לקוחות התנגדויות בשיחת מכירה לא לטפל בהתנגדויות מכירה טיפולים התנגדויות בשיחת מכירות בטלפון סגירת עסקאות
אפשרויות בחירה בתהליך רכישה, פחד מהחמצה של לקוח, FOMO של לקוח, קבלת החלטות בזמן רכישה, לתת ללקוח לבחור, לתת ללקוח להחליט, אפשרויות בתהליך מכירה, אפשרויות בתהליך רכישה, האם להציג ללקוח אפשרויות בחירה? לבחור לקנות, האם לתת אפשרויות בחירה ללקוח? בחירה בתהליך מכירה, אפשרויות בחירה בתהליך מכירה
... בחירה בתהליך רכישה, פחד מהחמצה של לקוח, FOMO של לקוח, קבלת החלטות בזמן רכישה, לתת ללקוח לבחור, לתת ללקוח להחליט, אפשרויות בתהליך מכירה, אפשרויות בתהליך רכישה, האם להציג ללקוח אפשרויות בחירה? לבחור לקנות, האם לתת אפשרויות בחירה ללקוח? בחירה בתהליך מכירה, אפשרויות בחירה בתהליך מכירה כאשר באים למכור מוצר ללקוח, צריכים לדעת איך משפיע על הלקוח המצב שבו יש לו כמה אפשרויות בחירה שונות, שהוא צריך לבחור ... לא טוב לו, אלא בגלל שהוא מרגיש שהעסקה נכפית עליו. במקרה כזה לדוגמה, יש היגיון לתת ללקוח אפשרויות בחירה, כדי שהוא ירגיש שהוא בחר בחירה חופשית שלו, בתהליך המכירה. יכול גם להיות מצב שאנחנו נרצה שלקוח ירצה לרכוש מוצר X, וכדי לעודד אותו לרכוש את המוצר, אנחנו נרצה ... רכישה. ואז נשתל ללקוח במוח, שכאילו הוא חייב לרכוש, רק שהוא מתלבט לגבי האפשרויות. אפשרות נוספת, שנציג ללקוח עוד אפשרויות בחירה, כדי לשדר לו אמינות בתהליך המכירה, שמנסים להתאים את המוצר לצרכים שלו. דהיינו, שהלקוח ירגיש שהמוצר לא סתם מתאים לו, אלא שיש כאן תהליך ... שיש כאן תהליך של התלבטות ודיוק של צרכי הלקוח. בפרט אם האפשרות הנוספת יותר זולה ויותר טובה ללקוח, שאז האפשרות הנוספת נראית ללקוח יותר מתאימה לו. כי איש המכירות מציג ללקוח עסקה שהיא פחות טובה לאיש המכירות, רק בגלל שהיא יותר מתאימה ללקוח. ואז יש יותר סיכוי לסגור את ההצעה השניה, כי היא משדרת ללקוח אמינות, לגבי איש המכירות. עד כאן היו רעיונות ללמה כן לתת ללקוח כמה אפשרויות בחירה. אבל צריכים לדעת שכאשר נותנים ללקוח כמה ...
תהליך רכישה היתרונות של המוצר עסק אפשרויות בחירה בתהליך מכירה לקוח אומר יקר לי להציג מנהל מכירות מחיר זול
הצעת מחיר בטלפון, הצעת מחיר טלפונית, שיחת מכירה טלפונית, למכור בשיחת טלפון, לסגור עסקה בטלפון, לתת מחיר בטלפון, לתת ללקוח מחיר בטלפון, איך לענות ללקוח בשיחת מכירה טלפונית? איך לנהל שיחת מכירה בטלפון? לקוח ששואל כמה זה עולה, לקוח ששואל בטלפון כמה זה עולה, תמחור מוצר בטלפון, טווח מחירים בשיחת מכירה טלפונית, כמה זה עולה בטלפון? לתת ללקוח מחיר בטלפון, להציע ללקוח מחיר בטלפון
... מחיר בטלפון, הצעת מחיר טלפונית, שיחת מכירה טלפונית, למכור בשיחת טלפון, לסגור עסקה בטלפון, לתת מחיר בטלפון, לתת ללקוח מחיר בטלפון, איך לענות ללקוח בשיחת מכירה טלפונית? איך לנהל שיחת מכירה בטלפון? לקוח ששואל כמה זה עולה, לקוח ששואל בטלפון כמה זה עולה, תמחור מוצר בטלפון, טווח מחירים בשיחת מכירה טלפונית, כמה זה עולה בטלפון? לתת ללקוח מחיר בטלפון, להציע ללקוח מחיר בטלפון וכאן נשיב לשאלה, האם לתת הצעת מחיר בטלפון? כי בדרך כלל עסקה מתחילה בשיחת טלפון, שבה איש המכירות מדבר עם הלקוח שרוצה מידע נוסף ורוצה לברר פרטים בטלפון. וחלק מהפרטים שהלקוח שואל בשיחת הטלפון, ... וכמה זה עולה או כמה זה יעלה לו וכולי. והשאלה היא, האם כן או לא לתת ללקוח הצעת מחיר בשיחת הטלפון? ואיך להתמודד עם העניין שלקוח שואל בשיחת מכירה טלפונית, כמה זה עולה? אז בעניין הזה יש המון היבטים והמון שיקולים שונים. ויש עסקים שונים, ... אותך, אז הרבה יותר קל לך לסגור איתו עסקה במחיר שטוב לך. ואת כל הדברים האלו לא ניתן לעשות בשיחת טלפון. ונקודת המוצא כאן היא, שאתה מחפש למכור ללקוח במחיר כמה שיותר גבוה ואתה לא מחפש לקוחות שירצו לרכוש ממך בגלל שאתה זול, אלא בגלל שאתה טוב. כי אם אתה רוצה שלקוחות יגיעו אליך כי אתה זול, אז אם באמת אתה מאוד זול, אז אולי אין בעיה לתת ללקוח הצעת מחיר בטלפון. אבל במידה ואתה מוכר מוצר, שנקודת החוזקה שלך היא לא בהכרח המחיר. אלא שהלקוח צריך להבין מה הוא מקבל ורק אחר כך הוא ... הוא שאם אתה נותן את הצעת המחיר רק אחרי פגישה פיזית, זה אומנם מגדיל את הסיכוי לכך שתהיה עסקה, אבל זה מגדיל את התקורות ואת העלויות של תהליך המכירה עצמו. כי אם נותנים ללקוח הצעת מחיר בטלפון, אז נכון שזה מגדיל את הסיכוי לכך שהוא לא ירצה לרכוש ... רואה עוד לפני שיחת הטלפון וכולי. אבל ככל שיש לך פחות ביקוש וככל שאתה יותר חייב לסגור עסקה כדי להצליח בעסק שלך, כך אתה כן תגדיל את עלויות המכירה שלך, וכן אולי תפגוש אנשים ותשקיע יותר בתהליך המכירה, וכן תשתדל שלא לתת הצעת מחיר בטלפון. ויש כאן עוד נקודת איזון אפשרית, והיא, שכן הגיוני לתת ללקוח סדר גודל של מחיר בטלפון, גם אם הלקוח בכלל לא שואל מה המחיר. וזה כדי לראות אם בכלל יש על מה לדבר וכדי לא לשרוף סתם זמן על פגישת מכירה אלא לעשות סוג של תיאום ציפיות עם הלקוח, לפני פגישת המכירה. ובסוף צריכים לבדוק בפועל, היכן נקודות הכשל והיכן צריכים להשתפר. האם עסקאות נופלות בגלל המחיר בטלפון, כי הלקוח לא מבין את המוצר. ואולי יותר מידי משאבים מוקדשים לפגישות פיזיות עם לקוחות ועסקאות לא נסגרות, כי איכות הפגישות מכירה לא מספיק טובות. שאם זה המצב אז אולי כדאי לשקול כן לתת טווח מחיר בטלפון או אפילו את המחיר המדויק בטלפון, כדי להעלות את האיכות של הפגישות מכירה. לסיכום: מנקודת המבט של הגדלת הסיכוי לסגור עסקה, עדיף שלא לתת הצעת מחיר ללקוח בטלפון. אבל יש ...
להגדיל סיכוי לנהל להתמודד לשכנע פגישה פיזית עם לקוח איש מכירות לבנות עם לקוח מערכת יחסים איכות
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מכירות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: מכירות, איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? דיכאון? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? מועקות נפשיות וייאוש? כעס ועצבים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: מכירות, איך לשפר את הזיכרון? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להיות מאושר ושמח? איך לשנות תכונות אופי? איך לשתול מחשבות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך להיגמל מהימורים? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לחנך ילדים? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך לפרש חלומות? איך להעריך את עצמך? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך לא להישחק בעבודה? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך נוצר העולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? בשביל מה לחיות? איך להנות בחיים? אולי אנחנו במטריקס? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצר העולם? איך להיות הכי חכם בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש בחירה חופשית? מהי תכלית ומשמעות החיים? מי ברא את אלוהים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה יש רע וסבל בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? מה המשמעות של החיים? האם אפשר לדעת הכל? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש משמעות לחיים? למה העולם קיים? למה לא להתאבד? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע בעולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מטפל אישי מומלץ, אימון אישי למנהלים, אימון עסקי בנושאי מכירות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 1.1250 שניות - עכשיו 19_06_2025 השעה 23:42:09 - wesi1