אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
איש מכירותאנשי מכירותמנהל מכירותמנהלי מכירותתהליך מכירותהתנגדויות בזמן מכירותהתנגדויות בזמן מכירות בטלפוןהתנגדויות במכירותהתנגדויות במכירות בטלפוןהתנגדויות בשיחת מכירותהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפוןהתנגדויות בתהליך מכירותהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפוןהתנגדויות מכירותהתנגדויות מכירות בטלפוןהתנגדות במכירותהתנגדות במכירות בטלפוןהתנגדות בשיחת מכירותהתנגדות בשיחת מכירות בטלפוןהתנגדות מכירותהתנגדות מכירות בטלפוןאיך להצליח במכירותהצלחה במכירותלהצליח במכירותאיך להגדיל מכירותהגדלת מכירותלהגדיל מכירותשיחת מכירותהדרכת אנשי מכירותשיטת מכירותשיווק ומכירותהדרכת מכירותתהליכי מכירותאיך להגדיל את המכירותאיך להיות איש מכירותטיפול בהתנגדויות מכירותלהגדיל את המכירותלהיות איש מכירותאיש מכירות טובהאם איש מכירות טובטעויות של אנשי מכירותעולם המכירותשכנוע ומכירותאיך לעבוד במכירותלעבוד במכירותמכירות בטלפוןמכירות טלפוניותשכנוע מכירותטיפים למכירותאתה איש מכירות🔍הצג עוד...
להרוויח כסף בלי למכור, איך למכור המון אם אתה שונא למכור? הצלחה עסקית בלי מכירות, איך להצליח בעסק אם אני שונא למכור? מה לעשות אם לא אוהב למכור? מפחד למכור, האם חייב למכור? לגייס איש מכירות, מחלקת מכירות, שיווק או מכירות, תהליכי שיווק
להרוויח כסף בלי למכור, איך למכור המון אם אתה שונא למכור? הצלחה עסקית בלי מכירות, איך להצליח בעסק אם אני שונא למכור? מה לעשות אם לא אוהב למכור? מפחד למכור, האם חייב למכור? לגייס איש מכירות, מחלקת מכירות, שיווק או מכירות, תהליכי שיווק
להרוויח כסף בלי למכור, איך למכור המון אם אתה שונא למכור? הצלחה עסקית בלי מכירות, איך להצליח בעסק אם אני שונא למכור? מה לעשות אם לא אוהב למכור? מפחד למכור, האם חייב למכור? לגייס איש מכירות, מחלקת מכירות, שיווק או מכירות, תהליכי שיווק האם אפשר להצליח בעסק בלי לאהוב למכור? האם בעל עסק חייב לאהוב תהליכי מכירה כדי להרוויח כסף? רבים חושבים שכן, אך אליעד כהן מציג גישה שונה לחלוטין. על פי אליעד, עסק יכול להרוויח כסף גם אם בעל העסק לא אוהב למכור ואפילו שונא להתעסק במכירות. אליעד מסביר כי אמנם כל עסק חייב בסופו של דבר למכור משהו כדי להרוויח כסף, אבל אין הכרח שבעל העסק יהיה זה שמבצע את תהליך המכירה או שיתעסק בכלל עם התנגדויות של לקוחות או מכירות ישירות. האם עסק חייב שיהיה בו איש מכירות כדי להצליח? אליעד כהן טוען כי אין חובה שעסק יעסיק איש מכירות כדי להצליח ולהרוויח כסף. למעשה, בעל עסק שאינו אוהב מכירות יכול להרוויח היטב בלי שיהיה לו צוות מכירות, ללא צורך במיומנויות מכירה ואפילו מבלי להתמודד עם ההתנגדויות הקלאסיות שעולות בתהליך מכירה סטנדרטי. איך למכור בלי להתמודד עם התנגדויות של לקוחות? אליעד מסביר כי מכירה מוצלחת אינה מחייבת שיחה ישירה של מכירות שבה מתווכחים עם הלקוח, משכנעים אותו או מתמודדים עם התנגדויותיו. הוא מבהיר שכדי למכור בלי התנגדויות צריך להפנות את תשומת הלב מתהליכי המכירה הקלאסיים לתהליכי שיווק אפקטיביים, אשר יגרמו ללקוחות בעצמם לרצות לרכוש את המוצר או השירות ללא התנגדות. מה ההבדל בין מכירות לשיווק על פי אליעד כהן? אליעד מדגיש את ההבדל המרכזי בין מכירות לשיווק בצורה ברורה: מכירה: עוסקת בשכנוע ישיר של הלקוח לקנות, כולל התמודדות עם התנגדויות ושאלות של הלקוח, או ניסיון להסביר מדוע כדאי לו ... ניתן להצליח עסקית אם אתה שונא למכור? התשובה של אליעד כהן היא כן, אך הוא מדגיש שכדי להצליח ללא מכירה ישירה תצטרך להשקיע הרבה יותר בתהליכי שיווק. המטרה של תהליכי השיווק היא לגרום ללקוחות להכיר את המוצר, להאמין בערכו ... לרכוש אותו. כאשר הלקוחות כבר רואים שהמוצר מועיל להם, הם ירצו אותו מרצונם החופשי. כך נחסכים ממך כל תהליכי המכירה והתנגדויות של לקוחות. האם בעל עסק חייב להתווכח עם לקוחות ולשכנע אותם לקנות? אליעד כהן מבהיר שאין שום חובה ... אליעד כהן מסכם בכך שכל עסק חייב למכור כדי להרוויח, אך בעל העסק לא חייב להיות זה שמתעסק בתהליך המכירה. המפתח להצלחה עסקית ללא מכירות ישירות נמצא בשיווק חכם ואפקטיבי, ביצירת ערך ברור ללקוח, ובמתן אפשרות ללקוחות להתנסות במוצר בחינם כדי שיגלו בעצמם עד כמה הוא טוב ומועיל. בדרך זו הלקוחות הם אלו שיבקשו לקנות ממך, מבלי שתצטרך לעבור תהליכי מכירה קלאסיים או להתמודד עם התנגדויות כלשהן. איך למכור בלי להתעסק במכירות? האם חייבים לאהוב למכור כדי להצליח בעסק? מה ההבדל בין שיווק למכירות? איך למשוך לקוחות בלי לרדוף אחריהם? שיווק או מכירות - במה כדאי להשקיע? איך להתמודד עם פחד ממכירות? איך לתת ללקוחות להתנסות במוצר בחינם? שונא תהליכי מכירה, לא אוהב למכור ללקוחות, איך למכור בלי התנגדויות לקוח? פחד ממכירות, להשתמש במוצר בחינם, לגרום ללקוחות לרדוף אחריך, להגדיל לקוחות, לגרום ללקוחות לרצות לקנות ממך, האם אפשר להצליח בעסק בלי ...
האם חייב למכור התחלה להצליח איך להרוויח הרבה כסף מטרה להכיר את המוצר הצלחה עסקית מסר ישיר
טעויות של אנשי מכירות, למה איש מכירות לא מוכר בצורה נכונה? להציג ללקוח את התועלת של הלקוח מהמוצר, מה הלקוח מקבל מהמוצר? דפוסי חשיבה של אנשי מכירות, אופי של אנשי מכירות, איך למכור מוצר ללקוח? איך להציג מוצר ללקוח?
טעויות של אנשי מכירות, למה איש מכירות לא מוכר בצורה נכונה? להציג ללקוח את התועלת של הלקוח מהמוצר, מה הלקוח מקבל מהמוצר? דפוסי חשיבה של אנשי מכירות, אופי של אנשי מכירות, איך למכור מוצר ללקוח? איך להציג מוצר ללקוח?
טעויות של אנשי מכירות, למה איש מכירות לא מוכר בצורה נכונה? להציג ללקוח את התועלת של הלקוח מהמוצר, מה הלקוח מקבל מהמוצר? דפוסי חשיבה של אנשי מכירות, אופי של אנשי מכירות, איך למכור מוצר ללקוח? איך להציג מוצר ללקוח? למה אנשי מכירות לא מציגים נכון את התועלת ללקוח? כאשר איש מכירות רוצה להצליח למכור מוצר ללקוח, הוא חייב לזכור שהלקוח לעולם לא מתעניין באמת במוצר עצמו, אלא בתועלת שהוא יכול לקבל ממנו. הלקוח שואל את עצמו תמיד, מה יוצא לי מזה?, ולכן המשימה המרכזית של איש המכירות היא לא להציג את המוצר באופן טכני, אלא להציג ללקוח את התועלת שהוא יפיק מהמוצר. לדוגמה, כשמוכרים רכב, במקום לומר ללקוח יש לרכב שבע כריות אוויר, עדיף לומר הרכב הזה יגן עליך וישמור על הבטיחות שלך כי יש בו שבע כריות אוויר. דוגמה נוספת: אם מוכרים ללקוח טלפון נייד, במקום להגיד לטלפון הזה יש זיכרון RAM בנפח של 6 גיגה, כדאי לומר הטלפון הזה יעבוד מהר ויפעל בצורה חלקה יותר. למרות שהגישה הזאת נשמעת מאוד הגיונית וברורה, עדיין יש אנשי מכירות רבים שלא פועלים כך וממשיכים לדבר על המוצר עצמו במקום לדבר על התועלת. מדוע זה קורה, ואיך ניתן לשנות זאת? מדוע אנשי מכירות מתמקדים בפרטים טכניים במקום בתועלת? הסיבה המרכזית לכך שאנשי מכירות מתמקדים במפרט הטכני ולא בתועלת של הלקוח, היא שאנשים באופן כללי רגילים לעשות פעולות מבלי לשאול את עצמם למה ... את הדברים האלה? התהליך הזה, שבו האדם מבצע פעולות בלי להבין לעומק את הסיבה האמיתית לפעולה, גורם לכך שבשעת המכירה, איש המכירות נוטה לדבר על המוצר עצמו, על הפרטים החיצוניים, ולא על הסיבה הפנימית שבגללה הלקוח ירצה לרכוש אותו. אדם שמוכר רכב ומדבר עם הלקוח על ציפוי מיוחד של הרכב עושה זאת כי הוא בעצמו חושב שהציפוי יפה או מיוחד, ... עם הרכב הזה תוכל להרשים אחרים, כי הוא נראה יוקרתי בזכות הציפוי המיוחד שלו. איך דפוס החשיבה משפיע על המכירות? ההבדל העיקרי בין אנשי מכירות מוצלחים לבין אנשי מכירות פחות מוצלחים הוא בדפוס החשיבה ובאופן שבו הם מתרגלים להבין את הרצונות שלהם עצמם. ככל שאדם יתרגל לשאול את ... עצמו למה אני רוצה רכב עם שבע כריות אוויר? הוא יבין שזה בגלל שהוא רוצה ביטחון. לכן כשהוא יבוא למכור, הוא באופן טבעי יגיד ללקוח הרכב הזה ייתן לך תחושת ביטחון גדולה יותר כי יש בו שבע כריות אוויר, במקום להסתפק בתיאור טכני בלבד. כיצד ניתן להפוך הצגת תועלת ללקוח להרגל אוטומטי? כדי שאיש מכירות יוכל להפוך את הגישה הזו להרגל אוטומטי, הוא חייב להרגיל את עצמו, בחייו הפרטיים, לשאול תמיד למה?. ככל שהוא ... להציג בצורה טבעית ופשוטה את התועלת הפנימית, ובכך להגדיל משמעותית את הסיכויים לסגור עסקה מוצלחת. לסיכום, מה השינוי שאיש מכירות צריך לעשות? השינוי המרכזי שאיש המכירות צריך לעשות הוא שינוי בתפיסת החשיבה שלו. במקום להתמקד בפרטים חיצוניים וטכניים, עליו להתרגל לחשוב תמיד על התועלת הסופית ... נכונה ללקוח: תמיד לדבר על התועלת שהלקוח באמת מחפש ולא רק על המוצר עצמו או על הפרטים החיצוניים. איך למכור מוצר ללקוח? איך להציג מוצר ללקוח? למה אני רוצה משהו? איך להבין מה לקוח רוצה? איך לשכנע לקוחות לקנות? מהות הרצון וצורת הרצון איך להגדיל מכירות? איך למכור נכון: איך להתמקד בתועלת ולא במוצר? שלום חברים, הפעם נשיב לשאלה הבאה: הרי בתחום המכירות ידוע שבמקום לדבר על המוצר עצמו, עדיף לדבר - בדרך כלל, לא תמיד - על התועלת שהלקוח מקבל מהמוצר. מה הכוונה? כאשר אתה בא למכור מוצר ללקוח, עליך להבין שהלקוח לא באמת אכפת לו מהמוצר עצמו, אלא מהתועלת שהוא חושב שהוא יקבל ממנו. לכן, ... הגישה היעילה ביותר. למה אנשים לא פועלים לפי ההיגיון הזה? אם זה כל כך הגיוני, מדוע אנשים רבים שמתעסקים במכירות לא מיישמים זאת? הרי ברור שהלקוח לא באמת מתעניין בכמות ה - RAM של הטלפון או במספר מגה - פיקסלים של המצלמה, אלא במהירות התגובה של המכשיר ובאיכות התמונות שהוא מפיק. אז למה עדיין מוכרים רבים ממשיכים להתמקד בפרטים הטכניים ולא בתועלת ללקוח? הגורם המרכזי: חוסר מודעות התשובה לכך היא פשוטה - אנשים פועלים ... עצמו למה אני עושה את מה שאני עושה?, פועל מתוך אוטומט ולא מתוך הבנה עמוקה. זה בדיוק מה שקורה במכירות - מוכר שלא מבין את הרצון האמיתי של הלקוח, יתמקד בפרטים הטכניים של המוצר במקום בתועלת שהוא מספק. ההפך: אדם ששואל ... שהוא יתרגל את זה עם עצמו, כך יהיה לו קל יותר להבין גם את הרצונות האמיתיים של הלקוח. אם מוכר רגיל לשאול את עצמו למה אני רוצה משהו? - הוא יתחיל לראות שכל מוצר, כל פעולה, כל החלטה - ... אל הלקוח, הוא יוכל להבין שהלקוח לא מחפש את הפריט עצמו, אלא את התועלת שהוא מספק. דוגמאות ליישום נכון במכירה לדוגמה, אם אתה מספר ללקוח: הרכב הזה מגיע עם ציפוי ייחודי, כדאי שתשאל את עצמך - למה זה חשוב? ... יותר, אז במקום לומר לו על הציפוי, תגיד לו: הרכב הזה נראה יותר יוקרתי ומרשים. עוד דוגמה: נניח שאתה מוכר רכב עם שבע כריות אוויר. אתה יכול להגיד: לרכב יש שבע כריות אוויר, אבל במקום זאת עדיף לומר: הרכב ... ושומר עליך טוב יותר, כי יש בו שבע כריות אוויר. איך להפוך את זה לאוטומטי? אם אתה רוצה להיות מוכר מצוין, עליך להתרגל לשאול את עצמך למה אני רוצה דברים? ברמה האישית. ככל שתשאל את עצמך את השאלה הזו ... כך, תוכל להסביר ללקוחות שלך את המהות של מה שהם מחפשים, במקום רק לתאר להם את המוצר עצמו. איך למכור ללקוחות, איך להציג מוצר ללקוח, היתרונות של המוצר ללקוח, מהות של רצון, צורה של רצון, למה אני רוצה משהו, ...
ייחודיות אנשי מכירות להיראות טוב הישגים מוכרים ללקוח להצליח למכור למה אני רוצה איך למכור את המוצר
מחלקת מכירות, שיפור תהליכי המכירה, שיפור מחלקת מכירות, ניהול המכירות והשיווק בארגון, שיפור תהליכי השיווק, הטמעת מידע המכירות במחלקת המכירות, הכנת מידע על המוצר, ארגון המידע השיווקי, ארגון המידע המכירתי, איך להכין חומרי שיווק? איסוף חומרים לצורך הכנת חומרי שיווק, ארגון המידע של מחלקת המכירות, תיעוד המידע של מחלקת המכירות, השמה לאנשי מכירות, גיוס אנשי מכירות
מחלקת מכירות, שיפור תהליכי המכירה, שיפור מחלקת מכירות, ניהול המכירות והשיווק בארגון, שיפור תהליכי השיווק, הטמעת מידע המכירות במחלקת המכירות, הכנת מידע על המוצר, ארגון המידע השיווקי, ארגון המידע המכירתי, איך להכין חומרי שיווק? איסוף חומרים לצורך הכנת חומרי שיווק, ארגון המידע של מחלקת המכירות, תיעוד המידע של מחלקת המכירות, השמה לאנשי מכירות, גיוס אנשי מכירות וכאן נסביר לגבי תהליכים מקבילים שיש עבור הכנת חומרי שיווק ועבור שיפור תהליכי המכירה בארגון. ונסביר איך לשפר את תהליכי המכירה בארגון, איך שיפור ספציפי עבור תהליכי המכירה, הוא חלק מתהליך הכנת חומרי השיווק לארגון, נסביר איך לעזור לאנשי המכירות, איך לעשות השמה לאנשי מכירות בארגון בצורה יותר יעילה? מה היתרונות שיש לאנשי מכירות אחד על השני? מי יכול להתנגד לתהליך שיפור תהליכי המכירה? ועוד. חומרי השיווק ועזרי המכירה הם יכולים או להיות שיקוף וביאור והמחשה של מידע אמיתי ומדויק על המוצר שאותו ... שהלקוח ידע, תשובות לשאלות נפוצות של לקוחות, לפי קטגוריות וסיווגים וכולי. ואת המידע הזה כדאי להכין אותו עבור מחלקת המכירות ולא רק עבור מחלקת השיווק. דהיינו, זה נכון לומר שכדאי מאוד שלמחלקת השיווק יהיה מידע מסודר על כל המאפיינים ... המוצרים השונים של החברה. ושהמידע יהיה מסודר לפי סיווגים שונים וכיוב. וזה על מנת לעזור להטמעת המידע בתוך מחלקת המכירות עצמה, גם בלי קשר לתהליכים השיווקיים שאפשרי לאחר מכן לגזור מהמידע הזה. לסיכום: כדאי לעסק להיכן מאגר מידע מסודר ... ועד תשובות לשאלות נפוצות או נדירות של לקוחות לגבי המוצרים שהעסק מוכר. והמידע הזה יכול לשרת גם את מחלקת המכירות וזה במקביל לכך שהוא יכול גם להיות בסיס טוב עבור מנהל השיווק להכין ממנו חומרי שיווק וכולי. כי כנל, יש מוצר, על המוצר יש מידע. את המידע צריך מנהל המכירות ואנשי המכירות. ובמקביל, את אותו המידע ממש, בהמשך, ישתמשו בו גם מחלקת השיווק ומנהל השיווק להכנת חומרי השיווק. כאשר מהות חומרי ... ועוד אוסיף ואומר, כי ברגע שיש את המידע מסודר לגבי המוצר, אז קל יותר לשפר את התהליכים של מחלקת המכירות, בלי קשר למחלקת השיווק כנל. קל יותר ללמד אנשי מכירות למכור, קל יותר לגייס אנשי מכירות חדשים ולהעביר להם את המידע בצורה מסודרת, קל יותר להטמיע את כל המידע לגבי המוצר, בתוך מחלקת המכירות עצמה כדי לשפר את תהליכי המכירות עצמם. וצריכים לקחת בחשבון, שלתהליך כזה שמשפר את איכות אנשי המכירות ובהמשך גם את התהליך השיווקי, יש כמובן עלויות של זמן וכסף וכולי. אבל יש גם עוד עלות נוספת, והיא שיכול להיות שיהיו אנשי מכירות שיתנגדו לשתף פעולה עם התהליך. בגלל שברגע שכל המידע שיש לארגון על המוצר, כל המידע הזה הוא נחלת כלל אנשי המכירות, הרי שבמובן מסוים יותר קל להחליף את איש המכירות. כי איש מכירות טוב, יכול להיות יותר טוב מאיש מכירות אחר, או בגלל שיש לו יותר מידע מאיש המכירות האחר, או בגלל הכישורים האישיים של אותו איש מכירות, שאינם קשורים למידע שיש לאנשי המכירות. ובמובן הזה, ברגע שכל המידע של מחלקת המכירות גלוי לכולם, הרי שלאנשי המכירות כבר יש פחות יתרון אחד על השני בכמות המידע שיש להם, אלא היתרון שלהם חייב להיות אחר, ביכולת להעביר את המידע וכולי. ולכן יכול להיות שבארגון יהיה קשה לאסוף את כל המידע מהשטח, מאנשי המכירות, כי אנשי המכירות וכולי, אולי הם יעדיפו שלא לשתף את כל המידע, כדי לגרום לכך שהם לא יאבדו את היתרון שהם חושבים שיש להם על פני אנשי מכירות אחרים. ואיך להתמודד עם זה, זה כמובן עניין אחר וכולי...
יתרון האם לשתף תוכנית להכנת חומרי שיווק יחודיות שיפור תהליכים לגייס המוצר שלך הלקוח שלך
אימון לאנשי מכירות, להציק ללקוחות, טיפול בהתנגדות לקוח, לא אוהב למכור, טלמרקטינג, לעצור לקוחות, עבודה בעגלות, יעוץ לאנשי מכירות, הדרכת אנשי מכירות, טיפים לאנשי מכירות, לעניין לקוחות
אימון לאנשי מכירות, להציק ללקוחות, טיפול בהתנגדות לקוח, לא אוהב למכור, טלמרקטינג, לעצור לקוחות, עבודה בעגלות, יעוץ לאנשי מכירות, הדרכת אנשי מכירות, טיפים לאנשי מכירות, לעניין לקוחות
אימון לאנשי מכירות, להציק ללקוחות, טיפול בהתנגדות לקוח, לא אוהב למכור, טלמרקטינג, לעצור לקוחות, עבודה בעגלות, יעוץ לאנשי מכירות, הדרכת אנשי מכירות, טיפים לאנשי מכירות, לעניין לקוחות למה אנשי מכירות מרגישים שהם מציקים ללקוחות? הרבה אנשי מכירות מתמודדים עם תחושה לא נעימה של להציק ללקוחות. אליעד כהן מסביר שמדובר בתחושה נפוצה מאוד בקרב אנשים העובדים בתחומי המכירות בכלל, כמו טלמרקטינג, עבודה בעגלות, או מכירות פנים אל פנים. הוא מסביר שהסיבה העיקרית לכך היא שאיש המכירות חווה את עצמו כמי שמטריד את הלקוח, בעיקר משום שהוא לוקח מהלקוח זמן וכסף. אנשים רבים שנמצאים בעבודת מכירות אומרים שהם לא אוהבים למכור כי הם מרגישים לא בנוח להציק, והתחושה הזו מתגברת כאשר הלקוחות מביעים התנגדות ברורה ואומרים לא, לא תודה, או מביעים חוסר עניין בולט. הבעיה נוצרת לא מהסירוב עצמו, אלא מתחושת ההטרדה שאיש המכירות חווה בזמן שהוא מנסה למכור. איך אפשר להתמודד עם התחושה של להציק ללקוח? אליעד נותן מספר פתרונות כדי להתמודד עם התחושה הלא נעימה של ... אמיתית של ערך. האם לקחת כסף מהלקוח זה מה שגורם לתחושת ההטרדה? אליעד מציג זווית נוספת שמסבירה מדוע אנשי מכירות מרגישים שהם מציקים, ומדגיש שהסיבה המרכזית לתחושת ההצקה היא בדרך כלל העובדה שאיש המכירות מתמקד במה שהוא עצמו מקבל (כסף) ולא במה שהוא נותן ללקוח (מוצר או שירות). הוא נותן דוגמה לכך ואומר ... את הלקוח בשביל רווח אישי. לכן הפתרון הוא למקד את תשומת הלב בתועלת שהמוצר מביא ללקוח, במקום במה שאתה כמוכר מקבל ממנו. האם תמיד חייבים להרגיש בנוח עם המכירה? אליעד מסביר שלא תמיד חייבים להרגיש בנוח עם המכירה, והוא מדגים זאת דרך דוגמאות יומיומיות. למשל, אם אתה צריך להעיר מישהו כדי שלא יפספס רכבת או פגישה חשובה, ... אז אתה עלול להרגיש שאתה מציק לו. אבל במצב כזה ברור לך שההצקה נעשית לטובת אותו אדם. כאשר איש מכירות מאמין בלב שלם שהמוצר או השירות שלו באמת מועילים ללקוח, אז גם אם הלקוח מרגיש מוטרד, איש המכירות לא יחווה את עצמו כמטריד. אליעד מסביר שהרעיון המרכזי הוא שאם אתה מאמין שאתה עושה טוב ללקוח, גם אם הוא לא אוהב את האינטראקציה, אתה יכול להרגיש בנוח עם עצמך. כלומר, המפתח הוא בשינוי התפיסה שלך לגבי פעולת המכירה: לא לראות אותה כהטרדה, אלא כהזדמנות לעזור ללקוח. מה עושים אם בכל זאת חושבים שהמוצר רע? אליעד מציג דוגמה שבה איש המכירות חושב שהמוצר ממש גרוע ואפילו מזיק. במקרה כזה, אליעד מציע לשאול את השאלה האם גם במצב שבו אתה היית ... המוצר. אם התשובה חיובית, כלומר, אתה יכול למצוא תועלת כלשהי במוצר, תוכל להרגיש פחות תחושת אי - נוחות בעת המכירה. הוא נותן גם דוגמה נוספת: נניח שאתה מוכר מוצר שבאמת מזיק או לא מועיל, עדיין אפשר למצוא תועלת משנית, למשל שהלקוח לומד משהו חשוב על החיים מהחוויה ... שילך לבית הספר, הילד מרגיש שההורה מטריד אותו, אבל ההורה יודע שהוא עושה זאת לטובת הילד. אליעד ממליץ לאיש המכירות לשקול האם במקרה שלו, ההצקה ללקוח היא גם כזאת שהיא לתועלת הלקוח, ובכך להפחית את תחושת האשמה. לסיכום, אליעד מציע מספר גישות להתמודד עם התחושה הלא נעימה במכירות, החל משינוי נקודת המבט על מה שאתה נותן ללקוח ועד בירור מעמיק של אמונותיך לגבי איכות המוצר וערכו ללקוח. איך להפסיק להרגיש מציק ללקוחות? טיפול בהתנגדויות במכירות איך להתמודד עם אי נוחות במכירות? איך לשפר מיומנויות טלמרקטינג? למה קשה לי למכור? איך להאמין במוצר שלך? טיפים לאנשי מכירות מתחילים
רגשות התנגדויות בשיחת מכירות בטלפון יתרונות לא אוהב למכור התנגדויות במכירה בטלפון התנגדות בשיחת מכירה התנגדויות אהבה
מוטיבציה לאנשי מכירות, איך לגרום לאנשי המכירות שלך למכור כמה שיותר? איך לגרום לאיש המכירות שלך למכור כמה שיותר? טבלת יעדי מכירה, תכנון יעדי מכירות, איך לתמרץ את אנשי המכירות שלך? איך לתגמל את אנשי המכירות שלך? איך לתגמל מנהלים?
מוטיבציה לאנשי מכירות, איך לגרום לאנשי המכירות שלך למכור כמה שיותר? איך לגרום לאיש המכירות שלך למכור כמה שיותר? טבלת יעדי מכירה, תכנון יעדי מכירות, איך לתמרץ את אנשי המכירות שלך? איך לתגמל את אנשי המכירות שלך? איך לתגמל מנהלים?
מוטיבציה לאנשי מכירות, איך לגרום לאנשי המכירות שלך למכור כמה שיותר? איך לגרום לאיש המכירות שלך למכור כמה שיותר? טבלת יעדי מכירה, תכנון יעדי מכירות, איך לתמרץ את אנשי המכירות שלך? איך לתגמל את אנשי המכירות שלך? איך לתגמל מנהלים? מהי הטעות הגדולה ביותר בהצבת יעדי מכירות? אחת הטעויות המרכזיות שאליעד כהן מדבר עליה, היא הצבת יעדי מכירות בצורה שגורמת לאנשי המכירות לאבד מוטיבציה למכור כמה שיותר. הוא מתאר מקרה נפוץ שבו מנהלים מציבים טבלאות של יעדים ובונוסים, כך שאיש המכירות מקבל תמריצים רק אם הוא מגיע לסכום מסוים של מכירות, למשל: אם תמכור עד 5,000 שקל תקבל בונוס של 1,000 שקל, ואם תגיע ל - 10,000 שקל תקבל בונוס נוסף של 2,000 שקל. מה שקורה בפועל הוא שאיש המכירות שהגיע כבר ל - 5,000 שקל, חושב לעצמו שאין סיכוי ממשי להגיע ליעד הבא, ואז מאבד מוטיבציה לנסות למכור ... של 10,000 נראה לו בלתי אפשרי. כך, במקום לנסות למכור עוד, הוא נעצר או מפחית מאמץ. איך להציב יעדי מכירות שיגבירו מוטיבציה אצל העובדים? אליעד כהן מדגיש שוב ושוב כי הצבת יעדי המכירות חייבת להתבצע באופן שהעובד תמיד יהיה בעל אינטרס ומוטיבציה מקסימלית למכור יותר. המשמעות היא שבכל נקודה, בין אם מדובר ... צריך שיהיה לו כדאי כלכלית למכור עוד שקל נוסף. אליעד מציע לעשות זאת על ידי תגמול באחוזים. לדוגמה, עבור מכירות בין 0-5,000 יקבל העובד 10 אחוזים מהרווח, עבור 5,000-10,000 יקבל 15 אחוזים, ועבור סכומים גבוהים יותר האחוזים יגדלו בהתאם. ... והמנהל ירוויח רק 1%, מאשר שהמנהל לא ירוויח בכלל. למה חשוב לתגמל את כל העובדים ולא רק את אנשי המכירות? אליעד מדגיש שהתגמול צריך להיות לא רק לאנשי המכירות, אלא לכל עובדי הארגון, כולל עובדים זוטרים, עובדי קבלן ואפילו מנקים שעובדים דרך שירותי אאוטסורסינג. לטענתו, כדי להצליח באמת, ... שבה כולם רוצים שהעסק יצליח, כי הצלחת העסק משמעותה גם הצלחה אישית עבורם. לסיכום, איך ליצור תמריץ יעיל לאנשי המכירות? אליעד כהן ממליץ על הצעדים הבאים באופן מפורט: לתגמל באחוזים גדולים ככל שהעובד מוכר יותר, כך שלכל שקל נוסף ... שכולם ירגישו שותפים להצלחה. כך יוצרים סביבה של שיתוף פעולה, מוטיבציה גבוהה, והגדלת רווחים לארגון כולו. איך לתגמל אנשי מכירות? הצבת יעדי מכירות לעובדים עובדים כשותפים בארגון למה חשוב שהעובד ירוויח יותר מהמנהל? איך להגדיל מוטיבציה של אנשי מכירות? מהי טבלת יעדי מכירה נכונה? יצירת מוטיבציה לאנשי המכירות, איך לתגמל עובדים? איך לתמרץ עובדים? איך לתמרץ מנהלים? תגמול עובדים, תמרוץ לעובדים, יצירת מוטיבציה בארגון, איך ליצור מוטיבציה לעובדים? איך ליצור מוטיבציה למנהלים? עובדים כשותפים, מנהלי בארגון כשותפים, כמה משכורת לשלם לעובד? איך לתגמל אנשי מכירות? איך לתמרץ אנשי מכירות? כמה כסף לשלם לאיש מכירות? איך לעשות כמה שיותר כסף? איך לגרום לעסק שלך לעשות יותר כסף? איך להגדיל מכירות? איך להגדיל הכנסות? איך למכור יותר? איך להגיע ליותר לקוחות? איך ליצור מוטיבציה לאנשי מכירות? איך לתת מוטיבציה לאנשי מכירות? מוטיבציה למנהלים, טעויות בהצבת יעדי מכירות, עמידה ביעדי מכירות, ניהול מכירות, איך לקבוע יעדים? איך להציב יעדים? איך לבחור יעדים נכונים? טעויות בתכנון יעדי מכירות, איך לבנות טבלת יעדי מכירות? איך לתכנן טבלת יעדי הכנסות? איך לבנות יעדי מכירות? איזה יעדי מכירות להציב? איך להציב יעדי מכירות? איך לגרום לאנשי המכירות למכור? איך לגרום לאנשי המכירות לרצות למכור? איך למכור לאנשי מכירות? תכנון יעדי מכירות, תכנון יעדים לאנשים מכירות, העובד שלך מרוויח יותר ממך, למה טוב שהעובד שלך ירוויח יותר ממך? מתי איש המכירות שלך מרוויח יותר ממך? ...
לתגמל מנהל לגרום לעסק שלך לגרום לאנשי המכירות שלך להציב יעדים איך לקבוע יעדי מכירות לקוח שירותי אאוטסורסינג לגרום לעסק שלך לעשות יותר כסף
מהי חרדת מכירות? מוטיבציה למכור, איזון רגשי בתהליך מכירה, איך לא לפחד למכור? חרדה של איש מכירות, פחד מכישלון בתהליך מכירה, מפחד לא להצליח למכור, איך לרצות למכור? איך לא לרצות למכור? מוטיבציה לאיש מכירות, מפחד לא למכור, יעדי מכירות מלחיצים
מהי חרדת מכירות? מוטיבציה למכור, איזון רגשי בתהליך מכירה, איך לא לפחד למכור? חרדה של איש מכירות, פחד מכישלון בתהליך מכירה, מפחד לא להצליח למכור, איך לרצות למכור? איך לא לרצות למכור? מוטיבציה לאיש מכירות, מפחד לא למכור, יעדי מכירות מלחיצים וכאן יתבאר, מהו האיזון הרגשי, שאותו צריך איש מכירות בתהליך של מכירה? ומהן שתי המחשבות המנוגדות שסותרות אחת את השנייה, שאיש המכירות צריך לחשוב את שתי המחשבות האלו בו זמנית, באיזון מסוים, כדי להצליח בתהליך המכירה? ומי שיתבונן בעניין יראה, כי בתהליך מכירה יש שתי מחשבות מנוגדות וסותרות אחת את השנייה. שכל אחת מהן, אם איש המכירות חושב אותה במינון הלא נכון, המחשבה הזאת תהרוס לו את תהליך המכירה. והמחשבה הראשונה היא, המחשבה שאומרת לאיש המכירות שהוא רוצה להצליח למכור / חייב למכור. והמחשבה השנייה היא, המחשבה שאומרת, שלא אכפת לו לא למכור, שלא מעניין אותו לא להצליח למכור. ואיש מכירות שיותר מידי יחשוב שהוא רוצה למכור, הוא לא יצליח למכור. כי הרצון של איש המכירות למכור, עלול לשתק אותו ולהכניס אותו ללחץ ולחרדה מול הלקוח. כי מרוב הרצון למכור, נוצרת חרדת מכירות וחרדת כישלון. שאיש המכירות מפחד להיכשל ולא להצליח למכור, ואז איש המכירות לא מצליח למכור, כי הוא לא מצליח להתרכז במכירה ללקוח. וכל שכן, אם איש המכירות כבר נכשל היום ולא הצליח למכור / אחרים מוכרים יותר ממנו. שזה יגרום לאיש המכירות לא להצליח להתרכז בתהליך המכירה. והמחשבה הנגדית היא, המחשבה שאומרת, לא אכפת לי אם אצליח למכור או לא. לא אכפת לי אם לא אמכור ... גם אז יורדת המוטיבציה למכור. כי הרצון למכור, יוצר גם מוטיבציה וחשק למכור, אבל גם יוצר חרדה מכישלון וחרדת מכירות. והרצון למכור בא עם הפחד מכישלון לא למכור. אלא שצריך להיות מאוזן רגשית. מספיק לרצות למכור, ולא יותר מידי לרצות למכור. ואיך יכול איש המכירות להביא את עצמו לאיזון? ואיך יכול איש המכירות למכור לעצמו את הרעיון, שהוא לא חייב / כן חייב להצליח למכור, זה כבר ביארתי במקומות אחרים, לגבי איך ...
תחושות איך לעשות כסף להיות מאוזן למכור לעצמך איך להרוויח הרבה כסף להתעשר אמת אנשי מכירות
מכירות, שכנוע, NLP, לשתול מחשבות, מניפולציות, סוגסטיה, רטוריקה, שיווק, שינוי עמדות, שיפור מכירות, תורת המשחקים, אימון מכירות, אימון עיסקי, דיבייטינג, דמיון מודרך, הדרכת מכירות, השפעה, לשכנע
1:04:06מכירות, שכנוע, NLP, לשתול מחשבות, מניפולציות, סוגסטיה, רטוריקה, שיווק, שינוי עמדות, שיפור מכירות, תורת המשחקים, אימון מכירות, אימון עיסקי, דיבייטינג, דמיון מודרך, הדרכת מכירות, השפעה, לשכנע
מכירות, שכנוע, NLP, לשתול מחשבות, מניפולציות, סוגסטיה, רטוריקה, שיווק, שינוי עמדות, שיפור מכירות, תורת המשחקים, אימון מכירות, אימון עיסקי, דיבייטינג, דמיון מודרך, הדרכת מכירות, השפעה, לשכנע כיצד אפשר להפוך אפשרויות למחויבות? בהרצאה זו, אליעד כהן עוסק בתהליכים של שינוי עמדות ושכנוע, תוך שימוש ... כך שהאפשרות האחרת תרגיש כלא קיימת בעיניו. הצורך בהפיכת הבחירות הפתוחות למחויבות חד - משמעיות מבוצע גם בהקשרים של מכירות ושיווק. לאחר מכן, אליעד מציין את הצורך בהפיכת לא רוצה לאפשרי, על מנת לשכנע אדם לעשות משהו שאינו מעוניין ... ההסבל בצורה שונה. כיצד נוכל לשפר את יכולת השכנוע שלנו בעזרת שפת גוף? אליעד מדבר גם על היכולת להתנהל במכירה או שכנוע בצורה שהיא אינסטינקטיבית, שבה כל מילה ופעולה שנעשית מציינת כוונה מסוימת. הכוונה היא לפתח את המיומנות שמאפשרת ... הכוונה. איך נוכל להבין טוב יותר את מהות השפה והשפעתה על תפיסת המציאות? אליעד מציין, שבעצם כל תהליך של מכירה או שכנוע נעשה במידת מה בצורה של היפוכים ושינוי תפיסות, ותוך כדי שימוש במילים חזקות שמביאות את האדם למצב ... למחויב. איך לשנות עמדות בעזרת NLP? כיצד להפוך אפשרויות למחויבויות? טכניקות שכנוע ושיווק מהי סוגסטיה והיפוך תפיסות? איך לשפר מכירות בעזרת מניפולציות? כיצד להשתמש בשפת גוף כדי לשכנע? היפוך מחשבות ושכנוע בעזרת מילים
אפשרי או מחויב להפוך את הפירוש לעובדה עובדה או פירוש פירוש או עובדה איך לגרום למישהו להצביע אפשרויות טכניקות של nlp פיתוח
איך למכור מוצר? איך למכור משהו? תחרות אנשי מכירות, איך למכור שירות? איך להתחיל למכור? איך לדעת למכור? איך מוכרים משהו? איך לבנות תהליך מכירה? איך ללמוד למכור? מה הדרך למכור משהו? הדרכת אנשי מכירות, איך ללמד אנשי מכירות למכור? איך להיות איש מכירות טוב? איך להתחיל לעבוד במכירות? שאלות הכאב של הלקוח, שאלות הסינון של הלקוח, שאלות נפוצות של לקוחות, השאלות הנפוצות ביותר של לקוחות, מה לקוחות שואלים? להכיר את הלקוח של המוצר, איך להצליח למכור?
איך למכור מוצר? איך למכור משהו? תחרות אנשי מכירות, איך למכור שירות? איך להתחיל למכור? איך לדעת למכור? איך מוכרים משהו? איך לבנות תהליך מכירה? איך ללמוד למכור? מה הדרך למכור משהו? הדרכת אנשי מכירות, איך ללמד אנשי מכירות למכור? איך להיות איש מכירות טוב? איך להתחיל לעבוד במכירות? שאלות הכאב של הלקוח, שאלות הסינון של הלקוח, שאלות נפוצות של לקוחות, השאלות הנפוצות ביותר של לקוחות, מה לקוחות שואלים? להכיר את הלקוח של המוצר, איך להצליח למכור? וכאן נסביר, איך למכור משהו כלשהו ומה צריך לעשות כדי למכור משהו כלשהו. דהיינו, נניח שנותנים לך מוצר כלשהו שאתה לא מכיר אותו ונותנים לך שעה אחת ללמוד על המוצר הזה מה שאתה רוצה. ולאחר מכן, אתה צריך להיות מסוגל למכור את המוצר כמה שיותר טוב. אז, מה כדאי לך לנסות להבין בשעה הזאת, כדי שתוכל למכור את המוצר הזה הכי טוב. ונסביר שוב, נניח שיש תחרות אנשי מכירות, שבה מציגים לכל אנשי המכירות מוצר כלשהו שאף אחד מהם לא מכיר אותו ולא יודע עליו כלום. ולכל איש מכירות יש שעה לקבל כל מידע שהוא רוצה על המוצר. ואחרי השעה הזאת, התחרות היא מי יצליח למכור את המוצר הזה הכי טוב וכולי. והשאלה היא, מה כדאי לאיש המכירות לנסות ללמוד בשעה הזאת על המוצר הזה, כדי להצליח למכור אותו כמה שיותר. וכמובן שאני לא מדבר על עניין של ללמוד מיומנויות מכירה כלשהן באופן כללי, כי זה עניין בפני עצמו. ואני כן מדבר על ללמוד את המוצר הספציפי שאותו אתה צריך למכור בעוד שעה. אז איך לגשת לעניין הזה. אז לצורך העניין צריכים להתחיל מהסוף. השאלה הראשונה שצריכים לשאול, היא, מי ... המידע הזה, הם ירצו לרכוש את המוצר. גם אם המידע הזה הלקוחות לא שואלים לגביו, בשום שלב. לסיכום: כדי למכור מוצר, צריכים להכיר את הלקוח של המוצר. להסתכל על המוצר מנקודת המבט של הלקוח. מי הלקוח, למה הלקוח רוכש ...
למכור את המוצר שלך מוצר לרכוש את המוצר איך להצליח למכור במה לעבוד אנשי מכירות בשביל מה לשאול שאלות איך להיות מאושר
הדרכת מכירות, איך למכור נכון? איך למכור מוצר? איך לגרום ללקוח לקנות? קורס מכירות, הדרכת אנשי מכירות, אימון אנשי מכירות, מחליק שיער, איך למכור ללקוחות? איך למכור יותר? יצירת ערך ללקוח
הדרכת מכירות, איך למכור נכון? איך למכור מוצר? איך לגרום ללקוח לקנות? קורס מכירות, הדרכת אנשי מכירות, אימון אנשי מכירות, מחליק שיער, איך למכור ללקוחות? איך למכור יותר? יצירת ערך ללקוח
הדרכת מכירות, איך למכור נכון? איך למכור מוצר? איך לגרום ללקוח לקנות? קורס מכירות, הדרכת אנשי מכירות, אימון אנשי מכירות, מחליק שיער, איך למכור ללקוחות? איך למכור יותר? יצירת ערך ללקוח איך לשכנע לקוח שהרצון שלך הוא בעצם הרצון שלו? הרבה אנשי מכירות שואלים איך לגרום ללקוח לחשוב שהרצון שלהם הוא בעצם הרצון שלו, אבל זו טעות מהותית. אליעד מסביר כי הטעות נעוצה בשאלה עצמה. במקום לנסות לשכנע את הלקוח לרצות את מה שהמוכר רוצה, על המוכר להתמקד בלהבין מה הלקוח רוצה, ומתוך הרצון הזה ליצור התאמה למה שהמוכר מעוניין למכור. אליעד מדגיש שזה לא רק משחק מילים אלא שינוי תודעתי אמיתי. במקום להגיד אני רוצה שהוא יקנה כי זה מה שאני רוצה, המיקוד צריך להיות בלמה הלקוח ירצה לקנות את המוצר לעצמו. לדוגמה, אם מישהי מוכרת מחליק שיער, היא צריכה להפסיק לחשוב איך לגרום ללקוחה לקנות רק כי היא עצמה רוצה למכור, ולשאול את עצמה למה שהלקוחה בכלל תרצה לקנות את המוצר הזה. השינוי כאן הוא לא סמנטי, אלא מהותי - במקום לחשוב על האינטרס העצמי, יש לחשוב על האינטרס של הצד השני. למה לא צריך להתייחס לרצון האישי כשמוכרים ללקוח? אליעד מסביר שהטעות הבסיסית במכירות היא שאיש המכירות לא מאמין שהלקוח רוצה לקנות את המוצר באמת, ולכן השאלה שלו מנוסחת בצורה לא נכונה: איך אני משכנע אותו לרצות את מה שאני רוצה? במקום להבין למה שהלקוח ירצה את זה בעצמו?. כאשר מוכר חושב כך, הוא נכנס לתחושת רמאות ולא משדר ללקוח אמון או אמינות. במקום זאת, על המוכר לשכנע קודם את עצמו בערך המוצר. מה עושים אם המוצר יקר יותר מאותו מוצר במקום אחר? אם המוצר נמכר ... עם מחליק לשיער. אם המוכר עצמו חושב שהמחליק שורף את השיער, הוא יעביר את התחושה הזאת ללקוח. לכן, לפני המכירה, על המוכר לבדוק היטב את האמת. אם המוצר באמת שורף את השיער, עליו למצוא את היתרון שגורם ללקוח להסכים ... קלה. איך להתמודד עם לקוח שטוען המוצר מזיק לי? כשלקוח מתנגד וטוען שהמוצר גורם נזק או חיסרון מסוים, איש המכירות לא צריך להתעלם מכך או לשקר ללקוח. במקום זאת, עליו להכיר בטענה, אבל להראות ללקוח שהערך שהוא מקבל עולה ... מעט שורף, אבל היתרון של שיער חלק והתחושה הטובה שמגיעה מכך משמעותיים בהרבה מהחיסרון. מה הקשר בין התהליך הזה למכירה עצמית? אליעד מסביר שהעיקרון של יצירת ערך נכון גם במכירה עצמית של רעיונות מופשטים יותר, כמו אושר או אמת. אם האדם אומר לעצמו שהחיפוש אחר האמת גורם לו סבל, ... את האפשרות למחויבות על ידי הדגשת היתרון המשמעותי על פני החיסרון. סיכום הרעיון המרכזי של אליעד על יצירת ערך במכירות: - במקום לחשוב איך להכריח את הלקוח לקנות, לחשוב על האינטרס האמיתי שלו. - להיות כנים לגבי חסרונות אבל להציג אותם בהשוואה ליתרונות המשמעותיים יותר. - לא למכור מוצר אלא למכור פתרון, תועלת או תחושה חיובית שהמוצר מספק. - קודם כל לשכנע את עצמך בערך המוצר, ורק אחר כך לנסות לשכנע את הלקוח. איך למכור מוצר ללקוח? איך ליצור ערך במכירות? איך לגרום ללקוח לרצות לקנות? איך להתמודד עם התנגדויות במכירה? איך למכור מוצר יקר יותר? האם לשקר ללקוח במכירה? ש: אוקי, איך אני מלביש את הרצון שלי על האדם שמולי שהוא יחשוב שזה הרצון שלו. אליעד: תסבירי את ... יש לי רצון שתסגור עכשיו עסקה ב 10,000 שקל. אליעד: שמי יסגור? ש: אתה. אליעד: נו. ש: אני רוצה למכור לך משהו. אליעד: לא לי, לו. ש: אוקי ואני רוצה שהוא ירצה את הרצון שלי שבסופו של דבר אני אמכור לו, והוא ירצה שאני אמכור לו. אליעד: אבל פה את מפקששת, במקום להגיד בשבילך, במקום להגיד אני רוצה שהוא ירצה את מה שאני רוצה ... איך אני גורמת לו. ש: לי דרכו, זאת אומרת לגרום לי להרגיש שזה טוב בשבילי ואז אני אהיה יכולה למכור לו את זה. אליעד: מה את רוצה? ש: לגרום ללקוח להבין שזה טוב בשבילו. אליעד: את קמצנית, את אמרת ... באמת לא שורף את השיער? ש: הוא לא שורף את השיער. אליעד: אוקי, אז מה הבעיה, אז מה הבעיה למכור את המוצר הזה? ש: אין בעיה. אליעד: אז פתרנו את הבעיה? אבל מה שכולם אמרו למה לפני רגע חשבת ... מקרה? ש: אני לא מוכרת אותו. אליעד: לא, איך כן? ש: לא מוכרת אותו. אליעד: איך בכל זאת אפשר למכור אותו? ש: איך אפשר למכור אותו? אליעד: כן. ש: אולי מישהו רוצה להרוס לעצמו את השיער. אליעד: תשובה, לא ואף אחד לא רוצה להרוס ... השיער ומחליק אותו אם זה לא אמת, זאת שאלה מאוד קשה, איך יכול להיות מוצר שאת מוכרת לפני שרוצה למכור אותו שאמרת עליו משהו לא נכון? ש: אכן התמקדתי בחיסרון שלו. אליעד: רגע, עובדתית הוא שורף את השיער? ש: ... עלינו, עלי. אליעד: מה עשינו? עשינו את התהליך של להפוך את האפשרי למחויב, זה הכל. אוקי, מה אתה רוצה למכור לעצמך? אושר. ש: כן. אליעד: אתה אומר לו זה שורף את השיער ועושה לי רע, לחפש את האמת עושה ...
פרסומת להתגבר עליה מה המוצר שלך למה יש לי רצונות טענות למכור מוצרים יקרים התנגדות במכירה בטלפון אינטרס עצמי
חשיבת יש, חשיבת אין, חשיבה שלילית, חשיבה חיובית, חשיבת שפע, הדרכת מכירות, אימון לאנשי מכירות, יעוץ לאנשי מכירות, איך למכור יותר? יכול למכור לכל אחד, הפסיכולוגיה של המכירה
חשיבת יש, חשיבת אין, חשיבה שלילית, חשיבה חיובית, חשיבת שפע, הדרכת מכירות, אימון לאנשי מכירות, יעוץ לאנשי מכירות, איך למכור יותר? יכול למכור לכל אחד, הפסיכולוגיה של המכירה
חשיבת יש, חשיבת אין, חשיבה שלילית, חשיבה חיובית, חשיבת שפע, הדרכת מכירות, אימון לאנשי מכירות, יעוץ לאנשי מכירות, איך למכור יותר? יכול למכור לכל אחד, הפסיכולוגיה של המכירה מהי חשיבת יש ואיך היא משפיעה על מכירות? במהלך ההרצאה, אליעד כהן דיבר על המושג חשיבת יש בהקשר של מכירות, כלומר, הגישה שבה המוכר מאמין שהוא יכול למכור לכל לקוח, ללא מגבלות. הוא מציין שחשיבת יש עוסקת באמונה שהכל אפשרי. על פי גישה זו, כאשר המוכר חושב שהוא יכול להצליח במכירה לכל אחד, בכל מצב ובכל זמן, יש לו סיכוי גבוה יותר להצליח. היכולת להאמין בכך מעלה את הסיכוי של ... דחיית לקוחות. מחשבה זו מקדמת את המוכר להתמודד עם התנגדויות, גם כאשר הדברים לא נראים מועילים, ומסייעת לו להתמיד במכירה. מהם החסרונות של חשיבת יש? עם זאת, אליעד מציין כי ישנם גם חסרונות בגישה של חשיבת יש. אם המוכר ... במקום להתמקד בלקוחות שמוכן יותר לבצע את הרכישה. כלומר, חשוב לדעת להפסיק ולזהות את המצבים שבהם אין סיכוי אמיתי למכירה ולהתמקד בלקוחות פוטנציאליים יותר. מהי חשיבת אין ואיך היא משפיעה על מכירות? בניגוד לחשיבת יש, ישנה גישה של חשיבת אין, שבה המוכר מאמין שאין לו סיכוי למכור לאף אחד. זהו מצב שבו המוכר נמנע מלהתנסות במכירה ומרגיש חסר ערך. גישה זו מובילה למוכר להימנע מקבלת סיכון ולא להיות מסוגל להוציא לפועל מכירה. אליעד מציין כי כל מחשבה שלילית יכולה לגרום למוכר לא להאמין בעצמו, דבר שפוגע ביכולתו להצליח. איך יש להימנע ממחשבות שליליות במכירה? ההימנעות מהמחשבה השלילית היא חשובה ביותר על מנת למנוע כישלונות במכירה. כאשר המוכר חושב אני לא יכול למכור, הלקוח הזה לא יקנה ממני, מחשבות כאלה מחבלות בהצלחת המכירה. אליעד מסביר כי אם יש למוכר את האמונה שהוא יכול למכור את המוצר, גם אם לא כל הלקוחות יקנו ממנו, הסיכוי להצליח יהיה גבוה יותר. מהי חשיבת שפע ואיך היא יכולה להשפיע על מכירות? חשיבת השפע, על פי אליעד, היא הדרך בה המוכר רואה את האפשרויות למכירה בצורה רחבה. במקום לראות מכירה כמאבק על לקוח אחד בלבד, חשיבת השפע גורמת למוכר לראות את כל הלקוחות כלקוחות פוטנציאליים. גישה זו מעניקה למוכר ... הצרכים המתאימים. אליעד מציין כי במקרים כאלה חשיבת יש לא תמיד מועילה. חשוב להבין מתי להפסיק, להפסיק להילחם על מכירה שהיא אבודה מראש, ולהתמקד במקום ובזמן שמתאימים למכירה. מהו הגורם שיכול לשפר את מכירות בצורה מיידית? אחד הגורמים המשמעותיים שיכולים לשפר את המכירה הוא האמונה האישית ביכולת שלך למכור. כאשר המוכר מאמין בעצמו ובמוצר שהוא מוכר, גם אם לא כל לקוח יקנה ממנו, הוא ימשיך להתמיד במכירה. האמונה הזו היא מקור למוטיבציה ומפחיתה את השפעת המחשבות השליליות. חשיבת יש חשיבת אין חשיבת שפע הפסיכולוגיה של המכירה הדרכת מכירות איך למכור יותר? מהי חשיבת יש ואיך היא משפיעה על מכירות? ההסבר על חשיבת יש עוסק בשיטה לחשוב שיש אפשרות למכור לכל לקוח, ללא מגבלות. מדובר בגישה פסיכולוגית שבה המוכר ... ובכל זמן. אליעד מסביר כי ככל שמוכר מאמין יותר באפשרות להצליח, כך יש לו סיכוי גבוה יותר לבצע את המכירה. אם המוכר שומר בראש את המחשבה שהוא יכול להצליח, הוא יצליח להתגבר על התנגדויות, ויסייע לו להתמיד גם כאשר יש קשיים במכירה. מהם החסרונות של חשיבת יש? אך לצד היתרונות של חשיבת יש, ישנם גם חסרונות. אחד החסרונות העיקריים הוא כשמוכר ... אם לא יודעים לזהות מתי יש סיכוי אמיתי למכור ומתי כדאי להפסיק. מהי חשיבת אין ואיך היא משפיעה על מכירות? בניגוד לחשיבת יש, ישנה גם גישה של חשיבת אין, שבה המוכר מאמין שאין לו סיכוי למכור לאף אחד. החשיבה הזו גורמת למוכר להימנע מלהתנסות במכירה ולהרגיש חסר ערך. המוכר שולי את עצמו ומונע ממכירתו להתממש. אליעד מדגיש את הצורך לחשוב בצורה מאוזנת, כך שמוכר לא יפסול מראש את האפשרות למכור. איך יש להימנע ממחשבות שליליות במכירה? אחת הסיבות העיקריות שהמכירה נכשלת היא כאשר המוכר חושב בצורה שלילית על עצמו ועל הלקוח. מחשבה של אני לא יכול למכור או הלקוח הזה לא יקנה ממני מחבלת בהצלחת המכירה. כל מחשבה שלילית שמטרידה את המוכר פוגעת בתהליך ומורידה את המוטיבציה. חשוב להימנע מהמחשבה הזאת ולהאמין בעצמך ובמוצר שלך, ... יש למוכר את האמונה שהוא יכול למכור, הסיכוי להצליח גדל משמעותית. מהי חשיבת שפע ואיך היא יכולה להשפיע על מכירות? אליעד מציין את חשיבת השפע, שהיא הגישה שלחשוב על אפשרויות רבות להצלחה. במקום לראות מכירה כמאבק על לקוח אחד, חשיבת שפע מאפשרת למוכר לראות את האפשרות למכור בכל מקום ובכל זמן. כשיש למוכר גישה כזו, הוא לא מרגיש שהוא תלוי במכירה אחת בלבד ויכול להתמקד בהצלחה על פני הרבה יותר אפשרויות. החשיבה הזו מסייעת לשמור על מוטיבציה גבוהה ולעבוד עם ... לבזבז זמן ומאמצים. חשוב לדעת מתי להפסיק ולהתמקד בלקוח האמיתי שמוכן לבצע את הרכישה. מהו הגורם שיכול לשפר את מכירות בצורה מיידית? אליעד מדגיש כי אחד הגורמים שיכולים לשפר מכירות בצורה מיידית הוא האמונה ביכולת האישית שלך. אם אתה מאמין שאתה יכול למכור, גם אם לא כל הלקוחות שלך ... של אני יכול למכור משפרת את המוטיבציה ומסייעת להימנע ממחשבות שליליות. חשיבת יש חשיבת אין חשיבת שפע הפסיכולוגיה של המכירה הדרכת מכירות איך למכור יותר?
מבצע להיכשל הימנעות סיכון מכירות אימונים בזבוז זמן אופטימי
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מכירות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: מכירות, איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בדידות? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם אכזבות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? דיכאון? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: מכירות, איך לעשות יותר כסף? איך לשתול מחשבות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בזוגיות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לא להישחק בעבודה? איך לקבל החלטות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להיגמל מהימורים? איך להעריך את עצמך? איך להתמודד עם גירושין? איך ליצור אהבה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך לשנות תכונות אופי? איך להיות מאושר ושמח? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך נוצר העולם? בשביל מה לחיות? האם באמת הכל לטובה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה העולם קיים? מה המשמעות של החיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה יש רע וסבל בעולם? איך להיות מאושר? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם לדומם יש תודעה? האם יש אמת מוחלטת? איך להנות בחיים? מי ברא את אלוהים? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש או אין אלוהים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש משמעות לחיים? אולי אנחנו במטריקס? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? למה יש רע בעולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי למציאת זוגיות, מאמן עסקי, מאמן אישי בסקייפ בנושא מכירות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3290 שניות - עכשיו 27_08_2025 השעה 00:28:43 - wesi1