... וצורה בשכנוע,
למכור בצורה מסתורית, איך להסביר ללקוח? איך לשכנע לקוח? איך
למכור ללקוח? עולם המושגים של הלקוח, להסביר בצורה משכנעת, לשכנע את עצמך, אוטוסוגסטיה, ללמוד
למכור איך לשכנע לקוח באמצעות מהות וצורה? כדי להצליח בשכנוע
ומכירות, אליעד כהן מסביר על מבנה מהות וצורה. המהות היא הבסיס ... של הרצון שיהיה לו יותר מעניין. מדוע חשוב לדבר בשפת המושגים של הלקוח? כאשר
מוכרים מוצר, קריטי להתמקד במהות של המוצר, לא רק בצורת ההצגה הטכנית שלו. אליעד נותן דוגמה של לקוח שקונה טלוויזיה.
המוכר יכול לתאר את הטלוויזיה במושגים טכניים כמו רזולוציה ומהירות רענון, אך לקוח פשוט לא תמיד מבין את המושגים הללו.
מוכרים נוטים לדבר בשפתם המקצועית, וכך
המכירה נופלת למרות שהמוצר טוב ומתאים ללקוח. לדוגמה, אם מישהו בא לקנות ביטוח, הוא חושב על כך שיקבל כסף במקרה של בעיה.
המוכר לעומתו חושב במונחים של פרמיה, כיסוי, מושגים שהקונה לא מכיר. אם
המוכר היה מדבר בשפת המהות של הלקוח (מה יקרה אם תהיה בעיה, תקבל כסף), העסקה הייתה מתבצעת בקלות. כדי
למכור בצורה יעילה, על
המוכר לשאול את עצמו מהי המהות של המוצר או השירות, ולהסביר זאת ... 5. אם הלקוח הוא כדורגלן, במקום להגיד הטלוויזיה היא בעלת מהירות אלף הרץ,
המוכר יכול לומר הטלוויזיה מהירה כמו החלוץ הכי מהיר שהיה אי פעם. כך הוא מחבר את המהות למושגים
מוכרים של הלקוח. מתי דווקא נכון להשתמש במושגים לא
מוכרים בשכנוע? אליעד מדגים מקרים בהם דווקא שימוש במושגים לא
מוכרים מועיל. למשל במסעדות יוקרה, לוקחים פירה וקוראים לו קרם תפוחי אדמה. השימוש במושג
המוכר פחות, מעניק תחושת ייחוד ותחכום. גם בעולם הדתי והמיסטי, ... ומורכבים, בעיקר בגלל שהטקסט לא ברור ופשוט. אך שימוש מוגזם במושגים לא
מוכרים יכול ליצור תחושה לא נוחה אצל הלקוח, תחושה שהוא לא ... את המהות והצורה בשכנוע לקוחות ובשכנוע עצמי? לסיכום, לפי אליעד כהן, כדי
למכור או לשכנע טוב יותר, יש לזכור: לדבר במושגים מעולם הלקוח כדי שיהיה לו נוח וברור מה
מוכרים לו. להשתמש במושגים לא
מוכרים כאשר רוצים להוסיף תחושת תחכום, אבל במינון נכון. ... הדברים לא מספיק משכנעת. איך לשכנע לקוח? שכנוע עצמי אוטוסוגסטיה טיפים
למכירות שימוש נכון במושגים הבדל בין מהות וצורה איך
למכור ביעילות? איך לדבר בשפה של הלקוח? שלום לכולם הפעם אני רוצה לתת עוד טיפ בנושא של שכנוע
ומכירות והטיפ הולך ככה בעיקרון בכל דבר בחיים יש מבנה שנקרא מהות ... יותר מעניין וזאת צורה של משהו אחר וכו. עכשיו איך זה מתחבר לנושא של שכנוע
ומכירות? אז הנושא הוא כדלקמן כאשר
מוכרים לבן אדם מוצר, באים
למכור לבן אדם מוצר בדרך כלל צריך לשים לב
שמוכרים לו את המהות ולא את הצורה. מה זה אומר? זה אומר בן אדם ... מהות וצורה? הבן אדם בראש שלו יושבת לו מחשבה אני רוצה לקנות טלוויזיה עכשיו
המוכר בחנות של הטלוויזיות יכול להיות שכשהוא חושב על טלוויזיה ... במונחים פשוטים בשפה פשוטה של הבן אדם שמולו. דהיינו, יכול להיות שהבן אדם
שמוכר את הטלוויזיה הוא חושב על הטלוויזיה במונחים טכניים כגון ...