... להגיב ללקוח שאומר שהוא ראה עליך דברים טובים
בצאט גי פי טי? מתי לפעול הפוך מהציפיות של הלקוח? איך לגרום ללקוח להאמין בך? ... ולא כמו איש מכירות? איך לשדר מקצועיות ללקוח? איך להתייחס לדעה של
צאט גי פי טי? צאט גי פי טי כמקור סמכות, האם לסמוך על
צאט גי פי טי? ביקורת של
צאט גי פי טי, יהללך זר ולא פיך, לעשות הפוך ממה שהלקוח מצפה, לפעול הפוך ... חיובי עליך, ואז הלקוח שלך אומר לך שאין צורך בכך, כי הוא כבר בדק
בצאט גי פי טי שאמר לו עליך את מה שאתה רוצה לספר לו. ואז אותו לקוח גם מספר לך שהוא ראה דברים טובים עליך
בצאט גי פי טי. ועכשיו נשאלת השאלה, איך הכי הגיוני להגיב ללקוח בסיטואציה ... לומר ללקוח משהו חיובי על עצמך. ואז הלקוח אומר לך שהוא כבר בדק
בצאט גי פי טי וכבר ראה את המידע הזה עליך. דהיינו, הלקוח אומר לך, שאין צורך ... תספר לו את המידע החיובי עליך, כי הוא כבר ראה אותו עליך באמצעות
הצאט גי פי טי. והשאלה היא, איך הגיוני להגיב לסיטואציה הזאת. כי אתה בעצם ... את מה שהלקוח אמר. דהיינו, להראות ללקוח שאתה מרוצה מכך שאפילו
הצאט גי פי טי יודע ואומר את מה שאתה רוצה לומר ובכך לסגור את העניין. אבל האם ... שאין צורך שאתה תגיד משהו חיובי על עצמך, כי הוא כבר יודע את זה
מהצאט גי פי טי, הרי שבעצם הלקוח אומר לך, שהוא כלקוח סומך על
הצאט גי פי טי שנותן מידע חיובי עליך. דהיינו, בעצם הלקוח אומר שמבחינתו הוא חושב שאתה טוב, בזכות מקור הסמכות שנקרא
צאט גי פי טי. שזה לכעצמו זה גם חיסרון. ולמה? כי נניח שהלקוח היה אומר לך, ... במקרה כזה? דהיינו, במובן מסוים, זה מוריד אותך כאשר הלקוח אומר
שהצאט גי פי טי הוא מקור הסמכות שנותן לך כוח מבחינתו. כי מה יקרה כאשר הלקוח יגלה
שהצאט גי פי טי גם ממציא מידע שלא קיים במציאות? מה יקרה אם מחר או אפילו כבר עכשיו, הלקוח חושב מחשבות שליליות כלשהן על התוקף של המידע שמספק
הצאט גי פי טי? במילים אחרות, זה גם מוריד אותך, שהלקוח משתמש
בצאט גי פי טי כמקור סמכות לומר אם אתה טוב או לא. ומה יקרה אם מחר
הצאט גי פי טי יגיד עליך משהו שלילי? מה תעשה אז? אז נתבונן על העניין מעוד ... מנסה להציע לך פתרון. ואז אתה תגיד לו, שאין צורך במידע שלו, כי
הצאט גי פי טי כבר נתן לך את המידע המפורט. ונניח שהרופא ישאל אותך, מה המידע
שהצאט גי פי טי נתן לך? ואתה תשיב בדיוק את המידע שהרופא רצה לתת לך. איך לדעתך ... לדעתך הרופא יהיה מרוצה ויגיד, טוב מאוד, כל הכבוד שמצאת את המידע
בצאט גי פי טי? או שהוא ינסה להסביר לך שאתה לא צריך לסמוך על
הצאט גי פי טי, אלא לשאול גורם אנושי מקצועי מה נכון לעשות במקרה הספציפי שלך? ... הלקוח אומר לך, אין צורך שתספר לי על עצמך, אני כבר יודע את זה
מהצאט גי פי טי, הרי שבעצם הלקוח מצפה ומאמין שאתה תהיה מרוצה מכך. כי זאת ... אתה תהיה מרוצה מכך שהלקוח אומר לך שהוא ראה עליך דברים חיוביים
בצאט גי פי טי. אבל יש כאן עוד נקודת מבט מעניינת שאומרת כך: הלקוח מצפה שתגיב ... שיחשבו שהוא טוב, ולא כמו איש מקצוע, שכנראה יעדיף שלא תסמוך על
הצאט גי פי טי, הרי שזה עצמו בתת המודע של הלקוח, זה גורם ללקוח להאמין שאתה ... ללקוח שאומר לך, שאין צורך שתספר על עצמך ועל המוצר וכולי, כי
הצאט גי פי טי כבר נתן לו את המידע החיובי עליך, תגובה נוספת יכולה להיות שאתה דווקא תגיד ללקוח, שכדאי לא לסמוך רק על
הצאט גי פי טי ושכדאי שגם אתה כגורם אנושי תעביר לו את המידע עליך. ואני לא ... מכירות. במילים אחרות, אל תגיב כמו איש מכירות שיהיה מרוצה מכך
שהצאט גי פי טי משבח אותו, אלא תגיב כמו איש מקצוע, שכנראה יגיד לך לא לסמוך על
הצאט גי פי טי וכן לבקש מגורם אנושי מקצועי, מידע אמין. דהיינו, תחזיר את מקור הסמכות אליך ואל תישען על
הצאט גי פי טי כמקור סמכות לכך שאתה טוב או לא טוב. מוסיף גם, כי אני גם לא ...