... היא, כמה בעצם לטפל בהתנגדות של הלקוח? ולכאורה התשובה היא, שזה לפי תחושת בטן ואינטואיציה, של האם נראה לאיש המכירות שהלקוח רלוונטי או לא. אבל זאת טעות, כי כל לקוח עקרונית יכול להיות רלוונטי אם נמשיך לטפל בהתנגדות המכירה ... בהתנגדות המכירה של הלקוח, יש לכך עלות. בעיקר של זמן, שבו מקדישים ללקוח לטפל בהתנגדות המכירה שלו. ונניח שלאיש המכירות יש היום X שעות ו Y לידים לטפל בהם. על איש המכירות לשאול את עצמו בכל רגע נתון, באיזה תרחיש הוא חושב שיש יותר סיכוי שהוא יסגור היום עסקה / יגדיל את המכירות. האם בתרחיש שבו הוא ממשיך להתעקש עם הלקוח? או לא. כי יכול להיות תרחיש שבו איש המכירות יחשוב שאם הוא ממשיך להתעקש עם הלקוח הזה, התועלת שתצא מכך תהיה גדולה מכך שהוא יעבור ללקוח הבא. ויכול ... מצבים שכדאי להמשיך לטפל בהתנגדות המכירה של הלקוח, עד אין סוף, כאשר אין אלטרנטיבות יותר טובות לזמן של איש המכירות. שזה יכול להיות בכל מיני מצבים שונים. אבל לעומת זאת, אם איש המכירות חושב שיש יותר סיכוי שהוא יצליח עם לקוח אחר, אז כן הגיוני לעבור ללקוח אחר.
... הלקוח, להסביר בצורה משכנעת, לשכנע את עצמך, אוטוסוגסטיה, ללמוד למכור איך לשכנע לקוח באמצעות מהות וצורה? כדי להצליח בשכנוע ומכירות, אליעד כהן מסביר על מבנה מהות וצורה. המהות היא הבסיס הפנימי, הצורך האמיתי, הרצון הפשוט ביותר. הצורה היא הדרך ... האמיתית שמפריעה לעשות משהו. להשתמש בצורות מושכות כשמהות הדברים לא מספיק משכנעת. איך לשכנע לקוח? שכנוע עצמי אוטוסוגסטיה טיפים למכירות שימוש נכון במושגים הבדל בין מהות וצורה איך למכור ביעילות? איך לדבר בשפה של הלקוח? שלום לכולם הפעם אני רוצה לתת עוד טיפ בנושא של שכנוע ומכירות והטיפ הולך ככה בעיקרון בכל דבר בחיים יש מבנה שנקרא מהות וצורה, אוקי יש מהות שזה הדבר המהותי של ... שהוא רוצה שיהיה לו יותר מעניין וזאת צורה של משהו אחר וכו. עכשיו איך זה מתחבר לנושא של שכנוע ומכירות? אז הנושא הוא כדלקמן כאשר מוכרים לבן אדם מוצר, באים למכור לבן אדם מוצר בדרך כלל צריך לשים לב ... הבן אדם אומר את מה שהוא מנסה לומר אבל בצורה שהיא לא ברורה ללקוח, אוקי עכשיו כנל לאו דווקא במכירות ללקוח במכירות במובן של מערכת יחסים דינמיקה בין שני אנשים בן אדם בא להסביר את עצמו למישהו אחר אבל הוא מדבר ...
... החבר הכי טוב שלך, אלא כן צריך לנסות למכור, במסגרת כמה שאתה רוצה למכור ללקוח. אבל כן קריטי שאיש המכירות יראה את נקודת המבט שבה הוא מנסה לעזור ללקוח, להבין את הלקוח, להבין את האמת לגבי ההתנגדות של הלקוח ולא רק את נקודת המבט שאיש המכירות מנסה למכור ללקוח וזהו. ואני מדגיש את זה, כי הרבה פעמים, עסקה נופלת, לא בגלל שהמוצר לא מתאים ללקוח, אלא בגלל שאיש המכירות מנסה למכור ללקוח, במקום לנסות להבין את הלקוח. ולכן העסקה נופלת. כי 1 - לפעמים המוצר כן מתאים ללקוח, אבל לא מצליחים להבין את זה עם הלקוח בגלל שמנסים למכור לו. 2 - הלקוח לא סומך על איש המכירות, כי הוא מרגיש שמנסים למכור לו ולא לעזור לו. ואז אין אמון עם הלקוח וכולי. ולכן קריטי שאיש המכירות תהיה לו גם את נקודת המבט של, איך היית מגיב לחבר הכי טוב שלך, שהיה אומר לך שהמוצר X ... לרצות לעשות טוב ללקוח ולהיות החבר הכי טוב של הלקוח / להיות היועץ של הלקוח ולא רק להיות איש המכירות של הלקוח.
... לי חבר דומה ללקוח שיש לו כבר שירות טלוויזיה? אליעד כהן מסביר את ההקבלה בין מערכות יחסים לבין עולם המכירות. אם אדם כבר מחובר לספק טלוויזיה מסוים, זה לא בהכרח אומר שאין שום סיכוי שהוא יחליף ספק. אם מציעים ... העיקרון הוא תמיד אותו דבר: יש להראות לאישה את הערך המוסף שיש לך להציע ביחס למצב הקיים שלה. כמו במכירות, אתה חייב לשכנע את הצד השני שאתה אופציה טובה יותר באופן ברור ומשמעותי. אם האישה משתכנעת שאיתך יהיה לה ... זו דרך לסיים שיחה בקלות. מדוע זה דומה ללקוח שכבר יש לו ספק טלוויזיה? שאלה: הוזכרה בשיחה דוגמה מעולם המכירות: מה הקשר בין יש לי חבר לבין מישהו שכבר יש לו ספק טלוויזיה? תשובה: אם יש לאדם בבית חברת ... מהחלופה? שאלה: נאמר שהכל תלוי בהצגת המצב כך שהיא תאמין שיהיה לה טוב יותר. איך מיישמים זאת? תשובה: כמו במכירות - אם הצד השני מזהה ערך מוסף חזק, הוא עשוי לעבור אליך. צריך לגרום לה להבין שאיתך היא יכולה ... בתנאי שהם מאמינים שיוכלו להציע אלטרנטיבה טובה יותר. הדבר תלוי בשיקולי מצפון, חששות חברתיים ורצון להצליח רומנטית. הדוגמה מעולם המכירות מראה שמי שכבר יש לו שירות מסוים לא בהכרח לא ירצה להחליף, אם רק יציגו לו חבילה טובה יותר. ...
... אפשר לעשות כדי להרוויח כסף מעבר למכירה ישירה ללקוחות. הוא מבקש מבעלי עסקים לבדוק אם התפיסה שלהם מוגבלת רק למכירות. אם התשובה היא כן, יש כאן בעיה עמוקה בעסק, מכיוון שזה אומר שכל הרווח של העסק מוגבל אך ורק בכמות המכירות הנוכחית. מה עושים כדי להגדיל הכנסות גם כשיש לקוחות? אליעד מציע תרגיל מחשבתי חשוב: אם העסק שלך מצליח ויש ... ללקוחות הקיימים. אילו פעולות נוספות עסק יכול לעשות להגדלת הרווחיות? אליעד כהן מפרט מספר פעולות שאפשר לעשות מעבר להגדלת המכירות: לשפר את השיווק ואת הנראות של העסק. לפתח מוצרים ושירותים חדשים. לעצב מחדש מוצרים קיימים, לשדרג את איכותם ואת ... אבל בזמן המשבר דווקא ישנה הזדמנות משמעותית לנצל את הזמן ביעילות. הוא מציע גישה שבה העובדים שבדרך כלל עוסקים במכירות יפנו חלק מזמנם לפעילויות שיווקיות, פיתוח מוצרים חדשים או כל פעולה אחרת שתשרת את העסק לטווח הארוך, כדי שהעסק ... לא פיתח שום אסטרטגיה חלופית להרוויח או לשפר את העסק. במצב נורמלי, חשוב שהעסק יפתח דרכים נוספות להרוויח מעבר למכירות, ואז בזמן המשבר הוא לא ייתקע לחלוטין, אלא ינצל את ההזדמנות לעשות פעולות אסטרטגיות ארוכות טווח. כיצד לפעול בפועל ...
... פגישת יעוץ, פגישת מכירה, פגישת היכרות, פגישת מעקב ועוד כיוב. בתהליכי מכירה שונים ובארגונים שונים, מנסים להגדיר עבור איש המכירות, שעליו לעשות X פגישות מסוג מסוים, לפני פגישת הסגירה, פגישת המכירה הסופית. והשאלה היא האם זה טוב / צריך ... צריך / לתמחר לו את המוצר וכולי. וברור שלא תמיד אפשרי למכור מהפגישה הראשונה. אבל יחד עם זאת, איש המכירות צריך להיות ממוקד כל הזמן, בכמה שיותר לקצר תהליכים ובכמה שיותר למכור ולגרום לעסק להרוויח כמה שיותר כסף. מה שאומר, שגם כאשר נותנים לאיש המכירות תהליך עבודה ונוהל עבודה שבו הוא קודם כל צריך לעשות פגישות מסוג מסוים עם הלקוח ורק אחכ לנסות לסגור עסקה, עדיין צריך לוודא שאיש המכירות כל הזמן ממוקד בתכלית הסופית, שהיא המכירה. ואם אפשר לנצח בנוקאאוט בסיבוב הראשון, אין טעם למשוך את הקרב עד ...
... מפורטות מה עליו לעשות מדי יום. לעומת זאת, המנהל יקבל הגדרה כללית יותר של יעדים ומטרות, כמו להגדיל את המכירות, לשפר את השירות, או לייעל את תהליכי העבודה. המנהל יבחר בעצמו כיצד לפעול להשגת מטרות אלו, בזמן שהפועל מבצע ... או השגת תוצאות כלליות. מנהל זוטר, כמו אחראי צוות או סגן מנהל, אחראי לתוצאה רחבה יותר כמו להגדיל את המכירות. לא אומרים לו בדיוק כיצד לעשות זאת, אלא מגדירים את התוצאה הנדרשת והוא מחליט על הדרכים להשיגה. מנהל בכיר ... התוצאות הרצויות, ולא הנחיות פרטניות על הדרך שבה עליו לבצע אותן. לדוגמה, למנהל צוות תגיד, אנחנו צריכים להגדיל את המכירות, למנהל מחלקה תגיד, אנחנו צריכים לשפר את הרווחיות, ולמנכל תיתן את ההנחיה הכי כללית, אנחנו רוצים שהחברה תצליח ותרוויח ... בכל רמה פועל: עליך למכור 20 יחידות ביום. - מוגדרות לו פעולות ברורות. מנהל צוות: אנחנו צריכים להגדיל את המכירות. - הוא מחליט איך לבצע זאת. מנהל מחלקה: המטרה היא להגדיל את הרווחיות. - יש לו חופש לבחור באילו ...
... שבה אנחנו מציגים לו איזו מצגת ומספרים לו איזה סיפור, אנחנו צריכים לדעת שהלקוח מטיל ספק בכל דבר שאיש המכירות מספר לו. דהיינו, כאשר איש המכירות מציג את המצגת ללקוח ומספר ללקוח מידע כזה או אחר, הרי שהלקוח בתוך המוח שלו בתת המודע של הלקוח, מטיל ספק וגם לא מאמין למה שאיש המכירות מספר לו. לעומת זאת, כאשר אנחנו מראים ללקוח מידע ממשי שהוא רואה אותו דרך החושים שלו, הרי שהמידע הזה ... עם הלקוח, ואז זה מגדיל את הסיכוי לכך, שלאחר מכן הוא ייתן יותר אמון בסיפורים שלנו. מאשר אם איש המכירות קודם כל מספר סיפורים, שאז הלקוח מטיל יותר ספק בסיפור שמספרים לו. ורק אחר כך מחזקים את האמון של ...
... ממך? איך לתכנן את מסע הלקוח? איך לבנות משפך שיווקי? וכאן נדבר על 3 נקודות מבט, של המשמעות שאיש המכירות יכול ליצור בתת המודע של הלקוח, כאשר איש המכירות עושה פרזנטציה ללקוח. דהיינו, שאיש המכירות מציג ללקוח מידע. ויש 3 זוויות שונות למה התכלית ומה המטרה שלשמה איש המכירות מציג את המידע ללקוח. אז כאשר אנחנו עושים ללקוח פרזנטציה, הרי שיש כאן 3 מטרות אפשריות. מטרה 1 - ...
... טוב, או שכדאי לו לסגור עסקה, כי אם לא, אז יהיה לו יותר רע. דהיינו, שיש הרבה פעמים שמנהל המכירות מנסה לשכנע את הלקוח לקנות, על ידי זה שהוא יוצר תחושות רעות אצל הלקוח, מה יקרה אם הוא לא ירכוש את המוצר. לדוגמה, איש המכירות מעביר ללקוח מסר שאסור ללקוח להתלבט, כי זה פוגע בזמן של איש המכירות. ושהלקוח גורם נזק לאיש המכירות, אם הוא לא ירכוש את המוצר. ואז מנסים לגרום ללקוח לרכוש, גם בגלל שלא נעים לו מהמוכר. או לדוגמה ...
👈1 ב 150
👈4 ב 400
☎️
050-3331-331שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי
- הספר על: מכירות, איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אכזבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע ועוד...
הצלחה אהבה וחיים טובים
- הספר על: מכירות, איך להצליח בראיון עבודה? איך להאמין בעצמך? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפרש חלומות? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם גירושין? איך להיגמל מהימורים? איך להיות מאושר ושמח? איך להעריך את עצמך? איך לנהל את הזמן? איך לחנך ילדים? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשפר את הזיכרון? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לעשות יותר כסף? איך לא להישחק בעבודה? איך למצוא זוגיות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך ועוד...
להיות אלוהים, 2 חלקים
- הספר על: בשביל מה לחיות? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצר העולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להיות הכי חכם בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה העולם קיים? אולי אנחנו במטריקס? האם יש בחירה חופשית? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם אפשר לדעת הכל? מי ברא את אלוהים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? למה יש רע בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם לדומם יש תודעה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם באמת הכל לטובה? איך נוצר העולם? איך להיות מאושר? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם הכל אפשרי? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד ועוד...
האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא יועץ טיפולי, מאמן לחיים, מאמן למציאת עבודה בתחום מכירות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331