אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
איש מכירותאנשי מכירותמנהל מכירותמנהלי מכירותתהליך מכירותהתנגדויות בזמן מכירותהתנגדויות בזמן מכירות בטלפוןהתנגדויות במכירותהתנגדויות במכירות בטלפוןהתנגדויות בשיחת מכירותהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפוןהתנגדויות בתהליך מכירותהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפוןהתנגדויות מכירותהתנגדויות מכירות בטלפוןהתנגדות במכירותהתנגדות במכירות בטלפוןהתנגדות בשיחת מכירותהתנגדות בשיחת מכירות בטלפוןהתנגדות מכירותהתנגדות מכירות בטלפוןאיך להצליח במכירותהצלחה במכירותלהצליח במכירותאיך להגדיל מכירותהגדלת מכירותלהגדיל מכירותשיחת מכירותהדרכת אנשי מכירותשיטת מכירותשיווק ומכירותהדרכת מכירותתהליכי מכירותאיך להגדיל את המכירותאיך להיות איש מכירותטיפול בהתנגדויות מכירותלהגדיל את המכירותלהיות איש מכירותאיש מכירות טובהאם איש מכירות טובטעויות של אנשי מכירותעולם המכירותשכנוע ומכירותאיך לעבוד במכירותלעבוד במכירותמכירות בטלפוןמכירות טלפוניותשכנוע מכירותטיפים למכירותאתה איש מכירות🔍הצג עוד...
מוסריות בתהליך מכירה, איך למכור מוצר שאתה לא מאמין בו? למכור ללקוח מוצר שהוא לא צריך, למכור ללקוח מוצר שהוא לא רוצה, למכור מוצר שאתה לא היית קונה אותו, איך למכור מוצר גרוע? לא מאמין במוצר, להאמין במוצר, איך למכור מוצר יקר? איך למכור מוצר בעייתי? איך לא לדפוק את הלקוח?
... בתהליך מכירה, איך למכור מוצר שאתה לא מאמין בו? למכור ללקוח מוצר שהוא לא צריך, למכור ללקוח מוצר שהוא לא רוצה, למכור מוצר שאתה לא היית קונה אותו, איך למכור מוצר גרוע? לא מאמין במוצר, להאמין במוצר, איך למכור מוצר יקר? איך למכור מוצר בעייתי? איך לא לדפוק את הלקוח? וכאן אבאר, נקודת מבט שחשוב לאיש מכירות לדעת אותה, והיא נקודת המבט על עד כמה הלקוח צריך רוצה את המוצר שאתה מוכר לו. כי כל מיני סוגים של לקוחות. לדוגמה יש לקוח שרוצה את מה שאתה מוכר לו, ויש לקוח שצריך את מה שאתה מוכר לו, ויש לקוח, שאומר שהוא רוצה, אבל הוא לא צריך וכולי. והעניין הוא, שיש אנשי מכירות שמנסים להיות מוסריים, והם מרגישים רע כאשר הם מוכרים ללקוח מוצר שהוא לא צריך אותו, לפחות בעיניהם כאנשי מכירות. ולפעמים איש המכירות לא מאמין במוצר שאותו הוא מוכר, והוא עצמו לא חושב שהוא היה רוצה את המוצר, ואז הוא מרגיש רע למכור ללקוח מוצר שהוא (איש המכירות), חושב שהלקוח גם לא צריך רוצה אותו. וכבר הסברתי במקום אחר, על איך באפשרותך למכור מוצר שאתה לא מאמין בו. כי צריך לראות את הדברים, מנקודת המבט של הלקוח. אבל כאן ברצוני להוסיף עוד נקודת ... האם ועד כמה הלקוח צריך רוצה את המוצר. והעניין הוא, שעל איש המכירות לדעת, שמצד האמת הלקוח לא באמת צריך רוצה את המוצר שלך, גם אם מדובר בחולה סופני, שאתה מוכר לו תרופה מצילת חיים שתציל את חייו. כי מצד האמת, אף אחד לא באמת צריך שום דבר. כי יש נקודת מבט שאומרת, ששום ... שהסברתי את הרעיונות האלו במקומות אחרים. והמסר הוא, שעליך כאיש מכירות לזכור, שלא מחויב למכור ללקוח רק מוצר שהוא אומר שהוא צריך רוצה אותו. כי הרצון והצורך יכולים להיווצר עם השימוש של הלקוח במוצר. או ...
מחיר יקר מידי לדפוק את הלקוח מרגיש שהמוצר יקר רוצה משהו לקוחות הוא לא רוצה למכור להאמין יתרון
ניהול עובדים, איך לגרום לעובדים שלך לרצות שהעסק שלך יצליח? איך לגרום לעובד לעבוד? לתמרץ עובדים, לתגמל עובדים, ניהול משאבי אנוש, איך לגרום לעובדים להקשיב לך? איך לגרום לעובדים למכור? מהי ערבות הדדית של עובדים? איך לנהל עובדים?
ניהול עובדים, איך לגרום לעובדים שלך לרצות שהעסק שלך יצליח? איך לגרום לעובד לעבוד? לתמרץ עובדים, לתגמל עובדים, ניהול משאבי אנוש, איך לגרום לעובדים להקשיב לך? איך לגרום לעובדים למכור? מהי ערבות הדדית של עובדים? איך לנהל עובדים?
... לרצות שהעסק שלך יצליח? איך לגרום לעובד לעבוד? לתמרץ עובדים, לתגמל עובדים, ניהול משאבי אנוש, איך לגרום לעובדים להקשיב לך? איך לגרום לעובדים למכור? מהי ערבות הדדית של עובדים? איך לנהל עובדים? איך לגרום לעובדים לרצות בהצלחת העסק שלך? כל מנהל שואף שהעובדים שלו ... תגמול משמעותי על הצלחת העסק. לדוגמה, עובד שמקבל שכר קבוע בלבד לא מרגיש מחויבות להצלחה. לעומת זאת, אם העובד מתוגמל לפי תוצאות, כמו אחוז מסוים מהמכירות או בונוס בהתאם להישגים שלו ושל החברה, הוא ירגיש שהצלחת העסק משפיעה עליו ישירות. התוצאה תהיה שהעובד ישקיע הרבה מעבר ... שלו. תגמול מחלקתי: העובד מתוגמל גם לפי ההצלחה של המחלקה שלו. תגמול ארגוני: העובד מתוגמל בהתאם להצלחה הכוללת של כל העסק. למשל, עובד במחלקת מכירות יקבל בונוס אישי על כל מכירה, אך יקבל בונוס נוסף אם כל המחלקה עמדה ביעד הכללי, ובונוס נוסף אם החברה כולה הגיעה ליעד השנתי. כך העובד יהיה מעוניין ... עבורך, איך לגרום לעובד להיות מרוצה? קשר אישי עם עובדים, קשר בין אישי עם עובדים, שיטות תמריץ, תגמול עובדים בארגון, תגמול אישי, איך מתגמלים איש מכירות? תמריצים ובונוסים לעובדים, עקרונות בניהול עובדים, מהו ניהול עובדים נכון? שיטות ניהול עובדים, מהם עקרונות הניהול? למה ... איך ליצור הנעה לעבודה? ניהול מוטיבציה של עובדים, איך ליצור מוטיבציה בארגון? איך להעלות מוטיבציה בעבודה? איך להניע עובדים? איך להניע עובדים למכור? איך לקבוע יעדי מכירות? האם להציב יעדי מכירות? מתי לפטר עובדים? האם לפטר עובדים? יצירת אינטרס אצל העובדים, מהו האינטרס של העובדים שלך? תגמול לפי ביצועי העסק, ...
הקשבה למנהלים לגרום לעובדים להניע עובדים איך לגרום לעובדים שלך לעבוד מכירות תגמול עובדים בארגון מחויב
למכור הרבה בזול או מעט ביוקר, איזה מודל עסקי הכי טוב? מהו המודל העסקי הכי טוב? איך לתמחר מוצר? האם למכור בזול והרבה? האם למכור ביוקר ומעט? לעשות יותר כסף, איך להגדיל רווחים? יעוץ לעסקים, למכור מוצר יקר, למכור מוצר זול, תמחור
למכור הרבה בזול או מעט ביוקר, איזה מודל עסקי הכי טוב? מהו המודל העסקי הכי טוב? איך לתמחר מוצר? האם למכור בזול והרבה? האם למכור ביוקר ומעט? לעשות יותר כסף, איך להגדיל רווחים? יעוץ לעסקים, למכור מוצר יקר, למכור מוצר זול, תמחור
למכור הרבה בזול או מעט ביוקר, איזה מודל עסקי הכי טוב? מהו המודל העסקי הכי טוב? איך לתמחר מוצר? האם למכור בזול והרבה? האם למכור ביוקר ומעט? לעשות יותר כסף, איך להגדיל רווחים? יעוץ לעסקים, למכור מוצר יקר, למכור מוצר זול, תמחור מה עדיף: למכור הרבה מוצרים בזול או מעט מוצרים ביוקר? אחת ההתלבטויות המרכזיות בעולם העסקים היא השאלה, מהו המודל העסקי הטוב ביותר: האם עדיף למכור הרבה מוצרים בזול או מעט מוצרים ביוקר? בשאלה הזו טמונה דילמה משמעותית שמעסיקה יזמים, בעלי עסקים ואנשי מכירות רבים, כשהמטרה היא תמיד להגדיל רווחים, לייעל את העבודה ולשפר את התוצאות העסקיות לאורך זמן. מהם היתרונות והחסרונות במכירה של הרבה מוצרים בזול? כאשר מחליטים למכור הרבה מוצרים בזול, המודל מתבסס על כמות גדולה של עסקאות עם רווח נמוך יחסית בכל עסקה. היתרון הברור הוא האפשרות למשוך ... לקוחות ולהרחיב את בסיס הלקוחות של העסק. עם זאת, ישנם גם חסרונות משמעותיים שצריך לקחת בחשבון. מכירה בכמויות גדולות דורשת השקעה רבה בזמן, לוגיסטיקה, טיפול בשירות לקוחות וניהול מלאי אינטנסיבי יותר. ככל שכמות העסקאות ... הוא מכירת מעט מוצרים במחיר גבוה. יתרונו המרכזי של מודל זה הוא רווחיות גבוהה לכל עסקה בודדת. מכירה של מוצרי יוקרה, כמו מכוניות יוקרתיות, שעונים יקרים, או דירות יוקרה, מאפשרת להרוויח סכום גדול מאוד מכל עסקה בודדת, ובכך להקטין את כמות העסקאות הדרושות להגיע לרווח הרצוי. אך גם כאן קיימים חסרונות משמעותיים. עסק שמוכר מעט מוצרים ביוקר חשוף לסיכון גבוה יותר, משום שכל עסקה הופכת להיות קריטית. מספיק שעסקה אחת תיפול, והרווח הכולל עשוי להיפגע משמעותית. בנוסף, מכירת מוצרים יקרים דורשת בדרך כלל תהליך שיווק ומכירה מורכב ויקר יותר, הכולל השקעה גדולה במיתוג, פרסום והכשרת אנשי מכירות מומחים. איך להחליט בין מכירה בזול להרבה לקוחות לבין מכירה ביוקר למעט לקוחות? אליעד כהן מדגיש כי למעשה אין תשובה חד משמעית לגבי המודל העסקי האידיאלי. ההחלטה חייבת להיעשות ... מהי רמת הלחץ והאינטנסיביות בעבודה בכל אחד מהמודלים? כמה אנרגיה ומשאבים צריך להשקיע בשיווק ובמכירה? איזה סוג של לקוחות העסק מושך בכל מודל עסקי? לדוגמה, אפשר לחשוב על חנות מכוניות: האם עדיף למכור מכוניות יד שנייה רבות במחיר נמוך יחסית, או למכור מכוניות יוקרה בודדות במחיר גבוה? אין כאן תשובה חד משמעית. יתכן שאדם שמוכר מכונית יוקרה אחת בחודש מרוויח יותר מאדם שמוכר עשרים מכוניות פשוטות בחודש, אך הוא מתמודד עם אתגרים אחרים של שיווק, מציאת לקוחות, וניהול סיכונים. כיצד לתכנן נכון את ... ומעמיק של שני המודלים. הוא מציע לבצע תסריטים פשוטים אך מפורטים: ראשית, לכתוב תסריט שבו העסק מוכר הרבה מוצרים בזול ולבדוק כמה נשאר בסוף היום מבחינת רווח נקי, זמן שהושקע, ומאמץ. שנית, לכתוב תסריט שבו העסק מוכר מעט מוצרים ביוקר ולבדוק את אותם השיקולים בדיוק. אפשר גם לנסות ליצור שילוב ביניים: למכור מוצרים זולים לצד מוצרים יקרים, ולבדוק איזו מהאפשרויות מביאה תוצאות טובות יותר. אם קשה להחליט מראש מה טוב יותר, ... מושכלות ולא לפעול מתוך ניחוש בלבד. חשוב להבין שלא קיימת שיטה מנצחת שתמיד עובדת: לפעמים מודל המכירה הזולה עובד מצוין בעסק מסוים, ולפעמים דווקא מודל המכירה היקרה הוא שמצליח יותר. הכל תלוי בתכנון נכון, בניתוח התוצאות ובהתאמה אישית של האסטרטגיה העסקית לצרכים הייחודיים של העסק שלך. ייעוץ לעסקים הקמת עסקים מכירות שיטות מכירה תמחור מוצרים מהו המודל העסקי הכי טוב? האם למכור הרבה בזול או מעט ביוקר? במסגרת השאלה הזו, נבחנים שני מודלים עיקריים של
התלבטות מטרות אישיות הכשרת אנשי מכירות איך להתמודד עם אתגרים דילמות לבצע לקוח אומר שהמוצר יקר לקבל החלטה
אסטרטגיות בטיפול בהתנגדויות לקוח, האם לענות מראש להתנגדויות של הלקוח? האם להקדים תשובה לשאלה בשיחת מכירה? האם להקדים תרופה למכה בשיחת מכירה? האם לתת מראש מענה להתנגדות לקוח בשיחת מכירה? איך לבנות תסריט שיחה?
אסטרטגיות בטיפול בהתנגדויות לקוח, האם לענות מראש להתנגדויות של הלקוח? האם להקדים תשובה לשאלה בשיחת מכירה? האם להקדים תרופה למכה בשיחת מכירה? האם לתת מראש מענה להתנגדות לקוח בשיחת מכירה? איך לבנות תסריט שיחה?
... להקדים תשובה לשאלה בשיחת מכירה? האם להקדים תרופה למכה בשיחת מכירה? האם לתת מראש מענה להתנגדות לקוח בשיחת מכירה? איך לבנות תסריט שיחה? איך לטפל בהתנגדויות לקוח ולשפר את תהליך המכירה? כאשר איש מכירות ניגש להציג מוצר ללקוח, התהליך כולל כמה שלבים: הצגת המוצר, מענה על שאלות הלקוח, טיפול בהתנגדויות, ... היעילות לשפר את תהליך המכירה היא להתכונן מראש להתנגדויות ושאלות אפשריות של הלקוח ולהטמיע את התשובות להן בתוך הפרזנטציה, עוד לפני ... האפשריות, הוא עלול לחשוד שהמוכר חושב עבורו. לפעמים זה אף עלול לגרום לחוסר אמון. במקרים מסוימים עדיף לחכות שהלקוח ישאל ואז לתת מענה, ... איך להתמודד עם התנגדויות מכירה? איך לבנות תסריט מכירה? איך לבצע שיחת מכירה? איך לטפל בהתנגדויות לקוחות מראש ולשפר את תהליך המכירה? כאשר איש מכירות ניגש להציג מוצר ללקוח, בדרך כלל התהליך כולל הצגת תכונות המוצר, מענה על שאלות של הלקוח, טיפול ... ביותר לשפר את תהליך המכירה היא להיערך מראש להתנגדויות ושאלות אפשריות, ולהטמיע את התשובות אליהן בתוך הפרזנטציה, עוד לפני שהלקוח ... האפשריות, הוא עלול לחשוד שהמוכר חושב עבורו ולפעמים זה אף עלול לגרום לחוסר אמון. במקרים מסוימים עדיף לחכות שהלקוח ישאל בעצמו ואז לתת ... מוצלחת שיטות לשכנוע לקוחות מכירה חכמה ואפקטיבית איך להגביר אמון של לקוחות איך לעשות פרזנטציה בצורה נכונה? למה לדעת מראש את התנגדויות ... איך להתמודד עם התנגדויות מכירה? איך לבנות תסריט מכירה? איך לבצע שיחת מכירה? איך לשדר אמון ללקוח? איך לגרום ללקוח להאמין לך? איך לא להיראות כמו איש מכירות? איך לגרום ללקוח לסמוך עליך? איך לשכנע לקוח לקנות ממך? איך להגדיל מכירות? טיפים לבניית פרזנטציה, איך להישמע אמין? איך לגרום למישהו לא לחשוד בך? איך לגרום למישהו לא לחשוב ... איך לשתול מחשבות בשיחת מכירה?
להיות מוכן התנגדויות בזמן מכירות בטלפון התנגדות בשיחת מכירה בטלפון חכם למה המוצר כל כך יקר שכנוע התנגדויות אפשריות איך להגדיל מכירות
הדרך של אליעד כהן, השינוי של אליעד כהן, נושאי הלימוד של אליעד כהן, סיפורי מעשיות של רבי נחמן מברסלב, שינוי התכנים של אליעד כהן, שכל גדול, שכל קטן, התורה שלי כולה הקדמות, ללמוד מאליעד כהן, תהליכי חשיבה של אליעד כהן, מודעות
הדרך של אליעד כהן, השינוי של אליעד כהן, נושאי הלימוד של אליעד כהן, סיפורי מעשיות של רבי נחמן מברסלב, שינוי התכנים של אליעד כהן, שכל גדול, שכל קטן, התורה שלי כולה הקדמות, ללמוד מאליעד כהן, תהליכי חשיבה של אליעד כהן, מודעות
... ופשוטים לכאורה, כמו בעיות זוגיות, מכירות, ופתרונות למצבים יומיומיים. השאלה שעולה היא מדוע יש שינוי כזה בתכנים שנלמדים ואיך הוא קשור לשיטת הלימוד של ... היום - יום של אנשים, כמו איך למכור ללקוח או איך לנהל מערכת זוגית. שינוי זה מתרחש מתוך רצון להפוך את תהליכי הלימוד לנגישים יותר, כדי שגם אלו שלא ... יום - יומית עם בעיות בזוגיות, מכירות ותקשורת הבנת המהות של הרצון, הרגשות והמחשבות שיטת הלימוד דרך סיפורים ודוגמאות מעשיות פיתוח חשיבה לוגית ... יום - יומיים, כמו בעיות זוגיות, מכירות, מתן הנחות ללקוחות, איך להתנהל עם אחרים וכדומה. השאלה שעלתה היא מדוע יש מעבר מנושאים כבדים לנושאים יום - ... ללימוד נושאי היום - יום (כגון איך למכור ללקוח ולהחליט אם לתת הנחה, איך לפתור בעיות בזוגיות, איך לשכנע ילד להכין שיעורי בית או לאכול מלפפון חמוץ, ... על היום - יום: איך לשווק, איך למכור, איך לסדר את הבית, איך לגרום לחברה לעשות מסאז בגב ועוד. הכל בנוי שלב על גבי שלב, כך שניתן לצפות בהרצאות או ... יום - יומית עם בעיות בזוגיות, מכירות ותקשורת הבנת המהות של הרצון, הרגשות והמחשבות שיטת הלימוד דרך סיפורים ודוגמאות מעשיות פיתוח חשיבה לוגית ...
מתי לתת הנחה ללקוח להיות אלוהים תרגילים לפיתוח המוח יעוץ הורים הזמן הספר ליקוטי מוהרן לפתור בעיות בזוגיות תרגול חשיבה
עובדים בארגון, תפקידו של העובד בארגון, ניהול עובדים, איך לנהל עובד בארגון? איך לגייס עובדים? האם לגייס עובדים? מתי לגייס עובדים? טעויות בניהול עובדים, עובד כשכפול שלך, בעיות עם עובדים, איך לגייס מנהל? איך לנהל מנהלים?
עובדים בארגון, תפקידו של העובד בארגון, ניהול עובדים, איך לנהל עובד בארגון? איך לגייס עובדים? האם לגייס עובדים? מתי לגייס עובדים? טעויות בניהול עובדים, עובד כשכפול שלך, בעיות עם עובדים, איך לגייס מנהל? איך לנהל מנהלים?
... מצופה ממנו. הבעיה מתחילה כאשר בעל עסק אומר לעצמו אני רוצה להצליח, ולכן אביא עובד שיעשה משהו בשבילי. לדוגמה, בעל עסק חושב אני רוצה למכור יותר, לכן אביא איש מכירות . אבל אחרי גיוס איש המכירות, הוא אינו יודע לנהל אותו, אינו יודע מה האיש עושה ... כשכפול שלך? אליעד כהן מדגיש נקודה חשובה במיוחד - האם היית מצליח במשימה אם היו משכפלים אותך? הוא מביא דוגמה ברורה: נניח שאתה מעוניין למכור יותר ללקוחות חדשים, ושברור לך מה צריך לעשות ... התפקיד בעצמך, אתה בעצם מסתמך על עובד שייתכן שלא יבין נכון את הדרישות שלך או לא יבצע את הדברים כפי שדמיינת. מדוע ארגון לא זקוק לאנשי מכירות או מנהלים באופן אוטומטי? אליעד מסביר שארגון לא באמת צריך איש מכירות או מנהל תפעול באופן אוטומטי. מה שהארגון צריך באמת זה להשיג מטרות מוגדרות. במקום לומר אני צריך איש מכירות, עליך להבין מה הפעולות המדויקות שנדרשות בעסק, מה ...
גיוס עובד יעוץ ארגוני יועץ קומבינות עובד חוסר תיאום מנהלי מכירות לגייס עובד חדש
איך להתחיל עם בחורה שיש לה חבר? יש לה מישהו, יש לי חבר, איך לענות לבחורה? פיקאפ, בחורה תפוסה, בחורה בזוגיות, בחורה לא מעוניינת, בחורה לא רוצה, חבר זה לא קיר, איך לשאול אם יש לה חבר? איך יודעים אם יש לה חבר? פחד גישה לבחורות
איך להתחיל עם בחורה שיש לה חבר? יש לה מישהו, יש לי חבר, איך לענות לבחורה? פיקאפ, בחורה תפוסה, בחורה בזוגיות, בחורה לא מעוניינת, בחורה לא רוצה, חבר זה לא קיר, איך לשאול אם יש לה חבר? איך יודעים אם יש לה חבר? פחד גישה לבחורות
... אם אפשר או לא אפשר להתחיל איתה. כדי להמחיש זאת הוא נותן דוגמה ברורה מעולם המכירות: נניח שאתה עובד כאיש מכירות ואתה מוכר רכבי יוקרה - רכב חדשני, מהחלל החיצון, מוצר ... עבורה, אתה אמור לראות במשפט הזה רק תחנה בדרך ולא מחסום מוחלט. כפי שאם היית מוכר רכב יוקרה, והיית בטוח לחלוטין שהרכב שלך ... היא להסתכל על זה כמו הזדמנות להציג את עצמך ואת היתרונות שלך, ממש כפי שאיש מכירות טוב היה עושה. לא לראות את זה כסירוב אלא ... יש לי חבר. אז איך מגיבים לזה? אני רוצה לתת לכם נקודה למחשבה. דמיינו שאתם אנשי מכירות נניח שאתם עובדים במכירות, ומה אתם מוכרים? רכבי יוקרה. אתם מציעים את הרכב הכי טוב ... חושבים שיש לכם מה להציע, אז אין שום סיבה שתירתעו מהמשפט הזה. בדיוק כמו שאיש מכירות של רכבי יוקרה לא יוותר על לקוח פוטנציאלי ...
להסתכל איך להתמודד עם חרדה לגרום לאהוב אותך לבחור לגרום לאישה לרצות אותך לגרום לו לרצות אותי מוחלט איך להתחיל
איך לראיין עובדים? מה לשאול בראיון עבודה? מה יכול לגרום לך להיכשל בתפקיד? האם העובד מבין את התפקיד? האם העובד מתאים לתפקיד? בדיקת התאמה לתפקיד, איך לראיין עובדים בכירים? איך לראיין מנהל? שאלות לראיון עבודה, הכנה לראיון עבודה
איך לראיין עובדים? מה לשאול בראיון עבודה? מה יכול לגרום לך להיכשל בתפקיד? האם העובד מבין את התפקיד? האם העובד מתאים לתפקיד? בדיקת התאמה לתפקיד, איך לראיין עובדים בכירים? איך לראיין מנהל? שאלות לראיון עבודה, הכנה לראיון עבודה
... מראיינים אדם לתפקיד מסוים, בין אם מדובר בתפקיד בכיר כמו מנכל, מנהל מכירות או כל תפקיד אחר, יש שאלה אחת מרכזית וחשובה שכדאי לשאול את המועמד על מנת להבין עד כמה הוא באמת מבין את התפקיד שאליו הוא מתראיין. השאלה היא: מה לדעתך יכול לגרום לך להיכשל ... התפקיד שאליו הוא מועמד. בדרך כלל, בראיון עבודה, שואלים שאלות רגילות ומוכרות כמו ספר לי על עצמך, מה החוזקות שלך?, למה אתה מתאים לתפקיד?, למה שניקח דווקא אותך? וכדומה. שאלות אלו מאפשרות למועמד להציג תשובות מוכנות מראש, תשובות שלרוב אינן מספקות מידע ... לראיין מנהל או עובד בכיר? לדוגמה, נניח שמראיינים אדם לתפקיד של מנהל מכירות. אפשר לשאול אותו בצורה ברורה וישירה: מה לדעתך יכול לגרום לך לא להצליח בתפקיד שלך?. מועמד שאינו מקצועי ואינו מבין לעומק את תפקידו יגיב לשאלה זו באופן מבולבל, מהוסס, ויתקשה ... חוסר הבנה של צרכי הלקוחות או השוק ניהול לא נכון של הצוות או אנשי המכירות הכפופים לו קושי בהתמודדות עם התנגדויות של לקוחות ניהול זמן לקוי או קביעת סדר עדיפויות שגוי אי עמידה ביעדים מוגדרים מראש בעיות תקשורת פנימיות בארגון או מחוצה לו לאחר שהמועמד ... ההכנה הטובה ביותר לראיון עבודה היא לא לשנן תשובות סטנדרטיות לשאלות מוכרות, אלא דווקא לשבת לפני הראיון ולנתח לעומק את התפקיד: מה בדיוק כולל התפקיד שאני מתראיין אליו? אילו תכונות נדרשות ממני על מנת שאוכל להצליח בתפקיד? מהם הגורמים שעלולים להפריע ... לך להיכשל בתפקיד שלך? לדוגמה, אם אנחנו מראיינים מועמד לתפקיד מנהל מכירות, אפשר לשאול אותו: שלום אדוני, מה לדעתך יכול לגרום לך לא להצליח בתפקיד שלך? מה ניתן ללמוד מתשובת המועמד? כאשר המועמד עונה בצורה מבולבלת ולא ברורה, זה עשוי להעיד על כך שהוא ... מועמד מקצועי יענה בצורה ברורה ויסביר: מה שיכול לגרום לי, בתור מנהל מכירות, לא להצליח בתפקיד זה X, Y ו - Z. בשלב הבא, ניתן לשאול: ואיך אתה מתמודד עם X, Y ו - Z? באמצעות התשובות שלו ניתן להעריך את הבנתו המקצועית, עד כמה הוא מכיר את האתגרים בתפקיד ...
לתת תשובה לראיין מנהל להפסיק לאהוב אותה לשכוח מהאקס לחשוב תעדוף התנגדויות מכירה מבולבל
הצלחה בראיון עבודה, איך להצליח בראיון עבודה? איך להתקבל לעבודה? איך לעבור ראיון עבודה? הכנה לראיון עבודה, איך למכור את עצמך בראיון עבודה? טיפים לראיון עבודה, ראיון עבודה כשיחת מכירה, איך לענות בראיון עבודה? מה לענות בראיון עבודה?
הצלחה בראיון עבודה, איך להצליח בראיון עבודה? איך להתקבל לעבודה? איך לעבור ראיון עבודה? הכנה לראיון עבודה, איך למכור את עצמך בראיון עבודה? טיפים לראיון עבודה, ראיון עבודה כשיחת מכירה, איך לענות בראיון עבודה? מה לענות בראיון עבודה?
... בראיון עבודה, איך להצליח בראיון עבודה? איך להתקבל לעבודה? איך לעבור ראיון עבודה? הכנה לראיון עבודה, איך למכור את עצמך בראיון עבודה? טיפים לראיון עבודה, ראיון עבודה כשיחת מכירה, איך לענות בראיון עבודה? מה לענות בראיון עבודה? איך להתייחס לראיון עבודה - כאיש מכירות או כאיש מקצוע? אחת הטעויות הנפוצות של אנשים בראיון עבודה היא לנסות להיות איש מכירות ולמכור את עצמם למעסיק בכל מחיר. אדם שניגש לראיון עבודה ומנסה למכור את עצמו, אומר משפטים כמו אני רוצה לעבוד פה, אני ממש מתאים ... יצליח בתפקיד. כלומר, כל התודעה שלו ממוקדת סביב השאלה איך אני מתקבל לעבודה הזאת?. התוצאה היא שהוא משדר מסר של מוכר שמנסה לדחוף מוצר, שהמוצר הזה הוא הוא עצמו. לעומת זאת, הדרך ... ביותר, אלא מתמקד בלברר לעומק את המהות של התפקיד, כדי לוודא שיש התאמה אמיתית וטובה בין הצדדים. מה ההבדל בין מוכר מקצועי למוכר שמנסה לדחוף מוצר? אליעד נותן דוגמה ברורה מעולם המכירות כדי להמחיש את ההבדל הזה. נניח שאתה נכנס לחנות במטרה לקנות מוצר. אתה פוגש שני סוגים של מוכרים: סוג ראשון - מוכר שכל הזמן מנסה לשכנע אותך לקנות, דוחף לך את המוצר ואומר לך כמה הוא טוב וכמה כדאי לך לקנות, בלי להתעניין במה שאתה באמת צריך או מחפש. סוג שני - מוכר ששואל אותך שאלות, מנסה להבין לעומק מה הצורך שלך, מה אתה מחפש, מה אתה רוצה מהמוצר, ואז מתאים לך בדיוק את מה שאתה צריך. הוא לא מנסה למכור לך בכל מחיר, אלא להתאים לך פתרון אמיתי. אליעד מסביר שמן הסתם, רוב האנשים יעדיפו לקנות מהמוכר השני, כי הוא משדר מקצועיות ואמינות. אנשים לא אוהבים להרגיש שמנסים למכור להם משהו, אלא אוהבים לקבל פתרון מקצועי ואמין. מדוע להימנע ... כאשר אדם מגיע לראיון ומשדר שהוא מאוד מאוד רוצה את העבודה, שהוא להוט לקבל את המשרה בכל מחיר, הוא בעצם משדר שהוא מוכר, שמנסה לדחוף את עצמו. זהו מסר שיכול לפגוע בסיכויים שלו להתקבל ... את סיכויי ההצלחה בראיון עבודה? כדי להצליח לעבור ראיון עבודה ולהתקבל לתפקיד שבאמת מתאים לך, צריך להפסיק לנסות למכור את עצמך בכל מחיר. יש להגיע בגישה של בירור, להבין לעומק מה ... את סיכויי ההצלחה שלך. איך להצליח בראיון עבודה? מה לענות בראיון עבודה? הכנה לראיון עבודה איך להתקבל לעבודה? איך למכור את עצמך בראיון עבודה? איך להצליח לעבור ראיון עבודה? אחד הטיפים החשובים להצלחה בראיון עבודה הוא לא לנסות להיות איש מכירות שמנסה למכור את עצמו ולהתקבל בכל מחיר, אלא להיות איש מקצוע שבוחן בצורה אובייקטיבית את ההתאמה שלו לתפקיד ולחברה. להיות איש מקצוע ולא איש מכירות ישנם אנשים שמגיעים לראיון עבודה ומתמקדים בלשכנע את המראיין שהם ... הסטייט - אוף - מיינד שלהם הוא: איך אני מתקבל למשרה? - וזה גם מה שהם משדרים. כאשר המעסיק מרגיש שהמועמד רק מנסה למכור את עצמו, זה עלול לגרום לו לפקפק בכנות ובמקצועיות שלו. לעומת זאת, מועמד שניגש לראיון מתוך גישה מקצועית יפעל אחרת. במקום לנסות למכור את עצמו, הוא יבדוק מהי המשרה, מהם דרישות התפקיד, והאם הוא ... מוגזמת לקבל את העבודה, אלא יתעניין בבחינה אובייקטיבית של ההתאמה בין יכולותיו לבין דרישות החברה. דוגמה מעולם המכירות תארו לעצמכם שאתם נכנסים לחנות כדי לקנות מוצר. יש שני סוגים של מוכרים: האחד מנסה בכל כוחו לדחוף לכם מוצר, בלי לבדוק אם הוא באמת ... בודק האם המוצר באמת עונה על הדרישות שלכם, ומסייע לכם לקבל החלטה נכונה. באופן טבעי, רוב האנשים יעדיפו לרכוש ממוכר שמציג את עצמו כאיש מקצוע שמספק פתרון, ולא ממי שמשדר רק רצון למכור. כך גם בראיון עבודה - אם אתה מציג את עצמך כאדם מקצועי שמחפש ... והוא להוט מדי להוכיח את התאמתו - זה עלול דווקא להרתיע את המעסיק. מועמד שמגזים בהתלהבותו עלול להיתפס כמי שמנסה למכור את עצמו בצורה מלאכותית. לכן, במקום לשדר נואשות, כדאי לשדר ...
פתרון מהות להתקבל לעבודה בוודאות הימנעות חיוביות מהי גישה להבין לעומק
מחיר מוצר, תמחור מוצר יקר, תמחור שירות יקר, התנגדות מכירה מחיר, איך למכור מוצר יקר ללקוח? איך למכור שירות יקר? האם המוצר יקר? כמה המוצר באמת שווה? מה הערך האמיתי של המוצר? איך לתמחר מוצר? איך להתמודד עם התנגדות יקר לי? מה השווי האמיתי של המוצר? האם התמחור נכון? איך לתמחר בצורה נכונה? האם להעלות מחיר? האם להוריד מחיר? התנגדות רכישה מחיר, התנגדות לקוח מחיר, מהו הערך האובייקטיבי של מוצר? כדאיות ייצור מוצר, האם כדאי לייצר את המוצר?
... מוצר, תמחור מוצר יקר, תמחור שירות יקר, התנגדות מכירה מחיר, איך למכור מוצר יקר ללקוח? איך למכור שירות יקר? האם המוצר יקר? כמה המוצר באמת שווה? מה הערך האמיתי של המוצר? איך לתמחר מוצר? איך להתמודד עם ... רכישה מחיר, התנגדות לקוח מחיר, מהו הערך האובייקטיבי של מוצר? כדאיות ייצור מוצר, האם כדאי לייצר את המוצר? אז כאשר אנחנו באים למכור מוצר שירות כלשהו, אפשר לומר שההתנגדות הגדולה ביותר בדכ תהיה התנגדות המחיר. כי יכולה להיות התנגדות של אי התאמה לצרכי הלקוח, אבל בדכ גם באי התאמה לצרכי הלקוח שאינה קיצונית יותר מידי, אם המחיר יהיה הרבה יותר זול, הרי שיהיה ניתן למכור ללקוח את המוצר. כך שאפשרי לומר, שהתנגדות המכירה של המחיר, היא אחת ההתנגדויות המרכזיות אם לא המרכזית ביותר כאשר מטפלים בהתנגדויות מכירה. אז הפעם ניתן עוד נקודת מבט מרכזית ביותר, לגבי טיפול בהתנגדות מכירה מסוג מחיר וכולי. אז כאשר אנחנו מתבוננים על מכירת מוצר יקר, שהלקוח אומר שהמוצר יקר לו, שהלקוח מבקש הנחה כלשהי, בראש ובראשונה על איש המכירות להבין, האם בעיניו כאיש המכירות? המוצר הזה מתומחר בצורה נכונה? האם המוצר הזה באמת יקר? האם התמחור הזה של המוצר הוא אכן יקר מידי? מה המחיר ... ביחס ללקוח הספציפי, ביחס למה שהלקוח חושב שיש לו יכולת מימון, ביחס ליכולת המימון האמיתית של הלקוח, ביחס לשווי של המוצר בעיני איש המכירות, ביחס לשווי המוצר בתקופה הנוכחית, ביחס לשווי המוצר ביחס לעלות הייצור שלו וכיוב. כל אלו שאלות שעוסקות במחיר של הלקוח, שהן שונות בהשפעה שלהן על תהליך התמחור ועל תהליך המכירה, כמו שתכף נסביר. לדוגמה, שאלות בנוגע ליכולת הכלכלית האמיתית של הלקוח לרכוש את המוצר, האם באמת אין ללקוח כסף? ... הלקוח מבקש הנחה? האם הוא באמת צריך אותה? האם וכמה המחיר משפיע על זה שהלקוח מבקש הנחה? וכיוב. ניתן גם לשאול שאלות על האם אני כאיש מכירות הייתי רוכש את המוצר הזה במחיר הזה? האם המוצר הזה מתאים לי בכל מחיר? באיזה מחיר המוצר שאני מוכר היה יכול להתאים לי? האם יש לי כסף לרכוש את המוצר? האם אני חושב שהמוצר יקר מידי? האם פעם רכשתי מוצר כזה? האם ... הכסף? מה אני יודע על היכולת הכלכלית של הלקוח שלי? וכולי. אבל יש עוד זווית של התבוננות לגבי המחיר, והיא לגבי השווי האמיתי בעיני כאיש מכירות, של המוצר שאותו אני מוכר. דהיינו, האם אני עצמי חושב שהמוצר מתומחר בצורה נכונה? האם לדעתי המחיר הוגן? האם המחיר שגוי? האם אני חושב ... שווה את הכסף? האם אני חושב שהמוצר באמת שווה את הכסף שאני מבקש עליו? דהיינו, שאלות לגבי השווי האמיתי והערך האמיתי של המוצר שאותו אני מוכר ללקוח. וצריכים להבין כי כאשר באים למכור מוצר יקר ללקוח, איש המכירות צריך בראש ובראשונה להבין את הערך האמיתי בעיניו של המוצר שאותו הוא מוכר. האם לדעתי כאיש מכירות המוצר שווה את הכסף באופן כללי? ללקוח הממוצע? ללקוח הספציפי? עבורי עצמי כאיש מכירות? וכולי. וכאשר מתבוננים על הערך האמיתי ועל השווי האמיתי של המוצר, נשאלת השאלה הבאה, והיא: האם באמת יש ערך ... ערך המוצר זה כמה שעולה לייצר אותו? האם באמת אפשרי לדעת מה באמת הערך האמיתי של המוצר? והנושא הזה של השווי האמיתי של המוצר בעיני איש המכירות, הוא חשוב ביותר לתהליך המכירה. כי אם איש המכירות יחשוב שלמוצר יש ערך אובייקטיבי הגון וריאלי, ביחס למחיר שהוא מבקש מהלקוח, יהיה הרבה יותר קל לסגור עסקה טובה. מאשר ביחס למצב שאיש המכירות חושב שהתמחור גבוה ולא נכון ולא תואם את הערך האמיתי של המוצר. אבל האם באמת יש ערך אמיתי למוצר? מה באמת השווי ... שהוא יצטרך לרכוש שירותי ניהול של כל התהליך כולו, בעלות של לפחות אותם 20% שאנחנו רוצים לקחת מהלקוח. וזה בעצם אומר, שאם הבית הנל נמכור אותו ללקוח נניח ב 2.4, הרי שהמחיר הגון ביותר עבור הלקוח, שאכן רוצה בית בדיוק כמו הבית שלנו. כי בעצם זאת ... יכול ליצור לעצמו את המוצר בהרבה יותר זול, מאשר המחיר שאנחנו מציעים לו לרכוש את הבית. לדוגמה, יכול להיות שעלות הבית עבורנו היא 2M ונמכור אותה ללקוח אפילו בהפסד במחיר של 1.8M אבל אולי הלקוח הספציפי הזה יכול להשיג לעצמו את אותו הבית בדיוק בעלות של ... של הלקוח שלנו, באיזה מחיר הוא יכול להשיג את התועלות של המוצר שלנו? ביחס לאפשרות שלו לרכוש מאיתנו את המוצר שלנו, במחיר שאנחנו רוצים למכור לו את המוצר. כמו כן צריכים להתבונן גם על השאלה הבאה והיא, כמה עולה ללקוח שלנו לייצר לעצמו מוצר מקביל שייתן לו את אותן התועלות של המוצר שלנו? ביחס לשאלה של האם בכלל הלקוח מבין ורוצה את כל התועלות של המוצר שלנו. לדוגמה, נניח שאנחנו מוכרים רכב מצופה זהב אבל הלקוח לא צריך את הזהב של הרכב. ולכן אומנם ללקוח אין אפשרות לייצר לעצמו מוצר מקביל במחיר ...
איך למכור ללקוח את המוצר שלך התנגדויות של לקוח עלות ייצור האם המחיר הוא רק תירוץ אופי קיצוני ביקוש מחיר יקר מידי להפריד
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מכירות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: מכירות, איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? כעס ועצבים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: מכירות, איך לנהל את הזמן? איך להיות מאושר ושמח? איך להיגמל מהימורים? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לחנך ילדים? איך לעשות יותר כסף? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לקבל החלטות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לא להישחק בעבודה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשתול מחשבות? איך לשנות תכונות אופי? איך ליצור אהבה? איך לשפר את הזיכרון? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפרש חלומות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך למצוא זוגיות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להעריך את עצמך? איך להאמין בעצמך ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: בשביל מה לחיות? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? מי ברא את אלוהים? מה המשמעות של החיים? האם הכל אפשרי? למה לא להתאבד? האם יש משמעות לחיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להיות הכי חכם בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? האם אפשר לדעת הכל? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להנות בחיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך נוצר העולם? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש אמת מוחלטת? איך להיות מאושר? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצר העולם? האם באמת הכל לטובה? האם יש בחירה חופשית? אולי אנחנו במטריקס? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא רטוריקה, מאמן אישי בטלפון, יועץ טיפולי בתחום מכירות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.4370 שניות - עכשיו 27_08_2025 השעה 00:30:36 - wesi1